PetrsUL Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Ulomil se mi vývod senzoru odchylky tlaku a tím pravděpodobně došlo k totálnímu zničení fitru pevných částic. Takže kromě senzoru sháním i filtr. Mám auto 1/2007 a na filtru je číslo 1K0 131 723 B. Bohužel Škodovka to nedodává pod tímto číslem ale jako sestavu filtr-vlnovec-trubka pod zcela jiným číslem. Mám nyní k dispozici jinou sestavu, bohužel na fitru je číslo 1K0 131 723 G. Liší se to pouze v tom B a G. Našel by se tu někdo kdo by mi poradil zda je to použitelný? Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Být tebou tak ho rovnou nechám radši vyndat ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrsUL Vloženo 14. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 A na kolik vyjde vyndání a kdo to umí udělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 http://www.dpf-centrum.cz/cenik.php ale umí to i více firem, každopádně pokud bys chtěl dát nový, tak to vyjde na více jak 20 tis a zase může odejít. Já ho zatím vozím ale až se zaplní půjde ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel K. Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 Zdravím, hledal jsem zde různá témata ohledně DPF. V úterý při cestě domů z hokeje v Pardubicích ve 120 km/h najednou motor zhasl, spadly ručičky a zůstaly svítit jenom kontrolky a auto už nešlo nastartovat. Takže zbytek cesty domů na laně. Druhý den zjištěno, že filtr pevných částic totálně KO, na autě najeto 153000 km, motor 1,9 TDi, typ BLS. Snad žádné jiné škody nezjištěny. Dohodli jsme filtr vyhodit a přehrát soft. Zajímalo by mě zda už někdo vyřazení filtru taky řešil a jestli to má nějaký vliv na výměnu oleje. Předem dík za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 No prostě se musí stejně měnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 28. Duben 2012 Sdílet Vloženo 28. Duben 2012 Pavel K. Jasné meniť ho musíš ale ak ho budeš meniť raz za rok alebo po max.15000km tak môžeš použiť olej s normou VW505.01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sdíčák Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Zdravím všechny, poslední dobou naše octávka 2006 1.9TDI DPF 4x4 nějak strašně duní. Vždy je to jen mezi 2000-2500 ot/min na 4,5 a 6 r.s. pouze při zážetí (pokud jedem na 4 r.s. jenom udržovácí rychlost, tak nic, ale po jemném přidání dunění jako blázen a je jedno jestli přidáme trošku nebo plný plyn) Na ostatní to nedělá a ani v jiných otáčkách. Dunění je opravdu dost razantní, někdy se bojíme, že vyskočí motor . Celé to začalo to výměně turba ( odešlo), dělali jsme to s pomocí známých automechaniků, bohužel při skládání jeden z mechaniků urval vývody z čidla G450, takže teď to není zapojené ( pouze konektor, ale hadičky ne) myslíte, že to může být tim čídlem ? Co přesně má nastarosti ? Podotýkám, že turbo je nové a nastavení lopatek správné. Předem děkuji za odpovědí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Zdar, mam podobny problem, akurat trosku ine podmienky. Motor 1.9 TDI PD, bez DPF, 4x4. Auto ma uz najazdene trosku viac - 300 000. Pobodne ako kolega predomnou, ten zvuk je priserny a spolucestujuci hovorili, ze ten zvuk ide niekde odzadu...Moze to byt spojene so zotrvacnikom? Je uz na odchod a vo velmi blizkej dobe sa ide menit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robbox Vloženo 29. Červen 2013 Sdílet Vloženo 29. Červen 2013 Zdravím,mám podobný problém.1.9 TDI 2005 Najeto 252tis km.Turbo lehce píska,ale ted se mi stav,sundá nohu z plynu tak slyší jako by se dotáčela a vybrovala vrtule,nebo tak něco.Při určitých otáčkách auto strašně duní a hučí a vypadá to jako když to jde odzadu.Odchází turbo?Nebocoby to mohlo být.Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Jak poznám, zda má auto filtr pevných částic? Mám zájem o tenhle motor, ale chci ho bez filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/56318-dpf-filtr-pevn%C3%BDch-%C4%8D%C3%A1stic-zku%C5%A1enostiz%C3%A1vadyprobl%C3%A9my/page-7#entry1500048 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivoch Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 (editace) Super - díky. Pokud tomu dobře rozumím, tak Euro 3 = bez filtru a jak je to u plnění emisí Euro 4? Tam už byl vždy u 1.9TDI filtr pevných částic? A ještě taková podotázka - kolik rychlostí mám 1.9TDI 77kw (nikde jsem to tady nenašel)? Editováno: 10. Únor 2014, autor: ivoch 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Převodovka je pětistupňová, jen verze 4x4 má šestistupňovou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Tam už byl vždy u 1.9TDI filtr pevných částic? len kód motora BLS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effo Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Tak udělej kat-off, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 (editace) Každej technik na STK ti pozná, že máš vyrabovanej filtr. Když děláš to co máš a správně regeneruješ, tak s tím zas takový trable nejsou. Editováno: 12. Únor 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho1 Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 (editace) Zdravim Vas, mam OII, 2007, nieco cez 220 tis. km, kod motora BLS, teda s DPF-kom ......viem, ze je to hlupost v aute atd. Ale mam pocit, ze nieco nie je tak ako ma byt. DPF mi svieti cca kazde 3 dni intenzivnej jazdy po meste. Ked mi zasvietil, vzdy som som spravil regeneraciu dlhou jazdou a kontrolka DPF zhasla. Dnes nesla zhasnut ani .... az nakoniec sa rozvietila kontrolka zhavenia a auto sa dalo do nudzoveho rezimu. Otazky: co stym dalej.....ake su moznosti.... Je normalne ze kontrolka sa rozvieti kazde 3 dni jazdou po meste? je moznost DPF odpojit aby vsetko bolo OK? vdaka za rozumne odpovede. Editováno: 30. Červenec 2014, autor: misho1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 zkontroluj diagnostikou zanešení filtru při 220tis km už může být ko a furt se snaží regenerovat takže bud jestli je zanešenej tak můžeš experimentovat vyndat ho a na netu je spousta návodu a videjí jak ho vyčistit a vyzkoušet ho , nebo ho vyndat tzv. vykuchat nahrát novou pohádku bez DPF(ted mi tu bude spousta lidí kamenovat jak je to neekologické atd blá blá blá ) , nebo rovnou dát novej . já mám 280 tis tedy na comonrajlu a zatím maká ale je to tím že auto jezdilo dlouhý trasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho1 Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 idem zajtra na diagnostiku tak uvidim.....silno premyslam nad tym ze ho vyberiem nastalo.... neekologicke? a to ze tie spaliny vypali po dvoch tyzdnoch do ovzdusia rovnako ako keby presli plynule bez DPF do ovzdusia je ekologicke? (pre tych ekologickych ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 To vypalování je jiný než si myslíš ale to řešit nechci ani nijak moralizovat, je to tvoje věc ale když ho vyndáš tak se auto stává nezpůsobilým pro provoz na pozemních komunikacích a při pojistný událsti si na tom dokážou pojišťováci hezky smlsnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho1 Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 DPF vraj ako nove....cidla su ok, vraj len precistene kontakty a vsetko funguje ako ma....uvidime co cas ukaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misho1 Vloženo 3. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2014 ako casto sa vam spusta regeneracia DPF pri jazdach v meste? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 ako casto sa vam spusta regeneracia DPF pri jazdach v meste? ahoj - mám presne takú istú O2 ako ty akurát s DSG a mám ju od februára - teda 10 mesiacov a ešte ani raz nezasvietila kontrolka filtra na palubovke - menil som už síce "snímač tlaku výfukových plynov" /svietila mi na palubovke žltá kontrolka motora a na diagnostike to vyhodilo túto chybu - po výmene už nič podobné nezasvietilo ani raz - je pravda, že jazdím aj mesto aj diaľnice. a ako spoznám že sa mi spustí regenerácia v meste? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 kašlite už na to,kde,kedy,ako a pod. ...jednotka si to ustráži sama,a ak bude problém ona sa ozve ..nebojte sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.