Přejít na obsah

Poškrábaný přístrojový štít


basso

Doporučené příspěvky

Vyfotit to moc nejde, nevynikne to tak. Když sedím za volantem a dívám se zpříma, tak to není vidět, ale zešikma, třeba při nastupování to vidět je. A dost. Nechal jsem si v servisu opravit lak. Auto mi tam umyli i zevnitř a ten dobrák co to čistil asi přejel hadrem, nebo něčím takovým po tom průhledným štítu. A je to v prdeli. Bohužel jsem si toho všimnul až doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam tiez poskrabaný ten štít a vsimol som si to ako som vysiel s autom von pri preberaní. Na začiatku ma to dosť sralo, aj som to skušal leštiť ale nič nepomohlo. Tak som si na to neako zvykol. Ja auto z vnutra leštím mikrovlaknovou utierkou.

post-84400-0-30608700-1395505787_thumb.j

Editováno: , autor: tasum
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem to víc než na té fotce. Naštěstí to mám už vyřešeny. Kolega, co renovuje poškrábany a zmatovatěly přední světla si to vzal do parády, trvalo mu to půl dne, ale stojí to za to. Použil ten nejjemnější leštící kotouček a nejjemnější leštící pastu a po škrábancích ani stopy. Samožřejmě musel štít ven z auta. Z toho plyne poučení, že když vám vrací auto po opravě umyty a vyčištěny, hned si to zkontrolovat a hned urazit ruky, nebo chtít novej přístroják. Samostatny sklo nejde dodat, musí se použít celej štít. Podle provedení 525 - 725 euro. To je myslím nějakejch 15000 - 17000 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

plexy a pruhledné plasty leštím sadou na opravu poškrabyných svatel co mají plexi, jde to pěkně , ale u přístrojovky ji musíš dát ven no

 

http://autokosmetika.heureka.cz/carex-sada-na-renovaci-plexi-svetlometu/specifikace/#section

 

pokud jsou škrábance jen slabe povrchové tak použíješ tu pastu ze sady a hadřík a vyleštit mnělo by to jít , pokud budou škrabance hluboké tak ze sady použíješ šmirgel jemný a pak pastu aby to zase bylo pruhledné ale nevím jeslti by šly hluboké škrábance odstranit , sice na plastech světel to jde ale na přístrojovce jsem to neskoušel

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj, tak to máte ještě dobré s těmi škrábanci mě teď přes víkend sám od sebe napraskl. Je to dole uprostřed zatím prasklina cca 7mm ale počítám že to pojede dál. Myslíte že mi to uznají na záruku? Opravdu to prasklo samo od sebe v těch vedrech. Popřípadě dá se to vyměnit na havarijní pojištění asi by mělo ne? Rozhodně za to nedám těchv 17litrů. Předem díky za jakékoliv rady auto mám přes rok staré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych záruku a pak pojištění, nic víc poradit nejde... Asi bych vymyslel nějakou pohádku že celý den stálo auto na sluníčku když bylo 35, vlezeš dovnitř, ujedeš pár metrů, tam byl kruhák a když jsi zatáčel na kruháči, tak jsi najednou slyšel slabý křupnutí od volantu a tam prasklinka na budíkách... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak už je kompletní přístrojovka vyměněná vzali to v pohodě na záruku. Tak snad už vydrží v servise říkali že i na OII také praskali kricí plexi a pak tedy udělali plexi jako samostatný náhradní díl aby se to nemuselo měnit komplet. Jinak u mě v servise jsem byl první s takovým problémem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...