Martab Vloženo 8. Květen 2019 Sdílet Vloženo 8. Květen 2019 Ale asi to bude nějaká "nová móda", řeší to u Superbů a snad by měla pomoct výměna brzdových destiček: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 8. Květen 2019 Sdílet Vloženo 8. Květen 2019 No jo,asi super "matroš" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 22. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2020 Ahoj hlásím Rapid 45000Km a zadní kotouč má rýhy jak indiánská babička. Kamarádčin stejně starý Peugeot 308 najeto 100tis.kč a kotouč v pěkném stavu. Opět kvalita Škoda :-) Už vidím jak mi servisu řeknou, že málo brzdím, prdlajz, auto jezdí denně dálnici i malé cesty po horách. Prostě zase někdo šetřil až na kost. Už vidím nadpis: Rapid vůz, který vás donutí jezdit do servisu vícekrát do roka a to i v záruce :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2020 (editace) a proč jen Rapid? Někdo to řeší, někdo ne. Vidím nové Fabie dokonce s rezavými kotouči i vpředu. Nemám žádnou radost z kotoučů vzadu jako jejich odpůrce, ale u poslední skladovky nebylo na výběr a čekám od nich jen starosti a vysoké servisní náklady. Moje F1 a O1 daly s bubny 150+ tis. km úplně na pohodu a můžu na ně zase na roky zapomenout a obě tahají i vleky. Neřeším účinnost, ale servisní náklady a provozní spolehlivost u auta třídy rapid či fabia s litrem, nebo něco málo přes a ne např. deriváty typu RS u fábky. Editováno: 22. Červenec 2020, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Ahoj, tak zadní kotouče zkontrolovány a brzdný účinek je v normě. Můj pokus o reklamaci, že kotouč není "sjetý" ale vrásčitý jak indianská babička smetli ze stolu. To bychom museli zkusit hormadnou žalobu. Jinak ani u Pola ani u Golfu ani u Meganu ani u 308 II jsem to neviděl. Já bych řekl, že se šetřilo na mechanice brzd, není schopná kvalitně rovnoměrně dolehnout destičkama při menším tlaku. Doporučení, že mám více brzdit u mě vyvolalo jen smích - takové bajky si prosím Škodo nechej pro voliče ANO :-) :-) Dle kamaráda ze servisu ten kotouč vydrží ještě tak rok- tož super :-) Co mě ale děsí, je stav výfukové soustavy, po 4 letech koroze na trubkách i tlumičích - to je snad vtip už :-) Jestli mi tady někdo bude tvrdit, že francouzi nebo korejci neumí dělat auta, tak potom nevím, co si mám myslet o češích a Rapidu :-) :-) 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Nic zajímavého jsem se krom fňukání opět nedozvěděl. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 @bobanHTP Ahoj, nechci se zastávat servisu, ale na tom brždění něco je. Já třeba brzdy používám normálně, prostě né brzda - plyn a taky se mi moc nezamlouvaly, no asi měsíc zpět jsem měl přes víkend pojížďky cca 300km po okrskách okolo Liberce (nahoru - dolů), čtyři lidi a trochu auto dostalo čoud, v neděli koukám na brzdy a nádhera, jen tímto zacházením by byly po 50tis.km KO. Tak jen moje vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Přesně, občas krátce ostřejší brzdy a všechny kotouče jsou stále jako nové... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 19. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2020 (editace) Když vás tak poslouchám, tak pomoci nejde :-D Jiné moje vozy tohle nemají, jezdí 15 let stejné trasy, jen Rapid má problém, tož zajímavé myšlenkové pochody. Na základě vašich rad teda zajdu do servisu a omluvím se jim, že prostě že se málo dupe na brzdy, že jsem to nevěděl, protože u jiných značek to nemusíme dělat a vše je ok a tak vlastně za všechno můžu já. Spokojen ben06? - ono totiž je rozdíl když mám auto na parádu a nebo má auto denně sloužit lékaři a já musím furt něco řešit :-) No more chlapi no more :-) Editováno: 19. Srpen 2020, autor: bobanHTP 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysak82 Vloženo 30. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2020 Nesouhlasim s tim ze mezi bubnem a kotoucem neni rozdil v brzdnem ucinku jak tu nekdo psal. Bubnova brzda ma mozna vetsi treci plochu ale spatne se chladi takze pri prudkem nebo opakovanem brzdeni jeji ucinek vadne . To je duvod proc se do vykonejsi aut davaji kotuce i dozadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 30. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2020 Ano u výkonnějších aut jistě, já beru kotouče u 70kw Rapida jako nutné zlo skladovky, klidně a rád bych se bez nich obešel. Ve svých letech si na pózy už nepotrpím i když jistý úsek cesty ze zaměstnání si pravidelně vychutnávám. V práci jezdím auto se 150 kw a tam mi kotouče sedí a servis taky neplatím. A bobana si nevšímej, šíří i na jiných forech svoje rádoby moudra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.