Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mám za sebou Rakousko a jsem naprosto spokojenej - jízda dle pravidel s lyžeme v autě a ve dvou.. Spotřeba skvělá a i nájezd :o)

Servis v auto Brejla v 75.000km za 2.900,- co víc si přát. V Praze tankuji v Malešicích za 24.90,- a s autem zatím žádný problém!

kde jsi tankoval v rakousku, někde na trase A8, A9?

přímo ve Schladmingu kam jsem jel, je tam CNG za 1.50,-

tak to mají na stránkách metanauto.com stary data, protože v Schladmingu podle nich žádná pumpa není

přímo ve Schladmingu kam jsem jel, je tam CNG za 1.50,-

 

Ufff, už jsem se lekl, že někde mají CNG za 1,50 EUR, ale zřejmě jsi se jen upsal (i ten odkaz ukazuje jen 0,996 EUR)

U mě to bylo 1.05 škoda, že jsem vyhodil účet ale pod 1 to nebylo.

  • 2 týdny později...

...neni skoda to prodat...?

Je a velká, auto pohodlný, spotřeba směšná, emise 0, vůz bez vady ALE... naskytla se mi možnost koupit výhodně byt u Prahy a bud budu jezdit v pěknym autě nebo bydlet ve své :( Je mi 34 takže bydlení by bylo na čase... 

  • 2 týdny později...

Ahoj za mě Max spokojenost mam najeto neco kolem 20 tis a parada, mam ale dotaz, ma nekdo z vas tažné a tahá za autem neco, zkušenost a spotřeba, potreboval bych vedet kolik najedu na nádrž s karavanem

tažný mám, ale používám to jen pro přívěsný vozík, takže žádná zátěž pro auto. Na karavan to asi nebude dobrý, přeci jen 81kW a 1,4 obsah je málo. To by mělo problém i TDI 2.0

Je třeba se řídit maximálními povolenými hmotnostmi. Já mám tažné na Golfu TGI a maximálka pro nebržděný je myslím 690 a brzděný 1300kg. Vozík 2,2 m se dřevem je v pohodě. Paradoxně je na tom TGI s tažením lépe, než ostatní benzínové verze a taky než 1,6TDI. 

jo,jo, verze 1.2 TSI je na tom taky hůře než G_TEC s hmotností přívěsu

Zřejmě je tady vyšší hmotnost ke prospěchu věci, asi jedna z mála výhod přestavby CNG.

  • 1 měsíc později...

Kde si to vzal? ;)

Hm, všechno má svoje, proto mám být asi rád za kevlarové nádrže v Golfu, ačkoli jsou spojeny s pevnou nápravou. Technik z VW říkal, že jim šlo o to ušetřit každé kilo, takže odhodili i 16kg na multilinku ;). Jinak je auto (oproti ocelovým nádržím) cca o 70kg lehčí, což už je asi na jízdních vlastnostech znát. Za sebe musím říct, že stabilnější auto jsem neměl, drží to jako přibité i ve vyšších rychlostech. Co mě trápí, je horší komfort odprůžení. Auto je tvrdé i na 16"kolech. Navíc celé od podvozku tak zvláštně duní. Nejde vysloveně o mechanické rány, které by rušily, ale celý projev podvozku je takový "dunivý", člověk ani přesně neví odkud to jde. Prý je to vlastnost MQB, ale myslím, že je to hlavně torzkou vzadu :(

Před pár dny jsem brouzdal po konfigurátoru a začli nabízet "náše" motory i s 7-stupňovou automatickou převodovkou za příplatek 50.000,-Kč...

jo,jo, a je jen o 25 kg težší (1441), tak nevím, kde ubrali na váze.

Tak bacha aby tam taky tichým duchem nezačali dávat torzku. S tím se v novinkách určitě chlubit nebudou...

no, kdyby ubrali na váze nádrží ocel za kevlar, tak to by určitě inzerovali...

multilink na 100% zůstává

Asi jo, když jsem řešil tu svou torzku s vedením Porsche Praha, jako reklamaci, tak se velice hájili jakousi obecnou interní strategií, že Volkswagen sdílí techniku a koncepci s Audi a Škoda se Seatem. Nevím tedy čeho dalšího se to týká, ale vysvětlovali mi, že je Golf TGI technicky spřažen s Audi G-tron, podobně jako Seat TGI s Octávií G-tec. Prý to souvisí se sdílením technických řešení, součástek a úprav použitých v tomto motoru, což tedy nemám od nikud ověřeno. Hlavně je to divné, když všechny motory mají stejné parametry...

Zajímalo by mě, jak je to u ostatních modelů. Chlapi ze salonu VW mi akorát při garančce potvrdili, že takto mají rozděleno i  školení na servis, prodej atd.. Audi+VW a Škoda+Seat. 

Upraveno od Harrysoumen1

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.