Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Prosim o radu,tatikovi zacala blbnout Octavka,pri jizde at je auto studene nebo teple se nekdy,nepravidelne zacne jakoby dusit motor. Projevuje se to jako kdyz dojde benzin. Staci vyradit a protocit motor a je to zase dobre. Nekdy to udela 5x za 10km,nekdy 1x za 50km. Na VAGu to ukazalo spatnou lambda sondu,muze to byt tim? Klapka je cista,svicky-palec-vicko jsou nove.

Ahoj řešil jsem to nedávno.Po výměně rozdělovače a ujetí asi 150 km začalo auto chcípat,po opětovném nastartování zase jelo,projevovalo se to nepravidelně.Po namontování původního rozdělovače (opraveno ložisko)auto jede v pohodě.Závada bude asi v Hallův snímač,který je v rozdělovači,potom je tam už jen palec a víčko.

  • 2 roky později...

Zdar odborníci.

Dnes mi sám od sebe během dne asi 4x zdech za jízdy motor AEE. Nastartovat se mi podařilo tak po minutě. Teplota motoru byla odhaduju na polovině provozní, řekněme 45 stupňů.

Škubání motoru, nepravidelný chod motoru, kolísání otáček k tomuto motoru patří, to neřeším. To prostě tak je, ale proč to zdechlo ?

Neřešil jste to někdy někdo ?

 

Díky za radu.

Řešil.

KO cívka zapalování. Častá závada. Dostane se do ní vlhkost a pak to dělá psí kusy včetně chcípání. Mě nakonec umřela úplně, že nešlo nastartovat.

Tom

cívka je fungl nová

výrobce MEYLE

Upraveno od Vlastik555

No i nová může být špatná - vlastní zkušenost :huh:

Potom rozdělovač, palec. Nebo lépe zkontrolovat, jestli dává jiskru, když chcípne a nestartuje. Ještě může být přicpaný filtr benzínu, pokud pálí.

Chce to postupně vylučovací metodou zjistit.

Tome, díky za nasměrování.

Kouknu na to, hnedle jak poleví tady to sračkozní počasí, zatím to vidím na české dráhy :-)

 

BTW - pokud by odešel Hallův snímač v rozdělovači, nepřijde do ŘJ impuls a i dobrá cívka jiskru nehodí... Je to tak ?

Tak cívkou to není. Malý tuning a mám tam dvě cívky. Přepojení cívky je na pár vteřin - napájení + VN je přehozené hned.

Víčko rozdělovače + palec + VN kabely jsou nové.

Filtr asi ucpaný nebude, zkoušel jsem to držet asi 10 minut na 4.000 ot a bylo to bez problémů.

 

Dnes to zase zdechlo.Na křižovatce, jak jinak :-)

Tak mě napadlo, že když nejde tachometr (neukazují ručičky, nejde počítadlo km ani denní km ) jestli to s tím nějak nesouvisí, když v tachometru je jednotka imobilizéru.

IMG_20170120_155717.jpg

Upraveno od Vlastik555

  • 5 týdnů později...

Osobní zkušenost, máš vadný servomotor v klapce sání, lze ho složitě vymontovat a vyčistit, video hledej na youtube - je v ruském jazyce.  Před opravou zkus udělat základní nastavení klapky, když funguje správně, musí se otevřít postupně na 4 polohy do cca 1/3, tobě určitě zůstane zavřená, nebo se otevře jen nepatrně. Proto AEE chcípá. Pokud nejsi šikula,  kup novou klapku  u AutoKelly cca 3,5tKč a máš to vyřešené. Je to XS díl, ale funguje jako originál, otestováno.  

Budíky nejdou při zdechnutí nebo stále? Anebo jen padají ručičky?

Pokud IMMO tak by měl blikat na budíkách klíč.

Takže výsledky pozorování:

Tacho mám opravené, immo nejspíše bude v pořádku - klíček nebliká, navíc immo odstavuje palivovoé čerpadlo a motor by nejel cca 30 vteřin.

Aktuální situace je - auto stojí s odpojenou baterkou.

Po zapojení baterky ( - pól ) motor chytne tak na 20 až 30 vteřin. Potom zhasne.

Jednu svíčku mám vytaženou, aby bylo vidět, co se děje. Po zhasnutí motoru už nejde nastartovat - na svíčce není jistra.

Zapalovací cívka je nová, nový rozdělovač ( funkční na 100 %, testováno v jiném autě )

Napájecí napětí je na konektoru rozdělovače i na cívce, výstupní impulsy s Hallova senzoru jdou.

Drát mezi Hallovým senzorem a jednotkou je průchozí, stejně tak drát na impuls pro cívku je průchozí do jednotky.

 

Jednotka chybu hlásí tuto už asi rok - doposud to jezdilo a fungovalo normálně i stouto hláškou:

1 Nalezeny chyby:
00609 - Vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

 

Motor na mém druhém stejném autě funguje i s odpojeným konektorem klapky - na klapku to nevidím, nemyslím si, že by snímač na klapce způsobil odpojení zapalování. Stejně tak lambda, váha vzduchu a snímač teploty by neměly mít vliv na jiskru.

 

Jediné, co mě napadá je, že odešla jednotka motoru Magneti Marelli, ale taky jsem nikde nenašel zmínku, že by někomu odešla.

Už netuším, na co se ještě mám podívat.

 

 

Upraveno od Vlastik555

  • 2 týdny později...

vyměněna jednotka - sehnal jsem IMMO OFF a motor chytl na drb a už vrčí půl hodiny

žádný přepisování hodnot, nic, jen výměna kus za kus, dva konektory a hotovo

 

byla chcíplá jednotka

vyřešeno

Upraveno od Vlastik555

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.