Přejít na obsah

Kdo už měl nehodu s Rapidem?


vikyviky

Doporučené příspěvky

Ano prachy snad v tom případě jak říkáš , tedka začnou tahanice o peníze z škofinem , počítam že budu asi potřebovat právníka  , nevíte někdo jak to je z DAS ? jestli zastupují i neklienty , samo za prachy :)

 

Edit : jsou přijmány předběžné nabídky na vrak (nezávazně)

jestli to patří jinam tak se omlouvám

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nevyplatili ! ano většinou se chvastaji jak rychel všecko neřeší ,ale do dneska se na auto nebyl podívat pojištovák , holt super rychlost  !

na vyřešní maji 30 podle smlouvy ! jak to nedodrží tak se klido budou soudit

 

holt jsem šel a koupil auto  :kol-31:  , auto potřebuji a po skušenostech z rapidem jsem prostě skusil hnujadaj/hyudai vybava super cena nižší vučí škodě tak se prostě uvidí :kol-28: a nebo jsem trefil hyudai vyrobenou patek 13teho a po*se*ru se zní :kol-43:

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

K tomuto rapidke netreba veľa , celkove to auto na mňa pôsobí divokým dojmom , njn autá sa kupujú podľa hviezdičiek ktoré dostávajú za pičoviny na uchytenie detských sedačiek , ochrane chodcov , asistenčných systémov ale samotná tuhosť karosérie a bezpečnosť trošku zaostáva ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong - crash testy a reálne búračky sú trošku rozdiel , vravím ide len o môj dojem spracovania niektorých vecí , hlavne pri bočnom náraze ,sám som v tom nebúral ...

 

Fezoj - nejaká tá búračka sa už robila , takže úsudok mám ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si ty výsledky crash testů taky moc neidealizoval. Předpokládám, že to bude úplně stejné jako plnění emisních limitů. Vybrané parametry se honí na úkor těch, které se nesledují ale v praxi jsou často důležitější. Všichni asi víme jaký je například rozdíl mezi tabulkovou a skutečnou spotřebou paliva. Nevidím jediný důvod proč by zrovna Rapid vzhledem ke své ceně měl být nějak extra bezpečným autem. Spíš bych čekal, že bude zkonstruovaný tak, aby to "ekonomicky vyšlo".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomuto rapidke netreba veľa , celkove to auto na mňa pôsobí divokým dojmom , njn autá sa kupujú podľa hviezdičiek ktoré dostávajú za pičoviny na uchytenie detských sedačiek , ochrane chodcov , asistenčných systémov ale samotná tuhosť karosérie a bezpečnosť trošku zaostáva ... 

Se prober! Víš co je to deformační zóna, která musí pohltit náraz? Důležitý je neporušený skelet pro posádku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si ty výsledky crash testů taky moc neidealizoval. Předpokládám, že to bude úplně stejné jako plnění emisních limitů. Vybrané parametry se honí na úkor těch, které se nesledují ale v praxi jsou často důležitější. Všichni asi víme jaký je například rozdíl mezi tabulkovou a skutečnou spotřebou paliva. Nevidím jediný důvod proč by zrovna Rapid vzhledem ke své ceně měl být nějak extra bezpečným autem. Spíš bych čekal, že bude zkonstruovaný tak, aby to "ekonomicky vyšlo".

extra bezpečný rozhodně není a nikdo to tady netvrdí, ale bezpečný prostě je - standartně bezpečný.

Rozhodně víc jak O1, F1 a F2 - víc jak drtivá většina aut od Škody co tady jezdí....

Nevěřím tomu, že by z koncernu VW vylezlo auto, jehož skelet nic nevydrží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně že bezpečnost se zvyšuje, ale tipuju, že ve srovnání s NOVÝMI  škodovkami a obecně novinkami koncernu je ve své třídě podprůměrný. Škodovka udělala levnou menší oktávku a dost bych se divil, kdyby zrovna v tomto ohledu nešetřila - navíc je to něco, co není vidět a nedá se zkontrolovat. Stačí auto "vytunit", aby dobře vyšlo z crash testu (hlavně správné úchyty dětských sedaček), a je vymalováno.

 

Je to ale jen má logická úvaha, pitvu Rapidu jsem nikdy nedělal. Věřil bych ale lidem, kteří pod zborcené plechy nahlédli, což je například Suri

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, viděli jste skelet Rapida v nedbalkách nebo v dílech? Já jo, na DOD v MB. Skořápka okolo posádky je pevná, tý bych věřil, tady pochybuji, že bude výrobce nějak extra šetřit. Ostatní je holt navíc a musí se zmuchlat tak, aby to tu obrovskou ránu pohltilo. To, že auto je po havárii nepoužitelné, je sice mrzuté a je to finanční ztráta, ale ŽIVOT je nezaplatitelný. Ostatní je jen konzum. A víme prd, jestli by při stejné úrovni nárazu jiné auto ochranilo posádku lépe. Neexistuje tu bohužel žádné kdyby.

A mějme na paměti, že od určitých rychlostí je už jedno, jak bezpečné auto je. Rozdíl je jen v tom, jak bude mrtvola vypadat, jestli na kaši nebo k vystavení v otevřené rakvi při pohřbu. Pokaždé bude mít utržené orgány.....

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostej souhlas s Miklisek. Rám je jedna věc a postup nárazu druhá. Další věc je deformační zóna. Moje, nebo překážky? Nabourám, jak si přeje výrobce a zkoušky, nebo, jak to zařídí ten nahoře? V téhle rychlosti a nebo jiné? To jen k zamyšlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dřív se auto dělalo celkově co nejpevnější, co nejvíce vydrželo - tím bylo i těžké ( viz Fabia 1 ) a také nebezpečné pro ostatní ( sám jsem se přesvědčil když jsem čelně se svojí Fábií políbil Favorita ) já měl jenom nepatrně ohnutou přední výztuhu nárazníku a on skoro motor u řidiče... A samozřejmě to nebylo 2x šťastné řešení protože je dobrý že auto jako celek vydrží, ale jak psal Miklísek, tělo a orgány ten náraz nepřežijou.

 

Dnes se auto děla spíše jako aby základní kostra/skelet byla samozřejmě pevná, ale zbytek co nejvíce deformační a tím pohltil energii nárazu. Výztuh je méně a je čím dál více deformačních zón které co nejvíce pohltí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...