Červenec 17, 20178 r No to nejsem (cca 250 km ). Kupoval jsem je normalne na www.v-maxx.cz a jsou tam 18" kola, ale vnejsi prumer cca stejny jako origo 17" akorat hsou sirsi a jny et ze jsou zaroven s blatnikama
Červenec 17, 20178 r Aha, oukej. A co jízdní vlastnosti? Nedře někde něco? Příjde mi že 35/45 je už docela dost. Není auto moc tvrde?
Červenec 18, 20178 r Tak tvrdsi to je jasny. Origo pneu jsem mel 215/40 r17. Ted mam 215/35 r18. Nikde to nedre mista je tam vsude este dost. A jizdni vlastnosti je to niz :-D psali tam ze to jsou kratsi pruziny tak jsou mozna stejne tvrde jako origo. Tu vetsi tvrdost delaj hlavne ty nizsi pneu u me.
Srpen 1, 20178 r ViTeCZeK - čoveče sháním offrouda, nechceš prodat toho tvého? Ne fakt, oni jsou snad na hlavu, docela pěkné auto a takto ho doprasí podvozkem z vétřiesky. To mě štvalo od začátku.. Ale připrav se že to bude určitě tvrdší a v extrémech tlumiče nestíhají úplně na 100%. Měl jsem Eibachy -30/30mm.
Srpen 14, 20178 r V 13. 7. 2017 na 15:26, ViTeCZeK napsal: Čau chlapi, chystám se taky snižovat, co říkáte na https://vwshop.cz/53379-sportovni-pruziny-30-40-mm-skoda-rapid-nh-4250570679366.html ? A kolik Vás vyšla výměna? Díky za info. Bratr má tyhle na rapidu jako komplet sportovní podvozek. Naprosto v pohodě. Má to na 16kách. Krásně to kleslo a je to naprosto přijatelné v tvrdosti. Jízdní vlastnosti super, protože rapid je koza. Tady je cítit jak kleslo těžiště. Dělali jsme mu to u nás, ale jinak výměna: - 4 hodiny včetně geometrie a povolení všech silentbloků / ramen. - cenovka 4 x hodinovka + 600 geo.. Zákazníkovi bych to nacenil na 1200 - 1500 Kč. - když to ošulíš u garážníka tak za míň, ale je to nutnost udělat pořádně. Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Srpen 15, 20178 r Nakonec jsem koupil tyto. Snad budou oukej. Někdy příští týden to budu měnit. Ještě musím někoho sehnat. Nevíte o někom v Ostravě?
Září 12, 20177 r A cos nakonec poridil ? Edit. Uz vidim daval jsi odkaz :-D Ty mam taky ;-) Upraveno Září 12, 20177 r od ČudlR
Září 15, 20177 r Ono to za pár dní ještě o něco klesne, hned po přehození není ten rozdíl tak dramatický. Takto by to mělo vyjíždět z linky aby se člověk nestyděl s tím jezdit.
Říjen 18, 20177 r Mohl by mi prosim vas nekdo zmerit od zeme po hranu lemu blatniku v nejvissim miste v predu i v zadu a hlavne s origo podvozkem ;-) predem dik
Říjen 25, 20177 r V 12. 9. 2017 na 16:26, ViTeCZeK napsal: Tak se jdu pochlubit. Jsem z toho nadšený. Vitku, jak ses s tim po mesici jezdeni spokojenej? Premyslim dat na moji F3 taky sport pruziny ale porad se nemuzu rozhodnout... na kolik te vysla vymena? Nechal sis to delat v autorizaku? ja mam nabidku na: Cena Geometrie je 1000,-bez DPH, cena výměny pružin je do 4500,- bez DPH. Pokud měníte pružiny za kratší než jsou originál tak se musí měnit i jiné části podvozku. Např. Tyčky stabilizátoru
Říjen 25, 20177 r U pruzin a mensiho snizeni se vetsinku tycky nemeni. U jednickovy fabky rs jsem je meni za kratsivale tam jsem sel dolu cca o 65-70mm ;-)
Říjen 26, 20177 r před 13 hodinami, moralles napsal: Vitku, jak ses s tim po mesici jezdeni spokojenej? Premyslim dat na moji F3 taky sport pruziny ale porad se nemuzu rozhodnout... na kolik te vysla vymena? Nechal sis to delat v autorizaku? ja mam nabidku na: Cena Geometrie je 1000,-bez DPH, cena výměny pružin je do 4500,- bez DPH. Pokud měníte pružiny za kratší než jsou originál tak se musí měnit i jiné části podvozku. Např. Tyčky stabilizátoru Ahoj, ahoj. Povím ti to na rovinu, pokaždé když přijdu k autu, jsem z toho opravdu unešen, i po delší době je to opravdu pecka, co se týče vzhledu. Jízdni vlastnosti jsou taky dobré, ale komfort šel o něco dolů, je to tvrdší, takže cítím to mnohem víc, než předtím. Možná za to mohou i 17”, takže jsem zvědav jak to bude v zimě, to mám 15”. Za mě bych do toho šel znovu, ale pro někoho, kdo v autě trávi více času na cestách to asi není, komfort je komfort. Jinak cena výměny proběhla přímo ve škodovce a kluci si vzali 3200,- včetně geo. A nechal jsem si to i zapsat do ser. knihy. Pružiny 35/45mm.
Říjen 26, 20177 r @ViTeCZeK dik moc. my najezdime cca 15000km rocne, takze nic velkyho. mam v planu pouzit neco kolo - 20/30mm rozdil v cene Praha vs Ostrava o 3000,- vice je teda kua dost tos delal normalne v autorizaku vid. nemuzes poslat kontakt? jako do ostravy nepojedu, ale pro zajimavost. Upraveno Říjen 26, 20177 r od moralles
Říjen 26, 20177 r @moralles jo jo, já tak samo, spíše něco nad 10k. (: jinak 20mm bych nedával, to snad nepůjde ani poznat. Aspoň 30mm Dělal jsem to ve škoda Kudrna Orlová, mám to u baráku a jsou tam opravdu ochotní. Minulý týden jsem byl pro pin k rádiu, trvalo to 2 min a zdarma. Někdo psal, že jinde chcou 300,-
Listopad 3, 20177 r Horší to bude ještě za rok, dva, až se unaví tlumiče. Ty pak pořádně nestíhají a to jdou jízdní vlastnosti celkem do pr.... Rozhodně vzhledově je to pecka, ale chtělo by se s tím podvozkem vyhrát víc. Bylo to už dost tvrdé a prázdný zadek skákal jak koza co si pamatuju. Já jsem měl ještě tvrdší tlumiče MR13, do Spacebacka už dali ty měkčí, ale nevím jestli je to výhoda, nebo ne.. Prostě ze začátku převládá radost z toho snížení, jenom postupem času to skákání člověka unavuje víc a víc. Proč neudělají nízké a pohodlné auto?
Listopad 3, 20177 r Nizke a pohodlne mit muzes, ale nepocitej s castkou 4000,- jako v pripade pruzin. Lowtec dela sportovni vejskove i tuhostne stelovaci podvozek ale cena je cca 1200,- euro ;-) Upraveno Listopad 3, 20177 r od ČudlR
Listopad 6, 20177 r Na FR-ku mám originál sport podvozek, takže -15mm, ale to je pořád nic. Jsou tam díry mezi blatníkem a kolem jak hrom. Tam by se vešly i 22" kola snad. Na druhou stranu funguje výborně (mnohem líp jak Rapid, vzadu je i multilink) a je to kompromis i s pohodlím na 18" kolech. Takže nižší pružiny jsem odpískal, ale prostě mně to vzhledově nesedí jak bych chtěl. A cpat tam dalších 30 tis za štelovák se mně nechce.
Listopad 6, 20177 r Víceprvková náprava oproti torzní tyči co je v Rapidu. Zadek tak neodskakuje a celkově je ten podvozek o řád lepší. Ale pořád zbytečně vysoký. Teď co je lepší - pro mě už jízdní vlastnosti protože auto má hodně výkonu a mět špatný podvozek, tak už bych byl kolikrát omotaný někde o strom. Chce to vždycky zvážit, protože série bývá docela slušně naladěná, i když se nám nelíbí vzhledově.
Listopad 14, 20177 r Pridavam odkaz z mojej temy "Vas Rapid", prve vedlajsie ucinky znizenia a rozsirenia. Mate niekto podobne skusenosti po niekolko tisic km so znizenym a rozsirenym podvozkom? https://forum.skodahome.cz/topic/131679-monte-carlo/?do=findComment&comment=2277432
Březen 15, 20214 r Ahoj, rád bych se přidal s dotazem na toto téma. Už skoro rok mám Spacebacka 12/2016 1.4 TSI, jsem s ním nadmíru spokojen. Až na podvozek, ale to jistě každý majitel Rapida ví, i se to tu probíralo. Momentálně si pohrávám s jednou myšlenkou. Chtěl bych trošku snížit. Ale z důvodu, že auto mám na denní ježdění a nerad bych někdy narazil na situaci, kdy bych někde drhnul nebo škrtnul, chci jen decentní snížení. Proto přemýšlím o možnosti předek nesnižovat, nechat v sérii, předek za mě osobně mi výškově příjde celkově ok. A zadek snížit o 20 mm. A moje otázka zní, zda takové řešení není problém a je možné použít snižovací pružiny jen na jednu nápravu a druhou nápravu nechat v původním sériovém nastavení? Upraveno Březen 15, 20214 r od PetrRa
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.