Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Na štítku na rozvodech je :  CCZ  314722   5.9.2012 , auto je vyrobené 10/2012 DOVOZ Z NĚMECKA  ,s autem jezdím jak kdy,někdy svižně, ale většinou jezdím po městě.Olej tam mám 0w30 ten co tam podle výrobce má být.

Upraveno od janjilek

No vidíš, tak to by Ti všude v autorizáku řekli, že máš vše v nejlepším pořádku, K napínák a modifikované písty/kroužky, když máš číslo motoru vyšší jak 234188. Tady budou písty 06H107065DD a kruhy 06H198151C 1,2-1,2-2 vrtane. Průšvih je, že i tyhle se umí bohužel ucpat ...

https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=407817

 

Myslím, že 0W30 je pro naši oblast zbytečná, dával bych spíš 5W30, a nebo ještě lépe nějakou 5W40, a jezdil bych jen fix interval, tedy max 15tkm/1rok, případně ještě trochu míň, když to honíš jen po městě.

Upraveno od rayx

Ikdyž mám tedy upravenou verzi motoru, tak stejně dolívám  1L NA 5000 KM, a když jsem zašel do autorizáku a řekl jim rozvody číslo CCZ  314722 tak vůbec nevědely o co jde,jinak díky "rayx" za pomoc,jde vidět že tomu rozumíš....

  • 1 měsíc později...
V 15. 8. 2017 na 22:52, janjilek napsal:

Ikdyž mám tedy upravenou verzi motoru, tak stejně dolívám  1L NA 5000 KM, a když jsem zašel do autorizáku a řekl jim rozvody číslo CCZ  314722 tak vůbec nevědely o co jde,jinak díky "rayx" za pomoc,jde vidět že tomu rozumíš....

Měnil jsem svíčky,a byly pěkně vypálené do bílošeda,kdyby tahaly pístní kroužky olej,nebyly by svíčky začouzené do černa?,nemůže se olej ztrácet v turbu?

  • 1 měsíc později...

Ak sú sviečky v pohode, tak sa to stráca najskôr cez odlučovač oleja. Turbá nezvykú odchádzať, lebo ložiskový uzol je dochladzovaný vodou. Teda aspoň tak som to vydedukoval podľa toho, čo som sa dočítal tu aj rôzne inde na webe.

Ještě jsem si všiml že mám černé saze na koncovce výfuku,to asi nebude odlučovač oleje,nevíte čím to může být?

A proč by to měl a nebo neměl být odlučovač? TSI sazují všechny, navíc pokud si vezme nějaký olej, tak to holt letí nedokonale spálený vejfukem ven ...

 

V 8. 11. 2017 na 15:36, z00m napsal:

Ak sú sviečky v pohode, tak sa to stráca najskôr cez odlučovač oleja.

To jako že když se olej ztrácí odlučovačem oleje, tak ten olej jde mimo motor??? To asi neee ...

Upraveno od rayx

Separátor oleje (odlučovač) dokáže dělat zajímavé věci už jsem viděl i čistou atmosferu která jednou za 2 dny zahulila tak že to vypadalo jako kdyby všechen olej proletěl přes turbo ven (na dálnici nebylo videt) přitom auto turbo nemělo a dělal to jen blbej separator oleje....

 

  • 1 rok později...

Je možné do Supa 2.0 tsi nalít hustší olej,aby pístní kroužky netahaly olej do spalovacího motoru ?  Žere mě to 1 litr na 2500 km. Třeba 10W40 nebo  10W60  ?  Ted tam liju 5W40 ,po městě má motor teplotu okolo 100 stupnů,na dálnici i 110 stupnů celsia .DĚKUJI ZA ODPOVĚD...

prosím Tě,co to máš za rpk toho Supa?Mám Sup III 2,0 TSi a nedolívám ani deci

Cosby, toto je ale sekce SII = jiný (starší) motor 2.0 TSI. Takže to bude nejspíš stejný problém, jako u motorů 1.8 TSI - viz sekce OII.

Sorry přehlídl jsem.

2 hours ago, janjilek said:

Je možné do Supa 2.0 tsi nalít hustší olej,aby pístní kroužky netahaly olej do spalovacího motoru ?  Žere mě to 1 litr na 2500 km. Třeba 10W40 nebo  10W60  ?  Ted tam liju 5W40 ,po městě má motor teplotu okolo 100 stupnů,na dálnici i 110 stupnů celsia .DĚKUJI ZA ODPOVĚD...

 

Motor alebo olej? Ake mas cislo motoru?

číslo motoru je CCZ  314722 rok výroby listopad 2012

Upraveno od janjilek

  • 3 měsíce později...
V 14. 8. 2017 na 19:52, rayx napsal:

No vidíš, tak to by Ti všude v autorizáku řekli, že máš vše v nejlepším pořádku, K napínák a modifikované písty/kroužky, když máš číslo motoru vyšší jak 234188. Tady budou písty 06H107065DD a kruhy 06H198151C 1,2-1,2-2 vrtane. Průšvih je, že i tyhle se umí bohužel ucpat ...

https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=407817

 

Myslím, že 0W30 je pro naši oblast zbytečná, dával bych spíš 5W30, a nebo ještě lépe nějakou 5W40, a jezdil bych jen fix interval, tedy max 15tkm/1rok, případně ještě trochu míň, když to honíš jen po městě.

 

Ahoj. Nemas Ty nebo nekdo jiny zde moznost vymeny nebo koupe originalnich rozvodu na ten motor z roku 2011. Mam najeto 190 tis. takze to radeji vymnenim

  • 1 rok později...

superb 2.0 tsi 2012 
Čaute páni chcem sa spýtať poradiť, zvažujem kúpu SUPII v benzíne, je to rok 2012 nabehané cca 192tkm, motor bol po repase tak sa chcem poradiť či mte nejaké rady 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.