Popopepa Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Zdravím mám problém co může být příčinou, že se motor třepe a cítíte to i když sedíte v autě. Nejde ani moc pravidelně. A někdy motor nejde nastartovat diagnostika ukázala ty to chyby: 6 Nalezeny chyby: 16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava P0302 - 35-10 - - - Sporadicky 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-10 - - - Sporadicky 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky 16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava P0302 - 35-10 - - - Sporadicky 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena P1176 - 35-00 - - 16502 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Signal prilis velky P0118 - 35-10 - - - Sporadicky To že auto někdy nejde nastartovat až po chvilce naskočí by mohlo dělat čidlo teploty chladící kapaliny, sice teplotu auto ukazuje, ale zas do řídící jednotky může dávat jinačí informace než je pravda ne? A to že se auto třepe by mohlo být tím že to píše že 1. a 2. válec zapalování vynechává svíčky jsem nové koupil tak jedině ještě kabely ke svíčkám by mohli dělat neplechu. Opravte mě, nebo poraďte díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 mohou to být cívky , tkteré odcházejí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Ale ty on nemusí mít, motory AUA a AUB nemají zapalovací cívky, ale zapalovací trafo od kterého vedou kabely k jednotlivým svíčkám. Cívky mají motory BBY a BBZ.Popopepa - napiš kód motoru, ať se tady nedohadujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popopepa Vloženo 16. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Omlouvám se nenapsal jsem to jo jo zprávně nemám cívky. 1.4 16V 74kW Takže mohli by to být ty kabely ke svíčkám? Nebo nějaký jinačí typy díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Můžou, ale od toho jsou tady určitě větší znalci. A ještě k motoru - 1.4 16V 74kW je jak bez cívek (AUB), tak s cívkami (BBZ) - proto jsem psal, ať uvedeš kód (typ) motoru, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popopepa Vloženo 16. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2014 No napsal jsem, že je bez cívek a pak typ 1.4 16V 74kW a zbyde jen AUB. Je to blbý dělat vyzařovacím způsobem takto, ale já si myslel, že jsem to v článku uveřejnil, ale opak byl pravdou :-D. Tak snad někdo poradí uvidím no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Však jo. Ono to je i poučení pro další. A poupravil jsem trochu název vlákna. Možná by stálo za to, trochu to tady prohledat - tento problém už jistě někdo měl.Pro ilustraci výpis těch poruch z dílenské příručky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Já bych to tipl na zapalovací kabely. Někde jsem něco takového už četl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popopepa Vloženo 20. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 (editace) Zdravím mám problém zničeho nic fabia začne jet jak traktor a nemá skoro žádný výkon a strašně se třepe. Asi mi přestane jet jeden válec. Když motor vypnu a nastartuju tak se potom obvykle motor vzpamatuje a během dne to udělá ještě párkrát. Čím to může být? Měněny svíčky zapalovací kabely, zapalovací cívka ale použitá. Může to být ještě něčím jiným nebo nějaká z těchto věcí může být vadná děkuji za odpověď. Fabia I 1.4 16V 74kW AUB motor. Editováno: 20. Duben 2014, autor: Popopepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 A jak tak koukám, už jsi to tady už jednou řešil. Proč tedy nepokračuješ v původním vlákně? Vlákna spojuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MattSK Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Zdravicko. Mam fabiu 1.4 16v 55kw AUA. Stava sa mi, ze mi z nicoho nic prestane ist treti valec (stalo sa mi to iba ked som siel po zasnezenej ceste). VAG pise, ze treti valec vynechava zapalovanie (sporadicky). Ked chybu zmazem, tak motor ide zase normalne na 4 valce. Mam doma nachystane nove sviecky aj kable (bohuzial aj lambda prednu lambda sondu lebo mi ju to odpalilo), len ma trosku strasi to, ze mi to spravilo len ked som siel po zasnezenej ceste (2 krat) a trochu mam strach, ze chyba je niekde inde ako kable a sviecky... Neviete niekto co s tym? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rozik.l Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Ahoj, prosím o informaci jak jsou číslované válce u motoru 1.4 16V 55kW BKY? Vag ukazuje 4. válec vynechává zapalování. Jsem přesvědčen, že je to zapalovací cívkou na čtvrté svíčce (vpravo od víčka na dolévání oleje). Ale chci mít sychr, že je to čtvrtý válec , jelikož u staré oktávky tuším že byly válce číslovány jinak nežli popořadě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 počíta sa to zľava doprava ...čiže 1.válec je u rozvodov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rozik.l Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 Děkuji, motor již šlape jak hodinky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 Byla to ta zapalovací cívka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 počítajme s tým,že áno 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rozik.l Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 Jj byla. Teda doufám! :-D cca před 14. dny jsem měnil svíčky a taky to vypadalo, že je problém vyřešen. Výhoda je, že máme ten samej motor ještě v jednom autě a tak se nechá testovat aniž bych musel všechno hned kupovat Každopádně cívka vadná byla jelikož při čenžování se vada objevovala a mizela okamžitě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.