Petrkiller Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 (editace) Ahoj rád bych se informoval jestli to je na opravu, nebo to nemusím řešit. Už jsem to řešil po koupi ale odpověď škodovky že to je normál se mě nezdá. Prostě mě cvakne v motorovém prostoru něco. Cvakne to jako by narazilo něco na něco. Je to při prudčím puštění spojky, přidání plynu z ničeho nic o dost více, a taky někdy když přeřazuju rychlost z 2. na 3. .. jezdí to normálně jen mě to občas znervozňuje. Je to stále servisováno ve škodovce, mám doklady od výměn a kromě ložisek na tlumičích se nic nedělalo .. kupoval jsem to s 90 000km .. ověřenýma .. řešil jsem to ve škodě ale nevyřešili to.. tipuju to na ložisko převodovky pokud tam nějaké je.. zdá se mě že jsem to někde vyčetl.. Otázka zní na kolik výjde oprava a jestli s tím mohu dále normálně jezdit.. Mám téměř 98000 km najeto zatím.. Jedná se o 1.6 16V TDI 77kw.. Editováno: 5. Říjen 2014, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominique Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 No keď mu na puberťáka dám kapky tak medzi 1 a 2 sa ozve taká šupa že ma hneď napadne ako sa tvári smutne dvojhmoťák (mám tiež 77kw) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 8. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Ale mě to dela když jedu normálne. Nejsem nějaký sprinter. A ono se to ozývá při pouštění spojky i při přerazování mezi stupni. A neudělá mi to skoro vůbec po delsi jízdě na dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominique Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Tak to potom nič také neevidujem, žiadne cvakanie, žiadne zvuky pri preraďovaní.Kvalty tam idú normálne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 To je holt daň za úspory. Místo dvouhmoty tam je tlumič rázů na lamele a ten se holt takto projevuje. Už dokonce ani na Octavii nedávají s 1.6 TDI dvouhmotu. Ještě zkus nechat zkontrolovat silentblok převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Kvalty jdou normálne hladce radit. Ve skodovce mě mechanik při výměně žárovky říkal že tam dvou hmota je. No uvidíme :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Koukal jsem do Etky a dvouhmota se dávala cca do 10/2010, poté už jednohmota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) Tak já mám ještě dvou hmotu já mám 4/2010 .. ale tak potom to musí dělat něco jiného ale mám to FL .. nebyla jednohmota od facelift verze? To bych měl jednohmotu.. Editováno: 9. Říjen 2014, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 no a nedělá to přávě ta dvouhmota (samozřejmě utržená)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) Petrkiller: To ne, před FL se ještě 1.6 TDI neprodávala. Koukal jsem na Octavie a tam je to stejné, od 11/2010 už jednohmota. Prostě změnili technické řešení. U Fabie byla zkrátka ta dvouhmota jen na 6 měsíců... Editováno: 9. Říjen 2014, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 (editace) No ale auto nějak nevibruje když jedu. Ani spojka nevibruje .. A utrhnout dvouhmotu do 100 000km to jde? Lehce vibruje řadička ale asi tak jako u benzínu takže se mě nezdá že nějak moc .. Já za 2 týdny zajedu ke známému který mě opravoval starou fábii a uvidím co zjístí .. ale já zjístil že když tu spojku pustím len lehce na začátek a ona si v klidu zabere tak to neudělá. Ale naopak to udělá někdy ikdyž je spojka seplá (když přidávám plyn nebo pustím a zase přidám plyn a nebo taky když přidám tempomatem tak to už luplo ..) ale není to pravidelně. Zvláštní jev :/ Editováno: 9. Říjen 2014, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 3. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Takže slavnostně hlásím ZÁHADA VYŘEŠENA!!! Nedělala to dvouhmota ale jak jsem psal už jinde dnes na to při servisní prohlídce přišli ve škodovce. Dříve na to kašlali a neřešili to jen mě odbývali že to je normální. Dnes mě řekli že mám rozsypanej kloub poloosy na pravém kole (vnitřní i vnější) a že je tam vůle a ŽE JSEM TO KLEPÁNÍ MUSEL SLYŠET!!! Přitom jsem je snad 5x otravoval dotazy co by to mohlo být i jejich mechanika když mě vyměňoval žárovku na autě. Všichni tvrdili dvouhmota a nikdo ani zkušební jízdu neprovedl, nic. Odbyto a hotovo. Dnes mě tvrdili že jak se to kousne tak se auto zastaví takže jsem se vlastně klidně mohl těch 30 000km zabít! Naštěstí neměli (jako už kolikrát) opět pravdu. Vůle tam byla 3-5mm poloosa chodila a docela hrozivý zvuk to vždy vydalo. Po servisní prohlídce jsem auto dovezl ke svému kamarádovi mechanikovi který mě opravoval starou fábii a ten sundal kolo a hned zjístil kde je problém.. Někdo to dojebal v těch autorizovaných servisech kam to auto chodilo doteď .. Opět vyměnili oreginál ložisko za ČÍNU! A to je nejspíš tenčí než oreginál, nebo je velká matka na dotáhnutí. V servise jim matka nešla dotáhnout tak se na to vykašlali a nejraději by mi hned vyměnili oba klouby. Kámoš matku odšrouboval, zkrátil ji asi o 2-3mm protože nedokázala dotáhnout ten kloub, lehounce jí potřísnil lepidlem kdyby náhodou se povolila a dotáhl momenťákem.. Klepání zmizelo a je teď božský ticho! Už nic neklepe konečně!!! Ale vnější kloub je nejspíš vlivem té vůle docela chycenej takže uvidíme jak dlouho vydrží. Každopádně čekal bych že na tohle autorizovaný servis příjde navíc když má plnou servisní historii .. Prostě to ojebávaji i v těch autorizákách a ještě berou šílené prachy za opravy.. Mám nyní 110 500km .. a se škoda servisem jsem skončil.. Chtěli mě taky vyměnit brzdové destičky na všech 4 kolech ikdyž vpředu mají přes 5 mm a v zadu ještě taky 3 měsíce vydrží .. mají asi 3mm.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 23. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2018 Ahoj vsem, Na pritelcine Fabii 1.6 TDI CAYA jsem nechal vymenit tehlice + brzdice. Mela 256mm a tak jsem ji chtel udelat radost s 288mm. Zaroven se pri tomto menili loziska. Vse ostatni zustalo stejne. Po vymene me ale cekalo nemile prekvapeni v podobe cvakani pri pusteni spojky pri prerazovani. Je to jak vyse popsane. Jako kdyz kladivem prastim do zeleza. Pokud se spojka pousti pomaleji, neni to tak slyset. Bylo mi receno, ze mam nechat vymenit zadni silentbloky na ramenou. Ovsem po teto vymene prakticky zadna zmena. Napadlo me tedy, jestli to nemuze mit take spojitost s vymenou tech lozisek ? Ze by to nebylo spravne dotazene a poloosa v naboji litala ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2018 Ahoj zkus rukou jestli ta poloosa není volná. Mě lítala do stran i lehce po obvodu. Nakonec mě začalo klepání ve 210 000km znovu a po výměně rozsypaneho vnitřního kloubů a obou vnějších zjistili, že je špatně nalisovany náboj s ložiskem a dělá to právě toto. Ale mě to v těch 210 000km začalo cvakat při jízdě do zatáčky a zatížení na stranu a někdy i u toho přeřazení. Jako by mělo kolo upadnout. Náboj úplně nový. Kámoš mě vyměnil čepy, silentbloky, koukal se i na uložení převodovky a nakonec náboj, který byl 2 měsíce zpět nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 Tak vcera jsem zajel k mechanikovi, ktery delal ty brzdy a menil loziska v tehlicich. Kdyz jsem mu rekl, aby se zameril na ty matice, tak rekl, ze na forech jsou strasne chytry a bla bla bla....Na leve strane to bylo v pohode, ale pro jistotu dal novou matici. Na druhe strane chytnul za poloosu a jak s ni hybal, tak koukam, hybe se i matice, jak zajimavy... Dal tam novou, utahnul a je po problemu. Takze nebyt tebe Petre, tak ma pritelkyne na Fabii po par tisicich doje..ny kinetak a Buh vi, co dalsiho. Diky ! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.