Marceliusis Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Mám za sebou Rakousko a jsem naprosto spokojenej - jízda dle pravidel s lyžeme v autě a ve dvou.. Spotřeba skvělá a i nájezd ) Servis v auto Brejla v 75.000km za 2.900,- co víc si přát. V Praze tankuji v Malešicích za 24.90,- a s autem zatím žádný problém! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 kde jsi tankoval v rakousku, někde na trase A8, A9? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 přímo ve Schladmingu kam jsem jel, je tam CNG za 1.50,- 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 tak to mají na stránkách metanauto.com stary data, protože v Schladmingu podle nich žádná pumpa není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Chyba... Nebyl to Schladming ale tohle.. http://www.gibgas.de/Tankstellen/Detail_A_4564_Klaus_Klaus_147 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlikVB Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 přímo ve Schladmingu kam jsem jel, je tam CNG za 1.50,- Ufff, už jsem se lekl, že někde mají CNG za 1,50 EUR, ale zřejmě jsi se jen upsal (i ten odkaz ukazuje jen 0,996 EUR) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 U mě to bylo 1.05 škoda, že jsem vyhodil účet ale pod 1 to nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Čerpací stanice a ceny paliva sem jaksi nepatří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 Omlouvam se ...tak a muj eckonomik je na prodej..bydleni vola. http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/12875-octavia-iii-14tsi-cng-active/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 ...neni skoda to prodat...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marceliusis Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 Je a velká, auto pohodlný, spotřeba směšná, emise 0, vůz bez vady ALE... naskytla se mi možnost koupit výhodně byt u Prahy a bud budu jezdit v pěknym autě nebo bydlet ve své Je mi 34 takže bydlení by bylo na čase... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Castor603 Vloženo 16. Březen 2016 Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Ahoj za mě Max spokojenost mam najeto neco kolem 20 tis a parada, mam ale dotaz, ma nekdo z vas tažné a tahá za autem neco, zkušenost a spotřeba, potreboval bych vedet kolik najedu na nádrž s karavanem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 tažný mám, ale používám to jen pro přívěsný vozík, takže žádná zátěž pro auto. Na karavan to asi nebude dobrý, přeci jen 81kW a 1,4 obsah je málo. To by mělo problém i TDI 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harrysoumen1 Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 Je třeba se řídit maximálními povolenými hmotnostmi. Já mám tažné na Golfu TGI a maximálka pro nebržděný je myslím 690 a brzděný 1300kg. Vozík 2,2 m se dřevem je v pohodě. Paradoxně je na tom TGI s tažením lépe, než ostatní benzínové verze a taky než 1,6TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 17. Březen 2016 Sdílet Vloženo 17. Březen 2016 jo,jo, verze 1.2 TSI je na tom taky hůře než G_TEC s hmotností přívěsu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harrysoumen1 Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 Zřejmě je tady vyšší hmotnost ke prospěchu věci, asi jedna z mála výhod přestavby CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harrysoumen1 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Kde si to vzal? Hm, všechno má svoje, proto mám být asi rád za kevlarové nádrže v Golfu, ačkoli jsou spojeny s pevnou nápravou. Technik z VW říkal, že jim šlo o to ušetřit každé kilo, takže odhodili i 16kg na multilinku . Jinak je auto (oproti ocelovým nádržím) cca o 70kg lehčí, což už je asi na jízdních vlastnostech znát. Za sebe musím říct, že stabilnější auto jsem neměl, drží to jako přibité i ve vyšších rychlostech. Co mě trápí, je horší komfort odprůžení. Auto je tvrdé i na 16"kolech. Navíc celé od podvozku tak zvláštně duní. Nejde vysloveně o mechanické rány, které by rušily, ale celý projev podvozku je takový "dunivý", člověk ani přesně neví odkud to jde. Prý je to vlastnost MQB, ale myslím, že je to hlavně torzkou vzadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlikVB Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Před pár dny jsem brouzdal po konfigurátoru a začli nabízet "náše" motory i s 7-stupňovou automatickou převodovkou za příplatek 50.000,-Kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 jo,jo, a je jen o 25 kg težší (1441), tak nevím, kde ubrali na váze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harrysoumen1 Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Tak bacha aby tam taky tichým duchem nezačali dávat torzku. S tím se v novinkách určitě chlubit nebudou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 no, kdyby ubrali na váze nádrží ocel za kevlar, tak to by určitě inzerovali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 multilink na 100% zůstává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harrysoumen1 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 (editace) Asi jo, když jsem řešil tu svou torzku s vedením Porsche Praha, jako reklamaci, tak se velice hájili jakousi obecnou interní strategií, že Volkswagen sdílí techniku a koncepci s Audi a Škoda se Seatem. Nevím tedy čeho dalšího se to týká, ale vysvětlovali mi, že je Golf TGI technicky spřažen s Audi G-tron, podobně jako Seat TGI s Octávií G-tec. Prý to souvisí se sdílením technických řešení, součástek a úprav použitých v tomto motoru, což tedy nemám od nikud ověřeno. Hlavně je to divné, když všechny motory mají stejné parametry... Zajímalo by mě, jak je to u ostatních modelů. Chlapi ze salonu VW mi akorát při garančce potvrdili, že takto mají rozděleno i školení na servis, prodej atd.. Audi+VW a Škoda+Seat. Editováno: 30. Duben 2016, autor: Harrysoumen1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.