Únor 25, 20169 r Mám za sebou Rakousko a jsem naprosto spokojenej - jízda dle pravidel s lyžeme v autě a ve dvou.. Spotřeba skvělá a i nájezd ) Servis v auto Brejla v 75.000km za 2.900,- co víc si přát. V Praze tankuji v Malešicích za 24.90,- a s autem zatím žádný problém!
Únor 25, 20169 r tak to mají na stránkách metanauto.com stary data, protože v Schladmingu podle nich žádná pumpa není
Únor 25, 20169 r Chyba... Nebyl to Schladming ale tohle.. http://www.gibgas.de/Tankstellen/Detail_A_4564_Klaus_Klaus_147
Únor 25, 20169 r přímo ve Schladmingu kam jsem jel, je tam CNG za 1.50,- Ufff, už jsem se lekl, že někde mají CNG za 1,50 EUR, ale zřejmě jsi se jen upsal (i ten odkaz ukazuje jen 0,996 EUR)
Březen 7, 20169 r Omlouvam se ...tak a muj eckonomik je na prodej..bydleni vola. http://forum.skodahome.cz/classifieds/item/12875-octavia-iii-14tsi-cng-active/
Březen 8, 20169 r Je a velká, auto pohodlný, spotřeba směšná, emise 0, vůz bez vady ALE... naskytla se mi možnost koupit výhodně byt u Prahy a bud budu jezdit v pěknym autě nebo bydlet ve své Je mi 34 takže bydlení by bylo na čase...
Březen 16, 20169 r Ahoj za mě Max spokojenost mam najeto neco kolem 20 tis a parada, mam ale dotaz, ma nekdo z vas tažné a tahá za autem neco, zkušenost a spotřeba, potreboval bych vedet kolik najedu na nádrž s karavanem
Březen 17, 20169 r tažný mám, ale používám to jen pro přívěsný vozík, takže žádná zátěž pro auto. Na karavan to asi nebude dobrý, přeci jen 81kW a 1,4 obsah je málo. To by mělo problém i TDI 2.0
Březen 17, 20169 r Je třeba se řídit maximálními povolenými hmotnostmi. Já mám tažné na Golfu TGI a maximálka pro nebržděný je myslím 690 a brzděný 1300kg. Vozík 2,2 m se dřevem je v pohodě. Paradoxně je na tom TGI s tažením lépe, než ostatní benzínové verze a taky než 1,6TDI.
Březen 20, 20169 r Zřejmě je tady vyšší hmotnost ke prospěchu věci, asi jedna z mála výhod přestavby CNG.
Duben 27, 20169 r Kde si to vzal? Hm, všechno má svoje, proto mám být asi rád za kevlarové nádrže v Golfu, ačkoli jsou spojeny s pevnou nápravou. Technik z VW říkal, že jim šlo o to ušetřit každé kilo, takže odhodili i 16kg na multilinku . Jinak je auto (oproti ocelovým nádržím) cca o 70kg lehčí, což už je asi na jízdních vlastnostech znát. Za sebe musím říct, že stabilnější auto jsem neměl, drží to jako přibité i ve vyšších rychlostech. Co mě trápí, je horší komfort odprůžení. Auto je tvrdé i na 16"kolech. Navíc celé od podvozku tak zvláštně duní. Nejde vysloveně o mechanické rány, které by rušily, ale celý projev podvozku je takový "dunivý", člověk ani přesně neví odkud to jde. Prý je to vlastnost MQB, ale myslím, že je to hlavně torzkou vzadu
Duben 28, 20169 r Před pár dny jsem brouzdal po konfigurátoru a začli nabízet "náše" motory i s 7-stupňovou automatickou převodovkou za příplatek 50.000,-Kč...
Duben 29, 20169 r Tak bacha aby tam taky tichým duchem nezačali dávat torzku. S tím se v novinkách určitě chlubit nebudou...
Duben 30, 20169 r Asi jo, když jsem řešil tu svou torzku s vedením Porsche Praha, jako reklamaci, tak se velice hájili jakousi obecnou interní strategií, že Volkswagen sdílí techniku a koncepci s Audi a Škoda se Seatem. Nevím tedy čeho dalšího se to týká, ale vysvětlovali mi, že je Golf TGI technicky spřažen s Audi G-tron, podobně jako Seat TGI s Octávií G-tec. Prý to souvisí se sdílením technických řešení, součástek a úprav použitých v tomto motoru, což tedy nemám od nikud ověřeno. Hlavně je to divné, když všechny motory mají stejné parametry... Zajímalo by mě, jak je to u ostatních modelů. Chlapi ze salonu VW mi akorát při garančce potvrdili, že takto mají rozděleno i školení na servis, prodej atd.. Audi+VW a Škoda+Seat. Upraveno Duben 30, 20169 r od Harrysoumen1
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.