Pawouk Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Učební pomůcka týkající se i tohoto motoru.Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiříček Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Super počteníčko moc děkuji :kol-47: Jeden malý dotaz - už jste někdo na benzinové RS měníl motorový olej? V servisu jsem dostal informaci že zátka olejvé vany má utahovací moment 30Nm a tady se píše o nějakém bajonetovém závěru na výpustném šroubu tak jak to tam vlastně je? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Jiříčku, mám najeto cca 4tis/km a dalších pár let to budu dávat do škoda servisu takže opravdu nevím a neměnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Únor 2014 Sdílet Vloženo 26. Únor 2014 V servisu jsem dostal informaci že zátka olejvé vany má utahovací moment 30Nm a tady se píše o nějakém bajonetovém závěru na výpustném šroubu tak jak to tam vlastně je? 30Nm sa uťahuje kovový šrób... ....tento motor má spodnú časť olejovej vane z plastu,takže je tam aj plastová zátka s O-krúžkom,ktorá sa mení pri každej výmene..uťahuje sa nadoraz,ale OPATRNE (NEPRETIAHNUŤ!!!!) obj.číslo 06L103801 inak súhlas čo napísal Hurikan88 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 (editace) A jak ten 06L103801 odstraním? Vypadá to, jako by to chtělo nějaký speciální klíč. Díky. EDIT: Tak údajně postačí široký plochý šroubovák :-) Editováno: 18. Červen 2014, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Není to tady úplně on topic, ale když už je tady ta dílenská učební pomůcka - nemáte někdo i 86 Systém START-STOP ve vozech Škoda (ev. jestli je i jiná varianta přímo pro tento 2.0 TSI). Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je START-STOP dobro nebo zlo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Tady je. 86-Systém-START-STOP (1).pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Není to tady úplně on topic, ale když už je tady ta dílenská učební pomůcka - nemáte někdo i 86 Systém START-STOP ve vozech Škoda (ev. jestli je i jiná varianta přímo pro tento 2.0 TSI). Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je START-STOP dobro nebo zlo :-) Všelijaké učební pomůcky jsou k nalezení vždy v sekcích "Ostatní" u jednotlivých typů škodovek. Tento konkrétně třeba ZDE. Stačí použít vyhledávání. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Link na video se servisnímy tipy. Ušetřili 100g na plastové vaně místo kovové, ale kolik asi dělá úspora v penězích? Za chvíli si budeme vše tisknout doma na 3D ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 ještě ta vana jde, jenom to servisáci nesmí rvát šroubovákem ale s velkým citem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 (editace) To si myslím, výměny oleje to pěkně prověří. Je závit výpušťáku přímo v plastu nebo je tam zalitá kovové vložka? Bože, beru zpět, teď jsem si to pročet ještě jednou, a ono to má jen plastovou zátku s bajonetem ... Mimo to, zvětšená vůle pístu pro omezení tření, hezký, jakpak asi vypadají kroužky, poučili se z předchozí generace? Jsem moc zvědav na zkušenosti po 100t km. Editováno: 28. Červen 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 černej plast to je. musí se opatrně no a opravdu si být jistý, že se šroub zarazil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malawi Vloženo 20. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2016 (editace) Ahoj ve spolek, můžete někdo napsat, jaké jsou varianty (typy) motoru 2.0 TSI? Jsou některé série podařenější, jiné horší? Uvažuji o koupi RS s VIN TMBAE7NE2F0038082, můžete někdo ověřit, jaký typ tam je? Mohl by mi někdo kouknout do servisní historie a případně přes SZ sdělit, jestli tam není něco "zajímavého"? Děkuji za reakce. Editováno: 20. Prosinec 2016, autor: Malawi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 V 20. 1. 2014 na 21:43, Pawouk napsal: Učební pomůcka týkající se i tohoto motoru.Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf Můžeš sehnat popis k motoru 2.0Tsi/132kW je montován do Tiguanu a bude i v Kodiaku. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Bohužel ten nemám, ale je k dispozici za patřičný poplatek 7€ na portále VW erWin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Poplatek je v pohodě,ale v tom se nevyznám .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2017 SSP-Nr__522__The_2_0_l_162_kW___169_kW_TSI_engine.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 14. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2017 Motor 2.0 TSI EA 888 v Octavii RS 245 FL už nemá kombinaci nepřímého a přímého vstřikování ?! Dočetl jsem se v měsíčníku Automobil Revue č.7 str. 24 tyto informace ohledně modifikace motoru v Octavii RS 245 (cituji): "... přepracované sání s novou vysokotlakou soustavou přímého vstřikování, díky níž odpadla potřeba kombinace s nepřímým vstřikováním do sacího traktu. Přechází se na řidší olej specifikace 0W-20, s čímž souvisí použití jiného olejového čerpadla, modifikovaného turbodmychadla a nových pístů s třetím stíracím kroužkem. ..." V technických parametrech pro RS 245, které uvedl Pawouk v sekci ostatní, je ale použití kombinovaného vstřikování uvedeno. Neví někdo podrobnosti? Co je pravda, Boleslav informace záměrně neuvádí? Byla by to zase jedna změna k horšímu a snaha ušetřit. Připomenu jen některé výhody kombinovaného vstřikování: čistý sací trakt, nouzové dojetí v případě závady na vstřikovači jednoho systému, nižší spotřeba v některých režimech jízdy ... A co ten olej. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 17. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2017 Já měl za to, že zavedení nepřímého vstřiku bylo právě kvůli Euro 6, kdy motor neprodukuje tolik sazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 13. Září 2017 Sdílet Vloženo 13. Září 2017 (editace) Odpovím si sám, odpověď jsem našel v posledním Světu Motorů - technika speciál 3/2017 , článek redaktora M.Vaculíka (díky Pawoukovi, který dnes přidal do sekce Ostatní): Test OIII RS 245 část.pdf Editováno: 17. Září 2017, autor: mirek22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 10. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2017 Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiříček Vloženo 12. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2017 Dobrý den marně hledám nějaké podrobnější info motoru "245" (jako předešlé popisy ) a také informace o nové 7°DSG která je již v octavii RS 245 montována, ale nic se o ní neví. Pokud budete mít někdo větší štěstí a nebo možnosti dejte echo. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
c00per Vloženo 22. Květen 2018 Sdílet Vloženo 22. Květen 2018 (editace) Zdravim vespolek, chtel bych se zeptat zda Octavia RS 2.0 TSi 162kw 2013-2016 ma opravdu plastovou vanu nebo to byla inovace az u nejakeho konkretniho rocniku. Diky! Editováno: 22. Květen 2018, autor: c00per Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprcek Vloženo 22. Květen 2018 Sdílet Vloženo 22. Květen 2018 Měl jsem Octavii RS 2.0 TSI 162 kw vyrobenou 18.12. 2013 a plastovou vanu již měla. Nyní u RS 245 180 kw je také a úplně stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geero Vloženo 15. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2018 Dobrý den vespolek! Přemýšlím nad koupí ojeté O3 RS v benzínu s motorem 2.0TSI a rád bych se zeptal na zkušenosti s tímto motorem (jelikož jezdím v 80% město diesel jsem zavrhl kvůli většímu množství věcí které by se mohlo pokazit a ať to netrápím cukáním po městě). Manuál / automat je mi asi jedno. Jsem škodou dosud nepolíben a zajímá mně spolehlivost tohoto motoru, na co si dát pozor .. a také jestli se neženu do nějaké pasti :-) Počítám s autem mezi 400-500tis s nájezdem do 100k kilometrů. R.V. okolo 2014. Tak třeba mi to tu někdo rozmluví, že to nebude moc dobrá volba v této finanční relaci :-) Moc díky za jakékoliv rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.