Přejít na obsah

1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW


Jirka37

Doporučené příspěvky

No já právě nepochopil ten tvůj, psal si, že test je právě v tomto tématu a na stránce tvého odkazu jsem nic nenašel, jen jeden nefunkční odkaz a zaplacený test škody G-tec. Myslel jsem, že jsem se špatně díval, když si sem napsal že:  "je to stejné auto a stejný test....

Každopádně jsem žádný test v tvém odkazu nenašel a nechápu s čím to srovnáváš. Ty tedy myslíš, že naše plyňáky mají o tolik vyšší výkon a nikdo to nepropaguje? Já teď nemám čas to hledat, ale na VW clubu byl borec, který se živí chipem (měl Cupru a Golf TGI) a psal tam, že na TGI naměřil 84kw a jde chipnout max na nějakých 97kw,  že to více nezvládne (na rozdíl od ostatních motorů).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kistepane - můj odkaz vede přímo na můj starší příspěvek o pár stránek zpět v tomto tématu, kde je pdf soubor se stejným testem, který jsi pak postoval ty, což už byla z logiky věci zbytečná duplicita. Dotyčný se totiž ptal na test Světa motorů, kde je měření výkonu motoru Gtec, což ten test splňuje - žádný jiný už tam není...

To ostatní jsou jen tvé spekulace - nech to změřit a uvidíš. Nevím, co by kdo kde měl propagovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku nervák, viď ;)  jednoduše tvůj odkaz mi prostě nešel otevřít, jinak bych sem pochopitelně stejný test neumístil.

Tomu, že mě stále nabádáš, abych si nechal změřit výkon moc nerozumím. Moje "spekulace" jsou jen mé zkušenosti a vyjádřený názor na položenou otázku. To se tady nesmí? Myslel jsem že jsme na diskusním fóru. Jdi si auto změřit sám, když tě zajímají jen strohá fakta. Mě zajímá jak auto jede pocitově ve srovnání s 1,2 vs. 1,4TSI a jelikož ty zkušenosti nemám, tak bych to tady rád diskutoval s ostatními. Vidíš sám, že zatím jsou názory velmi protichůdné a naměřená hodnota skutečného výkonu na tom asi sotva něco změní.  Mé předchozí auto mělo 110kw, ale byl to atmosférický dvoulitr a jel hůře než dnešní 1,2 81kw, takže mě dnes více zajímá jak to jede, než kolik to má na brzdě...

Editováno: , autor: Harrysoumen1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co kdo cítí, je přes forum dost těžko přenositelná zkušenost - každému se to totiž může jevit jinak. Jediný relevantní údaj pro tyto účely je tedy změřený výkon. Ostatně, to je tady běžné téma podobných diskusí, které stejně nikdy nic nevyřeší . A ani nemohou vyřešit. Ale je to legitimní součást těchto diskusí. Změřenou hodnotu tady zpochybňuješ bez sebemenšího důkazu o opaku ty. A to je zase můj názor na věc. Víc k tomu nemám. Jinak ten odkaz byl funkční celou dobu, tak nevím, kde byl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vor 21 Stunden schrieb Harrysoumen1:

No já právě nepochopil ten tvůj, psal si, že test je právě v tomto tématu a na stránce tvého odkazu jsem nic nenašel, jen jeden nefunkční odkaz a zaplacený test škody G-tec. Myslel jsem, že jsem se špatně díval, když si sem napsal že:  "je to stejné auto a stejný test....

Každopádně jsem žádný test v tvém odkazu nenašel a nechápu s čím to srovnáváš. Ty tedy myslíš, že naše plyňáky mají o tolik vyšší výkon a nikdo to nepropaguje? Já teď nemám čas to hledat, ale na VW clubu byl borec, který se živí chipem (měl Cupru a Golf TGI) a psal tam, že na TGI naměřil 84kw a jde chipnout max na nějakých 97kw,  že to více nezvládne (na rozdíl od ostatních motorů).

 

 

Ked som sa o to ja zaujimal tak som nasiel viacero verzii. Na ceskych strankach ponukali 99kw a na nemeckych strankach dokonca 100kw. Ale obecne chipovaniu prilis neverim takze som to nechal tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 12. 2016 na 20:24, Pawouk napsal:

Co kdo cítí, je přes forum dost těžko přenositelná zkušenost - každému se to totiž může jevit jinak. Jediný relevantní údaj pro tyto účely je tedy změřený výkon. Ostatně, to je tady běžné téma podobných diskusí, které stejně nikdy nic nevyřeší . A ani nemohou vyřešit. Ale je to legitimní součást těchto diskusí. Změřenou hodnotu tady zpochybňuješ bez sebemenšího důkazu o opaku ty. A to je zase můj názor na věc. Víc k tomu nemám. Jinak ten odkaz byl funkční celou dobu, tak nevím, kde byl problém.

V pohodě, prostě jsme se nepochopili... ano máš pravdu. Zpochybňuji, myslím, že TGI jede líp než 1,2 81kw (měl jsem dva dny náhradního Golfa dokonce krátkého). Ve městě a při rozjezdech je to srovnatelné, rozdíl přichází ve vyšších otáčkách a rychlostech, kde 1,2 dochází dříve dech. Osobně ale nevěřím, že by byl uváděný výkon o tolik podhodnocen, a pak by ta 1,2 81kw musela mít v reálu taky kolem 90kw. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, rembaz napsal:

 

Ked som sa o to ja zaujimal tak som nasiel viacero verzii. Na ceskych strankach ponukali 99kw a na nemeckych strankach dokonca 100kw. Ale obecne chipovaniu prilis neverim takze som to nechal tak.

No právě, ta jednotka má prý svá specifika a nikdo s tím nemá pořádné zkušenosti. Já se chipu zase tolik nebojím a auto by to určitě prospělo (jestli by nakonec nebyla i nižší spotřeba), ale chtělo by to opravdového profíka a nebo dobré reference. Nikdo nechce být pokusný králík ;). Osobně si myslím, že ten motor se dá v klidu naladit na těch 110kw, když to zvládne benzínová verze, proč by to nešlo u CNG s vyšším oktanovým číslem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, Harrysoumen1 napsal:

V pohodě, prostě jsme se nepochopili... ano máš pravdu. Zpochybňuji, myslím, že TGI jede líp než 1,2 81kw (měl jsem dva dny náhradního Golfa dokonce krátkého). Ve městě a při rozjezdech je to srovnatelné, rozdíl přichází ve vyšších otáčkách a rychlostech, kde 1,2 dochází dříve dech. Osobně ale nevěřím, že by byl uváděný výkon o tolik podhodnocen, a pak by ta 1,2 81kw musela mít v reálu taky kolem 90kw. 

I to je možné. Zatím jsem nikde nenarazil na měření této motorizace. Možná Motorpower by mohl něco vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem po servisce. prinesl jsem svuj olej a filtr a cena necele petikilo :rolleyes:

 

V 1. 11. 2016 at 22:52, tsin napsal:

ahoj, my zatim velika spokojenost s Gtcem.. rad bych se zeptal co ocekavat od servisky po vou letech? zkusenosti s cenami? vyplati se dovezt svuj olej od kamarada se slevou z autodilu ci jine podobne veci? diky, Tom

PS. dlouhodoba spotreba 4,8kg s tezkou nohou.. dalky pod 4kg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aky olej si doniesol? Volal si im predtym, ze ci je to mozne? Co presne Ti fakturovali na tej dvojrocke?

 

Inac uspora je asi celkom dobra, brasko siel so svojim 1.2 tsi na dvojrocku v Trinci... a stalo ho to dokopy 3900 CZK vcetne DPH:

 

- prohlidka s vymenou oleje 484 CZK

- vymena prachoveho/peloveho filtru 108

- long life 5w-30 olej 2400

- olejovy filter 203

- vlozka filtru s filtrem 612

+drobnosti, tuk, srouby...

 

Takze olej tam samozrejme hral najvacsiu polozku - ale celkovo sa mi to zdalo dost vela na prehliadku. Ktovie kolko by chceli za g-teca na dvojrocke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Am 12/14/2016 um 23:59 schrieb tsin:

tak jsem po servisce. prinesl jsem svuj olej a filtr a cena necele petikilo :rolleyes:

 


Ale to nebola asi serviska po 2 rokoch, nie?

 

Mne pri 60tis. vymienali vsetky mozne filtre, sviecky, kontrolovali CNG atd. Cele to stalo 334 euro. (ich olej)

 

Normalna vymena oleja po 15tis km bola u mna 140euro ked vsetko bolo od nich, alebo 50euro ked som si doniesol vlastny olej+filtry.

Editováno: , autor: rembaz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Pridam sa k Vam ako novy vlastnik CNG Octavie. Kupil som ju ako jednorocnu zo skodaplus. Mam ju dokopy dva tyzdne, presiel som uz na nej dva a pol tisic km, zatial som spokojny az na par veci, ktore dufam opravia v zaruke (slabe alebo zle nastavene xenony, zle striekajuci zadny ostrekovac, zhrdzavene brzdy, cudny zvuk vetra na pravej strane, akoby netesnilo okno alebo dvere).

 

Dnes som dolieval vodu do stieracov a vsimol som si toto:

http://imgur.com/a/bogkc

 

5 dni dozadu ked som to auto fotil zo vsetkych stran kvoli poistke, bolo pod kapotou uplne cisto (a to uz som vtedy mal najazdenych okolo 1500 km od kupy auta, ale po viac menej suchych cestach). Cez vikend som bol v Tatrach, jazdil som na snehu aj v dazdi a clapkanici a dnes pozeram, ze je vnutro tej kapoty pospinene a aj motor dost zaneseny. To asi nie je normalne, ci ano? Ked takto vyzera po par dnoch v tomto pocasi, ako potom bude vyzerat po zime? Treba s tym ist do servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny na fóru. Stal jsem se staronovým členem a pořídil si po delší době opět vůz Škoda. Tentokrát Octavia 1,4 TSI, CNG. Auto jsem kupoval jako roční v Havexu a zatím po měsíci velká spokojenost a spotřeba 3,8-4,2 kg.

Reaguji na příspěvky s chip tuningem těchto motorů. Ze spolehlivého zdroje jsem zjistil, že není problém motor "načipovat" , ale poté se prý zapékají benzínové vstřiky, které u tohoto motoru nejsou chlazeny vstřikovaným benzínem. Nevím jestli je tato informace pravdivá, prodávám tak, jak jsem nakoupil. Sám uvažuji a navýšení výkonu a proto budu nejprve shánět maximum možných informací.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj plynaři, také jsem spokojeným majitelem g-teca. Mám dotaz ohledně tažného zařízení zda jde domontovat a jakou bude mit možnou hmotnost přívěsu. Chtěl bych povětšinou jen na držák na kola, ale koupil se v rodině karavan tak myslím, že pár stovek km by se dalo tahnou i tou 1.4kou .... Má někdo z vás tažné na svém g-tecu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jestli myslíš odmontovat jako celý včetně nosného ramene , tak na to neumím odpovědět. Jinak samotná koule je samozřejmě dělaná na "jednoduché" odmontování (je to vyšší dívčí). Nosnost mám v TP napsanou 700/1400 (nebržděný/bržděný) a jinak bacha na držák kol, je tam proti normální motorizaci velké omezení svislého zatížení. Mám dojem, že pouze 56 kg do asi 50cm délky(páky), máš to v návodu podrobně popsáno , z hlavy to přesně nevím. Běžně mají tažná zatížení cca 80 kg, taky jsem byl zaskočen při přechodu z Focuse. Mám držák na 4 kola a správně bych ho nesměl plně zatížit. No doufám, že to mají trochu naddimenzované.:mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za odpoved. Myslel jsem domontovat jako dodelat. Nyni ho nemam. Ty sis ho nechaval dodelat nebo jsi koupil auto nove uz s taznym? Popripade jaka je cena montaze. Mas vyrez v narazniku viditelny bez nasazene koule ?

 

Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...