Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bohužel je pravda,že jízdní vlastnosti O1 nejsou zrovna moc super,s benzíňákama obecně seděli trošku líp.Nezapomenu,jak jsem jezdil s tatovim služebákem 1,8 bez t a jak u toho při trochu sportovní jízdě pištěli gumy,připadal jsem si jak Senna.

Kdysi v Topgearu spráskali s fabii rs coopra s,Clakrson z toho byl dost vykolejenej,že auto co jezdí za 5 litru natře tu jejich ikonu.

Vloženo

Jízdní vlastnosti odpovídají rozvoru a vím že nad 200 km/h  to není tak stabilní, jenže takovou rychlostí dávno nejezdím. Dost pomáhaj dobrý gumy 205 ky a ty byly již dodány s autem. Kdybych přemejšlel nad silničním nástupcem tak asi Mazda 6 tam je ještě svět okolo motorů celkem Ok.

Jinak díky tomu že je O1 dobře vybavená i se střešním oknem tak mě to netrápí a konec konců je to super investice a i když jsem první majitel tak nemusím truchlit nad zůstatkovou cenou, ona dělá radost stále a to od roku 1999. Co víc si přát.

Vloženo

Jako na zavolanou jsem dneska dostal leták Auto Kelly a tam nabízí 4x vstřikovač Bosch pro O1 1,9 TDI 66 Kw a to za 42 280 Kč místo ceny v servisu Škoda kde je 53 569 Kč. Tedy to je dobrej argument pro benzínový auto kde nehrozí po jednom nešťastném tankování takováto finanční rána. Tedy auto na naftu v záruce ano a po záruce jen doufat že to přijde co nejpozději.

Vloženo

1,8 T je velice pružný motor v širokém spektru otáček, ale na té fábii RS se mi líbilo, že prostě zabrala. Pokud se pamatuji dobře, tak gumy kvikly o asfalt ještě na trojku.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Otazka k tematu:

Porovnal nekdo z Vas realne naklady benzin vs. nafta? Vsichni o tom mluvi, ale mam pocit, ze se jen placa a nikdo nic nevi. Ted mam benzin O1 a pro budouci auto (O3 nebo G7 Variant) chci promyslet ekonomickou stranku veci. Nakupni cena, spotreba, to jsou jasny veci. Ale resil treba nekdo se Skodovkou planovane ceny servisnich kontrol, zda se lisi? Lisi se? Pravda nebo lez? Prosim o realne nazory a zkusenosti. O zdejsi trolly nemam zajem.

Vloženo (editace)

LPG.... :kol-31:ani nafta ani benzín......a když už tak benzín..naftu pouze nějaký starý motor TDI 66 či 81kw...novou naftu ne....pokud je LPG seštelované dělá jen a jen radost....

Editováno: , autor: mira
Vloženo

Akorát snižuje výkon.... :(

no mám dve autá na LPG a nejako to po prepnutí necítim za mna jednoznačne BA+LPG, na prvom jazdím za 6,3 a na druhom za 7,2 servis v pohode sám v prípade pomocou kamaráta a dízel? nie dakujem stačí ked počúvam ludí okolo mna čo dechtáky majú  (nie reči tu na fore)málo kto je spokojný ale sú aj taký

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jsme teď v Itálii s kámošem. Já mám Yetiho TDI 103kw 4x4 a on Yetiho 1,4 Tsi. Nedá se absolutně srovnat jak má TDI vysoký kroutící moment. Do kopců přez Brenner jsem ho nechával hodně pozadu zatím co já jel všechny kopce na 6 tku. Ale nejvíc mne dostala spotřeba. Já z Prahy 6,2 a on 7,8 . S předokolkou. Sám uznal že nafta je nafta a s tím nikdo nic neudělá. Z jednoho litru nafty se vydá téměř o polovinu více energie než z jednoho litru benzínu. To je ukazatel. Navíc já najedu 80 tisíc ročně.

Vloženo

Nemůžeš srovnávat s 1,4 TSI. S touhle motorizací lze srovnávat ještě tak 1,6 TDI, případně 2,0 81KW.  To je jasné, že 103 pojede lépe a bude žrát méně.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zalezi v cem tu 1,2 mas. Treba i ta moje posrana 1,2 v Rapidu ma jen o 0,2 s pomalejsi zrychleni nez S2 fl, 2,0 TDI 103KW. Samozrejme pojud pujde o pruzne zrychleni bude to zas neco jineho obzvlaste nad 120 km/h

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Účelové srovnání. Když najedu 80 tkm ročně, není se prakticky o čem bavit. Navíc u krabice, jako je Yeti, je ten rozdíl ve spotřebě ještě větší.

Prima by bylo srovnani BA/nafta s najezdem 15 000 km, vykon priblizne stejny plusminus 10 kW, vcetne servisnich nakladu. 

Vloženo

Ja nedam na benzin dopustit sice jsem drive jezdil v 1.9 tdi 66kw ALH s jinyma tryskama a chipem ale na 2.0TFSI to proste nema kultivovanost tichost a pruznost je u tohoto motoru paradni a spotřeba je holt vyssi logicky ale za tu srandu to stoji

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

zdarec chlapi, mam jeden problem, mam 20l plechovy kanystr na naftu a byl prazdny, mozna trochu zustalo nafty (jak kdyz se cely nevyleje a zustane tam par kapek nafty) a natankoval jsem do nej natural co s tim? muzu ten natural pouzit do auta - do benzinaku? stane se neco? nebo mam natankovat 3/4 nadrze benzinu a treba pulku toho kanystru nalet, aby se pripadne trochu nafty naredilo na vetsi objem?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...