Červen 10, 201411 r Autor To říkaj ti, co na ní nemaj :D No je to věc priority a peněz. Já uvažuji o O3, ale z důvodu polepšení si na motoru
Červen 10, 201411 r Bohužel je pravda,že jízdní vlastnosti O1 nejsou zrovna moc super,s benzíňákama obecně seděli trošku líp.Nezapomenu,jak jsem jezdil s tatovim služebákem 1,8 bez t a jak u toho při trochu sportovní jízdě pištěli gumy,připadal jsem si jak Senna. Kdysi v Topgearu spráskali s fabii rs coopra s,Clakrson z toho byl dost vykolejenej,že auto co jezdí za 5 litru natře tu jejich ikonu.
Červen 10, 201411 r Jízdní vlastnosti odpovídají rozvoru a vím že nad 200 km/h to není tak stabilní, jenže takovou rychlostí dávno nejezdím. Dost pomáhaj dobrý gumy 205 ky a ty byly již dodány s autem. Kdybych přemejšlel nad silničním nástupcem tak asi Mazda 6 tam je ještě svět okolo motorů celkem Ok. Jinak díky tomu že je O1 dobře vybavená i se střešním oknem tak mě to netrápí a konec konců je to super investice a i když jsem první majitel tak nemusím truchlit nad zůstatkovou cenou, ona dělá radost stále a to od roku 1999. Co víc si přát.
Červen 10, 201411 r Jako na zavolanou jsem dneska dostal leták Auto Kelly a tam nabízí 4x vstřikovač Bosch pro O1 1,9 TDI 66 Kw a to za 42 280 Kč místo ceny v servisu Škoda kde je 53 569 Kč. Tedy to je dobrej argument pro benzínový auto kde nehrozí po jednom nešťastném tankování takováto finanční rána. Tedy auto na naftu v záruce ano a po záruce jen doufat že to přijde co nejpozději.
Červen 10, 201411 r 1,8 T je velice pružný motor v širokém spektru otáček, ale na té fábii RS se mi líbilo, že prostě zabrala. Pokud se pamatuji dobře, tak gumy kvikly o asfalt ještě na trojku.
Červen 19, 201411 r Otazka k tematu: Porovnal nekdo z Vas realne naklady benzin vs. nafta? Vsichni o tom mluvi, ale mam pocit, ze se jen placa a nikdo nic nevi. Ted mam benzin O1 a pro budouci auto (O3 nebo G7 Variant) chci promyslet ekonomickou stranku veci. Nakupni cena, spotreba, to jsou jasny veci. Ale resil treba nekdo se Skodovkou planovane ceny servisnich kontrol, zda se lisi? Lisi se? Pravda nebo lez? Prosim o realne nazory a zkusenosti. O zdejsi trolly nemam zajem.
Červen 24, 201411 r LPG.... :kol-31:ani nafta ani benzín......a když už tak benzín..naftu pouze nějaký starý motor TDI 66 či 81kw...novou naftu ne....pokud je LPG seštelované dělá jen a jen radost.... Upraveno Červen 24, 201411 r od mira
Červen 24, 201411 r Za mě benzín, ale to hlavně z důvodu, že můj roční nájezd a trasy do práce by pro diesel byly utrpení a to hlavně v zimě. Mno a druhý důvod je, že prostě benzín jede
Červen 24, 201411 r Akorát snižuje výkon.... no mám dve autá na LPG a nejako to po prepnutí necítim za mna jednoznačne BA+LPG, na prvom jazdím za 6,3 a na druhom za 7,2 servis v pohode sám v prípade pomocou kamaráta a dízel? nie dakujem stačí ked počúvam ludí okolo mna čo dechtáky majú (nie reči tu na fore)málo kto je spokojný ale sú aj taký
Červenec 4, 201411 r Jsme teď v Itálii s kámošem. Já mám Yetiho TDI 103kw 4x4 a on Yetiho 1,4 Tsi. Nedá se absolutně srovnat jak má TDI vysoký kroutící moment. Do kopců přez Brenner jsem ho nechával hodně pozadu zatím co já jel všechny kopce na 6 tku. Ale nejvíc mne dostala spotřeba. Já z Prahy 6,2 a on 7,8 . S předokolkou. Sám uznal že nafta je nafta a s tím nikdo nic neudělá. Z jednoho litru nafty se vydá téměř o polovinu více energie než z jednoho litru benzínu. To je ukazatel. Navíc já najedu 80 tisíc ročně.
Červenec 4, 201411 r Autor Nemůžeš srovnávat s 1,4 TSI. S touhle motorizací lze srovnávat ještě tak 1,6 TDI, případně 2,0 81KW. To je jasné, že 103 pojede lépe a bude žrát méně.
Červenec 4, 201411 r Účelové srovnání. Když najedu 80 tkm ročně, není se prakticky o čem bavit. Navíc u krabice, jako je Yeti, je ten rozdíl ve spotřebě ještě větší.
Červenec 4, 201411 r Autor Jojo, ten odpor vzduchu je u toho krabicoida opravdu značnej (proto je určen převážně do města)
Červenec 14, 201411 r Zalezi v cem tu 1,2 mas. Treba i ta moje posrana 1,2 v Rapidu ma jen o 0,2 s pomalejsi zrychleni nez S2 fl, 2,0 TDI 103KW. Samozrejme pojud pujde o pruzne zrychleni bude to zas neco jineho obzvlaste nad 120 km/h
Červenec 14, 201411 r Jsem si rikal ze uz je vecer a ze uz to mam v hlave pomotane. Ze nevim kam to zmizlo. Tady z lidi delate blbce. Ja vim Dobrany.
Červenec 14, 201411 r To byla duplicita, či vlastně triplicita. Takže proto je to pryč. Na Dobřany to ještě není.
Říjen 23, 201410 r Jasne benzin. Diesel ma sice nizsi spotrebu, ale vyssi ostatni naklady a je nudnej
Prosinec 21, 201410 r Účelové srovnání. Když najedu 80 tkm ročně, není se prakticky o čem bavit. Navíc u krabice, jako je Yeti, je ten rozdíl ve spotřebě ještě větší. Prima by bylo srovnani BA/nafta s najezdem 15 000 km, vykon priblizne stejny plusminus 10 kW, vcetne servisnich nakladu.
Prosinec 21, 201410 r Ja nedam na benzin dopustit sice jsem drive jezdil v 1.9 tdi 66kw ALH s jinyma tryskama a chipem ale na 2.0TFSI to proste nema kultivovanost tichost a pruznost je u tohoto motoru paradni a spotřeba je holt vyssi logicky ale za tu srandu to stoji
Březen 8, 201510 r zdarec chlapi, mam jeden problem, mam 20l plechovy kanystr na naftu a byl prazdny, mozna trochu zustalo nafty (jak kdyz se cely nevyleje a zustane tam par kapek nafty) a natankoval jsem do nej natural co s tim? muzu ten natural pouzit do auta - do benzinaku? stane se neco? nebo mam natankovat 3/4 nadrze benzinu a treba pulku toho kanystru nalet, aby se pripadne trochu nafty naredilo na vetsi objem?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.