LPG Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 Prosim o radu,tatikovi zacala blbnout Octavka,pri jizde at je auto studene nebo teple se nekdy,nepravidelne zacne jakoby dusit motor. Projevuje se to jako kdyz dojde benzin. Staci vyradit a protocit motor a je to zase dobre. Nekdy to udela 5x za 10km,nekdy 1x za 50km. Na VAGu to ukazalo spatnou lambda sondu,muze to byt tim? Klapka je cista,svicky-palec-vicko jsou nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gaston 1 Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 Ahoj řešil jsem to nedávno.Po výměně rozdělovače a ujetí asi 150 km začalo auto chcípat,po opětovném nastartování zase jelo,projevovalo se to nepravidelně.Po namontování původního rozdělovače (opraveno ložisko)auto jede v pohodě.Závada bude asi v Hallův snímač,který je v rozdělovači,potom je tam už jen palec a víčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik555 Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Zdar odborníci. Dnes mi sám od sebe během dne asi 4x zdech za jízdy motor AEE. Nastartovat se mi podařilo tak po minutě. Teplota motoru byla odhaduju na polovině provozní, řekněme 45 stupňů. Škubání motoru, nepravidelný chod motoru, kolísání otáček k tomuto motoru patří, to neřeším. To prostě tak je, ale proč to zdechlo ? Neřešil jste to někdy někdo ? Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Řešil. KO cívka zapalování. Častá závada. Dostane se do ní vlhkost a pak to dělá psí kusy včetně chcípání. Mě nakonec umřela úplně, že nešlo nastartovat. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik555 Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 (editace) cívka je fungl nová výrobce MEYLE Editováno: 20. leden 2017, autor: Vlastik555 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 No i nová může být špatná - vlastní zkušenost Potom rozdělovač, palec. Nebo lépe zkontrolovat, jestli dává jiskru, když chcípne a nestartuje. Ještě může být přicpaný filtr benzínu, pokud pálí. Chce to postupně vylučovací metodou zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik555 Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Tome, díky za nasměrování. Kouknu na to, hnedle jak poleví tady to sračkozní počasí, zatím to vidím na české dráhy :-) BTW - pokud by odešel Hallův snímač v rozdělovači, nepřijde do ŘJ impuls a i dobrá cívka jiskru nehodí... Je to tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik555 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 (editace) Tak cívkou to není. Malý tuning a mám tam dvě cívky. Přepojení cívky je na pár vteřin - napájení + VN je přehozené hned. Víčko rozdělovače + palec + VN kabely jsou nové. Filtr asi ucpaný nebude, zkoušel jsem to držet asi 10 minut na 4.000 ot a bylo to bez problémů. Dnes to zase zdechlo.Na křižovatce, jak jinak :-) Tak mě napadlo, že když nejde tachometr (neukazují ručičky, nejde počítadlo km ani denní km ) jestli to s tím nějak nesouvisí, když v tachometru je jednotka imobilizéru. Editováno: 20. leden 2017, autor: Vlastik555 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 18. Únor 2017 Sdílet Vloženo 18. Únor 2017 Osobní zkušenost, máš vadný servomotor v klapce sání, lze ho složitě vymontovat a vyčistit, video hledej na youtube - je v ruském jazyce. Před opravou zkus udělat základní nastavení klapky, když funguje správně, musí se otevřít postupně na 4 polohy do cca 1/3, tobě určitě zůstane zavřená, nebo se otevře jen nepatrně. Proto AEE chcípá. Pokud nejsi šikula, kup novou klapku u AutoKelly cca 3,5tKč a máš to vyřešené. Je to XS díl, ale funguje jako originál, otestováno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 19. Únor 2017 Sdílet Vloženo 19. Únor 2017 Budíky nejdou při zdechnutí nebo stále? Anebo jen padají ručičky? Pokud IMMO tak by měl blikat na budíkách klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik555 Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 (editace) Takže výsledky pozorování: Tacho mám opravené, immo nejspíše bude v pořádku - klíček nebliká, navíc immo odstavuje palivovoé čerpadlo a motor by nejel cca 30 vteřin. Aktuální situace je - auto stojí s odpojenou baterkou. Po zapojení baterky ( - pól ) motor chytne tak na 20 až 30 vteřin. Potom zhasne. Jednu svíčku mám vytaženou, aby bylo vidět, co se děje. Po zhasnutí motoru už nejde nastartovat - na svíčce není jistra. Zapalovací cívka je nová, nový rozdělovač ( funkční na 100 %, testováno v jiném autě ) Napájecí napětí je na konektoru rozdělovače i na cívce, výstupní impulsy s Hallova senzoru jdou. Drát mezi Hallovým senzorem a jednotkou je průchozí, stejně tak drát na impuls pro cívku je průchozí do jednotky. Jednotka chybu hlásí tuto už asi rok - doposud to jezdilo a fungovalo normálně i stouto hláškou: 1 Nalezeny chyby: 00609 - Vystup zapalovani 1 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky Motor na mém druhém stejném autě funguje i s odpojeným konektorem klapky - na klapku to nevidím, nemyslím si, že by snímač na klapce způsobil odpojení zapalování. Stejně tak lambda, váha vzduchu a snímač teploty by neměly mít vliv na jiskru. Jediné, co mě napadá je, že odešla jednotka motoru Magneti Marelli, ale taky jsem nikde nenašel zmínku, že by někomu odešla. Už netuším, na co se ještě mám podívat. Editováno: 20. Únor 2017, autor: Vlastik555 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik555 Vloženo 6. Březen 2017 Sdílet Vloženo 6. Březen 2017 (editace) vyměněna jednotka - sehnal jsem IMMO OFF a motor chytl na drb a už vrčí půl hodiny žádný přepisování hodnot, nic, jen výměna kus za kus, dva konektory a hotovo byla chcíplá jednotka vyřešeno Editováno: 6. Březen 2017, autor: Vlastik555 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.