Přejít na obsah

Problém s převodovkou DSG 2.0 TDI


MichalMa

Doporučené příspěvky

to je divný,já když jsem se Sixtou mluvil,tak mi poradil a taky říkal že potřebuje zaslat bloky naměřených hodnot a podle toho že se dá zjistit co by to mohlo být,popřípadě bych ho skusil,jestli to nemáš daleko jestli by se na to osobně nepodíval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud převodovka dobře řadí a vydává jen divný zvuk jsou Sixtovi měřené hodnoty z 99% naprd.

Jinak jsem měl to samé.CBBB,DSG a takový divný pazvuk když to podřazovalo při pomalé jízdě hlavně v pravotočivé zatáčce.

Měl jsem ještě i problémy s kmitáním volantu při rychlosti na 140.Zbyla mi doma z předchozí OII DSG celá pravá poloosa.Vyměnil jsem ji a klid.

Kmitání přestalo(dělal to vnitřní kloub) a myslím i ten pazvuk při přeřazování.Zkusím se na to ještě soustředit,ale myslím,že tam už není.jezdí s tím manželka,tak nevím,kdy se k tomu dostanu,ale zkusím to odpozorovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bys byl hodnej, kdybys na to mrkl. Ja uz taky uvazuju o tom, ze to nemusi byt převodovka, ale fakt nevim. Kdyby to byla převodovka tak to dela porad ne? Třeba i s padlama.. Když podradim padlem, tak to pekne hodi jako by meziplyn a nic tam slyset není! Opravdu jako by jen v tech nizkych otáčkách :( Prave ze sixta je strasne daleko, jsem z Prerova a tady asi zadnej profik na tohle není :(

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začínám čím dál tím víc věřit, že to dělá ta poloosa.. Protože se to teď začalo projevovat i při přidání a ubrání plynu v malých rychlostech. Jakmile je auto ale v pohybu vetší rychlostí (70+ cca) a přidám plyn je to pryč.. V úterý jdu nechat udělat tlumiče a brzdy tak uvidím, třeba tam bude na kloubech fakt vůle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začínám čím dál tím víc věřit, že to dělá ta poloosa.. Protože se to teď začalo projevovat i při přidání a ubrání plynu v malých rychlostech. Jakmile je auto ale v pohybu vetší rychlostí (70+ cca) a přidám plyn je to pryč.. V úterý jdu nechat udělat tlumiče a brzdy tak uvidím, třeba tam bude na kloubech fakt vůle.

Jestli to nemas vychozenej silemblok na převodovce, když to dela i při ubrani a pridani v male rychlosti..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem měl auto v servisu, kromě toho že jsem nechával dělat rozvody, vyměnit všechny tlumiče a komplet brzdy, jsem si stěžoval na ten zvuk. Zkontrolovali všechny silentbloky a obě poloosy. Nikde nebyla vůle vše OK. Po výměně těch brzd a tlumičů je ten zvuk ale najednou pryč... Jediný co bylo navíc špatný byl volný kryt zadní brzdy - dávali nový. Tak nevím co si myslet :(... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Taky mám problém na 6st DSG 2012. Nejvíce pozoruji při studenem motoru a klidné jízdě v převodovce jakoby cvakne. Když zařadím zpátečku,tak přídám a zvýší se otáčky a prudce rozjede a cvakne v tom. Celé mně to přijde jakoby byla vůle na hlavní hřídeli :/ jinak funguje úplně normálně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...
V 17. 10. 2014 na 20:43, prassat napsal:

Ahoj, výstižněji jsi to napsat nemohl ! Dokonce jsem si všiml, že převodovka podřazuje víc do otáček, když jedu z prudkého kopce a já nemusím tolik dupat na brzdu. Naprostý souhlas ve všem, co jsi napsal. Je to můj druhý automat(předtím jsem měl o2, 1.9dsg, teď o3, 2.0.110kwDsg) a jsem maximálně spokojen a pravděpodobně do manuálu už nikdy nepůjdu.

 

Kluci, samozřejmě nevím jak přesně vám to řadí, ale při brzdění to podřazovat má. Když brzdím (hlavně při klesání) tak si auto vždy podřadí, pokud přibrzdím více tak znovu podřadí a točí klidně přes 3.000 otáček a to mi vyhovuje. Jakmile přidám jel lehce plyn okamžitě zase zařadí nahoru.

 

Takže za mě se chová v tomto DSG dobře. Horší je když při klidné jízdě hodí 6ku lehce nad šedesát a pak přijde nenápadné stoupání a DSG ten motor chvilku trápí, to kolikrát do toho sáhnu pádlem.  :kol-31:

 

Tak ať vám to hoši jezdí a řadí bez problému  :kol-47:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 20. 6. 2019 na 13:33, radovan255 napsal:

Ahojte, pozorujem u svojho auta, ze ked radi hlavne z 3 na 2, tak autom lahko sklbne. Najskor som to pripisoval brzdam, ale robi to presne ked podraduje. Inak je vsetko ok, ziadne trhanie ci za studena alebo za tepla.

Ahoj, přišel jsi na něco ? Nebo někdo jiný má s tím zkušenost, dělá to ještě někomu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den mám dotaz máme Škodu Superb combi 3 r.v. 2016 

110 kW dsg 

Včera se mi stalo když jsem chtěl z parkovací polohy P přeřadit do D tak ta Paka šla prvních Cca 2cm ztuha jako přes nějaký zub jako by tam křuplo ale dělá to jenom z polohy P směrem k sobě 

Když dávám z D do P tak to nedělá docela mě to děsí nesetkal se s tím někdo prosím děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, kuldam1600 napsal:

Dobrý den mám dotaz máme Škodu Superb combi 3 r.v. 2016 

110 kW dsg 

Včera se mi stalo když jsem chtěl z parkovací polohy P přeřadit do D tak ta Paka šla prvních Cca 2cm ztuha jako přes nějaký zub jako by tam křuplo ale dělá to jenom z polohy P směrem k sobě 

Když dávám z D do P tak to nedělá docela mě to děsí nesetkal se s tím někdo prosím děkuji

Neopiras auto o prevodovku ? Zkus zastavit dat N zatahnout rucku pustit brzdu a dat P a pak das D a nemeli by to udelat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 10. 2021 na 21:54, roubic napsal:

Neopiras auto o prevodovku ? Zkus zastavit dat N zatahnout rucku pustit brzdu a dat P a pak das D a nemeli by to udelat

Děkuji dám na radu a uvidím 

Jinak do dělá jenom když auto není na rovince ale zkopce a je jedno jestli směrem dolů nebo dozadu.nekdo nám poradíl vypnout automatickou brzdu (A) aby jsme neničili brzdy tak možná proto to dělá

Editováno: , autor: kuldam1600
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
V 20. 6. 2019 na 13:33, radovan255 napsal:

Ahojte, pozorujem u svojho auta, ze ked radi hlavne z 3 na 2, tak autom lahko sklbne. Najskor som to pripisoval brzdam, ale robi to presne ked podraduje. Inak je vsetko ok, ziadne trhanie ci za studena alebo za tepla.

Ahoy, našiel si kde bol problém? Mám to iste a neviem si rady.Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...