Přejít na obsah

Výměna oleje a olejového filtru


galaher

Doporučené příspěvky

Ahoj, já pokud měnim olej, tak dávám 10W - 40. Je rozlívanej ze sudů...tudíž cena cca 85 kč. Dával jsem ho i do Peugeota než jsem ho dal bráchovi a měl najeto 162tis. Doporučil bych ale vždy před výměnou proplach motoru.

Mě taky přijde zbytečný lít do motoru tisíce, když tím platíte jen značku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já dal mogul 5W40 racing je na přeplnované motory benzín i diesel s turbem.mám odjeto 7000km zatím bez potíží doporučil mi ho kolega co dělá v servis škoda stojí asi 185 kč/l.myslím že tím nezkazíš nic.do předešlého vozu favorit jsem dával mogul gx fe pro 1,za ty léta jsem byl s ním spokojený najel jsem 80 tisíc,výměnu jsem dělal po 12 tisících km.takže no problémo.ještě abych doplnil tento racingleje brácha do kamionu - renault magnum - na doporučení servisu renault.za 256 000 km bez potíží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mogul GX FE PRO vůbec neznám nanemám s ním žádnou zkušenost-vždyť píšu že toho znám ještě málo,u nás v servisu používáme jinou značku ale mám z minulosti špatné zkušenosti s Paramem a jím podobné.Viděl jsem moc zakarbonovaných a rychle opotřebených motorů kde byl na vinně olej.Četl jsem tu hodne názorů a já si prostě myslím že mezi oil za 500 a za 100 není rozdíl jen v zisku dané oil fimy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevím já motor rozebraný viděl jen u stařičké tatry a tam lily M6AD a to byl fakt jetel.Nakonec viděl jsem tabulku kvality olejů a mogul na 4 místě .... myslím good ne?opravdu jak tu někdo zminoval :neplatí že drahé je lepší a že zahraniční je lepší.Poslední dobou slýchám od kluků mechaniků že je dobrý i Valvoline i Total ale total používá stejané kvality jako mogul.Jinak jsou přísady do olejů něco jako militec,ps23 a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu moji možná zbytečně rozmazluji,dávám Castrol RS 10W-60 ale ve čtvrt milionu mám vršek po sundání ventil víka úplně čistej-v každý záhybu svítí hliník a oleje nesežere ani deci,jezdím od výměny do výměny.Proč tedy vidím na dílně rozebrané motory,které jsou totálně zakarbonované,když jsou všechny oleje stejný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevím já motor rozebraný viděl jen u stařičké tatry a tam lily M6AD a to byl fakt jetel.Nakonec viděl jsem tabulku kvality olejů a mogul na 4 místě .... myslím good ne?opravdu jak tu někdo zminoval :neplatí že drahé je lepší a že zahraniční je lepší.Poslední dobou slýchám od kluků mechaniků že je dobrý i Valvoline i Total ale total používá stejané kvality jako mogul.Jinak jsou přísady do olejů něco jako militec,ps23 a pod.

máš tu tabulku, hoď ji prosím, sem. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč jsou motory zajebané karbonem netuším zeptej se co tam lijí majitelé jestli vůbec mění a pokud ano dávají nový?jak často mění?mění i filtr?nechávají olej vytéci úplně?Castrol určitě své kvality má a jiné oleje taky ale proč se usazuje karbon u těchto a u jiných ne?Nemůžu se zeptat ani odborníka na tu danou značku protože každý chce prodat to své tam se pravdu nedozvím.V servisu škoda?Obejdu tam 3 mechaniky a každý říká něco jiného tak ted babo rad.jak jsem psal výše toto je moje zkušenost s oleji mogul a nestěžuji si.brácha s kamionem taky ne a to už něco odjel,tak nevím asi to zůstane na každém znás,jinak bych ten tvůj motor tak čistej chtěl vidět po čtvrt milionu.No nic končíme rozepři dál se asi nedostaneme prostě kup co uznáš za vhodné ono i každá automobilka dává do nových aut něco jiného proč to nevím ale kdyby byl nejlepší jen castrol nebo shell tak by ho dala každá automobilka nemyslíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu moji možná zbytečně rozmazluji,dávám Castrol RS 10W-60 ale ve čtvrt milionu mám vršek po sundání ventil víka úplně čistej-v každý záhybu svítí hliník a oleje nesežere ani deci,jezdím od výměny do výměny.Proč tedy vidím na dílně rozebrané motory,které jsou totálně zakarbonované,když jsou všechny oleje stejný?

nj, já nevím na co jezdil první majitel, ale já jsem jezdil na Shell a teď poslední dobou Mogul a při výměně hydroštelů se mi v motoru taky vše lesklo. Nechcete někdo, kdo jezdíte na ten mogul shodit víko? Ale myslím, že ten Mogul bude opravdu dobrej, jen nemá dostatečné jméno...

Jinak k těm cenám. Asi by jste čučeli, jak se dělaj ceny. Třeba v mém posledním působišti. Výrobní náklady(matroš, práce,...) třeba 50,- prodejka distributorům, tedy VOC, litr! Zcela normálně gross profit nad 90% prodejní ceny. Myslíte, že to bude u olejů jinak? Já si to nemyslím. V některejch odvětvích třeba jako automotive ano, tam jsou dodavatelské firmy tlačený dolů jako prase, tam takový vejvary nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady přece jde o víc než deset korun ne?A že by zrovna šetřily na tomhle a ne třeba na radiu?proč mít za deset když stačí za 5?a při milionu vyrobených aut?počítej!já fakt nevím tohle nikam nevede já to,ty ono,ten zase tamto ....!Tak at udělá kolega kompromis a od každé doporučené značka dá něco a bude možná spokojeny a po prdeli ne? :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz sem ja auto kupoval, tak tam Skodovka davala Castrol, doporucovala ho, takze sem jen presel na plnou syntetiku a davam ho tam furt. Jasne, doporucuje ho nejen z duvodu kvality (ale hlavne kvuli svejm prachum) a urcite jsou lepsi, ale mam jistotu, ze spatnej neni, tak davam syntetiku, neresim, neprepinam, v zime mam o litr nizsi spotrebu nez s 15W-40 a jsem spokojenej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

To je ale skoro 20 let ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

To je ale skoro 20 let ;)

voe nedělej ze mě důchodce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

důchodce?snad ne ale když píšeš za komančů už asi hodně pamatuješ ne?v té době probíhalo mé dětsví to jsem snil o tom jak budu jezdit u statků s tatrou po vzoru mého tatíka a doma budu mít nablískaného rapida.vše se zvrtlo je mi 28 dělám ve fabrice,měl jsem Wartburga 3 roky,pak 5 let favorita a když se mi měl narodit kluk,tak vzkázal táto kup oktávku v kombáru v TDI jinak ven nejdu no tak ji máme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobře no,je to už nějaký ten pátek,ale tím jsem chtěl pouze říci,že testy se dělaly u nás na zkušebně a samozřejmě né jen Castrol a CZ oleje,ale i jiné.Hodně dobře co si pamatuji byly na tom BP oleje a Valvoline a české oleje byly hodnoceny tako moc dobře.Testy se dělaly i pro vojáky a pro tvrdé podmínky pro auta na sibiř adt,na olejích se jezdilo v přepočtu 50.000km(motor byl na brzdě a přepočítavaly se motohodiny) a pak se dělaly rozbory a jak jsem již psal,české byly good,tím nechci říci,že jiné né,ale prostě všechny splňovaly to co měly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsme kdysi dělali zkoušky,bylo to ještě za komančů tak se srovnávaly dva oleje-M6ADSIII a Castrol GTX 3.Castrol byl dobrý propadák.Sice svoje normy splnil,to jo,ale tekdy M6 ADSIII byl na to líp a prosím,nepleťte si M6AD a dalšími třídy,jako M6ADS III/IV atd.

To je ale skoro 20 let ;)

voe nedělej ze mě důchodce

Joudo, ja nemyslel, ze ty ses starej, ale ze od revoluce uz je to nakej patek ;)lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobře no,je to už nějaký ten pátek,ale tím jsem chtěl pouze říci,že testy se dělaly u nás na zkušebně a samozřejmě né jen Castrol a CZ oleje,ale i jiné.Hodně dobře co si pamatuji byly na tom BP oleje a Valvoline a české oleje byly hodnoceny tako moc dobře.Testy se dělaly i pro vojáky a pro tvrdé podmínky pro auta na sibiř adt,na olejích se jezdilo v přepočtu 50.000km(motor byl na brzdě a přepočítavaly se motohodiny) a pak se dělaly rozbory a jak jsem již psal,české byly good,tím nechci říci,že jiné né,ale prostě všechny splňovaly to co měly

To aspon byly testy :palec2: Ted clovek nevi, cemu verit a cemu ne, prijde mi pomalu vsechno zmanipulovany, podplaceny, a doma ze bych si to rozlil do sklenek a ochutnaval, to taky nejde. Nechces se do toho Cosby zase nejak pustit? ;) By urcite ocenil celej klub a nejen lidi v nem ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...