Jump to content

ZbyšekSU

Uživatel
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

ZbyšekSU last won the day on March 1

ZbyšekSU had the most liked content!

Community Reputation

109 Excellent

About ZbyšekSU

Recent Profile Visitors

656 profile views
  1. ZbyšekSU

    Bouračky

    Je jedno jestli přejezd, nebo normální semafor. Pro některé z nás je prostě červená jako zeď a přes zeď se přece nejezdí. Jiným je to jedno a na červenou projíždějí běžně ať už na semaforech, nebo právě dokonce i na přejezdech. Potom se ovšem nesmí člověk v posledním zlomku vteřiny svého života zlobit sám na sebe, že poslední co vidí je předek vlaku drtící jeho auto i jeho samotného. Bohužel tohle ježdění na červenou asi každý z nás vidí téměř každý den všude možně. Tedy evidentně si z toho velká řada řidičů hlavu nedělá a asi si tím zpestřují jinak nudné jízdy po silnicích.
  2. ZbyšekSU

    Paket pro špatné cesty

    To jsou klasické přídavné zátěžové pružiny, co si dávali na auta ti, kteří tahají neustále plný kufr např. na servisních vozidlech s nářadím, které je moc těžké a auto by tak stále sedělo na zadku. Dávali jsem ve firmě také na servisní auta.
  3. ZbyšekSU

    Vymena oleje

    Ten Millers je přesně pro tvé auto dokonalým výběrem. Pokud ti nevadí vyšší cena proti "obyčejným olejům", tak neváhej. Zde asi doporučím @michal2009, možná ti bude schopen sehnat ten Millers za lepší cenu. Chápu logiku že u auta za 700k je blbost dívat se na úsporu 1000,-Kč za olej a kupovat jen průměr, když jde vzít to nejlepší. Ten Mobil také velmi dobrá volba, ale je to jen normální olej. I Millers měnit max. 15tkm.
  4. ZbyšekSU

    Vymena oleje

    @funscreen Jen doplním jak správně psal @xtrack. To proč jsi dostal olej Shell 0W30 má jeden jediný důvod v tom, že zrovna Shell bohužel přestal vyrábět oleje 5W30, protože nechtěli dělat více specifikací. Konkrétně 5W30 tedy sjednotili pod 0W30. Proto dnes kromě nějakých starých zásob nelze koupit oleje Shell 5W30, což je škoda, ale to je na jiné téma. Tedy reálně dodržet specifikaci VW 504 00/ 507 00, dát 0W30 nebo 5W30 a jezdit. U více jetého auta ta 0W30 nepatrně zvyšuje hlučnost motoru, u nového to nepoznáš (maximálně tak deci na úspoře paliva, protože je reálně konkrétně ten Shell 0W30 i za běžné teploty kolem 20°C výrazně řidší než původní 5W30 co se dala sehnat ještě před více jak rokem. Tedy do zahřátí motoru má menší odpor, pak už jsou dá se říci identické a na teplém oleji bez rozdílu. Z levných olejů Shell, Mobil, Castrol. Z lepších olejů ti tu asi každý doporučí především Millers Oils v dobrém poměru cena/parametry. Obecně ale pokud budeš dělat častější výměny (ideálně do 12tkm, max. do 15tkm, nebo 1 rok), tak stačí i ty levné oleje. Pro delší intervaly už ty levné nic nevydrží a budou mít vyčerpány důležité parametry. Millers Oils by tam obstál lépe a má celkově větší rezervu ve všech parametrech než ty levné. Ale zase je trochu jinde cena (i když na škodovácké ceny oleje se stále ani tak z daleka nedostaneš a přitom s Millers Oils dáš kvalitativně výrazně lepší produkt.
  5. ZbyšekSU

    Kdo už měl nehodu s Rapidem?

    Není to pěkný pohled, obzvlášť když si člověk uvědomí, že právě vzadu vozí každý den nejmenší členku rodiny + staršího syna, nebo ženu dle toho jak si sednou. Zrovna ve Vídni, resp. celém Rakousku jsem si letos při cestě do Chorvatska říkal, co se stalo, že za celou cestu tam i zpět ČR / A / SLO / HR jsem nejvíce idiotů co se jízdního stylu a rychlosti potkal právě v Rakousku. V předchozích letech mi to tak nikdy nepřišlo a rakušáci byli normální rozumní a slušní lidé. Každopádně na téma zadního nárazu byl zrovna nedávno někde také článek pro zamyšlení, že dříve se vždy mluvilo o sedadle spolujezdce jako o sedačce smrti, ale dnes jsou to naopak právě zadní sedačky, které lze nazvat sedadly smrti, protože vývoj v bezpečnosti se soustředí pouze na přední část aut. Smutné, nic s tím nenaděláme a musíme tomu jen zkoušet co nejvíce přizpůsobovat své reakce, kontrolu okolního provozu a rozmístění lidí, které vozíme v autě na pokud možno nejbezpečnější místa (tím nemyslím tchýni jednoznačně směřovat na zadní sedadla, ale možná raději posadit dítě dopředu než dozadu, jedu-li ve dvou)
  6. ZbyšekSU

    Vaše spotřeba

    Také přidám nějaké foto když už ho mám, protože většinou to zapomenu vyfotit. Cesta do Chorvatska, v autě čtyři lidi + plný kufr zbytečností (však to znáte). Trasa Šumperk - Olomouc - Brno - Mikulov - Vídeň - Graz - Ljublaň - Maribor - Pula. Foto zachycuje jen cestu někam do Slovinska, pak už jsem to nevyfotil. Konečný průměr zůstal 4,4 litru, průměrná rychlost byla přesných 100km/h, takže vlastně skoro to samé co na fotce. Jízda klasická 55, 95, 135 tempomat všude kde to šlo (tedy téměř celá trasa kromě 85 Vídeň a 105 v tunelech) Před dovolenou bylo počítadlo vynulováno, teď při 3 tisících km od nulování po dovolené a týdnu popojíždění v ČR se dlouhodobá průměrná ustálila na 4,7 litrech takže tak jako můj dřívější dlouhodobý průměr. Tomu pomohlo i 1,5 hodinové pocukávání v koloně při zpáteční cestě na Slovinských hranicích (průměrná zpět 4,7 litru místo 4,4 cestou tam).
  7. ZbyšekSU

    Garanční, servisní prohlídky

    Tak jsem si včera auto převzal. Čidlo nové (3160,- pro smrtelníka originál, jejich cena samozřejmě nižší o více jak litr na faktuře, kterou po mě chtěli proplatit). Po chvilce domluvy jsme se domluvili na ceně o 1500,- nižší, takže ve finále vlastně skoro jako bych čidlo neplatil. Tedy pro mě spokojenost. Je to to horní na DPF (za katem, před dpf), takže nejlépe přístupné, ale chápu že některá čidla jdou blbě a člověk si s nimi dlouho hraje aby je dostal ven. Sám jsem to mnohokrát zažil, ovšem zatím jsem žádné nezničil. Tak jsme si pokecali jako normální lidi a šlo to.
  8. ZbyšekSU

    Garanční, servisní prohlídky

    Tak jsem zkoumal DP a patrně nepoškodili snímač rozdílu tlaků G505, ale snímač teploty výfukových plynů G495. Tyto dva jediné se totiž musejí při rozvodech dle DP sundávat (tyto dva současně pro sundání horního krytu rozvodů). Tedy předpokládám že ten teplotní někdo tak dlouho rval až se mu rozlousknul a je po něm. Při použití přípravku ze sady nářadí č. 17 - T10395, kterým se má tento snímač vyšroubovat by to mělo jít stejně jako když člověk vyměňuje třeba lambdy na výfuku. A teď otázka - tohle by snad mělo jít za servisákem, resp. servisem, který to čidlo, které do té doby fungovalo, pokazil a ne za zákazníkem ne? K tomu by možná měli co říct servisáci jako @suri., nebo naopak zákazníci jako @ferda25 se svými zkušenostmi s reklamacemi a dokonce vrácením auta.
  9. ZbyšekSU

    Garanční, servisní prohlídky

    No o to mi právě jde, jestli se vůbec na nějaké takové čidlo při výměně rozvodů má sahat podle postupu škodovky, nebo je to jen výmluva a něco tam podrbali.
  10. ZbyšekSU

    Garanční, servisní prohlídky

    Chlapi, dal jsem auto na výměnu rozvodů do AS škodovky a dnes mi volal předávací technik, že rozvody jsou vyměněné, ale že jim nešlo povolit nějaké čidlo na DPF, které se prý musí povolovat při výměně rozvodů na O3, 1,6TDI a že je čidlo poškozeno elektricky a musí se dát nové. Je to opravdu normální, že se při výměně rozvod musí povolovat čidlo, které je za motorem, když rozvody jsou na boku a nebo se jen servis snaží vymyslet si něco na čem mě zkasírují? Možná @suri. nebo někdo kdo dělává často rozvody by to mohl vědět. Předpokládám že jde o toto čidlo https://www.skoda-dily.cz/katalog/octavia-3/nahradni-dily/elektricka-vybava/snimace-cidla-a-senzory/dpf-senzory-532.html
  11. ZbyšekSU

    Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

    @she4lock kdo a kde může udělat. Tuhle kontrolku bych velmi ocenil na O3 jestli to jde.
  12. Obecně všechny filtry si zvládneš vyměnit sám doma. Video na S3 jsem nenašel, ale ono je to pro všechna auto pořád stejné kromě jiného umístění šroubků na filter boxu.
  13. ZbyšekSU

    Upalený konektor ? 1,9 tdi 66 kw 2003

    Jestli myslíš ty tři svíčky vedle sebe, tak to je příhřev vody. Příjemné pro motor a posádku v zimě, jinak nepotřebné.
  14. ZbyšekSU

    Divný zvuk

    Spojka. Jestli máš auto nové teprve měsíc, reklamuji. Už se to tu řešilo vícekrát i u Rapidů a Fábií, které tu převodovku mají myslím na benzinových motorech. Většině lidí co o tom psali to ale dělalo na jedničku při rozjezdu a ne až při dvojce. Každopádně někomu výměna spojky a ložiska pomohla na trvalo někomu na chvíli. Dokonce je tu někde i nafocena ohoblovaná lamela na skoro novém autě od někoho.
  15. ZbyšekSU

    Clintův pirátský klub II

    Třeba se držel textu ve svém podpisu a vyšlo mu to na nové
×