Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám za sebou Rakousko a jsem naprosto spokojenej - jízda dle pravidel s lyžeme v autě a ve dvou.. Spotřeba skvělá a i nájezd :o)

Servis v auto Brejla v 75.000km za 2.900,- co víc si přát. V Praze tankuji v Malešicích za 24.90,- a s autem zatím žádný problém!

Vloženo

přímo ve Schladmingu kam jsem jel, je tam CNG za 1.50,-

 

Ufff, už jsem se lekl, že někde mají CNG za 1,50 EUR, ale zřejmě jsi se jen upsal (i ten odkaz ukazuje jen 0,996 EUR)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Je a velká, auto pohodlný, spotřeba směšná, emise 0, vůz bez vady ALE... naskytla se mi možnost koupit výhodně byt u Prahy a bud budu jezdit v pěknym autě nebo bydlet ve své :( Je mi 34 takže bydlení by bylo na čase... 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj za mě Max spokojenost mam najeto neco kolem 20 tis a parada, mam ale dotaz, ma nekdo z vas tažné a tahá za autem neco, zkušenost a spotřeba, potreboval bych vedet kolik najedu na nádrž s karavanem

Vloženo

tažný mám, ale používám to jen pro přívěsný vozík, takže žádná zátěž pro auto. Na karavan to asi nebude dobrý, přeci jen 81kW a 1,4 obsah je málo. To by mělo problém i TDI 2.0

Vloženo

Je třeba se řídit maximálními povolenými hmotnostmi. Já mám tažné na Golfu TGI a maximálka pro nebržděný je myslím 690 a brzděný 1300kg. Vozík 2,2 m se dřevem je v pohodě. Paradoxně je na tom TGI s tažením lépe, než ostatní benzínové verze a taky než 1,6TDI. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Kde si to vzal? ;)

Hm, všechno má svoje, proto mám být asi rád za kevlarové nádrže v Golfu, ačkoli jsou spojeny s pevnou nápravou. Technik z VW říkal, že jim šlo o to ušetřit každé kilo, takže odhodili i 16kg na multilinku ;). Jinak je auto (oproti ocelovým nádržím) cca o 70kg lehčí, což už je asi na jízdních vlastnostech znát. Za sebe musím říct, že stabilnější auto jsem neměl, drží to jako přibité i ve vyšších rychlostech. Co mě trápí, je horší komfort odprůžení. Auto je tvrdé i na 16"kolech. Navíc celé od podvozku tak zvláštně duní. Nejde vysloveně o mechanické rány, které by rušily, ale celý projev podvozku je takový "dunivý", člověk ani přesně neví odkud to jde. Prý je to vlastnost MQB, ale myslím, že je to hlavně torzkou vzadu :(

Vloženo (editace)

Asi jo, když jsem řešil tu svou torzku s vedením Porsche Praha, jako reklamaci, tak se velice hájili jakousi obecnou interní strategií, že Volkswagen sdílí techniku a koncepci s Audi a Škoda se Seatem. Nevím tedy čeho dalšího se to týká, ale vysvětlovali mi, že je Golf TGI technicky spřažen s Audi G-tron, podobně jako Seat TGI s Octávií G-tec. Prý to souvisí se sdílením technických řešení, součástek a úprav použitých v tomto motoru, což tedy nemám od nikud ověřeno. Hlavně je to divné, když všechny motory mají stejné parametry...

Zajímalo by mě, jak je to u ostatních modelů. Chlapi ze salonu VW mi akorát při garančce potvrdili, že takto mají rozděleno i  školení na servis, prodej atd.. Audi+VW a Škoda+Seat. 

Editováno: , autor: Harrysoumen1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...