Květen 8, 20196 r Ale asi to bude nějaká "nová móda", řeší to u Superbů a snad by měla pomoct výměna brzdových destiček:
Červenec 22, 20205 r Ahoj hlásím Rapid 45000Km a zadní kotouč má rýhy jak indiánská babička. Kamarádčin stejně starý Peugeot 308 najeto 100tis.kč a kotouč v pěkném stavu. Opět kvalita Škoda :-) Už vidím jak mi servisu řeknou, že málo brzdím, prdlajz, auto jezdí denně dálnici i malé cesty po horách. Prostě zase někdo šetřil až na kost. Už vidím nadpis: Rapid vůz, který vás donutí jezdit do servisu vícekrát do roka a to i v záruce :-)
Červenec 22, 20205 r a proč jen Rapid? Někdo to řeší, někdo ne. Vidím nové Fabie dokonce s rezavými kotouči i vpředu. Nemám žádnou radost z kotoučů vzadu jako jejich odpůrce, ale u poslední skladovky nebylo na výběr a čekám od nich jen starosti a vysoké servisní náklady. Moje F1 a O1 daly s bubny 150+ tis. km úplně na pohodu a můžu na ně zase na roky zapomenout a obě tahají i vleky. Neřeším účinnost, ale servisní náklady a provozní spolehlivost u auta třídy rapid či fabia s litrem, nebo něco málo přes a ne např. deriváty typu RS u fábky. Upraveno Červenec 22, 20205 r od ben06
Srpen 18, 20205 r Ahoj, tak zadní kotouče zkontrolovány a brzdný účinek je v normě. Můj pokus o reklamaci, že kotouč není "sjetý" ale vrásčitý jak indianská babička smetli ze stolu. To bychom museli zkusit hormadnou žalobu. Jinak ani u Pola ani u Golfu ani u Meganu ani u 308 II jsem to neviděl. Já bych řekl, že se šetřilo na mechanice brzd, není schopná kvalitně rovnoměrně dolehnout destičkama při menším tlaku. Doporučení, že mám více brzdit u mě vyvolalo jen smích - takové bajky si prosím Škodo nechej pro voliče ANO :-) :-) Dle kamaráda ze servisu ten kotouč vydrží ještě tak rok- tož super :-) Co mě ale děsí, je stav výfukové soustavy, po 4 letech koroze na trubkách i tlumičích - to je snad vtip už :-) Jestli mi tady někdo bude tvrdit, že francouzi nebo korejci neumí dělat auta, tak potom nevím, co si mám myslet o češích a Rapidu :-) :-)
Srpen 18, 20205 r @bobanHTP Ahoj, nechci se zastávat servisu, ale na tom brždění něco je. Já třeba brzdy používám normálně, prostě né brzda - plyn a taky se mi moc nezamlouvaly, no asi měsíc zpět jsem měl přes víkend pojížďky cca 300km po okrskách okolo Liberce (nahoru - dolů), čtyři lidi a trochu auto dostalo čoud, v neděli koukám na brzdy a nádhera, jen tímto zacházením by byly po 50tis.km KO. Tak jen moje vlastní zkušenost.
Srpen 19, 20205 r Když vás tak poslouchám, tak pomoci nejde :-D Jiné moje vozy tohle nemají, jezdí 15 let stejné trasy, jen Rapid má problém, tož zajímavé myšlenkové pochody. Na základě vašich rad teda zajdu do servisu a omluvím se jim, že prostě že se málo dupe na brzdy, že jsem to nevěděl, protože u jiných značek to nemusíme dělat a vše je ok a tak vlastně za všechno můžu já. Spokojen ben06? - ono totiž je rozdíl když mám auto na parádu a nebo má auto denně sloužit lékaři a já musím furt něco řešit :-) No more chlapi no more :-) Upraveno Srpen 19, 20205 r od bobanHTP
Prosinec 30, 20204 r Nesouhlasim s tim ze mezi bubnem a kotoucem neni rozdil v brzdnem ucinku jak tu nekdo psal. Bubnova brzda ma mozna vetsi treci plochu ale spatne se chladi takze pri prudkem nebo opakovanem brzdeni jeji ucinek vadne . To je duvod proc se do vykonejsi aut davaji kotuce i dozadu.
Prosinec 30, 20204 r Ano u výkonnějších aut jistě, já beru kotouče u 70kw Rapida jako nutné zlo skladovky, klidně a rád bych se bez nich obešel. Ve svých letech si na pózy už nepotrpím i když jistý úsek cesty ze zaměstnání si pravidelně vychutnávám. V práci jezdím auto se 150 kw a tam mi kotouče sedí a servis taky neplatím. A bobana si nevšímej, šíří i na jiných forech svoje rádoby moudra.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.