Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

A aj vam pri jazde okolo 1500-2500ot svisti turbo?

  • Autor

Doprdele to fakt co je s tym autom.....

Pri studenom motore to trha

Turbo svisti ako na traktore (tdi)

Pri vytoceni do vyssich otacok to chrasti...

  • Autor

No proste ako prífuk vzduchu pocujem

  • Autor

A ten safe system nefunguje da sa normalne otvorit zvnutra ked zamknem dialkovym

Taky mě to jemně sviští, vyloženě to nepíská, ale nějakej nasávací zvuk tam je. Uvnitř auta o tom nevím, ale s otevřeným okýnkem a nejlépe když jedu někde kde se zvuk má od čeho odrazit tak to slyšet jde. Jel jsem v práci jak 63kw tak 77kw a dělali to obě stejně. Dokonce ta 77kw verze si i jemně pískla, když jsem to na místě vytočil. Jinak když otevřu haupnu a sešlápnu plyn tak ta tyčka turba jde jasně slyšet, ale co jsem sledoval tak to dělaj všechny TSI jak starý tak nový :) No a pokud ti trhá studenej motor zrovna v momentě, když ti vyletěj ty otáčky po nastartování na 1300 (něco kvůli emisím) tak je to normální, prostě bohatá směs a ten motor se s tím trochu pere. U mě to vyloženě netrhá, ale kultivovaný to taky není :)

Já bych to popsal spíš jako takové temné syté syčení. Svištění jsem ještě neslyšel. Ale je možné, že se to každému jeví trochu jinak. :kol-28:  Myslím, že není nutné se tím nějak znepokojovat.

  • Autor

dnes to už nechrčalo a mkaba asi máme rovnaké motory presne to iste nám to robí :D a aký máš ročník a mesiac výroby? ja 1/2014

11/2013 ;-)

No kdyz ti nefunguje ten safe a jses si jisty ze ho tam mas ? Protoze mam takovy dojem ze se to od MR 2014 nedava standartne.

Pokud auto otevřeš zevnitř tak safe asi nemáš aktivní. Já ho taky nemám, ale práci ho některý auta maj. Jde to taky poznat tak, že při uzamčení to jakoby dvakrát cvakne. A zevnitř se fakt nedostaneš, kolega mě takhle ve spěchu zamknul a byl jsem v pasti :-)

No ono by se to melo i napsat na displeji budiku. A safe jde zrusit tim ze se zamkne auto dalkacem a nebo klicem a do 30 s se jeste jednou zamkne a on se odblokuje a jde normalne otevrit.

  • Autor

To ma cvaknut akoze cvak chvila ticho a cvak?

Mne to cvake raz silno a raz tak potichu ale akokeby rychlo po sebe tie dva cvaky

  • Autor

A ta tycka turba je niekde vidiet ako sa klepe?? Mne predajca hovoril ze toto je najnovsie 1.2tsi a ze vsetky problemy su fuc tak uvidime...

No nikdy jsem si nevsiml ze by mi to cvakalo dvakrat, vim ze to cvakne a to mi staci :) A pise ti to alespon neco kdyz vytahnes klic z spinaci skrinky ?? Ma to napsat tohle cituji: ■ O tom, že bude po zamknutí vozidla aktivována bezpečnostní pojistka, budete
informováni hlášením CHECK DEADLOCK (RESPEKT_SAFELOCK) na displeji sdruženého
panelu přístrojů. U vozidel vybavených informačním displejem se zobrazí
hlášení Check deadlock! Owner's manual! (Respektujte zamykání SAFE! Návod
k obsluze!).

Jj, aspoň tak to dělá na služebních F. V podstatě během sekundy to dvakrát cvakne jako by jsi dvakrát zamknul :-)

Pokud teda mluvíme o tom samém. Jsou to Fabie II tak 2 roky staré, možná to teď funguje jinak, protože na displeji žádnou informaci nevidím. Každopádně auto je zamčené tak, že ho zevnitř neotevřeš, ani násilím :-)

Upraveno od mkaba

Ona se klepe ta tyčka, ale hlavně i volně uloženy talířek v té regulaci. Někde se tady píše, že musí bejt uložen volně kvůli dilataci. V servisu mě to potvrdili a dělá každý turbo v TSI jak nový tak starý ;-) akorát zvukovej projev bude možná kus od kusu jinej.

Upraveno od mkaba

No mi to na maxidotu pise kdyz vytahnu klic toto Respektujte zamykání SAFE! Návod
k obsluze!) Ale ze by mi to delalo dva krat jsem si nikdy nevsiml.

A ta tycka turba je niekde vidiet ako sa klepe?? Mne predajca hovoril ze toto je najnovsie 1.2tsi a ze vsetky problemy su fuc tak uvidime...

 

 

Ona se klepe ta tyčka, ale hlavně i volně uloženy talířek v té regulaci. Někde se tady píše, že musí bejt uložen volně kvůli dilataci. V servisu mě to potvrdili a dělá každý turbo v TSI jak nový tak starý ;-) akorát zvukovej projev bude možná kus od kusu jinej.

Přesně tak - žádný problém to není, je to vlastnost tohoto zařízení. Není třeba se tím zaobírat.

  • Autor

pozeral som nejaké papiere a tam to nieje ale 100% som si isty že keď som čítal faktúru že to tamm bolo v zátvorke (SAFE systém) tak neviem a to sa už od 2014 nedá objednať?

Reknu ti to tak ctu většinou vsechny auta co jsou tu na foru. A mam takovy dojem ze se to resilo i u rapidu. Ze to tam nekteri meli a nekteri ne.

Když to tady čtu s tím SAFE systémem.... Mám ho v autě, nedávno jsem to i zkoušel s ASPIRE na srazu.. ale za celou dobu co mám auto jsem si nevšiml, že by mi to někdy napsalo, něco na maxidotu o tom, že to tam je a že mám dávat nějaký pozor a jsem si téměř jistý, že to tam ani nepíše  :kol-32: .. Kdy vám to píše, když zastavíte, vypnete motor, nebo když vytáhnete klíče ze zapalování?

Ano co nejdrive to vyfotim jak mi to pise a pak hodim sem.

Tak jsem hodil foto a klic alespon ja nemusim vytahovat, staci kdyz vypnu zapalovani a hned mi to napise.

post-51417-0-77047900-1408296706_thumb.j

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.