Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mam tuto zavadu auto jede normalne jen sviti kontrolka motoru a na dignostice je tato zavada.

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 AP    HW: 03L 906 022 GA
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  2847
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 29106 141 86171
                      VCID: 73EFC11512AE091

2 Faults Found:

009754 - Coolant Pump 2
               P261A - 000 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 239672 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2125.14.06
                    Time: 22:48:20

             Freeze Frame:
                    RPM: 1058 /min
                    Speed: 2.0 km/h
                    Voltage: 13.60 V
                    Lambda: 95.5 %
                    Bin. Bits: 10011111
                    Bin. Bits: 00000000
                    Temperature: 38.7°C

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1
               P2009 - 000 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Mileage: 240532 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2125.14.14
                    Time: 04:41:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 1840 /min
                    Speed: 76.0 km/h
                    Load: 68.6 %
                    Load: 100.0 %
                    Lambda: 98.6 %
                    Mass Air / Rev.: 875.0 mg/str
                    Temperature: 84.6°C

 

To by mělo byt asi toto.

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l128063d-klapka-regulatoru-2-0tdi-125kw-de-15066.html

 

Mate nekdo zkusenosti s touto chybou??

 

Diky
 

skontroluj poistky v motorovom priestore..niekde tu je istotne o tom tema,len som cez mobil,takze vyhladavanie nic moc..

pisane z mobilu

  • 4 týdny později...

Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým?

Upraveno od edob

Klasická závada nejdou pak ani ventilátory na Saharach

A čo sa s tým dá urobiť tak aby všetko fungovalo?

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

ak bude stale vyrazat poistku,tak pomoze len vymena klapky :(

pisane z mobilu

Upraveno od libero

Asi sa bavíme o dvoch rôznych veciach. Mne poistky nevyráža, len mi hlási neplatný signál od snímača polohy škrtiacej klapky. A je to sporadicky, po vymazaní niekedy skôr, inokedy zas neskôr i po mesiaci.

 

 

1 nalezena chyba:
008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu
P2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 49
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 139017 km
Indikace času: 0
Datum: 2057.14.13
Čas: 19:56:19

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

ale nakoniec to skončí u toho čo som písal o príspevok vyššie

Tak som to nakoniec rozobral, klapka bola relativne čistá, bez karbonu, tak som ju otvoril, ale dnu bola čistá ako nová. Akurát mi z nej vypadol kúsok umelej hmoty Odlomený kus.jpg , má priemer asi 4 mm a výšku asi 1,5 mm. Založil som všetko naspäť a naštartoval. Všetko OK, ale po druhom, alebo treťom štarte sa kontrolka rozsvieti znovu. Vie niekto poradiť, čo s tým?

post-84050-0-48363700-1404900660_thumb.j

Co máš tedy za motor, že to samé píšeš i do sekce Fabia I 1.9 TDI? Tam jsem to odstranil, musí ti stačit jedno vlákno.

Ako som písal 2.0 TDI/CR, viac neviem zistiť. Našiel som dve vlákna o tej samej klapke, tak som len využil toho, že tam píšu iní. Síce nie o SBII, ale v principe o tom istom.

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.

  • Autor

Tak ja mam pojistky vsechny ok...Jen nevim, jestli je to ta klapka pred EGR ventilem nebo ta klapka, co je soucasti toho celýho hliníkovýho sání. Mam 125kw CR

Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu attachicon.gifVCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým?

Vie niekto poradiť ako by by vyzerala chybová hláška v prípade, že by sa jednalo o klapky až za EGR? Klapka v sacom potrubí stojí cez 100€ a nerád by som ju kupoval zbytočne ak by to nebol ten problém. Inak ventilátory na saharách idú OK, takže asi to nie je poistka.

Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu attachicon.gifVCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým?

Tak som nakoniec dal novú klapku, ale nepomohlo to. po vymazaní závady je všetko OK. Spravidla po treťom naštartovaní od vymazania chyby sa kontrolka rozsvieti znovu s tou samou chybou. Nevie niekto čo to môže byť za závada?

Kamarád má to samé na Passatu. Vyměnil klapku a stále stejná závada. Zvykl si na společnost žluté kontrolky...

Nevím, ale nemusí se nová klapka nakodovat (přizpůsobit, nastavit výchozí hodnoty) nebo tak něco?

Možná jen smazání chyby nestačí.

Skúsil som aj prispôsobenie podľa odkazu nižšie, ale VCDS mi nahlási post-84050-0-77323700-1406273715_thumb.j chybu "Skupina 098 nie je prístupná". Je ale zaujímavé, že po vymazaní chybovej hlášky sú prvá dva štarty v poriadku, teda žiadna konttrolka nesvieti. Tá sa rousvieti až po treťom naštartovaní. Nie po druhom, nie po štvrtom, alebo neskôr, ale vždy po trťom štarte.

 

Tak som sa ešte pozrel na diagnostiku. Po vymazaní chyby kontrolka zhasne, ale keď sa znovu pripojím s diagnostikou tak mi chybu znova nahlási, ako keby nebola vymazaná, aj keď motor nebol naštartovaný.

 

V zozname nájdených riadiacich jednotiek vôbec nie je klapka nasávaného vzduchu a neviem ako sa k nej dostať. Budem povďačný za každú radu.

 

Odkaz: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

Upraveno od edob

Asi sa bavíme o dvoch rôznych veciach. Mne poistky nevyráža, len mi hlási neplatný signál od snímača polohy škrtiacej klapky. A je to sporadicky, po vymazaní niekedy skôr, inokedy zas neskôr i po mesiaci.

 

 

1 nalezena chyba:

008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu

P2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAP

info o závadě:

Stav závad: 11100000

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 49

Počítadlo resetů: 255

Kilometry: 139017 km

Indikace času: 0

Datum: 2057.14.13

Čas: 19:56:19

Zdravím všetkých, vie niekto poradiť čo presne znamená "Stav závad: 11100000"? Je nejaký kľúč, alebo návod ako toto číslo "dekódovať"? To číslo sa rôzne mení od jednej až po tri jedničky na začiatku.

  • 1 měsíc později...

Takže nakoniec je to úplne ináč. Na ovládaní škrtiacich klapiek v sacom potrubí je ich poloha snímaná pomocou Hallového senzoru a ten sa zrejme poškodil. Snímač je umiestený v umelohmotnom kryte ovládania. Samozrejme, že sa samostatne nedá kúpiť ani ten kryt, ani ovládanie, takže nezostáva nič iného len kúpiť celé sacie potrubie a z neho potom použiť len samotné ovládanie, pokiaľ nechcete celé sanie rozobrať. Po výmene ovládania (3 skrutky) je všetko OK.

  • 8 měsíců později...
  • 6 měsíců později...

Tak ja mam pojistky vsechny ok...Jen nevim, jestli je to ta klapka pred EGR ventilem nebo ta klapka, co je soucasti toho celýho hliníkovýho sání. Mam 125kw CR

tak jak to dopadlo? vyřešil jsi to nějak?

  • 2 týdny později...

Zdravím a prosím o radu :kol-72: , dneska se my po nastartování rozblikalo žhavení, při domácí diagnostice delphy čína napsalo obvod Snímače/spínače A polohy škrtící klapky/ pedálu - nízký vstuní signál

  neporadíte někdo co stím :kol-26:  zítra musím na otočku do Němec a mám strach aby to za těch 2000km neumřelo, moc děkuji za rady :kol-47:  

  • 2 týdny později...
  • Autor

Vyřešeno!!!! Byl to servomotor ovladani klapek v sacim potrubí.Ted uz jde koupit samostatne a ne jen komplet vcetne sani cena 3500kc. Druha závada přídavne vodni čerpadlo uz vyhazovalo pojistku k ventilatorum tak už byla nutná výměna. Konečně už nesviti kontrolka motoru

  • 1 rok později...

Mám stejný problém a chci se ale zeptat. Muselo jít sání ven? Mám totiž motor 125kW CEGA a nevím proč, ale šrouby jsou směrem k motoru a ne k chladiči. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.