Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No to nejsem (cca 250 km ). Kupoval jsem je normalne na www.v-maxx.cz a jsou tam 18" kola, ale vnejsi prumer cca stejny jako origo 17" akorat hsou sirsi a jny et ze jsou zaroven s blatnikama

Vloženo

Tak tvrdsi to je jasny. Origo pneu jsem mel 215/40 r17. Ted mam 215/35 r18. Nikde to nedre mista je tam vsude este dost. A jizdni vlastnosti je to niz :-D psali tam ze to jsou kratsi pruziny tak jsou mozna stejne tvrde jako origo. Tu vetsi tvrdost delaj hlavne ty nizsi pneu u me.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ViTeCZeK - čoveče sháním offrouda, nechceš prodat toho tvého?:lol: Ne fakt, oni jsou snad na hlavu, docela pěkné auto a takto ho doprasí podvozkem z vétřiesky. To mě štvalo od začátku.. Ale připrav se že to bude určitě tvrdší a v extrémech tlumiče nestíhají úplně na 100%. Měl jsem Eibachy -30/30mm.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)
V 13. 7. 2017 na 15:26, ViTeCZeK napsal:

Čau chlapi, chystám se taky snižovat, co říkáte na https://vwshop.cz/53379-sportovni-pruziny-30-40-mm-skoda-rapid-nh-4250570679366.html ? A kolik Vás vyšla výměna? Díky za info. 

 

Bratr má tyhle na rapidu jako komplet sportovní podvozek. Naprosto v pohodě. Má to na 16kách. Krásně to kleslo a je to naprosto přijatelné v tvrdosti. Jízdní vlastnosti super, protože rapid je koza. Tady je cítit jak kleslo těžiště.

 

Dělali jsme mu to u nás, ale jinak výměna:

 - 4 hodiny včetně geometrie a povolení všech silentbloků / ramen.

 - cenovka 4 x hodinovka + 600 geo.. Zákazníkovi bych to nacenil na 1200 - 1500 Kč.

 - když to ošulíš u garážníka tak za míň, ale je to nutnost udělat pořádně.

Editováno: , autor: Martinro
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ono to za pár dní ještě o něco klesne, hned po přehození není ten rozdíl tak dramatický. Takto by to mělo vyjíždět z linky aby se člověk nestyděl s tím jezdit.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 12. 9. 2017 na 16:26, ViTeCZeK napsal:

Tak se jdu pochlubit. Jsem z toho nadšený. 

A0A781B8-7A59-4810-9D68-26E29E8DF658.jpg

8307DA79-AD79-4631-81F4-DC47A260BD2F.jpg

 

Vitku, jak ses s tim po mesici jezdeni spokojenej? Premyslim dat na moji F3 taky sport pruziny ale porad se nemuzu rozhodnout...

 

na kolik te vysla vymena? Nechal sis to delat v autorizaku? ja mam nabidku na: 

Cena Geometrie je 1000,-bez DPH,

cena výměny pružin je do 4500,- bez DPH.

Pokud měníte pružiny za kratší než jsou originál tak se musí měnit i jiné části podvozku. Např. Tyčky stabilizátoru

 

Vloženo
před 13 hodinami, moralles napsal:

 

Vitku, jak ses s tim po mesici jezdeni spokojenej? Premyslim dat na moji F3 taky sport pruziny ale porad se nemuzu rozhodnout...

 

na kolik te vysla vymena? Nechal sis to delat v autorizaku? ja mam nabidku na: 

Cena Geometrie je 1000,-bez DPH,

cena výměny pružin je do 4500,- bez DPH.

Pokud měníte pružiny za kratší než jsou originál tak se musí měnit i jiné části podvozku. Např. Tyčky stabilizátoru

 

 

Ahoj, ahoj. Povím ti to na rovinu, pokaždé když přijdu k autu, jsem z toho opravdu unešen, i po delší době je to opravdu pecka, co se týče vzhledu. 

 

Jízdni vlastnosti jsou taky dobré, ale komfort šel o něco dolů, je to tvrdší, takže cítím to mnohem víc, než předtím. Možná za to mohou i 17”, takže jsem zvědav jak to bude v zimě, to mám 15”. 

 

Za mě bych do toho šel znovu, ale pro někoho, kdo v autě trávi více času na cestách to asi není, komfort je komfort. 

 

Jinak cena výměny proběhla přímo ve škodovce a kluci si vzali 3200,- včetně geo. A nechal jsem si to i zapsat do ser. knihy. Pružiny 35/45mm. 

 

 

1DFB26D1-FFC1-49D5-8A17-52FDF449D532.jpeg

Vloženo (editace)

@ViTeCZeK dik moc. my najezdime cca 15000km rocne, takze nic velkyho. mam v planu pouzit neco kolo - 20/30mm

 

rozdil v cene Praha vs Ostrava o 3000,- vice je teda kua dost :wacko:

tos delal normalne v autorizaku vid. nemuzes poslat kontakt? jako do ostravy nepojedu, ale pro zajimavost.

 

Editováno: , autor: moralles
Vloženo

@moralles jo jo, já tak samo, spíše něco nad 10k. (: jinak 20mm bych nedával, to snad nepůjde ani poznat. Aspoň 30mm :)

 

Dělal jsem to ve škoda Kudrna Orlová, mám to u baráku a jsou tam opravdu ochotní. Minulý týden jsem byl pro pin k rádiu, trvalo to 2 min a zdarma. Někdo psal, že jinde chcou 300,- 

Vloženo

Horší to bude ještě za rok, dva, až se unaví tlumiče. Ty pak pořádně nestíhají a to jdou jízdní vlastnosti celkem do pr.... Rozhodně vzhledově je to pecka, ale chtělo by se s tím podvozkem vyhrát víc. Bylo to už dost tvrdé a prázdný zadek skákal jak koza co si pamatuju. Já jsem měl ještě tvrdší tlumiče MR13, do Spacebacka už dali ty měkčí, ale nevím jestli je to výhoda, nebo ne..

Prostě ze začátku převládá radost z toho snížení, jenom postupem času to skákání člověka unavuje víc a víc. Proč neudělají nízké a pohodlné auto?

Vloženo (editace)

Nizke a pohodlne mit muzes, ale nepocitej s castkou 4000,- jako v pripade pruzin. Lowtec dela sportovni vejskove i tuhostne stelovaci podvozek ale cena je cca 1200,- euro ;-)

Editováno: , autor: ČudlR
Vloženo

Na FR-ku mám originál sport podvozek, takže -15mm, ale to je pořád nic. Jsou tam díry mezi blatníkem a kolem jak hrom. Tam by se vešly i 22" kola snad. Na druhou stranu funguje výborně (mnohem líp jak Rapid, vzadu je i multilink) a je to kompromis i s pohodlím na 18" kolech. Takže nižší pružiny jsem odpískal, ale prostě mně to vzhledově nesedí jak bych chtěl. A cpat tam dalších 30 tis za štelovák se mně nechce.

Vloženo

Víceprvková náprava oproti torzní tyči co je v Rapidu. Zadek tak neodskakuje a celkově je ten podvozek o řád lepší. Ale pořád zbytečně vysoký. Teď co je lepší - pro mě už jízdní vlastnosti protože auto má hodně výkonu a mět špatný podvozek, tak už bych byl kolikrát omotaný někde o strom. Chce to vždycky zvážit, protože série bývá docela slušně naladěná, i když se nám nelíbí vzhledově.

  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)

Ahoj, rád bych se přidal s dotazem na toto téma.

Už skoro rok mám Spacebacka 12/2016 1.4 TSI, jsem s ním nadmíru spokojen. Až na podvozek, ale to jistě každý majitel Rapida ví, i se to tu probíralo.

 

Momentálně si pohrávám s jednou myšlenkou. Chtěl bych trošku snížit. Ale z důvodu, že auto mám na denní ježdění a nerad bych někdy narazil na situaci, kdy bych někde drhnul nebo škrtnul, chci jen decentní snížení. Proto přemýšlím o možnosti předek nesnižovat, nechat v sérii, předek za mě osobně mi výškově příjde celkově ok. A zadek snížit o 20 mm.

 

A moje otázka zní, zda takové řešení není problém a je možné použít snižovací pružiny jen na jednu nápravu a druhou nápravu nechat v původním sériovém nastavení?

Editováno: , autor: PetrRa

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...