Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj klubáci,

na mém CFFB se rozsvítila žlutá kontrolka "vrtulníku" (závada systému výfukových plynů), byl jsem auto zdiagnostikovat a bylo mi sděleno chyba snímače diferenčního tlaku.

 

Jinak na snímači jsou 2 trubičky, první vede do DPF a druhá je jen pár cm a končí, ale to je asi v pořádku, nebo ne?

 

Snímač jsem si koupil, přehodil a kontrolka zatím svítí vesele dál.

 

Má otázka je:

 

- Musí se provádět kalibrace (přizpůsobení) nové snímače, nebo jen zajet k někomu na diagnostiku a smáznout chybu?

- Hlídá si auto s chybou regeneraci DPF?

 

Děkuji za odpověď.

po spravnosti treba urobit prisposobenie+vymazat pamät zavad...

pisane z mobilu

  • Autor

Dnes vyřešeno diagnostikou BOSCH, kde je přímo funkce pod motorem "přizpůsobení snímače diferenčních tlaků".

Přizpůsobeno, paměť bez závad.

správne  :kol-47:

  • 1 rok později...

Zdravím po výměně snímače mi to po cca 150km ukázalo zase vrtulník (závada systému výfukových plynů) snímač jsem nanaprogramoval může to být tedy tím?? Mám supa II rv.2008 2,0Tdi 125kw CR 4x4 mám ho dva měsíce a už jsem poznal dvě kontrolky :kol-34:

  • Autor

Jj, snímač se musí přes diagnostiku přizpůsobit a smazat paměť závad, viz. odpověď výše od Libero

Zdravím po výměně snímače mi to po cca 150km ukázalo zase vrtulník (závada systému výfukových plynů

Vypisuje diag.tu istu zavadu,snímač je kupovaný podla VIN čísla?

Není kupovaný podle VIN ale roku a motoru to je problém??

Zítra to pripojim podle mého to bude zase ten snímač

Tie snímace presli urcitou inovaciou,takze to bolo treba objednat podla VIN,aby sa tam dal s poslednou aktualnou verziou

Dobře děkuji za info zítra tam zajedu a zkusím ho vrátit snad to klapne ale ten vrtulník už začínám nesnášet :wallbash:

_vyr_1762images.jpg tento jsem koupil ale byl tam trochu jiný bez toho vrchního uchycení ale říkal že podle motoru a kw tam jde no uvidíme

_vyr_2234360_360_271695_4858600.jpgtento tam byl původně

  • 4 měsíce později...

Ked sa mozem opytat, nikto nespomenul cenu tejto srandy. Vdaka za odpoved.

  • Autor

já tenkrát kupoval ve Škodovce a cena byla snad jen něco kolem 1.200,- Kč

  • 1 měsíc později...

Zdravím. Před měsícem se mi rozsvítil vrtulníček. VAG ukázal snímač rozdílového tlaku - zkrat na kostru. Snímač jsem tedy koupil pod VIN nainstaloval a přes VAG v sekci motor dal přizpůsobit a smazal paměť. Po ujetí 200 km se zatím nic nerozsvítilo ale nedalo mi to a připojil jsem na VAG a v motoru to zase píše tu samou chybu. Co s tím poradí někdo? I když to vymažu a jen nastartuji chybu to načte ihned.

 

- Co je ten zkrat na kostru?

- Nebude v haj**** PDF?

- Bude to vadit na STK?

moc díky za opdpovědi Karel

Zkrat na kostru = motorová jednotka "nevidí čidlo", tj. pokud je čidlo OK tak dráty.

před 14 minutami, ferda25 napsal:

Zkrat na kostru = motorová jednotka "nevidí čidlo", tj. pokud je čidlo OK tak dráty.

no napadlo mě jestli to nemůže být spojitost s tím že ještě než se mi rozsvítil po prvé ten motor tak jsem pod kapotou na tom plastu měl nějaký divný malý stopy a ten dekl na haupně plnej nějakých chlupů. Ale nevěnoval jsem tomu pozornost a čidlo vyměnil. Ale ted když to píše i u nového čidla tak mě napadla kuna.Ale dráty co vedou od cidla vapadaj v pohode. Jedině ze by to bylo nekde v tom svazku.

no vcera som sa konecne dostal do servisu na diagnostiku a tiez mi bolo povedane, ze je to to cidlo. ukazoval mi ho na mieste, ktore som vyznacil na foto. vraj len to cidlo stoji asi 70 eur a k tomu este praca mozno 20-30 eur. zda sa mi to nejako vela oproti tomu co tu bolo popisane. da sa to cidlo vymenit aj nejako svojpomocne?

2.0-TDI-CR.jpg

Co by se nedalo.Vytáhneš hadičky,odpojíš konektor a je to

před 10 hodinami, matelkoxxl napsal:

no vcera som sa konecne dostal do servisu na diagnostiku a tiez mi bolo povedane, ze je to to cidlo. ukazoval mi ho na mieste, ktore som vyznacil na foto. vraj len to cidlo stoji asi 70 eur a k tomu este praca mozno 20-30 eur. zda sa mi to nejako vela oproti tomu co tu bolo popisane. da sa to cidlo vymenit aj nejako svojpomocne?

2.0-TDI-CR.jpg

No já to vyměnil a chybu to hází stále :-( takže u mě to budou asi ty kabely jak píše prassat.

  • Autor

Po výměně snímače se musí vymazat chyba a udělat jeho přizpůsobení diagnostikou! 

OK, chybu by som vymazat cez VAG vedel, ale da sa ten snimac prisposobit aj cez VAg, alebo iba cez tu skodovacku diagnostiku co maju v servise?

  • Autor

VCDS:

Snímač tlaku výfukových plynů (G450) - přizpůsobení

Postupujte takto:

  • pouze zapnout zapalování, bez startování
  • zapnout VCDS ( VAG-COM ), přejděte do [01 - Motor]
  • přejít na [Login - 11]
  • 30605 = nastavení tlakového senzoru 1 pro výfukové plyny (G450)
  • Poznámka: vypni zapalování po úpravě na dobu nejméně 10 sekund!

nebo

Postupujte takto:

  • pouze zapnout zapalování, bez startování
  • zapnout VCDS ( VAG-COM ), přejděte do [01 - Motor]
  • přejděte na [Nastavení - 10]
  • vyberte kanál 12 a přečíst hodnotu v poli 5
  • nastavte tuto hodnotu na "0"
  • stiskněte tlačítko "Test" a uložte hodnotu
  • Zadejte [Encryption II - 16] kód 30605 v
  • Poznámka: Poznámka: vypni zapalování po úpravě na dobu nejméně 10 sekund!

dakujem, mozem to testnut ci mi to pojde aj na terajsom snimaci, ktory tam este zatial mam? nic tym nemozem pokazit nie? ja len aby som vedel na 100%, ze mi to pojde, ked ho objednam.

Upraveno od matelkoxxl

  • Autor

Možná jsem úplně nepochopil co máš v úmyslu.Pokud je čidlo vadné (VAG ukazuje chybu čidla), tak jej vyměň, chybu smázni a přizpůsob nové čidlo VAGem.

Přizpůsobovat staré čidlo (tedy možná i vadné) povede pravděpodobně jen k rozhození měření. Buď se výstup z čidla - signál - nevejde do tolerance, nebo bude jednotce pravděpodobně lhát. Na snímači za pár korun, které má na starost hlídání filtru a na to navazující jeho regeneraci bych experiment asi nedělal.

Řídící jednotka počítá s nějakou hodnotou signálu (které odpovídá určitému tlaku), kalibrací nového čidla VAGem se vlastně vynuluje ofset (odchylka) měření po starém čidle.To je vlastně důvod, proč po výměně za nové čidlo bez adaptace se stále zobrazuje chyba čidla (jednotka počítá s odchylkou, ale ta je po výměně čidla zase jiná, měření je mimo toleranci a elektronika to vyhodnotí jako chybu čidla)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.