tomasss Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 U nové O III Combi, 2.0 TDI CR, mám problém s rozbíhajícím se ventilátorem na chladiči. Vcelku často se mi stává, že zastavím a ventilátor ještě dlouho hučí. Při jízdě to poznám, že se deaktivuje START-STOP systém. V létě jsem si říkal, že se snad zahřát může, ale na podzim a v zimě situace stejná. Včera mi dokonce běžel po cca 5km trase do práce, když měla voda podle teploměru sotva 700C a venku byly -40C. Auto bylo v aut. servisu a samozřejmě nic nenašli. Je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Bude to mít souvislost s vypalováním DPF. Podívej se sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 je to predsa aj v Návode na obsluhu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Heh, to jsem tu byl vedle poučen, že návody (skoro) nikdo nečte - dokonce to prý vyzkoumali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
braxa Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Je to jak píše Pawouk...souvisí to s regenrací DPF filtru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Heh, to jsem tu byl vedle poučen, že návody (skoro) nikdo nečte veru...vlastne áno..že to vôbec píšem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 No mě to tak dělá taky a nepovažoval jsem to za chybu,jestli to souvisí s regenerací DPF,tak by bylo možná fajn,kdyby mi to MAXIdot sdělil,že regeneruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 bohužiaľ sa tak ale nedeje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Ale kontrolka na přístrojovce na to je, ta se mi jako rožne, až bude zle nebo jak to mají pořešené?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Kontrolka se ti rozsvítí, až po několika neúspěšných pokusech o regeneraci. Jinak je to jako bezoblužný systém a neměl by si o něm vubec vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Zase stejná situace - vše je popsáno v manuálu, konkrétně v oddíle "Obsluha" (str.24) - a to jak kontrolka (kdy a proč svítí) a také proč běží ventilátor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasss Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Děkuji za odpovědi. Návody (náhodou) čtu, ve všech autech která jsem kdy měl (Š120, Fávo, Fabia I, O II (3x) a teď O III) psali, že ventilátor může sepnout (i když tehdy ještě DPF neznali). Akorát ve skutečnosti to dělala jen Š120 a teď O III. Paradox taky je, že jedna ekologická funkce (DPF) odstaví jinou (Start - Stop). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 O tom, že po vypnutí motoru může běžet ventilátor se píše na str. 115, ale to je právě ta obecná informace, jak o ní píšeš, že je i v manuálech ke starším vozům. V souvislosti s DPF je to jak jsem psal výše - str. 24. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standucha Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Ahoj, víte jakou přesně má spojitost sepnutý ventilátor s regenerací DPF? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 A čteš to tady vůbec? Manuál str. 24 = ochlazení motorového prostoru po vypálení DPF... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Pavle zasa?? Ahoj, víte jakou přesně má spojitost sepnutý ventilátor s regenerací DPF? Díky hlavne pre toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Docela mě zaráží že se nedoporučuje jezdit na krátké vzádlenost - takže uživatel vozu se mu musí přizpůsobovat? Chtěl bys jednou diesel , ale ne abych jezdil dle toho jak auto potřebuje ale naopak aby auto jezdilo tak jak potřebuju já... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Nevím, co je na tom divného, DPF prostě z principu jeho fungování potřebuje určitý režim, ve kterém by se měl provozovat. A motorům obecně také nesvědčí krátké poskoky. Kup si elektromobil a nebudeš muset toto řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 (editace) Z tvé odpovědi cítím aroganci a snahu nadřazovat se.. a ten smajlík tím chtěl básník říci co? Proč elektromobil? S tím daleko nedojedu Editováno: 23. Duben 2014, autor: jindrous 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Duben 2014 Sdílet Vloženo 24. Duben 2014 Odpověď je na stejné úrovni, jako tvůj předchozí příspěvek. A smajlík? Myslím, že někdy vystihne víc, než odstavec textu. A ano, uživatel automobilu se mu musí přizpůsobovat a to nejen v tomto bodě. Víc to tady nemá smysl řešit, beztak je to už dost off topic.PS: jestli jezdíš daleko, tak proč řešíš problémy s jízdou na krátkou vzdálenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 22. Květen 2014 Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 A čteš to tady vůbec? Manuál str. 24 = ochlazení motorového prostoru po vypálení DPF... chlazení.JPG A možná také jeden postřeh nahrazující kontrolku. Všiml jsem si, že pokud zastavím, během chviličky klesnou plynule volnoběžné otáčky ze zhruba 800-900 na nějaké kolem 600. Je to na otáčkoměru znatelný pokles. V případě vypalování filtru (což si myslím vzhledem ke smradu, který z auta šel, skutečně probíhalo), běžel ventilátor naplno a pokles otáček se nekonal. Tak asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 23. Květen 2014 Sdílet Vloženo 23. Květen 2014 Tak teď si objevil Ameriku, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajjja Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Tak Ameriku asi ne, ale někdo si posteskl, že není kontrolka na probíhající vypalování a já si všiml těch otáček. Nikde se o nich myslím nepíše, já měl O2 ještě bez filtru, teď mám RS a zjistil jsem to. Nic víc nic míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Myslel jsem to tak že zvýšené ot. při vypalování se tu už probírali tisíckrát a kyždý o tom už ví kdo to tady čte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.