Srpen 18, 201411 r Je tam od začátku, jen ho měníme "častěji" (totiž auto najede těch 15 tis km skoro za 2 roky :-) Jinak samozřejmě by do FSi nebyl problém dával ani 5W-40...Ten Castrol LL III je tak levnej, že ani jinej nesháním....
Srpen 20, 201411 r Tak do TDI CR s DPF, snad ani jiný než LLIII nejde dát ne? Ja leju Castrol Edge Professional,longlife III 5W-30 /507 00(Predtim to byl myslim Castrol SLX Professional) a menim pevne po 15tis/km Jinak myslim neni pravda,ze olej musi mit u DPF Supu(CR,nebo PD) normu 507 00.To jen kdyz je pouzivan promenny interval na jeho vymenu. Pokud auto meni max 15tis/km muze byt napr Castrol magnatec diesel 5W-40 DPF ,jiz v nazvu je jasne,ze je pro DPF.To same treba Castrol Edge FST turbo diesel 5W-40... Jestli se pletu opravte. Jinak vlastne nevim,pokud mam pravdu,ktery olej je lepsi pouzit pri vymene po 15tis/km. Ja si rikam,ze kdyz je ten Longlife III delany az na 30tis/km,tak snad 15tis/km autu s nim nemuze skodit a tak ho tak pouzivam uz 8let ve vsech Supech..
Srpen 22, 201411 r 2PetrKV: chci to začít dělat úplně stejně jako Ty... Nevíte pls někdo jaké je typové označeního origo filtru? Tuším že to je MANN....motor 2.0. TD CR 103kw CFFB. Děkuju.
Srpen 24, 201411 r Nakup na CC autodily vzdy v pohode a reklamace taky super a no problem... Jinak s DPF vzdy 507.00 bezpopílkový olej... Ve Skodovce davaj Castrol tak davam Castrol, ale je to uplne jedno jaka znacka... Je to porad dokola s tema olejama, stejny otazky, stejny odpovedi.. Pro vasi informaci Castrol a Shell patri do stejneho imperia, je to v podstate stejny olej.... Otazka: Jestli dat long life na 15000km ? Odpoved: A proc ne, kdyz je rozdil v cene zanedbatelny a u aut s DPF vlastne jedina moznost.. Upraveno Srpen 24, 201411 r od seler
Srpen 24, 201411 r Nakup na CC autodily vzdy v pohode a reklamace taky super a no problem... Jinak s DPF vzdy 507.00 bezpopílkový olej... Ve Skodovce davaj Castrol tak davam Castrol, ale je to uplne jedno jaka znacka... Je to porad dokola s tema olejama, stejny otazky, stejny odpovedi.. Pro vasi informaci Castrol a Shell patri do stejneho imperia, je to v podstate stejny olej.... Otazka: Jestli dat long life na 15000km ? Odpoved: A proc ne, kdyz je rozdil v cene zanedbatelny a u aut s DPF vlastne jedina moznost.. seš si jistej že dávaj Castrol? http://www.skoda-dily.cz/eshop/gvw052195m2-motorovy-olej-5w-30-longlife.html
Srpen 25, 201411 r Castrol spolupracuje s koncernem na vývoji motorů, pokud olej splnuje specifikaci na značce nezáleží... Ale to je stále dokola.. Pokud bude někdo dávat Castrol, taky tady je pomůcka: http://www.castroledge.cz/iframe.php?f_idt=131
Srpen 26, 201411 r Však jasne, nikdo o specifikaci nerika ani slovo....ja jen reagoval, jestli si si jistej s tou naplni z vyroby.....
Srpen 26, 201411 r Neviem aká je realita ale napríklad OEM olej G 052195M2 a LLIII CASTROL majú úplne odlišnú farbu ....
Srpen 26, 201411 r Nevím, jestli není změna, ale řekl bych, že prvonápln je stále Castrol.. Shell byl marketing, protože sponzoroval motorsport, takže jen nálepky. Ale jak jsem psal, Shell a Castrol je prakticky tentýž olej... Pro zajímavost: "Pokud zjednodušíme a zobecníme fakta, lze říci, že co motorový olej, to ve většině případů stejná aditivace, ale jiný základový olej. U některých speciálních moderních olejů, např. pro prodloužené výměnné intervaly koncernu VW, šla situace dokonce tak daleko, že jednotlivé firmy od sebe navzájem nakupují již hotové oleje. Tyto oleje jsou tedy úplně stejné, ať se jedná o jakoukoliv značku. Podobných případů bude přibývat, protože požadavky na kvalitu motorových olejů se stále zpřísňují a vyrobit olej v požadované kvalitě je stále obtížnější." Ing. Jaroslav Černý, CSc. Ústav technologie ropy a petrochemie VŠCHT Praha
Srpen 26, 201411 r Royal Dutch Shell , British Petroleum a Burmah Castrol dřívější vzájemná výpomoc a nějaké společné výrobní kapacity, určitá provázanost, vaření ve stejném hrnci... aktuální strukturu akcionářů neznám a ani mě nazajímá ...
Srpen 26, 201411 r Že je BP a Castrol tvoří jeden celek, to jsem věděl, ale že by měly nějakou coop s Shell, o tom slyším poprvé.
Srpen 28, 201411 r Já nevím co tady pořád řešíte, dodržujte specifikaci a vše bude OK. je jedno jakou značku zvolíte.
Srpen 28, 201411 r No rozhodně bych se nepouštěl do specialit jako 504.00 po 15tis km. Kolega mi takle vysvětloval, jak jsem blbej, že tam liju 507.00, že ušetří, že to stačí. Na Yetim za 60tkm se mu sere turbo a DPF je kaput.
Srpen 29, 201411 r neboj, do toho se nikdo nepouští.....zkracuju polovinu proměného intevrali na 15tkm a mění 507.00, jen jsem vybíral značku.... :-)
Srpen 29, 201411 r no kolega z práce si přečet svět motorů, jen si nějak nespojil, že tam nemluvili o DPF Jinak na 15tkm si myslim, že je to jedno. Sám kupuju Total, ale jen proto, že v nějakých letních akcích ho v Carrefouru v Lille mají 5L za 20€... V mezičase měním sám, v intervalu ho vymění servis. Jen nemá takový šlupy jako v ČR. PS: Pokud nebudu S2 měnit, tak vážně přemýšlím o servisu v cizině.... Upraveno Srpen 29, 201411 r od Kazimir80
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.