janmatejicek Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Aktualizace: Dneska mi to padlo do nouzáku a blikalo žhavení, později se i rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice tyto dvě závady: 4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [237] - preruseni info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 100582 km 4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [237] - chyba v elektr. obvodu info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 100582 km podle toho, co tady čtu, se mi stávalo to samé. Navíc ta samá kombinace Optimal Diesel + VIF, to asi nebude náhoda. Natankuj Vervu a uvidíš, mně to pomohlo... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 Janmatejicek: A ten EGR si nakonec neměnil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 neměnil, protože to od té doby už nedělá, při první nádrži to přestalo, takže to bylo jednoznačně naftou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Tak vyměněn EGR ventil a zatím je vše v pořádku. I jízdní projev v těch otáčkách, kdy to dělalo v mezidobí ohřátí motoru je jiný, lepší. Vyměnil mi to jen klubák z vw-clubu. Nechal jsem vyměnit i zadní silentbloky ramenou. Tak už náprava nědělá pazvuky. Zatím spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Cena vymeny toho EGRka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 13000,- komplet. Akorát to dnes zase těsně než začne palubní počítač ukazovat teplotu párkrát zaškubalo. Snad to bude tou naftou optimal diesel s vifem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schefo Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Zdravim Pani, mal som podobne problemy ako to tu bolo zmienovane, tak som zasiel dnes na diagnostiku s vysledkom nizsie, co si o tom myslite? Je potreba vymenit 2 a 4ty vstrek ? Jméno: Hodnota: Požadovaná hodnota: Identifikace: Odchylka vstřikovaného množství 1 -0.32 mg/stroke Injection quantity variance cylinder 1 Odchylka vstřikovaného množství 3 0.31 mg/stroke Injection quantity variance cylinder 3 Odchylka vstřikovaného množství 2 -0.66 mg/stroke Injection quantity variance cylinder 2 Odchylka vstřikovaného množství 4 0.66 mg/stroke Injection quantity variance cylinder 4 Teplota nasávaného vzduchu, hrubé napětí 2355.8 mV Intake_air_temperature_sensor_actual_raw_voltage Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 (editace) Ahoj, Iba ak mas peniaze na rozhadzovanie.... oficialne je hranicna hodnota +/-3.00 mg/vstrek... prakticky sa to riesi, pokial mas hodnotu +/- 1.00 mg/vstrek. A zevraj v servise maju nato predpis to sledovat na studenom motore po starte, nie zohriatom, neviem co je natom pravdy, povedal mi to Skoda technik. Skor by som sa naozaj pozrel na ten EGR... isto tu niekto napise aj odbornejsiu odpoved Editováno: 27. Červen 2017, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schefo Vloženo 28. Červen 2017 Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 Nazdar Martin, tie hodnoty +-3.0 mas z nejakeho overeneho zdroja? Lebo servisny technik v skoda servise mi rovno povedal vymena vsetkych 4roch. Ono to spravanie motora je celkom cudne. ked ide bez zaradeneho prevodoveho stupna, tak mi motor bezi krasne ticho aj vo vyssich otackach, ale avsak ak uz pocas jazdy zaradim 2ku pri studenom motore,tak zacne nieco rachotat, strati vykon, to isste na trojke a zhruba po 500m ide zase krasne potichu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 28. Červen 2017 Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 Nie som technik, ale este som nevidel, aby pri hodnotach, ktore uvadzas sa hovorilo o vymene vsetkych 4. Pripustam, ze sa mozem mylim... Ked scitas tie hodnoty, mali by davat 0. Tuto korekciu robi RJ preto, aby motor siel co najhladsie. Ani uplne nove vstreky nemaju 0, kazdy ma nejaku odchylku pretoze nieje (zatial) technicky mozne vyrobit vstrek, ktory bude mat zarucene 0 odchylku. Mozno hodi komentar aj niekto, kto realne robi s autami, ja som len pouzivatel a technicky nadsenec, no ako hovorim, vymena pri hodnotach, ktore uvadzas a hned vsetkych 4 vstrekov mi pride ako hardcore... Nemam teraz pristup k manualom, skusmi pohladat, mozno tam nieco najdem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schefo Vloženo 28. Červen 2017 Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 Tak dnes sa pozriem na palivovy filter, ze vraj moze byt zodrate palivove cerpadlo a to hadze zelezne supinky, ale nemam z toho problemu radost, do superbu davam stale len kvalitnu naftu, najcastejsie Vervu od Benziny + aditivum, a bolo servisovane len v autorizovanom servise. Takze nemam z toho radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imo17 Vloženo 7. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2017 Chcel by som sa spýtať či niekto nemá nejaké novinky v tejto téme? Mám nejaké logy, ale nejaký múdry z toho niesom. Vplyvom zvyšovania teploty sa vyrovnávacie dávky strašne menia. A neviem sa rozhodnúť ktorý vymeniť, prípadne, že by boli všetky 4 zlé? A náhodou niekto nejaký kontakt kto má na predaj úplne nové za rozumnú cenu? log poobede.xlsx LOG rano.xlsx LOG-01-IDE00021_&4.CSV LOG-01-IDE00021_&5.CSV LOG-01-IDE00021_&51.CSV LOG-sup-palivo.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Lukš Vloženo 26. Březen 2018 Sdílet Vloženo 26. Březen 2018 pěkné téma chlapy, chtěl jsem také nedávno zkontrolovat vstřiky, hodnoty co dává auto jsem dohledal, ale už nevím s čím to porovnat - jaké jsou předepsané hodnoty a vůbec jaký je celý předepsaný postup kontroly. Poradíte mi někdo obecně kde se dají tyto hodnoty najít i například pro diagnostikování ostatních měřených hodnot u SUP 2? + kde stáhnout. Nějak si tu nad tím lámu hlavu a nemůžu nic najít... U jedničkové octávie, kterou jsem měl předtím, to bylo všechno v papírové formě s krásnými popisy orig. škoda. Něco takového bych si představoval Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.