Clint Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Založil jsem oficiální vlákno, srovnávání benzínu s naftou a jejich motorizací je tématem velmi obšírným, oblíbeným a vedeným v rúzných vláknech. Zde tedy pěkně pohromadě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 A já začnu. Dieslům už všeobecně pomalu začíná zvonit hrana, protože udržet emise bude čím dál náročnější a u diesla obzvlášť. Někde jsem četl nějaký článek, že už kolem roku 2020 (nevím jaká v té době bude platit emisní třída Euro 7,8 ? ) Bude vývoj a výroba diesl. motorů tak drahá, že pomalu půjde do kytek. Už dnes se diesl vyplatí jen málo komu a díky vzkříšení benzínových motorů (turbomotorů) ani nemá pro mnoho lidí diesl význam (krom velkých SUV či dodávek apod.) Tedy, ať je dieslům země lehká. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Podle mého názoru diesel pořizují hlavně firmy do služebních aut. A není jich málo. Kvůli spotřebě. Já když počítal jen pořizovací náklady, tak při nájezdu 25tis ročně by se mi vyplatil po 2,5 roce. No do toho ovšem nezahrnuji servis, vyšší povinné ručení (o ceně paliva nediskutuji - ta se srovnala). Přitom bych celou dobu poslouchal jeho chrochtání (o vibracích nemluvě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Jojo, pěkné vibrace do spojkového pedálku, strýc má Yeti 2,0TDI 4x4 a S2 fl 2,0 TDI obojí 3 měsíce staré a u obojího pěkně vrní při sešlápnuté spojce do palečku, asi auto pro ženský, těm se ty vibrace možná budou líbit. Sešlápneš pedál plynu a čekáš dvě hodiny než se to nadechne a začne to táhnout (cca 2200 ot.) Hold není to TSI s krouťákem už od 1500 otáček 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Já to cejtil i hodně ve volantu, u benzínu necítíš nic, kolikrát jsem měl pocit, že mi zhasnul motor 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 To když jsem přešel Ze staré rotačky TDI O1 do Rapida, tak jsem zprvu furt otáčel klíčem, že nemám nastartováno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Můžu porovnávat super turbomotor 1,8 T pětiventil s 116 Kw a zkušenost s ním mám již neuvěřitelných 15 let. Jede super, dříve porážel suveréně Audi 2,5 tdi, protože u něho nevadne kroutící moment ve vyšších otáčkách a výkonově a pocitově byl na úrovní dřívějších benzínových třílitrů. Za tu dobu neztratil na půvabu a oceňuji že na pětku má neuvěřitelný rozssah 175 km/h a to se jinde jen tak nenajde. Spotřeba je stále mezi 6-7,7 litru podle režimu jízdy. Poruchy nejsou a tak je ekonomika za 15 let super. Dále u mého 2,5 Crdi u Sorenta oceňuju velkej obsah motoru a zátah od 1250 otáček a párkrát do roka překročím 3000 ot a rezerva je až k 4500 ot. Tedy převážně je provoz mezi 2000 - 2500 ot a to stačí na všechny režimy provozu. Spotřeba je okolo 8 litrů a tak to je k nevíře v porovnání s dnešníma osekanejma obsahama které to dohání otáčkama. Trošku přirovnám můj motor ke Caterpillaru, kdy od malých otáček zahvízdá turbo a krouťák letí strmě nahoru. To je bezva pro tahání vleků nebo v terénu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Jo znám ten motor, šéf ho měl v O1 služební 4x4 a když sjem do něj poprvé usednul až ve mě hrklo když jsem sešlápl plyn. Nevýhoda, spotřeba kolem 10 dlouhodobá, ale asi ten haldex udělal svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Ano když jsem přivezl tenkrát novou O1 SLX 1,8T tak jsem svezl souseda kterej sedlal Omegu MV6. Ten byl unesenej ze zátahu a proto brzy dal žravou Omegu pryč. Myslím že od té doby lepší motor nebyl udělán protože pětiventil byl maximum možnýho a při zachování vysoké životnosti. Spotřeba je opravdu nízká .Když jsem sháněl velké terénní auto tak přeplňovanej benzín nikde nebyl a tak jse akceptoval naftu. U velkého obsahu a ještě k tomu s Euro 4 bez zbytečných kravin které zkracují životnost je to dobrá volba. Jen pro porovnání jakou mám aktuálně teplotu motorovýho oleje (8,4 L). Dneska při 33 C a čekání v koloně od Hlávkova mostu k Muzeu to bylo 88 C a na dálnici pak 92 C. Po sjetí z dálnice pak 85 C a tak to beru jako dobré parametry k zachování životnosti motorovýho oleje. Jakou máte aktuálně tu teplotu při 33- 35 C venku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) s VR6 3.6 sem se nedotal nad 92 stupnu. u 1.8 TSI v klidu až 116 stupnu, u 2.0 TDI CR předchozí generace podobné... Tak teď něco k O3 2.0 TDI haldex: dnes sem tam měl na dálnici 114 stupnu. Editováno: 9. Červen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 To je tím, že dnes ty LL oleje vydrží 200 °C a 30tis najeto není problém tak není potřeba tolik chladit. Akorád jsem měl vždy za to, že Diesel tolik netopí jako benzín. Asi mylná domněnka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Petrr ty těm nesmylům s LL oleji věříš,nebo to byla ironie? K tématu,lidem co najedou do 15-18 tis.za rok se diesel v případě koupě novýho auta nevyplatí.Taková 1,4TSI může dieslům spotřebou směle konkurovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) Clinte myslím že jsi spustil novou verzi Hospody, verze 1.02.001 za to ti bude vděčný jen kokta a wolfspitz a podobní nešťastníci řešící nesmrtelnost brouka ... Editováno: 9. Červen 2014, autor: Hravec 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 U diesla dodržuju zásadu že jezdím na čistou naftu bez biosrágory a vím velice dobře proč. Dávám Vif kvůli mazivosti a to mi prodražuje naftu. Takže to ale neřeším, jde o životvost vstřikování, motoru atd. Toto majitelé benzínů nemusí řešit a do 1,8 T beru jeden z nejlevnějších benzínů a to v Uhřiněvsi a stále bez jediného problému. Je totiž Rakouskej a tak to je zase plus pro ekonomiku benzínového pohonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) sem nevěděl - že máš ve své sračce motor z O III HOŠI (nejsem sice moderátor), ale tady jste v sekci O III !!! prosím vemte to na vědomí - sračky s motorem 1,8 T který v O III nenajdeme tu nikoho nezajímají ! běžte si to řešit do hosdpody... Editováno: 9. Červen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Hravec - sice máš pravdu, že nejsme v sekci OIII, ano nepatří to sem, ale přestaň laskavě ponižovat cokoliv co není OIII. Taky asi nebudeš buzerant jen proto, že nosíš starší spodní prádlo než to co sem si já včera nové koupil... 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Boys, takhle tedy ne! 1. Přesunuji do hospody, protože to zde do ní stejně sklouzlo (to se dalo celkem očekávat). 2. Bez urážek a osobního napadání. Nebo to zarazím a podělím dotyčné patřičným ohodnocením! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) to s tím vůbec nesouvisí, o tom to vůbec není, je to o tom, že nejvíc zkušeností s O III co s ní běžně nejezdí - takto to schválně píši, abych zase nečetl, že kdo nemá O III je méněcenný - jak jsi to naznačil... chápu, že do sekce O III chodí Ti, co o ní uvažují, ale krafat o nesmyslech je o ničem... takže klid a méně vztahovačnosti.... edit. Paw - byl jsi rychlejší.... edit 2: podobné téma je manuál vs. DSG - tedy např. já když nemám DSG, jel jsem s ní všehovšudy 3x pár set metrů a tedy se nevyjadřuji k DSG, protože nemám zkušenost praktickou a trvalejšího rázu a to i když si dovolím tvrdit, že o jejím principu a fungování vím možná mnohem víc než jistá část diktujících v tom tématu... Editováno: 9. Červen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) Lidé mají tohle téma rádi, jde o něm psát do nekonečna, nakonec se stejně dobereme k tomu, že benzín je lepší volba Navíc k tomuto tématu to zbytečně sklouzává na mnoha jiných vláknech a tak to tady máme regulérně pěkně na hromadě, jak se říká... Pawouk: ano ano, hospoda je to pravé místo Editováno: 9. Červen 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 @Hravec moc slušně jsi se nevyjádřil, ale to mě nepřekvapuje. Až Ti bude sloužit OIII patnáct let bez strostí nebo i pět a půl roku jako můj Sori tak můžeš bejt taky spokojenej jako já. Třeba je pro někoho zajímavé jak se motory projevujou v praxi a i rozdíly mezi malinkatýma obsahy a většíma obsahy. Pokud bych uvažoval o novým autě tak i toto by mě zajímalo a nehleděl bych upnutě k jednomu výrobci. Přesně takto jsem postupoval v roce 2009 kdy jsem poprával auta od 1,8 l do 3 litrů. A reference byly podstatný a pak cennové nabídky. Nakonec všechny porazila firma z Bavorska svojí nabídkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 9. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 (editace) Pravda je, že 1,8T byl nesmrtelnej motor, navíc s perfektní dynamikou a žral dooknce méně než 1,8 bez turba. Kamarád ho měl v oktě a najel s nim opravdu spoustu km bez problémů. Samozřejmě v té době se honili všichni za spotřebou a brali 1,9 TDI, ale kdo byl trochu fajšmekr a chtěl nechávat ua sebou všechny ropáky, šáhnul jednoznačně po této motorizaci. Na mě byla tenkrát trochu finančně out, tak jsem vzal 1,6 MPI a myslel si, jak lítám.....ovšem do doby, než mi kamarád půjčil 1,8T Editováno: 9. Červen 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 S tímhle motorem se vždycky rád svezu,je to nezmar a na svojí dobu pecka,škoda,že je jich tak málo.No ona 1,8 TSI má taky něco do sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Koukám,že v tomhle vlákně bude fakt sranda:-))) Petrrr vsadím svoji uchrochtanou vibrující O III na to,že zatímco tvoje mrtvola už bude solidně ožraná od červů, tak z výrobních linek budou stále sjíždět vozy s dieselovými motory. O III je můj první diesel,jeho koupi ovlivnilo několik faktorů i když se o té doby moje situace radikálně změnila a je pro mě teď diesel "nevýhodný" rozhodně se ho nehodlám zbavit,ten motor mě zatím jen těší. A raději milionkrát diesel než ušmudlanou 1,2TSI aspoň co se Octavie týče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Já jsem zase rád že jsem 2,0 TDI nevzal a mám 1,8 TSI. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 @Hravec moc slušně jsi se nevyjádřil, ale to mě nepřekvapuje. Až Ti bude sloužit OIII patnáct let bez strostí nebo i pět a půl roku jako můj Sori tak můžeš bejt taky spokojenej jako já. Třeba je pro někoho zajímavé jak se motory projevujou v praxi a i rozdíly mezi malinkatýma obsahy a většíma obsahy. Pokud bych uvažoval o novým autě tak i toto by mě zajímalo a nehleděl bych upnutě k jednomu výrobci. Přesně takto jsem postupoval v roce 2009 kdy jsem poprával auta od 1,8 l do 3 litrů. A reference byly podstatný a pak cennové nabídky. Nakonec všechny porazila firma z Bavorska svojí nabídkou. věř tomu že nebude.... né že bych měl tiskárnu peněz nebo zlaté doly, ale nepředstavuji si jezdit starou mrdkou a pokukovat po mladších, tak to nedělám ani s ženskejma.... vždy jsem měl výrazně mladší manželky či přítelky... takže ani u auta se nebudu živýrovat - max 4 roky a jde do světa... takže co bude až bude mě je úplně fuk byť bych měl něco prodat abych mě na nové auto... p.s. aha sem nevěděl že ty mrdyky korejsky pochází z bavorska, že by je tram doensl ten meterorit co dopadl kdysi vytvořil u nás zásobyčky vlavínů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.