xx30 Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Mám dotaz jakou máte autobaterii z výroby? Já mám OIII 1,4 tsi ve výbavě elegance plus a originál autobaterie má jen 44 Ah. Není to málo? U staré OI 1,6 mpi jsem měl 60 Ah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 (edited) je to odvislé v prvé řadě od výbavy nikoli od motoru! motorem pohne ledascos, ale závisí zda máš start stop, rekuperaci, nezávislé topení, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, Canton, xenony, alarm - je toho spousta co na to má vliv... já mám 68 Ah 380 A Edited May 12, 2014 by Hravec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xx30 Posted May 10, 2014 Author Share Posted May 10, 2014 z toho co jsi vyjmenoval nemám nic, ze standardní výbavy je to climatronic, radio bolero s DAB a komfortnim telefonovanim, elektrika ve všech oknech, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 (edited) Tak z toho je patrné že to stačí...Ono se to potom lsi nejen baterkou, ale i alternátorem Edited May 10, 2014 by Hravec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oct Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 > xx30 Výbava jako Ty, Swing bez telefonování, Start - Stop a Kessy. Baterie 59Ah, 320A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 (edited) Tak to já jsem na tom zatím nejlépe, mě dali 72 Ah. A to nemám nic z toho co výše psal Hravec kromě xenonů a ty by spíše svědčili pro aku slabší když mají menší spotřebu. Edited May 12, 2014 by viewer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oct Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Ale Ty máš TDI. Ono to bude závislé na motoru, hlavně ten startovací proud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 (edited) nebo na tom, jaké zrovna mají po ruce.... Viewre, a nemáš jako příplatkovou výbavu silnější baterii? za 0,- Kč ono to totiž v konfigurátoru prodejce jde dovybrat a prodejci to tam ldávají, když to je (bylo) za 0,- Kč - já jsem to v původní nabídce měl také... edit: ještě jsem se díval i na proud u své současné baterka a mám 380 A ! - doplnil jsem i výše Edited May 13, 2014 by Hravec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 ne, ne v objednávce jsem žádnou takovou položku neměl, asi byly zrovna po ruce když montovali a taky má 380A, ale ta značka je "ňáká divná" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 Ještě příležitostně kouknu co dali do kapučína, to je 1,4 tsi elegance Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 ono moc výrobců tyto aku pro start stop nedělá, baterka nemá standardně olověné desky (už se tu o tom psalo tuším u start stopu), ale uvnitř aku. je absorpční skleněné mikrovlákno ve kterém je vázán elektrolyt. Díky vysokému tlaku je skleněné rouno rovnoměrně rozvrstveno těsně na deskových elektrodách. Ztráta aktivního materiálu je tak redukována na absolutní minimum. Tato technologie zamezuje vrstvení elektrolytu, které je hlavním zdrojem závad u vozů s vysokými nároky. Velmi dobrá startovací síla i ve stavu nižšího nabití. Maximální výkon, extrémně vysoká odolnost proti cyklickému zatěžování a extrémní odolnost proti otřesům - taky tomu odpovídá i cena toho aku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 tak ta cena není tak strašná - orig Škoda ZDE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Já tam ale start/stop nemám... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 (edited) Moll tam dávají už dlouho Jinak o2 mám vyrobenou 2012/11, skodaforum20 tuším 2012/6, máme stejnou l@k výbavu, on u tdi ma 61ah já u TSI 72ah, nerozumíme tomu. Edited May 13, 2014 by kokta7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oct Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Porovnávali jste startovací proud. Pro TDI by měl být vyšší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Shrnutí tady u nás: 1,6 tdi elegance 72Ah 1,4 tsi elegance 60Ah Obě xenony, telefonování, paket plus, Bolero a BEZ start/stop To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 A startovací proudy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 jj dopiš ty proudy, to je důležitý.... já 1,6 TDI 68 Ah 380 A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xx30 Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 ....... To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída.... To jsem byl já a mám asi jak to tady vidím smůlu. Auto takhle přijelo z výroby a všimnul jsem si toho až doma. Budu doufat že s tím nebude problém nebo budu muset pořídit novou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 ale nehaž flintu do žita, jakej máš na baterce uvedenej startovací proud? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xx30 Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 12V 44Ah 220A DIN 360A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewer Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 1,6 tdi elegance 72Ah 380A 1,4 tsi elegance 60Ah 280A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman77SK Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Dobry den, viete mi niekto poradit ci je potrebne inicializovat autobateriu po jej vybrati (dobitie baterie) a opatovnom vlozeni po nabiti?Tip auta je Octavia 3 2.0TDI,110kw r.2013.Resp.pri kupe novej baterie je potrebne ju inicializovat v riadiacej jednotke? Dakujem za pripadne odpovede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Koukni do dílenské příručky (najdeš ji v sekci "Ostatní"). Najdeš tam např. i toto: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman77SK Posted October 23, 2017 Share Posted October 23, 2017 Mam asi iny manual,lebo toto som tam nenasiel.Mam tam popisane asi to co prikladam.Ale dakujem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.