Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Stále dost se tu řeší tenhle motor a včera se mi s ním "konečně" taky něco stalo...

Těsnění pod hlavou přestalo těsnit a každý 2 km jsem dolejval vodu (na benzínce docela čučeli :kol-32: , když jsem si točil horkou na záchodě), abych aspoň dojel domů.

Ráno jsem to odvezl do servisu, tak uvidíme, co si za to řeknou.

Nadiktoval jsem jim: těsnění pod hlavou, pokud bude potřeba tak srovnat hlavu, vodní pumpu, pokud bude třeba tak rozvody, výměna oleje + filtr, nesvítěj zpátečky, nespíná rádio přes spínačku, nejde z venku otevírat kufr a aprílovej žertík - nefunkční ABS :kol-98: (páč tam ani není)...

Tak uvidíme, za kolik si s tím pohrajou.

Budu informovat.

Luk.

Vloženo

Doufám že jsi to dal do autorizáče :kol-47:  to bude pak máázec  :skoda::kol-28:  :kol-28:  :kol-28:  :kol-28:  :kol-28:  :kol-28:

 

Ale už mám taky těsnění za sebou, s pumpou atd. Zatím spokojenost.

 

Poprvé se to moc nepovedlo a po 30 000 se to dělalo znovu :kol-32:  :kol-32:  :kol-32:

Vloženo (editace)

Mě asi při prvním těsnění nepřeměřili vložky a proto to teklo. 

 

Mizela voda, nejdřív míň a pak cca 1l za týden pravidelnýho ježdění do kolbenky.

 

Tekla voda do oleje, částečně oko hlavy, ale vypařovala se a nebylo to vidět nikde venku.

 

Po natlakování kapka kolem kraje hlavy (krajní vložky propadnutý dolu) a z krajní levé to prosakovalo do oleje(byla krásně vidět cestička jak se tam tlačila)

Bylo tam origo těsnění z TEMACU (již nikdy více) asi proto už taky ho pro škodovku nedělají.

Teď je tam VICTOR Reinz a spokojenost.

 

Celý to stálo 13tis.  6 materiál a 7 práce nebo obráceně, už si to nepamatuju přesně.

 

Bylo to s rozborkou motoru, písty i vložky ven, vložky znova usadit, nový kroužky na písty, nová vana, nový vodní čerpadlo (Hepu), proplachy čištění šlemu z motoru, proplach levným olejem a pak nový olej, proplach kalinou atd.

Když jsem viděl, čistej blok motoru, tak mi bylo pěkně ouvej.

Tak uvidíme kolik to vydrží, mám teď najeto cca po opravě 1800Km a auto má 226 tis. nějaká drobnmá Km.

 

A na to jak jsem se mu pohrabal v elektrice a dodělal spoustu věcí, tak v pohodě bez závad. Jinak běžná údržba.

Tak jsem s ním moc spokojenej. :kol-47:

post-31740-0-79384300-1396511312_thumb.j

post-31740-0-86878400-1396511330_thumb.j

post-31740-0-43330800-1396511337_thumb.j

post-31740-0-11054800-1396511350_thumb.j

post-31740-0-77060100-1396511356_thumb.j

post-31740-0-54022000-1396511380_thumb.j

post-31740-0-16353300-1396511391_thumb.j

Editováno: , autor: Combi2002
Vloženo

Včera již hotovo. Co dělali: těsnění pod hlavou, srovnat hlavu, olej, chladící kapalina, expanzka, vodní pumpa, rozvody, řídící jednotka, čidlo u chladiče (na chadiči) a to je snad vše...

Dnes vyzvednuto a motor je tichý a klidný. Snad by mohla jít i spotřeba dolů... Cenu se dozvím v pondělí...

Vloženo

Lukason, za kolik by jsi to udělal ty? Přijde mi že každej dělá v práci tak maximálně 50Kč na hodinu, podle tebe.

 

Kolik si vyděláš ty v práci? A nebo jsi  OSVČ?

 

Vodní pumpa - za 1200Kč rozvody 300Kč, nádobka 350Kč, čidlo na chladiči cca do 500Kč,   to je materiál a už to skáče.

 

Řemeslník co dneska nic moc neumí tak si řekne od 200Kč na hodinu a víc a ty co něco umí a jsou i šikovný si řeknou víc.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

25 tis. km , těsnění mi leželo 2 roky v garáži spolu s těsněním  ventilů,těsnění pod hlavu sedí, ale  těsnění ventilů jsem hned měnil za origo, protože ztvrdla  a netěsnila.

Editováno: , autor: Casy
Vloženo

Jen by mězajímalo co řekli na to ABS. Protože já ho tam taky nemám a závadu to hlásí stejnou. Někdo říká že to dělá lišta na svíčkách. Že to nějak vrací proud a vyhazuje to tuto závadu. Takže jen mě zajímá zda se o tom jak to odstarnili zmínili.

Díky za odpověď.

Vloženo (editace)

ABS tam nemám, to byl aprílovej žertík... Po telefonu si pak zažertoval servisák - že prej už funguje, jen to bude za 30tisíc... :-D

Kontrolky nic nehlásili, jen červeně blikala kontrolka chladící kapaliny.

Editováno: , autor: luckyluck001
Vloženo

No legraci si nedělám. Opravdu to hlásí závadu na ABS a smozdřejmě tam není, takže mi to jako žertík nepřipadalo  . Promiň ale nedalo mi to nezeptat se. Svítí pořád oranžová kontrolka motoru a tuto závadu to pořád hlásí :kol-26: . Budu muset asi jet do autorizáku. Protože na VAGU už to njde ani smazat.

Vloženo

Hoši reaguji na tu cenu opravy. Kristepane jak můžete dat auto do servisu a jít spokojeně dom a modlit se ať na to mám a pak čučet jak vyoraná myš když uvidíš částku za opravu. Já to dělám tak že to tam dám, zapíší si můj telefon a každý díl co mi budou měnit se mnou budou konzultovat( to znamená cena dílu kolik to obnáší práce atd ) a nikdy jsem nebyl z ceny překvapenej.

Jo mám taky známího který koupil(semnou vybíral) dvojkovou Oktávku na kterou nemusel za celou dobu šáhnout ale jemu tam něco klepne a servisák ke kterému oba jezdíme skáče metr dvacet radostí, už do toho nasypal cca 80 tisíc.- pořizovací cena 230 000. Já bych do té Oktávky nedal ani korunu a jezdila by o 106. Takhle se to dělá.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

No...za 15 tisíc mám komplet GO motoru, včetně nového chladiče, expanzní nádobky, termostatu, stabilizačních tyčí, rozvodů, výměny všech filtrů a další kraviny...  Takže za 14 tisíc mi udělat těch pár věcí, tak by ten člověk dostal zrovna do držky :D

 

Průser ovšem je, že auto pořád netáhne, jak má :D Asi to nakonec bude to těsnění pod sáním, což netuším ani kde je :D 

Vloženo

Rozdíl je, že třeba mě to jezdí a spokojenost (po velký opravě), ty máš fůru věcí nových vyměněných a je ti to k prdu (bohužel).

 

Páč ti to pořád nejezdí jak má  :kol-32:

 

V současnosti 231 560 Km, vyměněn olej po cca 6 000 (od výměny těsnění pod hlavou) příští výměny budou už po 10 000Km a chystám výměnu oleje v převodovce FNK.

 

Jen mě trápil termostat, cca po 1 500 Km se zkroutil propouštěl zespodu chladicí kapalinu (výroba 05). Je na reklamaci a sehnal jsem skoro nový z vrakáče a ten je zatím v poho (výroba08)

 

Jináč motor čistej krásně šlape, nikde žádný únik, zatím :kol-28:  spokojenost.

 

A doufám že dalších 230 000Km natočí :kol-32:  :kol-47:  :kol-32:

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Dobry den

Skor taka otazka zo zaujimavosti mali ste niekto problem s utopenymi vlozkami?? Videl som ze sa daju ptm vypodlozkova a zaujimalo by ma ako sa to robi pripadne do akej miery je nutne motor rozobrat??

 

* myslim ako zlozky valcov keby nahodou :)

 

Dakujem za odpovede

Editováno: , autor: Ahdul
Vloženo

rozebiras defakto cely motor ;) kdyz to jsou vlozky valcu,.. takze jasne ze musi hlava dolu

pk nejspise i vyndat pisty, nebo povolit dole na klice aby si se vytahul, sle to je mc slozity a zbyecny, radsi bych to delal poradne,... vana musi taky dolu to je jasny... proste takova generalka ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...