Jump to content

Mirek Lukš

Facebook Uživatel
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Mirek Lukš

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

247 profile views
  1. Protokol o kontrole z montáže, dobrá tedy. Jediné co mě tedy napadá je zkusit jinou stanici STK. Což mě ale dost překvapuje, protože tam, co jsem byl a obvykle jezdím, to neni žádná malá domací garáž.
  2. No s tím už lze jít přímo na úřad zapsat jestli se nepletu?(bez kontroly na STK) Namontováno autorizovaným místem? To je mi jasný. Ale jak to chodí, když mi to namontuje neautorizovaný servis, přes následnou kontrolu na STK a následně přihlášení na úřadě? Potřebuji/nepotřebuji typový list na tu kontrolu na STK (měl jsem za to, že mi vystaví něco právě místo toho typového listu) Jestliže potřebuji kde ho získám :) to je pakárna zase :D
  3. Tak ještě bych měl jednu otázku k tématu :) Jak jsi to rešil na STK, když jsi provedl montáž svépomocí? Chtěli po tobě typový list? Já jsem žil v tom, že typový list nepotřebuješ a že ti vystaví jakýsi potvrzení o montáži a s tím zajdeš zapsat tažné to techničáku na úřad. Paní na stanici STK mi dnes oznámila, že typový list potřebuji a že oni ho potvrdí. Bez toho to nepůjde. Jak to tedy vlastně je? Typový list s tažným samozřejmě nepřišel. Jedná se o originální díl přesně jak je zmíněno v prvním příspěvku. Díky moc! :)
  4. perfektní to jsem potřeboval vědět, díky moc, třeba se to ještě někomu šikne :)
  5. To by bylo super! TMBJE73T9BXXXXXXX
  6. Ahoj, je možné nějak předem zjistit zda ve voze (stejný auto Superb 2 combi) příprava na tažné zařízení je či není bez rozebrání kufru? Třeba z toho typového štítku nalepeného v kufru u rezervy? Případně někde jinde? Nebo se musí sundat celý bok kufru předem před objednáním kabelových svazků a tam zjistit zda příprava je nebo není (jestli si to představuju správně tak tam prostě končí svazek s nezapojenou svorkovnicí?) Nebo to tam dávali jak se jim zrovna chtělo? :) Díky moc :)
  7. Mirek Lukš

    Duseni motoru za studena CFFB

    pěkné téma chlapy, chtěl jsem také nedávno zkontrolovat vstřiky, hodnoty co dává auto jsem dohledal, ale už nevím s čím to porovnat - jaké jsou předepsané hodnoty a vůbec jaký je celý předepsaný postup kontroly. Poradíte mi někdo obecně kde se dají tyto hodnoty najít i například pro diagnostikování ostatních měřených hodnot u SUP 2? + kde stáhnout. Nějak si tu nad tím lámu hlavu a nemůžu nic najít... U jedničkové octávie, kterou jsem měl předtím, to bylo všechno v papírové formě s krásnými popisy orig. škoda. Něco takového bych si představoval Díky moc
  8. Mirek Lukš

    Instalace tempomatu

    Perfektní, díky za radu! Ze zvědavosti, dle čeho se to dá učit? Jinak jestli můžeš dodat orig. nový díl, zajímalo by mě za kolik
  9. Mirek Lukš

    Instalace tempomatu

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jaký typ páček s tempomatem mám koupit do OII Tour rok 2012. Vím že jde o spojené obě páčky dohromady co má facelift. na pravé páčce ovládání palubního PC. Podvolantovka by měla být co jsem se tu dočetl na adrese 16: 5K0 953 569 C ( celý výpis pro jistotu v příloze). Otázka zní jaké páčky jsou kompatibilní? Co jsem koukal, dají se pořídit typy: 1K5 953 513 L 9B9, 5K0 953 513 N 9B9 - kompletní přepínač levá i pravá páčka s ovládáním tempomatu a multifunkčního ukazatele, provedení černá satén, pro model Octavia (od 6/2012 do 4.3.2013), Superb 2 (od 6/2012), Yeti (od 6/2012 do 3/2013) 3T0 054 690 - tempomat pro dodatečnou montáž, určeno pro vozidla s palubním počítačem KOSTAL a s datem výroby od 18.6.2012 5K0 953 502 C 9B9, 1K5 953 502 L 9B9, 5K0 953 502 N 9B9 - kompletní přepínač levá i pravá páčka, ovládání tempomatu, stěračů s cyklovačem, provedení černá satén, pro vozidla bez multifunkčního volantu vyrobená od 5/2010, systém Valeo A já už si nevím rady, které koupit a podle čeho, aby to bylo správně... poradí mi někdo jak tuto záhadu rozklíčovat? Díky moc
×