Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No to je právě tak debilně vymyšlenej ten sklon toho plexiskla. Je to tak už na FII. Práší se na to, pak to člověk chce utřít a škrábance jsou na světě. Nechápu, proč to nemohli udělat jako na OII. Tam se z toho plexiskla nikdy nic utírat nemusí.

Vloženo

Vyfotit to moc nejde, nevynikne to tak. Když sedím za volantem a dívám se zpříma, tak to není vidět, ale zešikma, třeba při nastupování to vidět je. A dost. Nechal jsem si v servisu opravit lak. Auto mi tam umyli i zevnitř a ten dobrák co to čistil asi přejel hadrem, nebo něčím takovým po tom průhledným štítu. A je to v prdeli. Bohužel jsem si toho všimnul až doma.

Vloženo (editace)

No ja mam tiez poskrabaný ten štít a vsimol som si to ako som vysiel s autom von pri preberaní. Na začiatku ma to dosť sralo, aj som to skušal leštiť ale nič nepomohlo. Tak som si na to neako zvykol. Ja auto z vnutra leštím mikrovlaknovou utierkou.

post-84400-0-30608700-1395505787_thumb.j

Editováno: , autor: tasum
Vloženo

Měl jsem to víc než na té fotce. Naštěstí to mám už vyřešeny. Kolega, co renovuje poškrábany a zmatovatěly přední světla si to vzal do parády, trvalo mu to půl dne, ale stojí to za to. Použil ten nejjemnější leštící kotouček a nejjemnější leštící pastu a po škrábancích ani stopy. Samožřejmě musel štít ven z auta. Z toho plyne poučení, že když vám vrací auto po opravě umyty a vyčištěny, hned si to zkontrolovat a hned urazit ruky, nebo chtít novej přístroják. Samostatny sklo nejde dodat, musí se použít celej štít. Podle provedení 525 - 725 euro. To je myslím nějakejch 15000 - 17000 kč.

Vloženo (editace)

plexy a pruhledné plasty leštím sadou na opravu poškrabyných svatel co mají plexi, jde to pěkně , ale u přístrojovky ji musíš dát ven no

 

http://autokosmetika.heureka.cz/carex-sada-na-renovaci-plexi-svetlometu/specifikace/#section

 

pokud jsou škrábance jen slabe povrchové tak použíješ tu pastu ze sady a hadřík a vyleštit mnělo by to jít , pokud budou škrabance hluboké tak ze sady použíješ šmirgel jemný a pak pastu aby to zase bylo pruhledné ale nevím jeslti by šly hluboké škrábance odstranit , sice na plastech světel to jde ale na přístrojovce jsem to neskoušel

Editováno: , autor: vikyviky
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj, tak to máte ještě dobré s těmi škrábanci mě teď přes víkend sám od sebe napraskl. Je to dole uprostřed zatím prasklina cca 7mm ale počítám že to pojede dál. Myslíte že mi to uznají na záruku? Opravdu to prasklo samo od sebe v těch vedrech. Popřípadě dá se to vyměnit na havarijní pojištění asi by mělo ne? Rozhodně za to nedám těchv 17litrů. Předem díky za jakékoliv rady auto mám přes rok staré.

Vloženo

zkusil bych záruku a pak pojištění, nic víc poradit nejde... Asi bych vymyslel nějakou pohádku že celý den stálo auto na sluníčku když bylo 35, vlezeš dovnitř, ujedeš pár metrů, tam byl kruhák a když jsi zatáčel na kruháči, tak jsi najednou slyšel slabý křupnutí od volantu a tam prasklinka na budíkách... :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak už je kompletní přístrojovka vyměněná vzali to v pohodě na záruku. Tak snad už vydrží v servise říkali že i na OII také praskali kricí plexi a pak tedy udělali plexi jako samostatný náhradní díl aby se to nemuselo měnit komplet. Jinak u mě v servise jsem byl první s takovým problémem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...