Noholam Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Ahoj máma takovej problém když startuju převážně studenej motor tak po naskočení motoru něco zaklepe trvá to tak 2 vteřiny a je klid. je to takove zadrnčení takove trtrtrtrtrtrtrtr. nevíte někdo co by to mohlo bejt? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Květen 2014 Sdílet Vloženo 15. Květen 2014 Podle popisu to vypadá, že klepe rozvodový řetěz. Jestli je to ono, tak fofrem do servisu a vyměnit rozvody (řetěz a hlavně jeho napínák za poslední modifikaci). Jinak hrozí fatální poškození motoru - přeskočení řetězu a pak blízké setkání ventilů s písty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noholam Vloženo 19. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 tak tohohle jsem se přesně bál myslel jsem si že by to mohlo být ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Jaký máš MR a počet KM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noholam Vloženo 25. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Mam rok 2008 a mam najeto poctivejch 160Tis. za kolik se dají sehnat rozvody poradte někdo kde je opatřit nejlevněji díky. už to poslouchal mechanik a je to opravdu pry kladka za rozvodech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Ceny dílů nejsou až tak vysoké. Ceny z Etky:řetěz 1582 Kč napínák 1037 Kč případně ještě kluzné lišty: 316 a 200 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Jinak cena v autorizáku cca. 13.000,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Aha tak ze dily jsou za i kdyby 4tis a prace tim padem za 9 tis a to se vyplati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noholam Vloženo 25. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 TAK TO JE ROZDIL DOCELA. JJ 4 TIS ZA DILY TO BY SLO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 No ono toho je víc. Držák uložení ložisek 2720, kryt rozvodů 1746, řetěz 1504, napínák 900 + šrouby. Ceny bez DPH a práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Jo takhle to je pak cca 8500 s DPH jen za matros. tedy 4500 za praci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Noholam Vloženo 25. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 tak to ju to už je trošku vic:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 No ono toho je víc. Držák uložení ložisek 2720, kryt rozvodů 1746, řetěz 1504, napínák 900 + šrouby. Ceny bez DPH a práce. Sakra, není toho nějak moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Zítra překontroluji čísla dílů, ale na motoru se dělaly jen rozvody a komplet pumpa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Ještě ten kryt bych nějak pochopil, ale proč držák uložení ložisek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 že by nějaký postup? Chtěl jsem vyměnit řetěz, napínák a 3ks lišty, ale tak, jak předepisuje výrobce. Lišty mi po rozborce vymluvil, že jsou jak nové a je to vyhazování peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robi70 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Tak mám stejný problém. Objednal jsem tedy rozvodový řetěz (ten delší), pak napínák a tři vodící lišty. Když jsem se chtěl ale objednat do servisu, tak mi řekli, že automaticky mění oba řetězy včetně napínáků a vodících lišt. Je to opravdu nutné měnit všechno? Mám Supa II, r.v. 2008 a najeto ca. 165 tkm. Vím, že je to dost a nechci šetřit za každou cenu. Ale myslel jsem, že se mění jenom jeden řetěz a napinák. Pro jistotu jsem objednal všechno i když možná zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Delší ? Na konci má být AB, napínák K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 nutné to nie je ale stojí to "pár" korún , ak to robí niekto na kšeft tak vymeň len čo treba , ak sa to robí na poriadok tak : Kčkový napínák , rozvodovú reťaz , spodný kryt s guferom , tmel , vodiace lišty , okrem krytu všetky skrutky , držiak uloženia ložisiek , a olej s filtrom ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 suri, proč je dobré měnit i držák uložení ložisek? Je tam nějaký další potencionální problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 máš tpi 15D7 ? tam sa to píše 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 Aha, to mám. Pro ostatní je ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robi70 Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Delší ? Na konci má být AB, napínák K. Delší ? Na konci má být AB, napínák K. V motoru jsou celkem dva řetězy, dva napínáky a šest kluzných lišt. V servisu mi doporučili vyměnit všechno vzhledem k počtu najetých km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Omyl, v motoru jsou tři řetězy, dva hydraulické a jeden mechanický napínák + ty lišty - zapoměl jsi totiž ještě na pohon olejového čerpadla. Ale běžně se mění jen pohon rozvodů a ne pohon vyvažovacích hřídelů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robi70 Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 (editace) Ano, vlastně tři řetězy. Taky si myslím, že by stačilo vyměnit jenom pohon rozvodů. Ale už je to koupené a čekám, až to v servisu vymění pro klid mé duše :-). To rachtání už nechci slyšet. Editováno: 14. Červenec 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.