kocur.peto Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 kašlite už na to,kde,kedy,ako a pod. ...jednotka si to ustráži sama,a ak bude problém ona sa ozve ..nebojte sa kto sa nepýta - nedozvie sa - kľud Libero :-) mne je úplne jedno či ho vlastne mám alebo nie - DPF. spotrebu mám priemerne 6,2 l na plnú nádrž a nejako som nezistil, či sa mi regeneruje alebo či je zvýšená spotreba, alebo slabší ťah. asi funguje ako má, tak ma to netrápi :-) akurát mám jednu otázku? správa sa inak auto s DPF u automata a inak s manuálom? resp. má to vplyv na výkon? mne to dosť často robí, že medzi dvojkou a trojku /DSG/ sa mi veľakrát citeľne zvýšia otáčky niekedy až cez 3tis. otáčok a až potom preradí - väčšinou pri studenom motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 ja som kľudný,neboj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 ja som kľudný,neboj už sa nebojím :-) a na moju otázku mi vieš odpovedať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovecDuchu Vloženo 19. Únor 2016 Sdílet Vloženo 19. Únor 2016 Ahoj panove, mam Octavii 1.9TDI r.v. 2009 s DPF dovezenou z Nemecka. Asi rok jezdila v Cechah, pote jsem ji odkoupil ja. Trochu me zarazi, ze jsem si nikdy behem 10tis. km, ktere jsem najezdil, nevsiml, ze by se filtr regeneroval. Zadny bily kour, zvysena spotreba. Jezdim temer vyhradne 2x18km denne po dalnici. Obcas chvili jizda po meste. Nevite, jake jsou presne podminky pro spusteni automaticke regenerace filtru? Cetl jsem, ze otacky musi byt mezi 2-3tis. To po dalnici vzdy splnuju, ale mozna je to jenom kratka vzdalenost na to, aby regenerace zacala. Jinde jsem cetl, ze musi byt zarazena 4ka. Je to pravda? Musim rict, ze vyfuk neni nijak extra cisty. Da se nejak opticky zkontrolovat, ze tam ten filtr skutecne je. Jde mi o to, jestli to predchozi majitel nenechal odstranit. Na diagnostice se to predpokladam uvidi. Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 (editace) ahoj Lovec ja som tiež mal octaviu s DPF a nikdy som neriešil či sa regeneruje alebo nie. vždy po zapnutí kľúčika som videl ako sa zasvietila a zhasla kontrolka filtra a za asi 40 tis. km sa mi ani raz nezasvietila počas jazdy. akurát, keď som kúpil auto /tiež z nemecka/ tak po pár km mi zasvietila žltá kontrolka /emisie do dieľne/ - tak som išiel do servisu - vypísalo to cez diagnostiku chybu G450 - Snímač tlaku výfukových plynov. Po výmene snímača sa už ani raz kontrolka nerozsvietila - podľa slov mechanika je tento snímač zodpovedný za včasnú regeneráciu filtra. A preto som to nikdy ani neriešil. Mal som prevodovku DSG a občas počas jazdy som to cítil, že sa filter regeneruje podľa toho, že auto si podradilo bez môjho zasahovania do nižšej rýchlosti a tým pádom sa zvýšili otáčky. ale myslím si že môžeš byť kľudný keď jazdíš väčšinou diaľnice. DPF býva problém ak je už v takom stave, že sa už neregeneruje tak ako treba alebo keď ani cez diagnostiku sa to nedá. /inak cez diagnostiku sa dá zistiť v akom je stave a či sa regeneruje a kedy /pred koľkými km sa naposledy regeneroval/. Ale ak chceš spraviť svoju vlastnu regeneráciu tak to urob ako ja ) chod na diaľnicu - daj si trojku - a chod rýchlosťou cca 80-100 - tak aby si mal otáčky medzi 3 - 4 tis. prejdi nejakých 5 - 10 km ... filtru neublížiš ... ani autu... a občas pozri počas jazdy do spätného zrkadla či uvidíš kúdol dymu. nech sa darí :-) Editováno: 20. Únor 2016, autor: kocur.peto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skulík74 Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Ahoj panove, mam Octavii 1.9TDI r.v. 2009 s DPF dovezenou z Nemecka. Asi rok jezdila v Cechah, pote jsem ji odkoupil ja. Trochu me zarazi, ze jsem si nikdy behem 10tis. km, ktere jsem najezdil, nevsiml, ze by se filtr regeneroval. Zadny bily kour, zvysena spotreba. Jezdim temer vyhradne 2x18km denne po dalnici. Obcas chvili jizda po meste. Nevite, jake jsou presne podminky pro spusteni automaticke regenerace filtru? Cetl jsem, ze otacky musi byt mezi 2-3tis. To po dalnici vzdy splnuju, ale mozna je to jenom kratka vzdalenost na to, aby regenerace zacala. Jinde jsem cetl, ze musi byt zarazena 4ka. Je to pravda? Musim rict, ze vyfuk neni nijak extra cisty. Da se nejak opticky zkontrolovat, ze tam ten filtr skutecne je. Jde mi o to, jestli to predchozi majitel nenechal odstranit. Na diagnostice se to predpokladam uvidi. Diky moc. Ahoj Jestli chceš opravdu zjistit, že máš funkční DPF, tak si nech změřit emise. Musí vycházet do "0", jestliže naměří víc, cca 0.2 a více, tak je buď v horším stavu nebo byl vyjmut. To co jsi četl o otáčkách je pravda, ideál je cca 2,2 - 2.4 ot/min ustálenou rychlostí, ideál je 5 nebo 6 rychl. stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovecDuchu Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 (editace) Panove, diky za rady. Zkousel jsem o vikendu napojit auto na diagnostiku. Mam nejaky cinsky kabel a nainstaloval jsem si na notebooku VAG-COM. Bohuzel kabel zrejme selhal a auto se nesparovalo. Az budu mit nekdy auto v servisu, zeptam se mechaniku, jak uspesne se mi to vypaluje a zda tam filtr skutecne je:-) Editováno: 25. Únor 2016, autor: LovecDuchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VNed21 Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 Zdravím,mám Octavku II 1.9 TDI 77 KW PDF a po každých 300 km se mi rozsvítí žlutá kontrolka filtru,v servisu mi říkali že ten filtr poškozen není,že když prováděli přes diagnostiku regeneraci,že to šlo oproti jiným autům poměrně rychle,už opravdu nevím co stím po chvilce se rozsvítí kontrolky žhavení a porucha motoru a já zase musím na regeneraci a po 300 km opět a zase znova..nemáte stím někdo zkušenosti ? předem děkuji za odpovědi ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 Kolik to má najeto? Na jakých trasách to provozuješ? Zkus jiný servis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VNed21 Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 (editace) Kolik to má najeto? Na jakých trasách to provozuješ? Zkus jiný servis... Má najeto poctivých 154 tisíc..přijde mi to celé nějaké divné,snad lambda sonda? opravdu už netuším..teď sem jel do Prahy a zpět..cca těch 300 km stálé jízdy a začlo to svítit,takže jízdou nebo vzdáleností to není Editováno: 20. Březen 2016, autor: VNed21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 Změň servis, a šiknul by se výpis závad z diagnostiky - to aby ti mohl případně někdo poradit. PS: necituj bezprostředně předcházející příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VNed21 Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 diagnostika je vždy uplně stejná,pouze hlášení o tom že filtr je zaplněn,jinak nikde žádná chyba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 kód závady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 To je od začátku tvoje auto nebo jsi ho kupoval jako ojetinu? Popřípadě, jestli se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VNed21 Vloženo 23. Březen 2016 Sdílet Vloženo 23. Březen 2016 Kupoval sem ho jako ojetinu z německa.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 Tak to už při dovozu mohl být filtr plnej popela a aby to zamaskovali, tak mohli nastavit hodnotu popelu vručně na 0 (což se dělá jen při výměně) a jednotka je pak zmatená a takhle blbě a často se pokouší regenerovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VNed21 Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 My absolutně nemůžeme ten problém vyřešit,filtr se mě za jízdy sám neregeneruje,ale když se napichne na diagnostiku a spustí se regenerace a chvíli jezdim tak to zhasne..zoufalost..je zajímavé že když se regeneruje přes diagnostiku tak se dostane až na 0% zaplnění...ale prostě za dalších 300 km rozsvítí znova a já musím na spuštění regenerace přes diagnostiku,za jízdy se mi regenerace nespustí...opravdu už nevím,.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 http://www.dpf-centrum.cz/cenik.php ale umí to i více firem, každopádně pokud bys chtěl dát nový, tak to vyjde na více jak 20 tis a zase může odejít. Já ho zatím vozím ale až se zaplní půjde ven. Byl jsem u nich 9.března na čištění pdf a řekli mi že je vše v pořádku,dosažení hodnot nového filtru 95% a ted se mi opět rozsvítil pdf,tak nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Než si dáte čistit filtr zjistěte jakou metodu dotyčná firma používá. Předem říkám že všelijaké chemie, tlakové čištění vodou nebo zázračná pěna které čistí dokonce bez nutnosti demontáže rozhodně nefungují a když tak na chvilku. Jsou to vyhozené peníze. Dobrý způsob čištění, je zahřívání filru a protisměrné vyfukování popela vzduchem. Tato metoda se jmenuje advanpure a zaručí 90% vyčištění filtru. A navíc není o tolik daržší než chemie a na filtr si následně 100 000km ani nevzpomenete. Příznivcům chemie dám dotaz. V jaké kouzelné vodě se rozpustí popel aby následně bez problémů ze zařízení jako je DPF vytekl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 Na vyčištění od firmyhttp://www.chiptuning.cz/sluzby/nase-sluzby/cisteni-a-renovace-dpf-a-fap jsem najel 1400km a opět se rozsvítilo PDF,tak jsem ujel určité km jak píšou v obsluze auta a místo aby to zhaslo,tak začlo blikat žhavení.Ale přitom diaknostika píše,že renovace proběhla před 10.km.Ví někdo co s tím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 To snad budeš řešit z danou firmou ne? Předpokládám že za placenou službu poskytují nějaké záruky. Btw nečisti pořád to pdf, to máš tak leda v počítači Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 Jo pardon,jsem se upsal.No ráno jim budu volat,ale už slyším těch všelijakých výmluv.Nakonec to stejnak budu muset vyřešit sám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 A co pise diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 008194-filtr pevných castic řada válců 1 000665-regulace plnícího tlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca2 Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Tak jsem volal do DPF-tech a slušně mi vysvětlil, že když mi auto předávali, tak bylo vše v pořádku a oni nevědí kdy co kde odejde, že na autě je tisic věci.. Výborná firma, hlavne že si vzali 11500kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.