Publikováno Květen 15, 201411 r Ahoj máma takovej problém když startuju převážně studenej motor tak po naskočení motoru něco zaklepe trvá to tak 2 vteřiny a je klid. je to takove zadrnčení takove trtrtrtrtrtrtrtr. nevíte někdo co by to mohlo bejt? díky
Květen 15, 201411 r Podle popisu to vypadá, že klepe rozvodový řetěz. Jestli je to ono, tak fofrem do servisu a vyměnit rozvody (řetěz a hlavně jeho napínák za poslední modifikaci). Jinak hrozí fatální poškození motoru - přeskočení řetězu a pak blízké setkání ventilů s písty.
Květen 25, 201411 r Autor Mam rok 2008 a mam najeto poctivejch 160Tis. za kolik se dají sehnat rozvody poradte někdo kde je opatřit nejlevněji díky. už to poslouchal mechanik a je to opravdu pry kladka za rozvodech
Květen 25, 201411 r Ceny dílů nejsou až tak vysoké. Ceny z Etky:řetěz 1582 Kč napínák 1037 Kč případně ještě kluzné lišty: 316 a 200 Kč
Květen 25, 201411 r No ono toho je víc. Držák uložení ložisek 2720, kryt rozvodů 1746, řetěz 1504, napínák 900 + šrouby. Ceny bez DPH a práce.
Květen 25, 201411 r No ono toho je víc. Držák uložení ložisek 2720, kryt rozvodů 1746, řetěz 1504, napínák 900 + šrouby. Ceny bez DPH a práce. Sakra, není toho nějak moc?
Květen 25, 201411 r Zítra překontroluji čísla dílů, ale na motoru se dělaly jen rozvody a komplet pumpa.
Květen 26, 201411 r že by nějaký postup? Chtěl jsem vyměnit řetěz, napínák a 3ks lišty, ale tak, jak předepisuje výrobce. Lišty mi po rozborce vymluvil, že jsou jak nové a je to vyhazování peněz.
Červenec 10, 201411 r Tak mám stejný problém. Objednal jsem tedy rozvodový řetěz (ten delší), pak napínák a tři vodící lišty. Když jsem se chtěl ale objednat do servisu, tak mi řekli, že automaticky mění oba řetězy včetně napínáků a vodících lišt. Je to opravdu nutné měnit všechno? Mám Supa II, r.v. 2008 a najeto ca. 165 tkm. Vím, že je to dost a nechci šetřit za každou cenu. Ale myslel jsem, že se mění jenom jeden řetěz a napinák. Pro jistotu jsem objednal všechno i když možná zbytečně.
Červenec 11, 201411 r nutné to nie je ale stojí to "pár" korún , ak to robí niekto na kšeft tak vymeň len čo treba , ak sa to robí na poriadok tak : Kčkový napínák , rozvodovú reťaz , spodný kryt s guferom , tmel , vodiace lišty , okrem krytu všetky skrutky , držiak uloženia ložisiek , a olej s filtrom ...
Červenec 11, 201411 r suri, proč je dobré měnit i držák uložení ložisek? Je tam nějaký další potencionální problém?
Červenec 14, 201411 r Delší ? Na konci má být AB, napínák K. Delší ? Na konci má být AB, napínák K. V motoru jsou celkem dva řetězy, dva napínáky a šest kluzných lišt. V servisu mi doporučili vyměnit všechno vzhledem k počtu najetých km.
Červenec 14, 201411 r Omyl, v motoru jsou tři řetězy, dva hydraulické a jeden mechanický napínák + ty lišty - zapoměl jsi totiž ještě na pohon olejového čerpadla. Ale běžně se mění jen pohon rozvodů a ne pohon vyvažovacích hřídelů.
Červenec 14, 201411 r Ano, vlastně tři řetězy. Taky si myslím, že by stačilo vyměnit jenom pohon rozvodů. Ale už je to koupené a čekám, až to v servisu vymění pro klid mé duše :-). To rachtání už nechci slyšet. Upraveno Červenec 14, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.