Popopepa Vloženo 7. Květen 2014 Vloženo 7. Květen 2014 (editace) Zdravim sem tam zniceho nic se motor zacne strasne trepat odpojovanim vstriku jsem zjistil ze prvni a druhy vstrik nefunguje, protoze motor nemenil chovani, pak vypnete a zapnete motor a jedou zas vsechny a pak se situace treba na dalsi den opakuje proc by ridici jednotka odstavovala vstriky.Vim ze k vuli ochrane katalyzatoru, ale nevim proc se tomu tak deje. Jsou tam nove svicky nove zapalovaci kabely od svicek a nova zapalovaci civka tento typ motoru ma jen jednu civku pro vsechny svicky 1.4 16V 74kW AUB motor r.v: 2000 (Jedna zapalovaci civka, kostka) Diky moc za rady Editováno: 7. Květen 2014, autor: Popopepa Citovat
Popopepa Vloženo 8. Květen 2014 Autor Vloženo 8. Květen 2014 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky 16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava P0302 - 35-10 - - - Sporadicky 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena Citovat
suri. Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 Zmerať tlaky , vymeniť sviečky ,aj káble , aj cievku na skúšku a uvidíš , potom môžeš ísť len po vstrekoch ... Citovat
chase Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 taky bych zacal tim ze zmeris tlaky, vstriky se nejspis odpojuji spravne kdyz 1. a 2. valec nezapaluje. Obe zapalovaci civky budou taky nejspis OK (kdyz pali 3. a 4. valec, 1-4 a 2-3 jsou totiz pripojene k jedne dvojvyvodove civce), stejne tak koncovy vykonovy stupen. Takze pokud bude komprese vporadku, mela by nasledovat kontrola svicek a zapalovacich kabelu na 1 a 2. valci. Chyba lambda sondy je nasledek vynechavani zapalovani. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.