Publikováno Leden 20, 201411 r Zdravím.Dávám 2.8 do kupi.Nejdřím mi nešla nastartovat a pak chytla na 4 válce tak jsem koukl na svíčky a byli plné oleje,tak sem udělal nové těsnění.A je další problém jel jsem to projet a začalo se mi s motoru kouřit a po chvílí pátrání sem zjisti že se mi oběvuje olej na výfuku jak jsou svody a je příruba na další část výfuku.Nemužu přít na to odkud mi jde na ten výfuk-Nesetkal ste se stým někdo????
Duben 23, 201411 r Zdravím.Dávám 2.8 do kupi.Nejdřím mi nešla nastartovat a pak chytla na 4 válce tak jsem koukl na svíčky a byli plné oleje,tak sem udělal nové těsnění.A je další problém jel jsem to projet a začalo se mi s motoru kouřit a po chvílí pátrání sem zjisti že se mi oběvuje olej na výfuku jak jsou svody a je příruba na další část výfuku.Nemužu přít na to odkud mi jde na ten výfuk-Nesetkal ste se stým někdo????Gufera vacek. Tamtudy to rádo teče. Snad všechny gufera v tomhle motoru propouští olej.
Květen 23, 201411 r Zdravím panové, kolik tak cca vyjde v servisu výměna toho Gufera vačku?? taky mi to tam začalo téct a moje průměrná inteligence nenašla na netu ten díl. Diky za odpověď...
Červen 9, 201411 r Děkuji za odpověď. Slyšel jsem že musí jít motor ven aby se to vyměnilo, to zase bude kopec srandy
Červen 9, 201411 r Nevím jak u Superb. Máte motor napříč. U passatu je podelne a motor jít ven nemusí. A připadá mi divné ze kvůli sundání krytu ventilů by musel komor ven!
Červen 9, 201411 r Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil . Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka. Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase... Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici Upraveno Červen 9, 201411 r od SUP1
Červen 9, 201411 r Sory za chybu. Ještě jsem neviděl naživo V6 v Superb . Těsnění je problém ale hlavně i ty gufera. Až budou kryty dola tak uvidíš zda tečou...
Červen 27, 201411 r Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil . Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka. Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase... Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici Vlastní zkušenost: víka ventilů vyměněna fakt super práce , ale ho.no platná stejně to olej papá a přetěsňovat gufera za min.20 litrů kravina, dolívat a dolívat oil, ale to je nejen 2.8i
Červenec 5, 201411 r říkáš vyměnils těsnění a stále si to papá olejíček ? mě si to bere cca půl litra na 1000km a stále zvažuji že to též přetěsním, ale docela jsi mě teď znejistil tím, že to nepomůže Upraveno Červenec 5, 201411 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červenec 5, 201411 r hmmmmm tak tím si to zabil Upraveno Červenec 5, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Červenec 6, 201411 r no je fakt, že tyhle šestiválce nejen olej žerou, ale je i trochu složitější je utěsnit. Přeci jen je to motor, co už něco pamatuje.
Červenec 6, 201411 r V pátek jsem s mechošem řešil, když to tedy papá a je to už starší, proč tam nelupnout místo 5w30 třeba 5w40 nebo 10w40. Nejde mi o to, že mám 2.8 a je to normální, spíš mi jde o to, jestli má smysl při stáří auta(moje 12 let) tam dávat ten ku.va drahej olej, když tím autem prakticky jen protéká. Při spotřebě 0.5l/1000 km t.j. 6l/12000km ani nedodržím 15tis. na výměnu a je tam furt novej olej(samo filtr ne)... Je to jen názor a pokud mi ho tu profíci(Satas,Sup1 a další) vyvrátí, tak budu dál holt pokračovat v dolévání Dodavatel olejů mechoše mi v pondělí udělá nabídku nebo návrh nějaké utěsňovací směsi čico, tak dám vědět jirkaK ta moč fakt dobrý Lukyluk furt stejný papá, ale já to přetěsňoval kvůli prosakování oleje na svíčky Upraveno Červenec 6, 201411 r od Ďurih
Červenec 6, 201411 r Souhlas, 0,5/1000km je normálka - neřešit. Gufera neodcházejí, těsnění pod víkem je klasika. Zároveň zkontroluj i těsnění kolem přestavovače vačky. Tam to taky trpí - stejně jako 1.8 20V. EDIT: Jasně, těsněním pod víkem vyřešíš ty svíčky... 5W-30 je po zahřátí "voda", leju 5W-40 (VW502.00) a pohoda = pod 0,3l/1000km (navíc je stejně řidká po ohřátí jako 10W-40 a tu v normě VW502.00 dělá tuším jen Total). Mám ho za necelou stovku tak to neřeším. Upraveno Červenec 6, 201411 r od ace ventura
Červenec 7, 201411 r Díky Ace, 5w40 je cenově přijatelnější na ty naše superb žrouty Dnes jsem dostal vzorek od LIQUI MOLY , Oil- Verlust - STOP(www.liqui-moly.de). Tak to někdy prubnu
Srpen 1, 201411 r je nutny to tesneni vika ventilu za 700 kupovat? neda se to utesnit silikonem na motory?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.