Publikováno Květen 7, 201411 r Zdravim sem tam zniceho nic se motor zacne strasne trepat odpojovanim vstriku jsem zjistil ze prvni a druhy vstrik nefunguje, protoze motor nemenil chovani, pak vypnete a zapnete motor a jedou zas vsechny a pak se situace treba na dalsi den opakuje proc by ridici jednotka odstavovala vstriky.Vim ze k vuli ochrane katalyzatoru, ale nevim proc se tomu tak deje. Jsou tam nove svicky nove zapalovaci kabely od svicek a nova zapalovaci civka tento typ motoru ma jen jednu civku pro vsechny svicky 1.4 16V 74kW AUB motor r.v: 2000 (Jedna zapalovaci civka, kostka) Diky moc za rady Upraveno Květen 7, 201411 r od Popopepa
Květen 8, 201411 r Autor 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-10 - - - Sporadicky 16686 - Valec 2 Zjisteno zapalovani vynechava P0302 - 35-10 - - - Sporadicky 17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena
Květen 8, 201411 r Zmerať tlaky , vymeniť sviečky ,aj káble , aj cievku na skúšku a uvidíš , potom môžeš ísť len po vstrekoch ...
Květen 8, 201411 r taky bych zacal tim ze zmeris tlaky, vstriky se nejspis odpojuji spravne kdyz 1. a 2. valec nezapaluje. Obe zapalovaci civky budou taky nejspis OK (kdyz pali 3. a 4. valec, 1-4 a 2-3 jsou totiz pripojene k jedne dvojvyvodove civce), stejne tak koncovy vykonovy stupen. Takze pokud bude komprese vporadku, mela by nasledovat kontrola svicek a zapalovacich kabelu na 1 a 2. valci. Chyba lambda sondy je nasledek vynechavani zapalovani.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.