Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ano prachy snad v tom případě jak říkáš , tedka začnou tahanice o peníze z škofinem , počítam že budu asi potřebovat právníka  , nevíte někdo jak to je z DAS ? jestli zastupují i neklienty , samo za prachy :)

 

Edit : jsou přijmány předběžné nabídky na vrak (nezávazně)

jestli to patří jinam tak se omlouvám

Editováno: , autor: vikyviky
Vloženo

to je nějaký divný, jestli byla vyhlášená totálka ( nevplatí se opravit vzhledem k ceně vozu vs ceny opravy ), tak nejdříve se musí dát vůz/vrak do aukce a v aukci podle nejvyšší nabídky se stanový cena vraku... atd... A to nějaký pátek trvá...

Vloženo (editace)

Ne nevyplatili ! ano většinou se chvastaji jak rychel všecko neřeší ,ale do dneska se na auto nebyl podívat pojištovák , holt super rychlost  !

na vyřešní maji 30 podle smlouvy ! jak to nedodrží tak se klido budou soudit

 

holt jsem šel a koupil auto  :kol-31:  , auto potřebuji a po skušenostech z rapidem jsem prostě skusil hnujadaj/hyudai vybava super cena nižší vučí škodě tak se prostě uvidí :kol-28: a nebo jsem trefil hyudai vyrobenou patek 13teho a po*se*ru se zní :kol-43:

Editováno: , autor: vikyviky
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

K tomuto rapidke netreba veľa , celkove to auto na mňa pôsobí divokým dojmom , njn autá sa kupujú podľa hviezdičiek ktoré dostávajú za pičoviny na uchytenie detských sedačiek , ochrane chodcov , asistenčných systémov ale samotná tuhosť karosérie a bezpečnosť trošku zaostáva ... 

Vloženo

Suri neviem čo si tým chcel povedať a ako si vlastne na to prisiel :-)

 

to je blbost co jsi napsal. Ono se to může zdát, že obal nic necydrží ( to ve formuli také ne ) ale skelet vydrží dost a fotky Rapidů po crash testů to dokazují...

Vloženo

Rypicong - crash testy a reálne búračky sú trošku rozdiel , vravím ide len o môj dojem spracovania niektorých vecí , hlavne pri bočnom náraze ,sám som v tom nebúral ...

 

Fezoj - nejaká tá búračka sa už robila , takže úsudok mám ...

Vloženo

Já bych si ty výsledky crash testů taky moc neidealizoval. Předpokládám, že to bude úplně stejné jako plnění emisních limitů. Vybrané parametry se honí na úkor těch, které se nesledují ale v praxi jsou často důležitější. Všichni asi víme jaký je například rozdíl mezi tabulkovou a skutečnou spotřebou paliva. Nevidím jediný důvod proč by zrovna Rapid vzhledem ke své ceně měl být nějak extra bezpečným autem. Spíš bych čekal, že bude zkonstruovaný tak, aby to "ekonomicky vyšlo".

Vloženo

K tomuto rapidke netreba veľa , celkove to auto na mňa pôsobí divokým dojmom , njn autá sa kupujú podľa hviezdičiek ktoré dostávajú za pičoviny na uchytenie detských sedačiek , ochrane chodcov , asistenčných systémov ale samotná tuhosť karosérie a bezpečnosť trošku zaostáva ... 

Se prober! Víš co je to deformační zóna, která musí pohltit náraz? Důležitý je neporušený skelet pro posádku

Vloženo

Já bych si ty výsledky crash testů taky moc neidealizoval. Předpokládám, že to bude úplně stejné jako plnění emisních limitů. Vybrané parametry se honí na úkor těch, které se nesledují ale v praxi jsou často důležitější. Všichni asi víme jaký je například rozdíl mezi tabulkovou a skutečnou spotřebou paliva. Nevidím jediný důvod proč by zrovna Rapid vzhledem ke své ceně měl být nějak extra bezpečným autem. Spíš bych čekal, že bude zkonstruovaný tak, aby to "ekonomicky vyšlo".

extra bezpečný rozhodně není a nikdo to tady netvrdí, ale bezpečný prostě je - standartně bezpečný.

Rozhodně víc jak O1, F1 a F2 - víc jak drtivá většina aut od Škody co tady jezdí....

Nevěřím tomu, že by z koncernu VW vylezlo auto, jehož skelet nic nevydrží...

Vloženo

Nechápu co je pod pojmem "extra bezpečný"

že když fakt nabouráš ve velký rychlosti tak nechcípneš, ale skončíš do konce života na vozejku a budou tě muset krmit :)

né vážně, pod tím pojmem si představuju Volvo apod. Ale to je jiná kategorie

Vloženo

jasně že bezpečnost se zvyšuje, ale tipuju, že ve srovnání s NOVÝMI  škodovkami a obecně novinkami koncernu je ve své třídě podprůměrný. Škodovka udělala levnou menší oktávku a dost bych se divil, kdyby zrovna v tomto ohledu nešetřila - navíc je to něco, co není vidět a nedá se zkontrolovat. Stačí auto "vytunit", aby dobře vyšlo z crash testu (hlavně správné úchyty dětských sedaček), a je vymalováno.

 

Je to ale jen má logická úvaha, pitvu Rapidu jsem nikdy nedělal. Věřil bych ale lidem, kteří pod zborcené plechy nahlédli, což je například Suri

Vloženo (editace)

Pánové, viděli jste skelet Rapida v nedbalkách nebo v dílech? Já jo, na DOD v MB. Skořápka okolo posádky je pevná, tý bych věřil, tady pochybuji, že bude výrobce nějak extra šetřit. Ostatní je holt navíc a musí se zmuchlat tak, aby to tu obrovskou ránu pohltilo. To, že auto je po havárii nepoužitelné, je sice mrzuté a je to finanční ztráta, ale ŽIVOT je nezaplatitelný. Ostatní je jen konzum. A víme prd, jestli by při stejné úrovni nárazu jiné auto ochranilo posádku lépe. Neexistuje tu bohužel žádné kdyby.

A mějme na paměti, že od určitých rychlostí je už jedno, jak bezpečné auto je. Rozdíl je jen v tom, jak bude mrtvola vypadat, jestli na kaši nebo k vystavení v otevřené rakvi při pohřbu. Pokaždé bude mít utržené orgány.....

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo

Naprostej souhlas s Miklisek. Rám je jedna věc a postup nárazu druhá. Další věc je deformační zóna. Moje, nebo překážky? Nabourám, jak si přeje výrobce a zkoušky, nebo, jak to zařídí ten nahoře? V téhle rychlosti a nebo jiné? To jen k zamyšlení.

Vloženo

Suhlas s Mikliskom.

Uz len podla fotky vidno ze zadna vystuha odviedla svoju pracu :-)

Snad tu podaktorí nepocitaju ze pri zadnom naraze budu mať poskrabany max naraznik :-) Treba si pozrieť aj to druhe auto.

Vloženo

dřív se auto dělalo celkově co nejpevnější, co nejvíce vydrželo - tím bylo i těžké ( viz Fabia 1 ) a také nebezpečné pro ostatní ( sám jsem se přesvědčil když jsem čelně se svojí Fábií políbil Favorita ) já měl jenom nepatrně ohnutou přední výztuhu nárazníku a on skoro motor u řidiče... A samozřejmě to nebylo 2x šťastné řešení protože je dobrý že auto jako celek vydrží, ale jak psal Miklísek, tělo a orgány ten náraz nepřežijou.

 

Dnes se auto děla spíše jako aby základní kostra/skelet byla samozřejmě pevná, ale zbytek co nejvíce deformační a tím pohltil energii nárazu. Výztuh je méně a je čím dál více deformačních zón které co nejvíce pohltí...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...