xx30

Autobaterie

28 příspěvků k tomuto tématu

Mám dotaz jakou máte autobaterii z výroby? Já mám OIII 1,4 tsi ve výbavě elegance plus a originál autobaterie má jen 44 Ah. Není to málo? U staré OI 1,6 mpi jsem měl 60 Ah.

 

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

je to odvislé v prvé řadě od výbavy nikoli od motoru! motorem pohne ledascos, ale závisí zda máš start stop, rekuperaci, nezávislé topení, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, Canton, xenony, alarm - je toho spousta co na to má vliv... já mám 68 Ah 380 A

Upraveno uživatelem Hravec
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

z toho co jsi vyjmenoval nemám nic, ze standardní výbavy je to climatronic, radio bolero s DAB a komfortnim telefonovanim, elektrika ve všech oknech, 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak z toho je patrné že to stačí...

Ono se to potom lsi nejen baterkou, ale i alternátorem

Upraveno uživatelem Hravec
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

> xx30

Výbava jako Ty, Swing bez telefonování, Start - Stop a Kessy. Baterie 59Ah, 320A.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to já jsem na tom zatím nejlépe, mě dali 72 Ah.

 

A to nemám nic z toho co výše psal Hravec kromě xenonů a ty by spíše svědčili pro aku slabší když mají menší spotřebu.

Upraveno uživatelem viewer
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ale Ty máš TDI. Ono to bude závislé na motoru, hlavně ten startovací proud.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nebo na tom, jaké zrovna mají po ruce....

 

Viewre, a nemáš jako příplatkovou výbavu silnější baterii? za 0,- Kč ono to totiž v konfigurátoru prodejce jde dovybrat a prodejci to tam ldávají, když to je (bylo) za 0,- Kč - já jsem to v původní nabídce měl také...

 

 

edit: ještě jsem se díval i na proud u své současné baterka a mám 380 A ! - doplnil jsem i výše

Upraveno uživatelem Hravec
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ne, ne v objednávce jsem žádnou takovou položku neměl, asi byly zrovna po ruce když montovali a taky má 380A, ale ta značka je "ňáká divná"

 

 

post-12266-0-07312200-1399893259_thumb.j

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě příležitostně kouknu co dali do kapučína, to je 1,4 tsi elegance

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ono moc výrobců tyto aku pro start stop nedělá, baterka nemá standardně olověné desky (už se tu o tom psalo tuším u start stopu), ale uvnitř aku. je absorpční skleněné mikrovlákno ve kterém je vázán elektrolyt. Díky vysokému tlaku je skleněné rouno rovnoměrně rozvrstveno těsně na deskových elektrodách. Ztráta aktivního materiálu je tak redukována na absolutní minimum. Tato technologie zamezuje vrstvení elektrolytu, které je hlavním zdrojem závad u vozů s vysokými nároky. Velmi dobrá startovací síla i ve stavu nižšího nabití. Maximální výkon, extrémně vysoká odolnost proti cyklickému zatěžování a extrémní odolnost proti otřesům - taky tomu odpovídá i cena toho aku... 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Moll tam dávají už dlouho

Jinak o2 mám vyrobenou 2012/11, skodaforum20 tuším 2012/6, máme stejnou l@k výbavu, on u tdi ma 61ah já u TSI 72ah, nerozumíme tomu.

Upraveno uživatelem kokta7
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Porovnávali jste startovací proud. Pro TDI by měl být vyšší.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Shrnutí tady u nás:

1,6 tdi elegance 72Ah

1,4 tsi elegance 60Ah

 

Obě xenony, telefonování, paket plus, Bolero a BEZ start/stop

 

To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jj dopiš ty proudy, to je důležitý....

 

já 1,6 TDI 68 Ah 380 A 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

.......

 

To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....

To jsem byl já a mám asi jak to tady vidím smůlu. Auto takhle přijelo z výroby a všimnul jsem si toho až doma. Budu doufat že s tím nebude problém nebo budu muset pořídit novou.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ale nehaž flintu do žita, jakej máš na baterce uvedenej startovací proud?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1,6 tdi elegance 72Ah 380A


1,4 tsi elegance 60Ah 280A


0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den,

viete mi niekto poradit ci je potrebne inicializovat autobateriu po jej  vybrati (dobitie baterie) a opatovnom vlozeni po nabiti?Tip auta je Octavia 3 2.0TDI,110kw r.2013.Resp.pri kupe novej baterie je potrebne ju inicializovat v riadiacej jednotke?

 

Dakujem za pripadne odpovede

 

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Koukni do dílenské příručky (najdeš ji v sekci "Ostatní"). Najdeš tam např. i toto:

aku.thumb.JPG.d7195044832e861a589c2f25829a32ba.JPG

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mam asi iny manual,lebo toto som tam nenasiel.Mam tam popisane asi to co prikladam.Ale dakujem.

Bez názvu.png

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se