xx30 Vloženo 10. Květen 2014 Vloženo 10. Květen 2014 Mám dotaz jakou máte autobaterii z výroby? Já mám OIII 1,4 tsi ve výbavě elegance plus a originál autobaterie má jen 44 Ah. Není to málo? U staré OI 1,6 mpi jsem měl 60 Ah. Citovat
Hravec Vloženo 10. Květen 2014 Vloženo 10. Květen 2014 (editace) je to odvislé v prvé řadě od výbavy nikoli od motoru! motorem pohne ledascos, ale závisí zda máš start stop, rekuperaci, nezávislé topení, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, Canton, xenony, alarm - je toho spousta co na to má vliv... já mám 68 Ah 380 A Editováno: 12. Květen 2014, autor: Hravec Citovat
xx30 Vloženo 10. Květen 2014 Autor Vloženo 10. Květen 2014 z toho co jsi vyjmenoval nemám nic, ze standardní výbavy je to climatronic, radio bolero s DAB a komfortnim telefonovanim, elektrika ve všech oknech, Citovat
Hravec Vloženo 10. Květen 2014 Vloženo 10. Květen 2014 (editace) Tak z toho je patrné že to stačí...Ono se to potom lsi nejen baterkou, ale i alternátorem Editováno: 10. Květen 2014, autor: Hravec Citovat
oct Vloženo 10. Květen 2014 Vloženo 10. Květen 2014 > xx30 Výbava jako Ty, Swing bez telefonování, Start - Stop a Kessy. Baterie 59Ah, 320A. Citovat
viewer Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 (editace) Tak to já jsem na tom zatím nejlépe, mě dali 72 Ah. A to nemám nic z toho co výše psal Hravec kromě xenonů a ty by spíše svědčili pro aku slabší když mají menší spotřebu. Editováno: 12. Květen 2014, autor: viewer Citovat
oct Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Ale Ty máš TDI. Ono to bude závislé na motoru, hlavně ten startovací proud. Citovat
Hravec Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 (editace) nebo na tom, jaké zrovna mají po ruce.... Viewre, a nemáš jako příplatkovou výbavu silnější baterii? za 0,- Kč ono to totiž v konfigurátoru prodejce jde dovybrat a prodejci to tam ldávají, když to je (bylo) za 0,- Kč - já jsem to v původní nabídce měl také... edit: ještě jsem se díval i na proud u své současné baterka a mám 380 A ! - doplnil jsem i výše Editováno: 13. Květen 2014, autor: Hravec Citovat
viewer Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 ne, ne v objednávce jsem žádnou takovou položku neměl, asi byly zrovna po ruce když montovali a taky má 380A, ale ta značka je "ňáká divná" Citovat
viewer Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 Ještě příležitostně kouknu co dali do kapučína, to je 1,4 tsi elegance Citovat
Hravec Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 ono moc výrobců tyto aku pro start stop nedělá, baterka nemá standardně olověné desky (už se tu o tom psalo tuším u start stopu), ale uvnitř aku. je absorpční skleněné mikrovlákno ve kterém je vázán elektrolyt. Díky vysokému tlaku je skleněné rouno rovnoměrně rozvrstveno těsně na deskových elektrodách. Ztráta aktivního materiálu je tak redukována na absolutní minimum. Tato technologie zamezuje vrstvení elektrolytu, které je hlavním zdrojem závad u vozů s vysokými nároky. Velmi dobrá startovací síla i ve stavu nižšího nabití. Maximální výkon, extrémně vysoká odolnost proti cyklickému zatěžování a extrémní odolnost proti otřesům - taky tomu odpovídá i cena toho aku... Citovat
Hravec Vloženo 12. Květen 2014 Vloženo 12. Květen 2014 tak ta cena není tak strašná - orig Škoda ZDE Citovat
kokta7 Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 (editace) Moll tam dávají už dlouho Jinak o2 mám vyrobenou 2012/11, skodaforum20 tuším 2012/6, máme stejnou l@k výbavu, on u tdi ma 61ah já u TSI 72ah, nerozumíme tomu. Editováno: 13. Květen 2014, autor: kokta7 Citovat
oct Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Porovnávali jste startovací proud. Pro TDI by měl být vyšší. Citovat
viewer Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Shrnutí tady u nás: 1,6 tdi elegance 72Ah 1,4 tsi elegance 60Ah Obě xenony, telefonování, paket plus, Bolero a BEZ start/stop To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída.... Citovat
Hravec Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 jj dopiš ty proudy, to je důležitý.... já 1,6 TDI 68 Ah 380 A Citovat
xx30 Vloženo 13. Květen 2014 Autor Vloženo 13. Květen 2014 ....... To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída.... To jsem byl já a mám asi jak to tady vidím smůlu. Auto takhle přijelo z výroby a všimnul jsem si toho až doma. Budu doufat že s tím nebude problém nebo budu muset pořídit novou. Citovat
Hravec Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 ale nehaž flintu do žita, jakej máš na baterce uvedenej startovací proud? Citovat
viewer Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 1,6 tdi elegance 72Ah 380A 1,4 tsi elegance 60Ah 280A Citovat
Roman77SK Vloženo 23. Říjen 2017 Vloženo 23. Říjen 2017 Dobry den, viete mi niekto poradit ci je potrebne inicializovat autobateriu po jej vybrati (dobitie baterie) a opatovnom vlozeni po nabiti?Tip auta je Octavia 3 2.0TDI,110kw r.2013.Resp.pri kupe novej baterie je potrebne ju inicializovat v riadiacej jednotke? Dakujem za pripadne odpovede Citovat
Pawouk Vloženo 23. Říjen 2017 Vloženo 23. Říjen 2017 Koukni do dílenské příručky (najdeš ji v sekci "Ostatní"). Najdeš tam např. i toto: Citovat
Roman77SK Vloženo 23. Říjen 2017 Vloženo 23. Říjen 2017 Mam asi iny manual,lebo toto som tam nenasiel.Mam tam popisane asi to co prikladam.Ale dakujem. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.