Srpen 15, 201411 r Autor Doprdele to fakt co je s tym autom..... Pri studenom motore to trha Turbo svisti ako na traktore (tdi) Pri vytoceni do vyssich otacok to chrasti...
Srpen 15, 201411 r Autor A ten safe system nefunguje da sa normalne otvorit zvnutra ked zamknem dialkovym
Srpen 15, 201411 r Taky mě to jemně sviští, vyloženě to nepíská, ale nějakej nasávací zvuk tam je. Uvnitř auta o tom nevím, ale s otevřeným okýnkem a nejlépe když jedu někde kde se zvuk má od čeho odrazit tak to slyšet jde. Jel jsem v práci jak 63kw tak 77kw a dělali to obě stejně. Dokonce ta 77kw verze si i jemně pískla, když jsem to na místě vytočil. Jinak když otevřu haupnu a sešlápnu plyn tak ta tyčka turba jde jasně slyšet, ale co jsem sledoval tak to dělaj všechny TSI jak starý tak nový No a pokud ti trhá studenej motor zrovna v momentě, když ti vyletěj ty otáčky po nastartování na 1300 (něco kvůli emisím) tak je to normální, prostě bohatá směs a ten motor se s tím trochu pere. U mě to vyloženě netrhá, ale kultivovaný to taky není
Srpen 15, 201411 r Já bych to popsal spíš jako takové temné syté syčení. Svištění jsem ještě neslyšel. Ale je možné, že se to každému jeví trochu jinak. Myslím, že není nutné se tím nějak znepokojovat.
Srpen 15, 201411 r Autor dnes to už nechrčalo a mkaba asi máme rovnaké motory presne to iste nám to robí a aký máš ročník a mesiac výroby? ja 1/2014
Srpen 15, 201411 r No kdyz ti nefunguje ten safe a jses si jisty ze ho tam mas ? Protoze mam takovy dojem ze se to od MR 2014 nedava standartne.
Srpen 15, 201411 r Pokud auto otevřeš zevnitř tak safe asi nemáš aktivní. Já ho taky nemám, ale práci ho některý auta maj. Jde to taky poznat tak, že při uzamčení to jakoby dvakrát cvakne. A zevnitř se fakt nedostaneš, kolega mě takhle ve spěchu zamknul a byl jsem v pasti :-)
Srpen 15, 201411 r No ono by se to melo i napsat na displeji budiku. A safe jde zrusit tim ze se zamkne auto dalkacem a nebo klicem a do 30 s se jeste jednou zamkne a on se odblokuje a jde normalne otevrit.
Srpen 16, 201411 r Autor To ma cvaknut akoze cvak chvila ticho a cvak? Mne to cvake raz silno a raz tak potichu ale akokeby rychlo po sebe tie dva cvaky
Srpen 16, 201411 r Autor A ta tycka turba je niekde vidiet ako sa klepe?? Mne predajca hovoril ze toto je najnovsie 1.2tsi a ze vsetky problemy su fuc tak uvidime...
Srpen 16, 201411 r No nikdy jsem si nevsiml ze by mi to cvakalo dvakrat, vim ze to cvakne a to mi staci A pise ti to alespon neco kdyz vytahnes klic z spinaci skrinky ?? Ma to napsat tohle cituji: ■ O tom, že bude po zamknutí vozidla aktivována bezpečnostní pojistka, budeteinformováni hlášením CHECK DEADLOCK (RESPEKT_SAFELOCK) na displeji sdruženéhopanelu přístrojů. U vozidel vybavených informačním displejem se zobrazíhlášení Check deadlock! Owner's manual! (Respektujte zamykání SAFE! Návodk obsluze!).
Srpen 16, 201411 r Jj, aspoň tak to dělá na služebních F. V podstatě během sekundy to dvakrát cvakne jako by jsi dvakrát zamknul :-) Pokud teda mluvíme o tom samém. Jsou to Fabie II tak 2 roky staré, možná to teď funguje jinak, protože na displeji žádnou informaci nevidím. Každopádně auto je zamčené tak, že ho zevnitř neotevřeš, ani násilím :-) Upraveno Srpen 16, 201411 r od mkaba
Srpen 16, 201411 r Ona se klepe ta tyčka, ale hlavně i volně uloženy talířek v té regulaci. Někde se tady píše, že musí bejt uložen volně kvůli dilataci. V servisu mě to potvrdili a dělá každý turbo v TSI jak nový tak starý ;-) akorát zvukovej projev bude možná kus od kusu jinej. Upraveno Srpen 16, 201411 r od mkaba
Srpen 16, 201411 r No mi to na maxidotu pise kdyz vytahnu klic toto Respektujte zamykání SAFE! Návodk obsluze!) Ale ze by mi to delalo dva krat jsem si nikdy nevsiml.
Srpen 16, 201411 r A ta tycka turba je niekde vidiet ako sa klepe?? Mne predajca hovoril ze toto je najnovsie 1.2tsi a ze vsetky problemy su fuc tak uvidime... Ona se klepe ta tyčka, ale hlavně i volně uloženy talířek v té regulaci. Někde se tady píše, že musí bejt uložen volně kvůli dilataci. V servisu mě to potvrdili a dělá každý turbo v TSI jak nový tak starý ;-) akorát zvukovej projev bude možná kus od kusu jinej. Přesně tak - žádný problém to není, je to vlastnost tohoto zařízení. Není třeba se tím zaobírat.
Srpen 16, 201411 r Autor pozeral som nejaké papiere a tam to nieje ale 100% som si isty že keď som čítal faktúru že to tamm bolo v zátvorke (SAFE systém) tak neviem a to sa už od 2014 nedá objednať?
Srpen 16, 201411 r Reknu ti to tak ctu většinou vsechny auta co jsou tu na foru. A mam takovy dojem ze se to resilo i u rapidu. Ze to tam nekteri meli a nekteri ne.
Srpen 17, 201411 r Když to tady čtu s tím SAFE systémem.... Mám ho v autě, nedávno jsem to i zkoušel s ASPIRE na srazu.. ale za celou dobu co mám auto jsem si nevšiml, že by mi to někdy napsalo, něco na maxidotu o tom, že to tam je a že mám dávat nějaký pozor a jsem si téměř jistý, že to tam ani nepíše .. Kdy vám to píše, když zastavíte, vypnete motor, nebo když vytáhnete klíče ze zapalování?
Srpen 17, 201411 r Tak jsem hodil foto a klic alespon ja nemusim vytahovat, staci kdyz vypnu zapalovani a hned mi to napise.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.