Říjen 9, 20177 r měřil jsi to po usnutí auta? Vytahuj postupně pojistky až to klesne. Pak zkontroluj větev, která to dělá. Co to znamená "trochu přepálený"? Hřeje se nějak?
Říjen 9, 20177 r Samozrejme. Postupným odpájaním som zistil že to robí ten čierny kábel na hlavnej poistkovej skrini. Auto som kúpil s novým alternátorom a regulátorom.. na konci pri skrini je trošku spálený ale to nevysvetluje odber v pokoji
Říjen 9, 20177 r A proč by nemohl být v háji? Na tom černým kabelu není nic jiného než alternátor, takže co jiného by tu baterku mohlo vybíjet? Měl jsem to samé, proraženou diodu v altíku.
Říjen 30, 20177 r Takže, už je to opravené. Na chybe bol jednak ten čierny kábel na baterke ktory bol v nútry skorodovaný a zrejme kôli nemu odyšiel aj regler. Takže vymenené zapojené a všetko je OK
Leden 4, 20187 r Ahojte, mam takuto otazocku, da sa odpojit blbnuci a baterku vybijajuci zamok na Oct 1. Ked odpojim oba zadne zamky, co budu robit predne? Nefunkcnost centralu zatial vadit nebude. dakujem
Leden 19, 20187 r Zdravím... Octavia 1.9tdi facelift... Vybiji baterku. Promereno po zamknuti a usnuti jednotek a jsem na 0.24 po vytahování pojistek klesne hodnota na potřebných 0.001 až když vytáhnu pojistku "řídící jednotka vznětové motoru"... Nevíte po čem jít????... To může být X věci ne??? Nechce se mi měnit a sparovat jinou jednotku... Někdo tu psal zámky postupně zkusit odpojit od jednotlivých dveří ale to by byla asi jiná pojistka že.. Třeba centrál nebo tak.... Díky za rady
Září 6, 20186 r Dobrý den všem, mám Octavii 1 r.v. 1998, 1,6l benzín AKL a mám problém s vybíjením baterky, kdy při zamknutém autě je odběr z baterky asi 250mA, při odemknutém asi 520mA a to i při všech vytažených pojistkách. Po projití několika fór (hlavně tohoto) a po diagnotice VAGem (sběrnice CAN v nouzovém režimu, chybná komunikace,...) jsem usoudil, že to bude kabeláží. Rozebral jsem dveře u řidiče a odpojil jsem konektor z dveřní jednotky (aspoň si myslím že je to ona - krabička s mnohapinovým konektorm hned pod motorem stahování oken). Po asi deseti sekundách od odpojení tiše cvaklo nějaký relátko pod volantem a odběr klesl na asi 30mA. Myslím si tedy, že je to tímto kabelovým svazkem. Chci ho tedy vytáhnout a zkontrolovat. Otázka tedy zní: mohl mi prosím někdo poradit kam vede ten svazek v autě abych ho mohl odpojit a vytáhnout? Z té gumové harmoniky vede kamsi dovnitř a dolů nebo pod volant nebo tam někam, ale konec jsem nedohledal. Nerad bych zbytečně rozebral půl auta. Budu vděčný za každou radu!
Září 6, 20186 r ta průchodka se dá odpojit na sloupku dveří, pod ní je svorkovnice, takže končí to hned na sloupku
Září 7, 20186 r No to jsem si právě taky myslel. Na všech možných videích a fotkách co jsou na netu je to tak, jak popisuješ. Jenže já tam žádnou takovou svorkovnici nemám. Tu gumovou harmonikovou průchodku jsem sundal ze dveří i ze sloupku, prohledal, ale žádná svorkovnice. Prostě vede souvislý svazek od té jednotky ve dveřích až kamsi dovnitř do auta a nevím, kde končí. Svazek je původní - dle vzhledu i dle původního majitele.
Září 7, 20186 r Svorkovnice je hned na sloupku uvnitř auta. Stačí sundat tedy kryt sloupku jak je páčka na otevírání kapoty.
Září 9, 20186 r Diky KaJe, bylo to přesně tam, kde jsi popsal a moc mi to pomohlo. Popíšu jak jsem odstraňoval vybíjení baterie - kdyby to někomu pomohlo. Výchozí situace je popsaná o čtyři příspevky výše. Pak při vyndaných všech pojistkách a odpojených všech dveřích byl odběr z baterky 30mA. To přičítám alarmu Magicar, protože i v tohle stavu byl pod napětím a komunikoval. Zjistil jsem, že při připojení L.P. dveří mi VAG začal hlásit „CAN bus not OK“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 012, první pole). Rozebral jsem je a zjistil, že v místě průchodky byl přerušen tenký fialový vodič a pár ostatních načatých. To jsem opravil. Připojil jsem postupně všechny dveře a VAG už hlásil „CAN bus OK“, nicméně odběr byl pořád vysoký. VAGem jsem vyčetl chyby z ř.j. č. 46, kde byl hlášen nevěrohodný signál z dveřního zámku L.Z. dveří. Podíval jsem na ně VAGem on-line a na signálu „Lock“ a „Safe-signal“ (ř.j. č. 46, měřené hodnoty skupina 008, 3. a 4. pole) se opravdu samovolně a náhodně měnil stav. Dveře jsem rozebral a zjistil prodřenou izolaci na kabelovém svazku. To jsem opravil. Pak už byl odběr v pořádku. Asi 15s po odemknutí nebo zamknutí tiše cvakne relátko někde pod volantem a odběr klesne na těch cca 30mA. Pouze pokud zůstanou kterékoliv dveře otevřené, zůstane relátko sepnuté a odběr je na těch cca 450mA. Vydedukoval, jsem, že centrální ř.j. komfortky musí v pořádku komunikovat s dveřními jednotkami a mít od nich relevantní a spolehlivé informace a teprve pak rozepne ono relátko a přejde do spánku. Ale tohle je jen moje dedukce. Děkuji všem za pomoc ! Upraveno Září 9, 20186 r od Svabek
Duben 19, 20205 r Vybíjení Octavie 2 umím vyřešit aktualizaci jednotky gateway na novější verzi. Většinou při změně rádia Potom nevybiji Jindřichův Hradec ? 728772312 Upraveno Duben 19, 20205 r od kosiik2
Leden 13, 20214 r Zdarvym chlapi mam problem ,tak mne treba poradite ? Skoda octavia 2 R.v. 2007. Vybiji baterka . V lete je to min ale tet v zime je to castejsi . OD nabiti tak 3 dny a uz je to znat na startu . Zatim sem nic moc nemeril akorat baterku zhruba po 3 dnech a uz mne ukazovala neco malo pod 12v . A potom uz to hur toci zezacatku startu je to spis takovy prevaleni starteru .Mate nejakej typ nebo radu . dobijeni mam v poradku . A jeste jedna vec . V interu. osvetleni mam cinsky ledky ty male bocni mne porad prosvicuji. Kdyz vyndam pojistku na osvetleni tak porad prosvicuji a potom otevru prihradku tam je taky osvetleni tak ty ledky zhasnou . muze to mit spojitost??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.