Goril Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Uz jsem tady psal do jineho vlakna, ze jsem si pred dvema dny vyzvedl novou O3 1.2 TSI 77 kw a celkove jsem velmi spokojen, akorat dneska jsem si vsiml jedne veci, kdyz jsem poprve vyjel na dalnici: od cca 100 km/h mi prijde auto lehce nestabilni a je ho treba jemnymi korekcemi porad udrzovat v pozadovanem smeru, coz bude asi dan za lehouckej motor, s kterym se zase ale auto ktasne posila do zatacek. Kazdopadne mensi neprijemnost to je a zajimalo by me, jestli maji i jini majitele tohoto motoru stejnou zkusenost. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hyper ST Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Zdravím, O3 1,2 Tsi 77kw už mam téměř 3 měsíce a najeto 3300km a nic takového jsem si nevšiml. Zatím se vším spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Nemám zkušenost s tímhle konkrétním motorem, ale v pár testech na OIII se o tomto jevu testující zmiňovali a přisuzovali to zadní vlečné nápravě. Popisovali úplně přesně to samé co ty. Tady v tom videu se o tom zmiňuje přibližně v čase 4:20. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Nevím, ale ta náprava by mohla dělat spíš problémy na nerovnostech v zatáčce než na rovince, ne? Jinak boční vítr a protijedoucí auta docela hazou i s dvoulitrem;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 8. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 V zatackach je to auto exkluzivni, zatim s tim jezdim porad relativne opatrne, ale jeste jsem nejel s zadnym autem, ktere by vylozene s radosti takhle krouzilo, ale ostre projety byly zatim jenom zatacky s hladkym asfaltem.... Kazdopadne ten primy smer bude asi kombinace lehkeho motoru a ty zadni napravy, ale vsimla si toho i pritelkyne, ktera sice na zenskou ridi opravdu dobre, ale porad je to zenska, ktera podobny zalezitosti neresi, takze pouze v moji hlave to nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goril Vloženo 8. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Zde je clanek prelozeny z googlu, takze je to jak pro tatary, ale presne to vystihuje to, co za volantem citim ja: většinu testu absolvovala Octavia s minimální zátěží a tým se projevil další neduh nového podvozku. Vlečená náprava se z konstrukční podstaty nevyrovná Směrové Stabilo Multilink, zvlášť POkud je dimenzována pro převoz Těžkej nákladu. Když se přidá nízká provozní hmotnost a lehký motor v přijde, výsledkem drobná směrová nestabilita. Vůz sice jede stále PRIMA směrem, Svým chováním si ale říká o pevnější uchopení volantu. V zatáčkách jdou naopak jakékoliv pochybnosti stranou. Na poměry kategorie rodinných aut je ovladatelnost příkladná , tady se z lepšího rozložení a obec nízké hmotnosti stává jasná výhoda. Octavia zbytečně nedělá ramena , naopak hrozící nedotáčivost na sobě s velkým předstihem decentně upozorní. Auto se snadno, ale bez přehnané jistota nebo naopak nepříjemný pohupování, skládá ze zatáčky do zatáčky, takže i navzdory Minimální zpětné vazbě v řízení podvozek Octavie s řidičem dobře komunikuje. Stabilizační systém ESC ponechává řidiči značnou volnost, v rizikových situacích ale krátkým razantním zásahem auto zkrotit a včas upozorní na jeho limity. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 8. Květen 2014 Sdílet Vloženo 8. Květen 2014 Měl jsem něco podobného na dálnici ale měl jsem zimáky a poměrně vyšší rychlost ale taky mě to překvapilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis001 Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 (editace) Nemám sice 1.2TSI ale nějak mi to s 1.4TSI nestabilní nepřijde a to jsem se a to včera ve 150km/h zaměřil. Pokud jde ale o nestabilitu za větru, nebo u kolem jedoucích kamionů, tak to je jiná. OII mi přijde že byla na vítr daleko méně náchylnější. OIII má hold větší boční profil a je o dost lehčí, takže vítr s autem více hází. Editováno: 13. Květen 2014, autor: Kubis001 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 Mohu jen doplnit Kubis001, že i OI 1,6 byla za větru na dálnici stabilnější, ale taky žravější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igores Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Smerovu nestabilitu a caste drobne korekcie volantom pri dialnicnych rychlostiach musim potvrdit (1,2 tsi) Ludom co byva na zadnych sedadlach zle, je v O3 hadam zle este viac. odskusane Prave tie drobne korekcie ak su o co i len par milimetrov vacsie, je treba kompenzovat par milimetrami do opacnej strany a to uz cestujuci na zadnych sedadlach pomerne dost citia a autu zadok akoby viac "plaval". Podotykam, ze auto bolo skoro plne nalozene 3osoby+plny kufor a aj napriek tomu to bolo citit. Na druhu stranu musim podotknut, ze tento efekt sa da eliminovat akymsi vacsim sustredenim sa na pohyby volantu a ja osobne som to za par tisic odjazdenych km na dialnici takpovediac vychytal, ale akonahle dostane auto do ruky iny sofer, tzv,. nestabilita je spat. (na ex O1 combi som nieco take pri dialnicnych rychlostiach nemusel korigovat a auto slo rovno za nosom) Da sa s tym nieco spravit ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 (editace) Potvrzuji toto také. Nějak zvlášť jsem si toho nevšímal, akorát jsem si říkal, že to auto na dálnici musím nějak víc honit a myslel si, že je to pravděpodobně mnou. Vždy jsem byl zvyklý volant na dálnici jen tak lehce přidržovat zde se musí opravdu přidržovat více a více korigovat. Editováno: 26. Srpen 2014, autor: Diver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marty993 Vloženo 3. Května Sdílet Vloženo 3. Května Ahoj, neřešil toto téma někdo do detailu? Mám něco podobného s 1.4 TSI. U žádného jiného auta jsem se nikdy nesetkal s takovou nestabilitou při rychlosti nad 100 km/h jako u této 3 octávky.. Auto mě přijde že cestuje ze strany na stranu při bočním větru mě to je schopné hodit do strany o pořádnou vzdálenost.. Někde jsem se dočetl že to někomu dělala převodka řízení... (2013 liftback) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. Května Sdílet Vloženo 3. Května Pneumatiky, geometrie, uložení náprav, tlumiče... to je všechno v cajku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Května Sdílet Vloženo 3. Května Noo, ono je to auto s tímto motorem dost lehké a celkem s větším bořním profilem. Za bočního větru tak trochu za dálničních rychlostí poletuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.