Jump to content
xx30

Autobaterie

    Recommended Posts

    Mám dotaz jakou máte autobaterii z výroby? Já mám OIII 1,4 tsi ve výbavě elegance plus a originál autobaterie má jen 44 Ah. Není to málo? U staré OI 1,6 mpi jsem měl 60 Ah.

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    je to odvislé v prvé řadě od výbavy nikoli od motoru! motorem pohne ledascos, ale závisí zda máš start stop, rekuperaci, nezávislé topení, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, Canton, xenony, alarm - je toho spousta co na to má vliv... já mám 68 Ah 380 A

    Edited by Hravec

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    z toho co jsi vyjmenoval nemám nic, ze standardní výbavy je to climatronic, radio bolero s DAB a komfortnim telefonovanim, elektrika ve všech oknech, 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak z toho je patrné že to stačí...

    Ono se to potom lsi nejen baterkou, ale i alternátorem

    Edited by Hravec

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    > xx30

    Výbava jako Ty, Swing bez telefonování, Start - Stop a Kessy. Baterie 59Ah, 320A.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak to já jsem na tom zatím nejlépe, mě dali 72 Ah.

     

    A to nemám nic z toho co výše psal Hravec kromě xenonů a ty by spíše svědčili pro aku slabší když mají menší spotřebu.

    Edited by viewer

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ale Ty máš TDI. Ono to bude závislé na motoru, hlavně ten startovací proud.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    nebo na tom, jaké zrovna mají po ruce....

     

    Viewre, a nemáš jako příplatkovou výbavu silnější baterii? za 0,- Kč ono to totiž v konfigurátoru prodejce jde dovybrat a prodejci to tam ldávají, když to je (bylo) za 0,- Kč - já jsem to v původní nabídce měl také...

     

     

    edit: ještě jsem se díval i na proud u své současné baterka a mám 380 A ! - doplnil jsem i výše

    Edited by Hravec

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ne, ne v objednávce jsem žádnou takovou položku neměl, asi byly zrovna po ruce když montovali a taky má 380A, ale ta značka je "ňáká divná"

     

     

    post-12266-0-07312200-1399893259_thumb.j

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ještě příležitostně kouknu co dali do kapučína, to je 1,4 tsi elegance

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ono moc výrobců tyto aku pro start stop nedělá, baterka nemá standardně olověné desky (už se tu o tom psalo tuším u start stopu), ale uvnitř aku. je absorpční skleněné mikrovlákno ve kterém je vázán elektrolyt. Díky vysokému tlaku je skleněné rouno rovnoměrně rozvrstveno těsně na deskových elektrodách. Ztráta aktivního materiálu je tak redukována na absolutní minimum. Tato technologie zamezuje vrstvení elektrolytu, které je hlavním zdrojem závad u vozů s vysokými nároky. Velmi dobrá startovací síla i ve stavu nižšího nabití. Maximální výkon, extrémně vysoká odolnost proti cyklickému zatěžování a extrémní odolnost proti otřesům - taky tomu odpovídá i cena toho aku... 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Moll tam dávají už dlouho

    Jinak o2 mám vyrobenou 2012/11, skodaforum20 tuším 2012/6, máme stejnou l@k výbavu, on u tdi ma 61ah já u TSI 72ah, nerozumíme tomu.

    Edited by kokta7

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Porovnávali jste startovací proud. Pro TDI by měl být vyšší.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Shrnutí tady u nás:

    1,6 tdi elegance 72Ah

    1,4 tsi elegance 60Ah

     

    Obě xenony, telefonování, paket plus, Bolero a BEZ start/stop

     

    To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    jj dopiš ty proudy, to je důležitý....

     

    já 1,6 TDI 68 Ah 380 A 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    .......

     

    To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....

    To jsem byl já a mám asi jak to tady vidím smůlu. Auto takhle přijelo z výroby a všimnul jsem si toho až doma. Budu doufat že s tím nebude problém nebo budu muset pořídit novou.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ale nehaž flintu do žita, jakej máš na baterce uvedenej startovací proud?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dobry den,

    viete mi niekto poradit ci je potrebne inicializovat autobateriu po jej  vybrati (dobitie baterie) a opatovnom vlozeni po nabiti?Tip auta je Octavia 3 2.0TDI,110kw r.2013.Resp.pri kupe novej baterie je potrebne ju inicializovat v riadiacej jednotke?

     

    Dakujem za pripadne odpovede

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Koukni do dílenské příručky (najdeš ji v sekci "Ostatní"). Najdeš tam např. i toto:

    aku.thumb.JPG.d7195044832e861a589c2f25829a32ba.JPG

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×