Únor 11, 201411 r Tak to ukáže až praxe. Mě by fakt zajímala ta svítivost diod. Jakmile bys měl možnost to vyfotit vedle nějakého jiného auta s klasickými žárovkami, blejskni to
Leden 20, 201510 r Taky by mě to zajímalo. Zkoušel jsem H7,H3 žárovky za "úžasné" čínské a světlo je bělejší avšak intenzita rozhodně slabší. Vybíral jsem co nejméně "modré"! Při svícení nehrají nápadně modrou barvou takže policajti zatím nic. Zatím ani nic nepálí ani plat zdá se ok.Je ale zima. V létě s nima už rozhodně jezdit nebudu odnesli by to paraboly určitě. Nad ledkama jsem taky uvažoval protože jsou za čočkama tak nejsou vidět, jen dálkový H3 koukají hole v parabole takže ty vidět jsou.Tam ale H3 z číny svítí velmi dobře. Problém je ale pořád potkávací světla a malá intenzita. Začal jsem to celé leštěním plexi na světlometech a to mělo velmi zásadní účinek na intenzitu světla. To byl nejlepší krok. Opravdu by mě zajímaly ty LED do potkávaček. Prosím nějaké foto. Na tyto jsem také narazil, jen si říkám že ohnisko původní žárovky vs LED je asi zcela jinde....Takže jak to svítí. Druhá varianta jít do : H7 55W Osram Night Breaker Plus +90% ? A teď se do mě pusťte Uvítám jakékoli návrhy
Leden 28, 201510 r Čau pánové, Nenašel jsem tu nikde odpověď na svůj malý problém. V těchto dnech renovuji přední světlomety. Už je mám rozebraný a došel jsem na to, že za čočkou je parabola matná. Nemáte náhadou postřehy, nápady nebo rady - jak tento problém vyřešit? Neznáte nějakou barvu ve speji nebo něco čím se to zaručeně vyleští? Díky předem za všechny rady. Xenon bixenon čočky máme na skoro celý koncern renovované. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1015099#1015099 Upraveno Leden 28, 201510 r od Satas
Září 9, 20168 r Nebudu zakládat nové téma tak to dám sem. Nezkoušel jste někdy někdo rozlepovat světla ? Popřípadě jaký je nejlepší postup ? Jestli horkovzduška a nebo trouba ? Ty moje světla vypadají že už je někdo lepil protože to lepidlo je nepěkně vylezlý. Navíc jsou v plexi něco jako "prasklinky" a rád bych to zkusil rozleštit zevnitř. Zrovna bych zkusil rozebrat a vyčistit čočku xenonu. (hodím kdyžtak foto). Mam z toho trošku strach protože nový světla se mi kupovat nechtějí. Líbilo by se mi tam denní svícení. Horší to bude s homologací :/
Září 9, 20168 r Nejlepší je trouba, max 90 stupňů. Rozehřeje se to po celém obvodu a to právě potřebuješ. Horkovzduškou to zahřeješ lokálně a pak při páčení se to bude lámat. Denní svícení by problém být neměl. Musí ale splňovat homologaci (to logo E v kroužku) a nesmí zakrývat čočku paraboly a stínit. Takže to chce něco fakt malého, resp.úzkého, aby to nezakrývalo čočky. Bohužel LED pásky homologaci většinou nemají, ale při nějaké snaze by se něco vymyslet dalo, chce to jen něco pěkného vygooglit a koupit Myslím, že bych nebyl sám, koho by takový projekt zajímal. Pokud do toho půjdeš, určitě něco nafoť
Září 9, 20168 r Takže odstrojit celý světlo a prdnout do trouby na 90stupňu? Při téhle teplotě by se nemuselo světlo roztéct ne? Mam to v plánu protože to osvětlení dole v mřížkách není špatný ale ve světlech by to bylo super. Ještě zapátrat po nějakým pásku s homologací
Září 9, 20168 r Homologaci si necháš udělat dnes je všude hodne firem co gravírují nebo pálí laserem do rúzných materiálu tak si to E v kroužku necháš vypálit na viditelný místo na tom pásku. záleží jaký použiješ. Já mám Ečko nalepený na pruhledný folii a nikdy problem nebyl jak s policijí tk STK stačí prý že tam je to E
Září 10, 20168 r Ted si delam jednotku do auta na CH a LH(popíšu u sebe ve vlaknu), takze to snad zitra dodelam. Nemate nekdo doma nejake roztriskane svetlo ? Ze bych si to vyzkousel necisto ?? Popripade vyzkousim nejaky vrakac v okoli kdyby to bylo treba za 200 tak bych to investoval do toho abych mel nejakou jistotu.
Listopad 10, 20168 r Dobry den, na zacatku tematu se resilo jak opravit parabolu xenonu, cim nastrikat. Uz to nekdo vyresil? Dalsi dotaz, kde se daji sehnat nove casti svetel, jako jsou napriklad kloubky, popripade cela parabolka.. polad se to tedy da sehnat.
Listopad 14, 20168 r Tak jsem rozdelaval xenony a neni to sranda! Nevim jak jiny, ale moje byly lepeny cernym silikonem a trouba nepomohla ani na 150°. Takze jsem musel na prasaka odriznou horni lem a nejak se dostat pod plexi... Opravdu, vypada to k praseti. Jinak vycisteni paraboly - setreni prásku jemnym hadrikem ok a lesk se mnohem zlepsil. Melo by to jit vycistit i od vybojky. Ale zustala tam vypalena skvrna 10x10mm. Oprava ulozeni kloubu nahrazenim kloubu z rozbiteho svetla oktavky II a superba II + trubicky ze silonu.
Listopad 14, 20168 r Jojo. Dělal jsem to taky. Jedno světlo cca 3hodiny. Akorát já se s tím sral tak že jsem ten černy silikon vyškrabával malým šroubovákem. No prostě práce pro vraha dětí. Hlídej si to světlo při dešti. Jestli ti tam nateče tak to nateče do té řídící jednotky na xenon, kterou někdo tak šikovně umístil na spodek světla.
Listopad 14, 20168 r Jo ty ridici jednotky mam prave presne kvuli tomu na repasi. Popraskany plast - vlhkost a v jednotce plno vody.
Leden 9, 20178 r Potřeboval bych poradit. Nevíte někdo jestli jsou parabolky na xenony stejné jako z jedničkové oktávie ?
Leden 11, 20178 r Apropo, kontaktoval jsem jednoho, co se živí repasem světel. Reference výborné, ale víceméně je to pro ty, co nemají čas, nejsou zruční a není jim líto peněz. Za nové paraboly (výměnným způsobem) a nové plexi, včetně práce (rozborka, výměna, sborka) si říká o 12.500,-. Ok, pokud chce člověk papír, musí se z toho odvést daň, má tě to uživit a nějakej čas se s tím crcáš, tak asi ok. Pro našince, jako je většina z nás, je toto si myslím překážka.
Leden 11, 20178 r před 3 hodinami, Miloslav Janda napsal: Taky dobrý vědět. Neměly by být alespoň stejné jako z Passata B5? Řekl bych že by měli, ted jsem mluvil s jedním chlápkem z vrakáče a porovnával B5.5 a superba a říkal že jsou stejný. Jinak kdo je šikovný a kuchne si světla sám tak v Turnově(ne Trutnově) je firma Preciosa a parabolky pokoví za 350bez DPH takže 12500 je podle mě zlodějina!!!!!!
Leden 11, 20178 r Mno jo, jenže bez světel se blbě jezdí, leda že bys měl pro sebe druhé (mě druhé okupuje manželka) nebo byl místní. Já už se domlouvám se Satasem co a jak, budu to řešit přes něj.
Leden 11, 20178 r Především: po vyčištění/repasi si pořiďte denní DRL. Ačkoli tato vyhláška je naprosto nesmyslná, musí se dodržovat. Poté budou už paraboly nesmrtelné, protože budou svítit jen v noci a na to jsou také konstruované (nikoli na celodenní provoz) A jako bonus lehce ušetříte altíku
Leden 11, 20178 r No já jsem z Turnova takže urcitě do toho pujdu. Ale až na jaře kdy budu moct jezdit do práce na motorce. Jinak SUP má pravdu. S chlápkem z Preciozi jsem se o tom bavil a říkal že rozhodně DRL. Ty paraboly tím neustálím svícení trpí. Pak taky říkal že si nějaký experti dávají do parabol na 35w výbojky dávají 50W nebo tak nějak. Ale to jsem uplně nepochopil
Leden 12, 20178 r SUP1: nikdy jsem denní svícení neměl, ale teď mě tvoje myšlenka "osvítila". Díky. Máš pravdu, teď to dává smysl, jak si xeny po repasi ušetřit. Denně najezdím 220km a to už by se mohlo vyplatit. Jdu najít téma s denním svícením ...
Leden 12, 20178 r Určitě tam najdeš pár návodů, kde a co zapojit a určitě i pár fotek, které se tam hodí. Pamatuji si, jak jsme to dlouze řešili. Zapojení je jednoduché a dával jsem i nějaké návody tuším i k sobě (SUP ONE)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.