Clint Vloženo 10. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 To říkaj ti, co na ní nemaj :D No je to věc priority a peněz. Já uvažuji o O3, ale z důvodu polepšení si na motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Bohužel je pravda,že jízdní vlastnosti O1 nejsou zrovna moc super,s benzíňákama obecně seděli trošku líp.Nezapomenu,jak jsem jezdil s tatovim služebákem 1,8 bez t a jak u toho při trochu sportovní jízdě pištěli gumy,připadal jsem si jak Senna. Kdysi v Topgearu spráskali s fabii rs coopra s,Clakrson z toho byl dost vykolejenej,že auto co jezdí za 5 litru natře tu jejich ikonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Jízdní vlastnosti odpovídají rozvoru a vím že nad 200 km/h to není tak stabilní, jenže takovou rychlostí dávno nejezdím. Dost pomáhaj dobrý gumy 205 ky a ty byly již dodány s autem. Kdybych přemejšlel nad silničním nástupcem tak asi Mazda 6 tam je ještě svět okolo motorů celkem Ok. Jinak díky tomu že je O1 dobře vybavená i se střešním oknem tak mě to netrápí a konec konců je to super investice a i když jsem první majitel tak nemusím truchlit nad zůstatkovou cenou, ona dělá radost stále a to od roku 1999. Co víc si přát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Jako na zavolanou jsem dneska dostal leták Auto Kelly a tam nabízí 4x vstřikovač Bosch pro O1 1,9 TDI 66 Kw a to za 42 280 Kč místo ceny v servisu Škoda kde je 53 569 Kč. Tedy to je dobrej argument pro benzínový auto kde nehrozí po jednom nešťastném tankování takováto finanční rána. Tedy auto na naftu v záruce ano a po záruce jen doufat že to přijde co nejpozději. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 1,8 T je velice pružný motor v širokém spektru otáček, ale na té fábii RS se mi líbilo, že prostě zabrala. Pokud se pamatuji dobře, tak gumy kvikly o asfalt ještě na trojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Otazka k tematu: Porovnal nekdo z Vas realne naklady benzin vs. nafta? Vsichni o tom mluvi, ale mam pocit, ze se jen placa a nikdo nic nevi. Ted mam benzin O1 a pro budouci auto (O3 nebo G7 Variant) chci promyslet ekonomickou stranku veci. Nakupni cena, spotreba, to jsou jasny veci. Ale resil treba nekdo se Skodovkou planovane ceny servisnich kontrol, zda se lisi? Lisi se? Pravda nebo lez? Prosim o realne nazory a zkusenosti. O zdejsi trolly nemam zajem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 (editace) LPG.... :kol-31:ani nafta ani benzín......a když už tak benzín..naftu pouze nějaký starý motor TDI 66 či 81kw...novou naftu ne....pokud je LPG seštelované dělá jen a jen radost.... Editováno: 24. Červen 2014, autor: mira Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 24. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Akorát snižuje výkon.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Za mě benzín, ale to hlavně z důvodu, že můj roční nájezd a trasy do práce by pro diesel byly utrpení a to hlavně v zimě. Mno a druhý důvod je, že prostě benzín jede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 24. Červen 2014 Sdílet Vloženo 24. Červen 2014 Akorát snižuje výkon.... no mám dve autá na LPG a nejako to po prepnutí necítim za mna jednoznačne BA+LPG, na prvom jazdím za 6,3 a na druhom za 7,2 servis v pohode sám v prípade pomocou kamaráta a dízel? nie dakujem stačí ked počúvam ludí okolo mna čo dechtáky majú (nie reči tu na fore)málo kto je spokojný ale sú aj taký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Jsme teď v Itálii s kámošem. Já mám Yetiho TDI 103kw 4x4 a on Yetiho 1,4 Tsi. Nedá se absolutně srovnat jak má TDI vysoký kroutící moment. Do kopců přez Brenner jsem ho nechával hodně pozadu zatím co já jel všechny kopce na 6 tku. Ale nejvíc mne dostala spotřeba. Já z Prahy 6,2 a on 7,8 . S předokolkou. Sám uznal že nafta je nafta a s tím nikdo nic neudělá. Z jednoho litru nafty se vydá téměř o polovinu více energie než z jednoho litru benzínu. To je ukazatel. Navíc já najedu 80 tisíc ročně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Nemůžeš srovnávat s 1,4 TSI. S touhle motorizací lze srovnávat ještě tak 1,6 TDI, případně 2,0 81KW. To je jasné, že 103 pojede lépe a bude žrát méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Účelové srovnání. Když najedu 80 tkm ročně, není se prakticky o čem bavit. Navíc u krabice, jako je Yeti, je ten rozdíl ve spotřebě ještě větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Jojo, ten odpor vzduchu je u toho krabicoida opravdu značnej (proto je určen převážně do města) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TSI Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 A do terénu taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 4. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Do lehčího ano. Bydlet na horách, asi bych bral ve čtyřkolce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Zalezi v cem tu 1,2 mas. Treba i ta moje posrana 1,2 v Rapidu ma jen o 0,2 s pomalejsi zrychleni nez S2 fl, 2,0 TDI 103KW. Samozrejme pojud pujde o pruzne zrychleni bude to zas neco jineho obzvlaste nad 120 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Petře, reaguješ na smazaný post. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Jsem si rikal ze uz je vecer a ze uz to mam v hlave pomotane. Ze nevim kam to zmizlo. Tady z lidi delate blbce. Ja vim Dobrany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 To byla duplicita, či vlastně triplicita. Takže proto je to pryč. Na Dobřany to ještě není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alfons4 Vloženo 23. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2014 Jasne benzin. Diesel ma sice nizsi spotrebu, ale vyssi ostatni naklady a je nudnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohák Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Účelové srovnání. Když najedu 80 tkm ročně, není se prakticky o čem bavit. Navíc u krabice, jako je Yeti, je ten rozdíl ve spotřebě ještě větší. Prima by bylo srovnani BA/nafta s najezdem 15 000 km, vykon priblizne stejny plusminus 10 kW, vcetne servisnich nakladu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Ja nedam na benzin dopustit sice jsem drive jezdil v 1.9 tdi 66kw ALH s jinyma tryskama a chipem ale na 2.0TFSI to proste nema kultivovanost tichost a pruznost je u tohoto motoru paradni a spotřeba je holt vyssi logicky ale za tu srandu to stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 zdarec chlapi, mam jeden problem, mam 20l plechovy kanystr na naftu a byl prazdny, mozna trochu zustalo nafty (jak kdyz se cely nevyleje a zustane tam par kapek nafty) a natankoval jsem do nej natural co s tim? muzu ten natural pouzit do auta - do benzinaku? stane se neco? nebo mam natankovat 3/4 nadrze benzinu a treba pulku toho kanystru nalet, aby se pripadne trochu nafty naredilo na vetsi objem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.