apa Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 OCT 99, 1,9 TDi, 66 kW po najazdení cca 5.000,-SK(hlavne v lete alebo pri rýchlej jazde) je potrebné doliať cca 0,5 l chladiacej kvapaliny. Motor sa nehreje vôbec a únik som nezistil ani na zdviháku. Voné čerpadlo je vymenené. Je tto normálne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros.u Vloženo 17. leden 2007 Sdílet Vloženo 17. leden 2007 No celkem malý únik repekrive odpaření bývá normální, ale jestli tam leješ 0,5 l tak to může být i načaté těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ježek 2 Vloženo 18. leden 2007 Sdílet Vloženo 18. leden 2007 Já se přikláním k tomu těsnění pod hlavou, dělal jsem ho nedávno a mněl jsem ty samý příznaky. Zkus to zahřát a někde na dálnici to vytáhnout na co nejvíc ujeť pár km pak zastav a okamžitě se mrkni na kádinku s vodou, jestli tam bude víc vody jak obvikle nebo bude přetíkat tak je to jesný fouká ti do vody. Někdy to dělá jen v tahu a u vyšších otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apa Vloženo 18. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2007 myslel som aj na tesneniepodhlavou, no jazdímtak už asi 50.000 km a motor sa mi nikdy neprehrial, pričommu dávam dosť zabrať,vôbec ho nešetrím. keby to bol tesnenie podhlavou tak asi by už za tých 50 tis.km odišlo celkom, alebo sa mýlim? ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ježek 2 Vloženo 21. leden 2007 Sdílet Vloženo 21. leden 2007 No mě to taky vydrželo dlouho nebyla ani voda v oleju ani bílej kouř z výfuku, dobře to startovalo prostě pohoda, akorát sem tam dolít vodu až jsem jednou na dálnici vyvřel (při vyšší rychlosti) dolil jsem vodu a jezdil ještě dalších 3000km (pomalu) pak až se to začalo zhoršovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
divx Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 az to budes mit zahraty tak koukni do nadobky s vodou pri vytocenim do vissich otacek tam pujdou bublinky vzduchu nebo se bude zvedat hladina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zed8 Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Tak tohle jsem resil taky.Na vicku zadna emulze,pod autem zadne louzicky.Nakonec jsme to natlakovali a zjistili,ze je zespodu shnily chladic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jasanek Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 U Octavie 1,9tdi me unika voda a nevim kudy. Po ujeti cca 700 km je nadrzka prazdna. Pokud auto stoji na miste, voda neunika. Pokud je motor v otackach, unikaji do nadrzky bublinky. Pri jizde se motor neprehriva. Muzete mi poradit, co je tam za zavadu a na kilik by mohla vyjit jeji oprava? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2011 To je normální, že to teče až při jízdě = natlakování systému. Mrkni a měrku oleje - jestli to neteče do něj. Případně hledej místo na vedení kapaliny s načervenalou uzaseninou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Dnes jsem měnil olej a všiml jsem si že hned vedle vany viz foto že stéká chladící kapalina.Když jsem koukl ze zední strany na motor tak jsou místy červený zeschliny tak předpokládám že to je delší dobu. Vyměnil jsem olej jel jsem to projet cca 10km a nikde ani kapka. Motor byl zahřátý na 90C. Když jsem zjistil ty kapky tak vrčeli ventilátory u chladiče. Neni tam sveden přepad z expanzky? Je to motor 1,9 tdi 66kw r.v. 99. Nevíte co by to mohlo být. úbytek chladící kapaliny nepozoruji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 prepad tam nie je vyvedený... ...vzhľadom k veku vozidla tam môže byť viacero možností...hadica,netesnosť medzi prírubou čidla teploty a bloku motora....................... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 (editace) vyřešeno - tekl domeček Editováno: 31. Červenec 2014, autor: stoupa1980 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 čo si mám pod tým predstaviť? ... ...sorry za nepochopenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa1980 Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 tekla příruba chladiva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bawosek Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 (editace) Mohl bych poprosit něhoho ETKY znaleho a v dilech se vyznajícího ? Lehce mi kape voda ze stejného místa jako na FOTO výše. Na první pohled nikde na motoru nic vidět není a tak bych rád objednal ve skodovce všechny možna těsnění na tu stranu hlavy tzn. Domkové a o kroužek čidla teploty. Byl jsme ve škodovce a tam mi to nebyl skladník schopen najít v etce podle VIN což mě velmi nemile u odborníků překvapilo. Jediné co jsme našly je Okroužek na čidlo teploty. Mohl bych poprosit nekoho o čísla dílu potřebnych na vyměnu všeho těsnicího v okolí domku do hlavy? klidně i s přírubama hadic. Chci to udělat vše a mít klid. Děkuji za pomoc Motor TDI ALH 66kw rok 9/2002 Editováno: 20. Duben 2015, autor: bawosek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bawosek Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Díky moc. Doobějdnám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.