Publikováno Červen 9, 201411 r Mam tuto zavadu auto jede normalne jen sviti kontrolka motoru a na dignostice je tato zavada. Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clbControl Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 29106 141 86171 VCID: 73EFC11512AE091 2 Faults Found:009754 - Coolant Pump 2 P261A - 000 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 239672 km Time Indication: 0 Date: 2125.14.06 Time: 22:48:20 Freeze Frame: RPM: 1058 /min Speed: 2.0 km/h Voltage: 13.60 V Lambda: 95.5 % Bin. Bits: 10011111 Bin. Bits: 00000000 Temperature: 38.7°C008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2009 - 000 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 240532 km Time Indication: 0 Date: 2125.14.14 Time: 04:41:42 Freeze Frame: RPM: 1840 /min Speed: 76.0 km/h Load: 68.6 % Load: 100.0 % Lambda: 98.6 % Mass Air / Rev.: 875.0 mg/str Temperature: 84.6°C To by mělo byt asi toto. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l128063d-klapka-regulatoru-2-0tdi-125kw-de-15066.html Mate nekdo zkusenosti s touto chybou?? Diky
Červen 9, 201411 r skontroluj poistky v motorovom priestore..niekde tu je istotne o tom tema,len som cez mobil,takze vyhladavanie nic moc.. pisane z mobilu
Červenec 3, 201411 r Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým? Upraveno Červenec 3, 201411 r od edob
Červenec 5, 201411 r A čo sa s tým dá urobiť tak aby všetko fungovalo? Upraveno Červenec 5, 201411 r od Pawouk Odstraněna citace.
Červenec 5, 201411 r ak bude stale vyrazat poistku,tak pomoze len vymena klapky pisane z mobilu Upraveno Červenec 5, 201411 r od libero
Červenec 5, 201411 r Asi sa bavíme o dvoch rôznych veciach. Mne poistky nevyráža, len mi hlási neplatný signál od snímača polohy škrtiacej klapky. A je to sporadicky, po vymazaní niekedy skôr, inokedy zas neskôr i po mesiaci. 1 nalezena chyba:008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchuP2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAPinfo o závadě:Stav závad: 11100000Priorita závad: 2Frekvence závad: 49Počítadlo resetů: 255Kilometry: 139017 kmIndikace času: 0Datum: 2057.14.13Čas: 19:56:19 Upraveno Červenec 5, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Červenec 9, 201411 r Tak som to nakoniec rozobral, klapka bola relativne čistá, bez karbonu, tak som ju otvoril, ale dnu bola čistá ako nová. Akurát mi z nej vypadol kúsok umelej hmoty , má priemer asi 4 mm a výšku asi 1,5 mm. Založil som všetko naspäť a naštartoval. Všetko OK, ale po druhom, alebo treťom štarte sa kontrolka rozsvieti znovu. Vie niekto poradiť, čo s tým?
Červenec 9, 201411 r Co máš tedy za motor, že to samé píšeš i do sekce Fabia I 1.9 TDI? Tam jsem to odstranil, musí ti stačit jedno vlákno.
Červenec 9, 201411 r Ako som písal 2.0 TDI/CR, viac neviem zistiť. Našiel som dve vlákna o tej samej klapke, tak som len využil toho, že tam píšu iní. Síce nie o SBII, ale v principe o tom istom. Upraveno Červenec 9, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Červenec 9, 201411 r Autor Tak ja mam pojistky vsechny ok...Jen nevim, jestli je to ta klapka pred EGR ventilem nebo ta klapka, co je soucasti toho celýho hliníkovýho sání. Mam 125kw CR
Červenec 16, 201411 r Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým? Vie niekto poradiť ako by by vyzerala chybová hláška v prípade, že by sa jednalo o klapky až za EGR? Klapka v sacom potrubí stojí cez 100€ a nerád by som ju kupoval zbytočne ak by to nebol ten problém. Inak ventilátory na saharách idú OK, takže asi to nie je poistka.
Červenec 24, 201411 r Mám podobný problém. Sporadicky mi hlási chybu VCDS DTC Printout1.pdf, že snímač polohy klapky v sacom potrubí dáva neplatný signál. Po vymazaní pamäte je niekedy aj mesiac pokoj, niekedy len pár hodín a znovu sa rozsvieti kontrolka. Vie niekto poradiť čo s tým? Tak som nakoniec dal novú klapku, ale nepomohlo to. po vymazaní závady je všetko OK. Spravidla po treťom naštartovaní od vymazania chyby sa kontrolka rozsvieti znovu s tou samou chybou. Nevie niekto čo to môže byť za závada?
Červenec 24, 201411 r Kamarád má to samé na Passatu. Vyměnil klapku a stále stejná závada. Zvykl si na společnost žluté kontrolky...
Červenec 24, 201411 r Nevím, ale nemusí se nová klapka nakodovat (přizpůsobit, nastavit výchozí hodnoty) nebo tak něco? Možná jen smazání chyby nestačí.
Červenec 25, 201411 r Skúsil som aj prispôsobenie podľa odkazu nižšie, ale VCDS mi nahlási chybu "Skupina 098 nie je prístupná". Je ale zaujímavé, že po vymazaní chybovej hlášky sú prvá dva štarty v poriadku, teda žiadna konttrolka nesvieti. Tá sa rousvieti až po treťom naštartovaní. Nie po druhom, nie po štvrtom, alebo neskôr, ale vždy po trťom štarte. Tak som sa ešte pozrel na diagnostiku. Po vymazaní chyby kontrolka zhasne, ale keď sa znovu pripojím s diagnostikou tak mi chybu znova nahlási, ako keby nebola vymazaná, aj keď motor nebol naštartovaný. V zozname nájdených riadiacich jednotiek vôbec nie je klapka nasávaného vzduchu a neviem ako sa k nej dostať. Budem povďačný za každú radu. Odkaz: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html Upraveno Červenec 26, 201411 r od edob
Červenec 29, 201411 r Asi sa bavíme o dvoch rôznych veciach. Mne poistky nevyráža, len mi hlási neplatný signál od snímača polohy škrtiacej klapky. A je to sporadicky, po vymazaní niekedy skôr, inokedy zas neskôr i po mesiaci. 1 nalezena chyba: 008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu P2015 - 000 - neplatný signál - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 11100000 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 49 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 139017 km Indikace času: 0 Datum: 2057.14.13 Čas: 19:56:19 Zdravím všetkých, vie niekto poradiť čo presne znamená "Stav závad: 11100000"? Je nejaký kľúč, alebo návod ako toto číslo "dekódovať"? To číslo sa rôzne mení od jednej až po tri jedničky na začiatku.
Červenec 30, 201411 r nevím,možná to s tím nesouvisí,ale podívej se na toto,je to myslím hodně podobné http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=735028
Září 5, 201410 r Takže nakoniec je to úplne ináč. Na ovládaní škrtiacich klapiek v sacom potrubí je ich poloha snímaná pomocou Hallového senzoru a ten sa zrejme poškodil. Snímač je umiestený v umelohmotnom kryte ovládania. Samozrejme, že sa samostatne nedá kúpiť ani ten kryt, ani ovládanie, takže nezostáva nič iného len kúpiť celé sacie potrubie a z neho potom použiť len samotné ovládanie, pokiaľ nechcete celé sanie rozobrať. Po výmene ovládania (3 skrutky) je všetko OK.
Květen 14, 201510 r P2015 - http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm prý častá závada u CR, třeba někomu pomůže
Prosinec 10, 20159 r Tak ja mam pojistky vsechny ok...Jen nevim, jestli je to ta klapka pred EGR ventilem nebo ta klapka, co je soucasti toho celýho hliníkovýho sání. Mam 125kw CR tak jak to dopadlo? vyřešil jsi to nějak?
Prosinec 20, 20159 r Zdravím a prosím o radu , dneska se my po nastartování rozblikalo žhavení, při domácí diagnostice delphy čína napsalo obvod Snímače/spínače A polohy škrtící klapky/ pedálu - nízký vstuní signál neporadíte někdo co stím zítra musím na otočku do Němec a mám strach aby to za těch 2000km neumřelo, moc děkuji za rady
Prosinec 29, 20159 r Autor Vyřešeno!!!! Byl to servomotor ovladani klapek v sacim potrubí.Ted uz jde koupit samostatne a ne jen komplet vcetne sani cena 3500kc. Druha závada přídavne vodni čerpadlo uz vyhazovalo pojistku k ventilatorum tak už byla nutná výměna. Konečně už nesviti kontrolka motoru
Leden 21, 20178 r Mám stejný problém a chci se ale zeptat. Muselo jít sání ven? Mám totiž motor 125kW CEGA a nevím proč, ale šrouby jsou směrem k motoru a ne k chladiči.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.