Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

ZbyšekSU

Uživatel
  • Počet příspěvků

    276
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

ZbyšekSU naposledy zvítězil 1. Březen

ZbyšekSU nejvíce like obsah!

Popularita

77 Výborná

O uživateli ZbyšekSU

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

397 zobrazení profilu
  1. ZbyšekSU

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    Těžko tady seženeš někoho, kdo má 1,5Gtec tak dlouho aby k ní dokázal říct pořádně reference. Dokonce nevím že bych tu s 1,5 v CNG vůbec někoho už zaznamenal. Dle toho jak je tu ale obecně 1,5TSI velmi špatně hodnocena (viz. témata o klokaním motoru), tak bych vůbec neváhal a vzal geniální 1,4 než nedořešenou 1,5, která tedy naštěstí jak se zdá konkrétně v O3 není až takový průser jako v jiných typech aut (i když tam asi uvažuješ o jeté 1,4 za cenu nové 1,5, kde už to tak smysl ovšem nedává)
  2. ZbyšekSU

    Bolero - OIII - logo Scout/hodiny

    Logo by se ti mělo ukazovat správně vždy, pokud mezi zmáčknutím start tlačítka / zapnutím klíčku do první polohy) je alespoň 20 sekund. To jaké logo tam konkrétně budeš mít lze nastavit přes VCDS, nebo Caristu a jiné udělátka. Možnosti jak jsou ve startovacích logách jsem dával dříve sem:
  3. ZbyšekSU

    Neznámý vypínač

    Nebylo to firemní auto? Mi měli kdysi na firemních také přepínače na soukromé a firemní kilometry přesně takhle doplňované, než správci vozového parku došlo že to lze řešit i efektivněji.
  4. ZbyšekSU

    On Board Camera - vše o kamerách (jakou vybrat, umístění, zapojení)

    Úplně jsem zapomněl přidat info o své kameře. Po dlouhém vybírání a ještě delším doručování jsem vybral Viofo A119 kvůli velikosti a kvalitě videa, která mi nejvíce vyhovovala + GPS. Instalace tradičně jako všichni zde, tedy skrytá kabeláž tažená pěkně souběžně s originálními svazky v A sloupku tak, aby nic nemohlo kolidovat s airbagy. Zapojení z pojistkové skříně na spínaném napětí a kostřícím bodu přes měnič napětí 12V->5V. Nalepeno na "černé tečky" na skle tak, aby šla vidět vyloženě jen nejnutnější část kamery, tedy jen optika. Fotky jsem dnes jen v rychlosti bliknul při cestě z práce, protože jsem se k tomu za celou dobu nedostal, tedy kvalita nic moc, ale pro názornost stačí. Nebýt dvouměsíčního dodávání kvůli tomu, že bylo objednáno 2x přes Ebay odkud vždy jen dorazilo na poštu do ČR a bylo opět odesláno zpět prodejci a až na třetí pokus přišlo během týdne z Alíka, tak už jsem od listopadu natáčel. Takhle to bylo až od ledna, ale aspoň skoro za třetinovou cenu co tady v eshopech.
  5. ZbyšekSU

    Letní pneumatiky

    Já jezdil v těchto rozměrech Continental ContisportContact 5 (a předchozí generace). Opotřebení relativně malé, jízdní vlastnosti nejlepší ze všech gum co jsem jezdil, hluk nic moc. A právě na ten hluk bych navázal. Já si totiž nikdy dříve neuvědomoval, že by ty Contíky vlastně byly hlučné, až do doby co jsem koupil O3 s Michelin Energy Saver, které jsou naprosto úžasně tichoučké. Ty letní Contíky byly o trochu méně hlučné jak zimní gumy, ale zase to byly zcela jiné šířky gum, tak jsem to ani tak nebral. A nikdy mi to hlavně nevadilo že gumy nejsou absolutně tiché ale trošku hučí. Až s těmi Mišáky mi to ale najednou přišlo jako extrémně tiché auto. To mi došlo hlavně při přezutí auta na zimní, kdy najednou kola začala být slyšet, což jsem z letní sezóny u O3 neznal na Mišákách neznal. Takže budu rád, když někdo napíše o nějakých opravdu tichoučkých gumách, protože to pro mě teď hned po jízdních vlastnostech začíná být další důležité kritérium klidně i za cenu horší výdrže a ceny. Už se nemůžu dočkat až zase konečně přezuju na léto a bude ticho.
  6. ZbyšekSU

    Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)

    Staging není závislý na vytažení klíčku, ale přesně jak psal wirer na "uspání jednotky". Tedy je potřeba určitá doba mezi zapnutím klíčku do první polohy, případně zmáčknutí tlačítka. Doporučená doba je nejméně 20 vteřin. Co jsem ale tak zkoušel u mě na O3, tak to dělá i v menším časovém rozsahu dvou po sobě jdoucích otočení klíčkem.
  7. ZbyšekSU

    Usazeniny v chladícím okruhu

    Ten podtlak je také důvodem, proč všude škodovka píše "Nespouštět motor s otevřeným víčkem nádobky chladící kapaliny - hrozí zavzdušnění systému" Bez toto přípravku to nemá ani cenu zkoušet.
  8. ZbyšekSU

    Benzin vs. Nafta?

    Vzhledem k tomu, že v jiném tématu píše, že se rozhoduje zda koupit O2RS nebo O3RS (tedy auta z naprosto cenově jiné kategorie i jetá), tak předpokládám jedině jeté. Tam by bylo dobré také koukat na to, zda ta porovnávaná auta benzín vs. nafta mají shodnou výbavu a hlavně shodné nájezdy, což by mohl být u TDI právě ten rozdíl snižující cenu. Jinak samozřejmě výkonnější benzín bude mít jako jetý logicky o něco větší cenu právě díky výkonu a také díky malému počtu takových aut na trhu proti naftovým. To je to samé jako u 1,4TSI a 2,0TDI O3, kde benzinových je prostě málo, protože firemní flotily, které zásobují později bazary jezdívají převážně na naftu (či CNG)
  9. ZbyšekSU

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    Napsali jste to hezky chlapi. Každý si opravdu musí vybrat sám, ač si tady může nechat poradit a možná tak přijít na nějaká kritéria, o kterých ani původně při výběru neuvažoval. Rozhodně je nutné si ty motorizace reálně projet, jinak se nedá o ničem rozhodovat. Až bude jasně rozhodnuto o srdci celého auta (motor), tak teprve koumat nad tím co si člověk může dovolit ve výbavě, či co naopak oželet. Vždy záleží na tom jaký je daný řidič "závodník" a jak bude s autem jezdit. Pro někoho stačí bohatě výkonově 1,0TSI, pro někoho je málo i 1,4TSI. To ať si každý v hlavě srovná sám. Je jasné, že větší objem motoru nahrává větší výdrži, ale upřímně, to chcete s těmi auty vážně jezdit deset let? To už se stejně dávno rozsype něco jiného než motor. @Zdenek Pastorek najíždí s 1,0TSI motorem cca 30 tkm dle jeho tématu a ono to pořád jezdí. Tak to tak špatné s těmi dnešními motůrky možná nebude. Stejně to ukáže až čas, což ostatně i u jiných motorizací. Také jsem byl skeptický ve své době k HTP motorům a ony ty mrchy dodnes ve většině případů pořád jezdí, to že je jejich rachtání hrozné je věc druhá (v rodině jich máme 5ks a nebudu-li brát VW Polo, na kterém v záruce výrobce vyměnil na motoru vše a pak i komplet motor, tak všechny jezdí bez poruch). Takže já bych se toho motoru do sekačky jak někteří říkají až tak nebál, pokud to auto opravdu někdo nechce až do důchodu. Kdyby se podařilo koupit ještě skladovku s 1,4TSI, tak bych jednoznačně volil tu i bez ohledů na výbavu. U 1,5TSI tak optimistický už nejsem.
  10. ZbyšekSU

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    Máš reálnou zkušenost, že se již někomu ten současná 1,0TSI rozpadla, nebo jsou to jen klasické řeči? Ani tady na fóru takový člověk není, tak třeba nám povíš o někom komu se to opravdu stalo, nebo kdo měl s tímto motorem alespoň nějaké špatné zkušenosti. Pro kupujícího by to bylo jistě přínosem. Hlavně si neplést generace, či provedení motoru, ať v tom není chaos. Máš někde vnitřní rozměry nového Ceedu? Všude se uvádí jen vnější rozměry, které nic neřeknou. Nikde tyto údaje raději neuvádějí a jediné čeho se snaží Kia chytat je o 10 litrů větší kufr, který ovšem nikoho nezajímá, protože nikdo nedokáže naplnit ani Octavii v běžném životě. Ty rozměry by mě opravdu zajímaly, neboť reálné zkušenosti při posazení do těchto aut mluví o opaku.
  11. ZbyšekSU

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    DSG má evidentně výhodu právě u těch slabších motorizací jak se tu u některých členů potvrdilo, protože potom výrazně smazává ten nižší výkon rychlostí svých reakcí proti pádlování rukou u manuálu. Ale to je zde už popsáno v jiných tématech jak moc pěkně si 1,0TSI rozumí s DSG.
  12. ZbyšekSU

    Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.

    Já bych šel v této ceně do varianty 2, přinejhorším 1. Verze 3 osobně ne, protože dát za jeté auto (byť "jen" s 20 tkm) půl mega je úlet v této skupině aut. Záleží jak velký jsi závodník a jak budeš s autem převážně jezdit (sám, plný, nebo ještě naložen, či dokonce s vozíkem? Když tu vidím spoustu spokojených lidí s 1,0TSI, tak bych se jí vůbec nové nebál. Bude to na menší průser jak 1,5TSI dle toho jak to zde na fóru vypadá, jezdí to za překvapivě skvělou spotřebu, dynamika s DSG výborná a máš fungl nové auto s výbavou jakou chceš. Už je tu několik členů, kteří šli právě touto cestou ušetřit na motoru a raději zvolit potřebnou výbavu a nelitují. Ten výkon na standardní ježdění bohatě stačí. Verze 1 tedy jedině v případě, že těch 110kw fakt využiješ, nebo by jsi za tím chtěl tahat karavan, či podobně. Na to by chuděra 1,0TSI asi dobře nereagovala. A jinak stejně tě tu začnou šikmoocí odpadlíci kamenovat nabídkami na jiné značky za lepší peníze
  13. ZbyšekSU

    Vaše spotřeba

    Tak pokud bych to bral tak jak píše @Joseamigo tak ano. Na to jak ten motor zprznili je to asi dobré. Já to beru spíše v porovnání právě se skvělou 1,4TSI, kde byla spotřeba úplně úžasná a projevy motoru taky.
  14. ZbyšekSU

    Vaše spotřeba

    No, ty spotřeby u 1,5TSI nevypadají vůbec dobře. Příští rok jsem chtěl začít vybírat nové auto a tentokrát už opravdu jen s benzinovým motorem a 1,4TSI by byla zcela jasným favoritem (tichý, spolehlivý, úsporný). Jenže ta se už nedělá a 1,5TSI nevypadá jak se spotřebou tak jejími problémy vůbec dobře. Doufá že se mi taky nakonec nezešikmí oči a neodejdu ke konkurenci jen kvůli tomu, že už ani nebude pořádně co dobrého vybrat.
  15. ZbyšekSU

    1,5 TSI OPF

    Ano, je to velká potvora. U DPF jsou dnes hned za motorem kvůli lepší teplotě. U OPF může být jak posíláš pod autem, případně opět hned za motorem (nevím která verze je konkrétně u 1,5TSI současné generace Škoda, ještě jsem to ani naživo neviděl)
×