Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 1 měsíc později...

Super počteníčko moc děkuji :kol-47: :kol-47: :kol-47:

Jeden malý dotaz - už jste někdo na benzinové RS měníl motorový olej?

V servisu jsem dostal informaci že zátka olejvé vany  má utahovací moment 30Nm a tady se píše o nějakém bajonetovém závěru na výpustném šroubu tak jak to tam vlastně je?

 

Díky za odpověď.

Jiříčku, mám najeto cca 4tis/km a dalších pár let to budu dávat do škoda servisu takže opravdu nevím a neměnil

V servisu jsem dostal informaci že zátka olejvé vany  má utahovací moment 30Nm a tady se píše o nějakém bajonetovém závěru na výpustném šroubu tak jak to tam vlastně je?

30Nm sa uťahuje kovový šrób...

 

....tento motor má spodnú časť olejovej vane z plastu,takže je tam aj plastová zátka s O-krúžkom,ktorá sa mení pri každej výmene..uťahuje sa nadoraz,ale OPATRNE (NEPRETIAHNUŤ!!!!)

obj.číslo 06L103801

 

inak súhlas čo napísal Hurikan88 ;)

  • 3 měsíce později...

A jak ten 06L103801 odstraním? Vypadá to, jako by to chtělo nějaký speciální klíč. Díky.

 

EDIT: Tak údajně postačí široký plochý šroubovák :-)

Upraveno od swenak

  • 3 měsíce později...

Není to tady úplně on topic, ale když už je tady ta dílenská učební pomůcka - nemáte někdo i 86 Systém START-STOP ve vozech Škoda (ev. jestli je i jiná varianta přímo pro tento 2.0 TSI). Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je START-STOP dobro nebo zlo :-)

  • Autor

Není to tady úplně on topic, ale když už je tady ta dílenská učební pomůcka - nemáte někdo i 86 Systém START-STOP ve vozech Škoda (ev. jestli je i jiná varianta přímo pro tento 2.0 TSI). Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je START-STOP dobro nebo zlo :-)

Všelijaké učební pomůcky jsou k nalezení vždy v sekcích "Ostatní" u jednotlivých typů škodovek. Tento konkrétně třeba ZDE. Stačí použít vyhledávání. ;)

  • 1 rok později...

Link na video se servisnímy tipy. Ušetřili 100g na plastové vaně místo kovové, ale kolik asi dělá úspora v penězích? Za chvíli si budeme vše tisknout doma na 3D ...

 

ještě ta vana jde, jenom to servisáci nesmí rvát šroubovákem :) ale s velkým citem.

post-78913-0-14517400-1467119475_thumb.j

To si myslím, výměny oleje to pěkně prověří. Je závit výpušťáku přímo v plastu nebo je tam zalitá kovové vložka?

 

Bože, beru zpět, teď jsem si to pročet ještě jednou, a ono to má jen plastovou zátku s bajonetem ...

post-15741-0-89046000-1467122750_thumb.j

 

Mimo to, zvětšená vůle pístu pro omezení tření, hezký, jakpak asi vypadají kroužky, poučili se z předchozí generace? Jsem moc zvědav na zkušenosti po 100t km.

Upraveno od rayx

černej plast to je. musí se opatrně no a opravdu si být jistý, že se šroub zarazil.

  • 5 měsíců později...

Ahoj ve spolek, můžete někdo napsat, jaké jsou varianty (typy) motoru 2.0 TSI? Jsou některé série podařenější, jiné horší?

 

Uvažuji o koupi RS s VIN TMBAE7NE2F0038082, můžete někdo ověřit, jaký typ tam je? Mohl by mi někdo kouknout do servisní historie a případně přes SZ sdělit, jestli tam není něco "zajímavého"?

 

Děkuji za reakce.

 

 

Upraveno od Malawi

  • 1 měsíc později...
V 20. 1. 2014 na 21:43, Pawouk napsal:

Učební pomůcka týkající se i tohoto motoru.
Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf

RS 2.0 TSI 162 kW.jpg

 

Můžeš sehnat popis k motoru 2.0Tsi/132kW je montován do Tiguanu a bude i v Kodiaku.

Diky.

Poplatek je v pohodě,ale v tom se nevyznám ....

  • 1 měsíc později...
  • 3 měsíce později...

Motor 2.0 TSI EA 888 v Octavii RS 245 FL už nemá kombinaci nepřímého a přímého vstřikování ?!

Dočetl jsem se v měsíčníku Automobil Revue č.7  str. 24 tyto informace ohledně modifikace motoru v Octavii RS 245 (cituji):

"... přepracované sání s novou vysokotlakou soustavou přímého vstřikování, díky níž odpadla potřeba kombinace s nepřímým vstřikováním do sacího traktu. Přechází se na řidší olej specifikace 0W-20, s čímž souvisí použití jiného olejového čerpadla, modifikovaného turbodmychadla a nových pístů s třetím stíracím kroužkem. ..." 

V technických parametrech pro RS 245, které uvedl Pawouk v sekci ostatní,  je ale použití kombinovaného vstřikování uvedeno. Neví někdo podrobnosti? Co je pravda, Boleslav  informace záměrně neuvádí?

 

Byla by to zase jedna změna k horšímu a snaha ušetřit. Připomenu jen některé výhody kombinovaného vstřikování:

čistý sací trakt, nouzové dojetí v případě závady na vstřikovači jednoho systému, nižší spotřeba v některých režimech jízdy ...

A co ten olej.

Já měl za to, že zavedení nepřímého vstřiku bylo právě kvůli Euro 6, kdy motor neprodukuje tolik sazí.

  • 1 měsíc později...

Odpovím si sám, odpověď jsem našel v posledním Světu Motorů - technika speciál 3/2017 , článek redaktora M.Vaculíka (díky Pawoukovi, který dnes přidal do sekce Ostatní):

 

Test OIII RS 245 část.pdf

Upraveno od mirek22

  • 4 týdny později...

Díky!

  • 2 měsíce později...

Dobrý den

marně hledám nějaké podrobnější info motoru "245" (jako předešlé popisy )  a také informace o nové 7°DSG která je již v octavii RS 245 montována, ale nic se o ní neví.

Pokud budete mít někdo větší štěstí a nebo možnosti dejte echo.

Děkuji

  • 5 měsíců později...

Zdravim vespolek, chtel bych se zeptat zda Octavia RS 2.0 TSi 162kw 2013-2016 ma opravdu plastovou vanu nebo to byla inovace az u nejakeho konkretniho rocniku. Diky!

 

Upraveno od c00per

Měl jsem Octavii RS 2.0 TSI 162 kw vyrobenou 18.12. 2013 a plastovou vanu již měla.

Nyní u RS 245 180 kw je také a úplně stejná.:mellow:

  • 2 měsíce později...

Dobrý den vespolek!

Přemýšlím nad koupí ojeté O3 RS v benzínu s motorem 2.0TSI a rád bych se zeptal na zkušenosti s tímto motorem (jelikož jezdím v 80% město diesel jsem zavrhl kvůli většímu množství věcí které by se mohlo pokazit a ať to netrápím cukáním po městě). Manuál / automat je mi asi jedno.

Jsem škodou dosud nepolíben a zajímá mně spolehlivost tohoto motoru, na co si dát pozor .. a také jestli se neženu do nějaké pasti :-) Počítám s autem mezi 400-500tis s nájezdem do 100k kilometrů. R.V. okolo 2014. Tak třeba mi to tu někdo rozmluví, že to nebude moc dobrá volba v této finanční relaci :-)

Moc díky za jakékoliv rady!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.