prassat Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Ahoj klubáci, na mém CFFB se rozsvítila žlutá kontrolka "vrtulníku" (závada systému výfukových plynů), byl jsem auto zdiagnostikovat a bylo mi sděleno chyba snímače diferenčního tlaku. Jinak na snímači jsou 2 trubičky, první vede do DPF a druhá je jen pár cm a končí, ale to je asi v pořádku, nebo ne? Snímač jsem si koupil, přehodil a kontrolka zatím svítí vesele dál. Má otázka je: - Musí se provádět kalibrace (přizpůsobení) nové snímače, nebo jen zajet k někomu na diagnostiku a smáznout chybu? - Hlídá si auto s chybou regeneraci DPF? Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 po spravnosti treba urobit prisposobenie+vymazat pamät zavad... pisane z mobilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 10. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Dnes vyřešeno diagnostikou BOSCH, kde je přímo funkce pod motorem "přizpůsobení snímače diferenčních tlaků". Přizpůsobeno, paměť bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 správne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara65 Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Zdravím po výměně snímače mi to po cca 150km ukázalo zase vrtulník (závada systému výfukových plynů) snímač jsem nanaprogramoval může to být tedy tím?? Mám supa II rv.2008 2,0Tdi 125kw CR 4x4 mám ho dva měsíce a už jsem poznal dvě kontrolky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 28. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Jj, snímač se musí přes diagnostiku přizpůsobit a smazat paměť závad, viz. odpověď výše od Libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Zdravím po výměně snímače mi to po cca 150km ukázalo zase vrtulník (závada systému výfukových plynů Vypisuje diag.tu istu zavadu,snímač je kupovaný podla VIN čísla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara65 Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Není kupovaný podle VIN ale roku a motoru to je problém?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara65 Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Zítra to pripojim podle mého to bude zase ten snímač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Tie snímace presli urcitou inovaciou,takze to bolo treba objednat podla VIN,aby sa tam dal s poslednou aktualnou verziou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara65 Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 Dobře děkuji za info zítra tam zajedu a zkusím ho vrátit snad to klapne ale ten vrtulník už začínám nesnášet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara65 Vloženo 28. Únor 2016 Sdílet Vloženo 28. Únor 2016 tento jsem koupil ale byl tam trochu jiný bez toho vrchního uchycení ale říkal že podle motoru a kw tam jde no uvidíme tento tam byl původně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 Ked sa mozem opytat, nikto nespomenul cenu tejto srandy. Vdaka za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 7. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 já tenkrát kupoval ve Škodovce a cena byla snad jen něco kolem 1.200,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Zdravím. Před měsícem se mi rozsvítil vrtulníček. VAG ukázal snímač rozdílového tlaku - zkrat na kostru. Snímač jsem tedy koupil pod VIN nainstaloval a přes VAG v sekci motor dal přizpůsobit a smazal paměť. Po ujetí 200 km se zatím nic nerozsvítilo ale nedalo mi to a připojil jsem na VAG a v motoru to zase píše tu samou chybu. Co s tím poradí někdo? I když to vymažu a jen nastartuji chybu to načte ihned. - Co je ten zkrat na kostru? - Nebude v haj**** PDF? - Bude to vadit na STK? moc díky za opdpovědi Karel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Zkrat na kostru = motorová jednotka "nevidí čidlo", tj. pokud je čidlo OK tak dráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 před 14 minutami, ferda25 napsal: Zkrat na kostru = motorová jednotka "nevidí čidlo", tj. pokud je čidlo OK tak dráty. no napadlo mě jestli to nemůže být spojitost s tím že ještě než se mi rozsvítil po prvé ten motor tak jsem pod kapotou na tom plastu měl nějaký divný malý stopy a ten dekl na haupně plnej nějakých chlupů. Ale nevěnoval jsem tomu pozornost a čidlo vyměnil. Ale ted když to píše i u nového čidla tak mě napadla kuna.Ale dráty co vedou od cidla vapadaj v pohode. Jedině ze by to bylo nekde v tom svazku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 no vcera som sa konecne dostal do servisu na diagnostiku a tiez mi bolo povedane, ze je to to cidlo. ukazoval mi ho na mieste, ktore som vyznacil na foto. vraj len to cidlo stoji asi 70 eur a k tomu este praca mozno 20-30 eur. zda sa mi to nejako vela oproti tomu co tu bolo popisane. da sa to cidlo vymenit aj nejako svojpomocne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 Co by se nedalo.Vytáhneš hadičky,odpojíš konektor a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 před 10 hodinami, matelkoxxl napsal: no vcera som sa konecne dostal do servisu na diagnostiku a tiez mi bolo povedane, ze je to to cidlo. ukazoval mi ho na mieste, ktore som vyznacil na foto. vraj len to cidlo stoji asi 70 eur a k tomu este praca mozno 20-30 eur. zda sa mi to nejako vela oproti tomu co tu bolo popisane. da sa to cidlo vymenit aj nejako svojpomocne? No já to vyměnil a chybu to hází stále :-( takže u mě to budou asi ty kabely jak píše prassat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 21. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Po výměně snímače se musí vymazat chyba a udělat jeho přizpůsobení diagnostikou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 OK, chybu by som vymazat cez VAG vedel, ale da sa ten snimac prisposobit aj cez VAg, alebo iba cez tu skodovacku diagnostiku co maju v servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 22. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 VCDS: Snímač tlaku výfukových plynů (G450) - přizpůsobení Postupujte takto: pouze zapnout zapalování, bez startování zapnout VCDS ( VAG-COM ), přejděte do [01 - Motor] přejít na [Login - 11] 30605 = nastavení tlakového senzoru 1 pro výfukové plyny (G450) Poznámka: vypni zapalování po úpravě na dobu nejméně 10 sekund! nebo Postupujte takto: pouze zapnout zapalování, bez startování zapnout VCDS ( VAG-COM ), přejděte do [01 - Motor] přejděte na [Nastavení - 10] vyberte kanál 12 a přečíst hodnotu v poli 5 nastavte tuto hodnotu na "0" stiskněte tlačítko "Test" a uložte hodnotu Zadejte [Encryption II - 16] kód 30605 v Poznámka: Poznámka: vypni zapalování po úpravě na dobu nejméně 10 sekund! 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 (editace) dakujem, mozem to testnut ci mi to pojde aj na terajsom snimaci, ktory tam este zatial mam? nic tym nemozem pokazit nie? ja len aby som vedel na 100%, ze mi to pojde, ked ho objednam. Editováno: 22. Srpen 2016, autor: matelkoxxl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 22. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Možná jsem úplně nepochopil co máš v úmyslu.Pokud je čidlo vadné (VAG ukazuje chybu čidla), tak jej vyměň, chybu smázni a přizpůsob nové čidlo VAGem. Přizpůsobovat staré čidlo (tedy možná i vadné) povede pravděpodobně jen k rozhození měření. Buď se výstup z čidla - signál - nevejde do tolerance, nebo bude jednotce pravděpodobně lhát. Na snímači za pár korun, které má na starost hlídání filtru a na to navazující jeho regeneraci bych experiment asi nedělal. Řídící jednotka počítá s nějakou hodnotou signálu (které odpovídá určitému tlaku), kalibrací nového čidla VAGem se vlastně vynuluje ofset (odchylka) měření po starém čidle.To je vlastně důvod, proč po výměně za nové čidlo bez adaptace se stále zobrazuje chyba čidla (jednotka počítá s odchylkou, ale ta je po výměně čidla zase jiná, měření je mimo toleranci a elektronika to vyhodnotí jako chybu čidla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.