basso Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Ahoj, nemáte někdo zkušenost, jak se zbavit drobných škrábanců na průhledné části (plexi) přístrojového štítu? Dík za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajovod Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Ahoj, od coho to mas? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 no je to tvrdé plexisklo a tam se zbavit škrábanců dost dobře nedá. Rozhodně ne v takové kvalitě, aby to nebylo vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajovod Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Posli foto, ja to utieram kvalitnou svedskou utierkou namocenou len vo vode, to neposkrabe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 No to je právě tak debilně vymyšlenej ten sklon toho plexiskla. Je to tak už na FII. Práší se na to, pak to člověk chce utřít a škrábance jsou na světě. Nechápu, proč to nemohli udělat jako na OII. Tam se z toho plexiskla nikdy nic utírat nemusí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 20. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2014 Vyfotit to moc nejde, nevynikne to tak. Když sedím za volantem a dívám se zpříma, tak to není vidět, ale zešikma, třeba při nastupování to vidět je. A dost. Nechal jsem si v servisu opravit lak. Auto mi tam umyli i zevnitř a ten dobrák co to čistil asi přejel hadrem, nebo něčím takovým po tom průhledným štítu. A je to v prdeli. Bohužel jsem si toho všimnul až doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 vyfotit to půjde, natoč foťák tak jak koukáš na škrábance a vyfoť to s bleskem. Měly by ty rýhy vyniknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 (editace) No ja mam tiez poskrabaný ten štít a vsimol som si to ako som vysiel s autom von pri preberaní. Na začiatku ma to dosť sralo, aj som to skušal leštiť ale nič nepomohlo. Tak som si na to neako zvykol. Ja auto z vnutra leštím mikrovlaknovou utierkou. Editováno: 22. Březen 2014, autor: tasum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 22. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 Měl jsem to víc než na té fotce. Naštěstí to mám už vyřešeny. Kolega, co renovuje poškrábany a zmatovatěly přední světla si to vzal do parády, trvalo mu to půl dne, ale stojí to za to. Použil ten nejjemnější leštící kotouček a nejjemnější leštící pastu a po škrábancích ani stopy. Samožřejmě musel štít ven z auta. Z toho plyne poučení, že když vám vrací auto po opravě umyty a vyčištěny, hned si to zkontrolovat a hned urazit ruky, nebo chtít novej přístroják. Samostatny sklo nejde dodat, musí se použít celej štít. Podle provedení 525 - 725 euro. To je myslím nějakejch 15000 - 17000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 no tak to je paráda, gratuluju. Škoda že změny nejsou zadokumentovány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Kdyby nekdo chtel nove sklo, staci napsat SZ :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 29. Březen 2014 Sdílet Vloženo 29. Březen 2014 (editace) plexy a pruhledné plasty leštím sadou na opravu poškrabyných svatel co mají plexi, jde to pěkně , ale u přístrojovky ji musíš dát ven no http://autokosmetika.heureka.cz/carex-sada-na-renovaci-plexi-svetlometu/specifikace/#section pokud jsou škrábance jen slabe povrchové tak použíješ tu pastu ze sady a hadřík a vyleštit mnělo by to jít , pokud budou škrabance hluboké tak ze sady použíješ šmirgel jemný a pak pastu aby to zase bylo pruhledné ale nevím jeslti by šly hluboké škrábance odstranit , sice na plastech světel to jde ale na přístrojovce jsem to neskoušel Editováno: 30. Březen 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tony.m Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Já zkusil toto: http://www.auto-doplnky.com/odstranovac-skrabancu-z-plastovych-a-plexi-dilu-sonax-305000-p9054 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 A? Pomohlo to? Myslis ze by to fungovalo i na auto folie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomoun Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 A čím tedy přístrojový štít čistíte? Máte něco ověřenýho co nezachává škrábance? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pac.martin Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Ahoj, tak to máte ještě dobré s těmi škrábanci mě teď přes víkend sám od sebe napraskl. Je to dole uprostřed zatím prasklina cca 7mm ale počítám že to pojede dál. Myslíte že mi to uznají na záruku? Opravdu to prasklo samo od sebe v těch vedrech. Popřípadě dá se to vyměnit na havarijní pojištění asi by mělo ne? Rozhodně za to nedám těchv 17litrů. Předem díky za jakékoliv rady auto mám přes rok staré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 zkusil bych záruku a pak pojištění, nic víc poradit nejde... Asi bych vymyslel nějakou pohádku že celý den stálo auto na sluníčku když bylo 35, vlezeš dovnitř, ujedeš pár metrů, tam byl kruhák a když jsi zatáčel na kruháči, tak jsi najednou slyšel slabý křupnutí od volantu a tam prasklinka na budíkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pac.martin Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 Tak už je kompletní přístrojovka vyměněná vzali to v pohodě na záruku. Tak snad už vydrží v servise říkali že i na OII také praskali kricí plexi a pak tedy udělali plexi jako samostatný náhradní díl aby se to nemuselo měnit komplet. Jinak u mě v servise jsem byl první s takovým problémem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.