janjilek Vloženo 13. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2017 (editace) Na štítku na rozvodech je : CCZ 314722 5.9.2012 , auto je vyrobené 10/2012 DOVOZ Z NĚMECKA ,s autem jezdím jak kdy,někdy svižně, ale většinou jezdím po městě.Olej tam mám 0w30 ten co tam podle výrobce má být. Editováno: 13. Srpen 2017, autor: janjilek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 (editace) No vidíš, tak to by Ti všude v autorizáku řekli, že máš vše v nejlepším pořádku, K napínák a modifikované písty/kroužky, když máš číslo motoru vyšší jak 234188. Tady budou písty 06H107065DD a kruhy 06H198151C 1,2-1,2-2 vrtane. Průšvih je, že i tyhle se umí bohužel ucpat ... https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=407817 Myslím, že 0W30 je pro naši oblast zbytečná, dával bych spíš 5W30, a nebo ještě lépe nějakou 5W40, a jezdil bych jen fix interval, tedy max 15tkm/1rok, případně ještě trochu míň, když to honíš jen po městě. Editováno: 14. Srpen 2017, autor: rayx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjilek Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 Ikdyž mám tedy upravenou verzi motoru, tak stejně dolívám 1L NA 5000 KM, a když jsem zašel do autorizáku a řekl jim rozvody číslo CCZ 314722 tak vůbec nevědely o co jde,jinak díky "rayx" za pomoc,jde vidět že tomu rozumíš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjilek Vloženo 5. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2017 V 15. 8. 2017 na 22:52, janjilek napsal: Ikdyž mám tedy upravenou verzi motoru, tak stejně dolívám 1L NA 5000 KM, a když jsem zašel do autorizáku a řekl jim rozvody číslo CCZ 314722 tak vůbec nevědely o co jde,jinak díky "rayx" za pomoc,jde vidět že tomu rozumíš.... Měnil jsem svíčky,a byly pěkně vypálené do bílošeda,kdyby tahaly pístní kroužky olej,nebyly by svíčky začouzené do černa?,nemůže se olej ztrácet v turbu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 8. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2017 Ak sú sviečky v pohode, tak sa to stráca najskôr cez odlučovač oleja. Turbá nezvykú odchádzať, lebo ložiskový uzol je dochladzovaný vodou. Teda aspoň tak som to vydedukoval podľa toho, čo som sa dočítal tu aj rôzne inde na webe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjilek Vloženo 11. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2017 Ještě jsem si všiml že mám černé saze na koncovce výfuku,to asi nebude odlučovač oleje,nevíte čím to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 (editace) A proč by to měl a nebo neměl být odlučovač? TSI sazují všechny, navíc pokud si vezme nějaký olej, tak to holt letí nedokonale spálený vejfukem ven ... V 8. 11. 2017 na 15:36, z00m napsal: Ak sú sviečky v pohode, tak sa to stráca najskôr cez odlučovač oleja. To jako že když se olej ztrácí odlučovačem oleje, tak ten olej jde mimo motor??? To asi neee ... Editováno: 12. Listopad 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinPV Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Separátor oleje (odlučovač) dokáže dělat zajímavé věci už jsem viděl i čistou atmosferu která jednou za 2 dny zahulila tak že to vypadalo jako kdyby všechen olej proletěl přes turbo ven (na dálnici nebylo videt) přitom auto turbo nemělo a dělal to jen blbej separator oleje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjilek Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 (editace) Zajímavé http://www.autoforum.cz/technika/proc-motory-modernich-aut-spotrebovavaji-vice-oleje-nez-ty-starsi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Za chvílu budeme dolívat vodu i do chladiče,ale to je vlastně blbost , voda je skoro zadarmo oproti drahým olejům.. Editováno: 14. Listopad 2017, autor: janjilek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjilek Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Je možné do Supa 2.0 tsi nalít hustší olej,aby pístní kroužky netahaly olej do spalovacího motoru ? Žere mě to 1 litr na 2500 km. Třeba 10W40 nebo 10W60 ? Ted tam liju 5W40 ,po městě má motor teplotu okolo 100 stupnů,na dálnici i 110 stupnů celsia .DĚKUJI ZA ODPOVĚD... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 prosím Tě,co to máš za rpk toho Supa?Mám Sup III 2,0 TSi a nedolívám ani deci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Cosby, toto je ale sekce SII = jiný (starší) motor 2.0 TSI. Takže to bude nejspíš stejný problém, jako u motorů 1.8 TSI - viz sekce OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Sorry přehlídl jsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 2 hours ago, janjilek said: Je možné do Supa 2.0 tsi nalít hustší olej,aby pístní kroužky netahaly olej do spalovacího motoru ? Žere mě to 1 litr na 2500 km. Třeba 10W40 nebo 10W60 ? Ted tam liju 5W40 ,po městě má motor teplotu okolo 100 stupnů,na dálnici i 110 stupnů celsia .DĚKUJI ZA ODPOVĚD... Motor alebo olej? Ake mas cislo motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjilek Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 (editace) číslo motoru je CCZ 314722 rok výroby listopad 2012 Editováno: 31. leden 2019, autor: janjilek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricmund Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 V 14. 8. 2017 na 19:52, rayx napsal: No vidíš, tak to by Ti všude v autorizáku řekli, že máš vše v nejlepším pořádku, K napínák a modifikované písty/kroužky, když máš číslo motoru vyšší jak 234188. Tady budou písty 06H107065DD a kruhy 06H198151C 1,2-1,2-2 vrtane. Průšvih je, že i tyhle se umí bohužel ucpat ... https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=407817 Myslím, že 0W30 je pro naši oblast zbytečná, dával bych spíš 5W30, a nebo ještě lépe nějakou 5W40, a jezdil bych jen fix interval, tedy max 15tkm/1rok, případně ještě trochu míň, když to honíš jen po městě. Ahoj. Nemas Ty nebo nekdo jiny zde moznost vymeny nebo koupe originalnich rozvodu na ten motor z roku 2011. Mam najeto 190 tis. takze to radeji vymnenim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakob-b Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 superb 2.0 tsi 2012 Čaute páni chcem sa spýtať poradiť, zvažujem kúpu SUPII v benzíne, je to rok 2012 nabehané cca 192tkm, motor bol po repase tak sa chcem poradiť či mte nejaké rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.