Přejít na obsah

EGR ventil


maxop

Doporučené příspěvky

Tak ted nevim, jestli to je vazne skrtici klapka (kterou diesel z principu nepotrebuje - nebo se pletu?), nebo je to jen chcipaci klapka.. I v tom videu mas na konci receno a napsano, ze u dieselu se nastaveni nepovede...

 

Tak jsem si to poslechl jeste jednou a tak jednoznacne to nezni. Ale popisek "You are working on a diesel... there is no Throttle body" jednoznacny celkem je. :kol-32:

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když o tom přemýšlím tak je asi jedno jestli se tomu říká škrtící klapka nebo chcípací, já potřebuji udělat něco s autem aby mi pořád neblikala kontrolka žhavení a nepadalo do nouzáku. Potřeboval bych nějaký návod jak to nastavit, co třeba vyčistit a nebo cokoliv jiného.
 

Editováno: , autor: Pawouk
Odtraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau mám podobný problém, bliká žhavení a padá do nouzáku. Tak jsem vyměnil ten erg a je to stále stejné. Diagnostika píše potenciometr zpet. vedení výfukových plynu. Musí se to nějak na kódovat nebo něco podobného? 

ale tu sa pletú jablka s hruškami ....píšeš,že si vymenil EGR ventil (inak chladič spätného vedenia výfukových plynov) a odkaz dáš,že si vymenil škrtiacu klapku ...to prečo? ...ani sa nedivím,že ti stále bliká kontrolka žhavenia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak snad Milanko uz bude vediet...
Krasny piatok 13teho :kol-127:

Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb

Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 LP    HW: 03L 906 023 JH
           Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 9971
                      Kódování: 00114014032400080000
                   Číslo dílny: WSC 22144 654 186845
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023LP 003009 (SK35)
                      VCID: 7F09520FE6E909E6E27-802A
1 nalezena chyba:
 
7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů 
          P046C 00 [101] - neplatný signál
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 113309 km
                    Datum: 2039.14.16
                    Čas: 09:00:52

 

Inak neviete nahodou cislo verzie SW, ktora na nahrava pri vymene za DQ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoumal někdo co konkrétně v těch EGR ventilech odchází? Nějak nechápu co tam konstruktéři mohli podojit, když za ta léta co se tato ekovychytávka používá už musejí mít spoustu zkušeností....

Zajímavý je, že v testech ojetých aut prezentují tento motor jako téměř bezporuchovej a přitom vadný EGR ventil není u těchto motorů zrovna ojedinělá a hlavně levná závada.

Proč taky chladič spalin musí být jeho součástí - asi aby se hůře měnil a byl dražší....  Opravdu musí při výměně dolů nápravnice?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má nějaký vliv styl jízdy na ten EGR ventil zasrany? Nebo třeba verva diesel pročistí ho? A jak je to s kulanci u škodovky? Uspěl bych do dejme tomu 150 000 km? Když mám komplet servisku ve škoda auto a jednou mam výměnu vlastni olej a bude i podruhé. Pokaždé ten co má byt dle specifik výrobce. Mam najeto 109 000 CAYC motor fabia a desi mě ze se to děje kolem 110 000...

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kulancia? ...nie,teda aspoň som sa s tým ešte nestretol a to boli autá pravidelne v AS ...

 

 

Zkoumal někdo co konkrétně v těch EGR ventilech odchází? Nějak nechápu co tam konstruktéři mohli podojit, když za ta léta co se tato ekovychytávka používá už musejí mít spoustu zkušeností....

napr.taká blbosť,ako je malý čap,ktorý vypadne z bežca na regulačnej klapke ...preto je teraz servisné opatrenie,kde sa mení tá plastová krytka (viď príspevok suri. č.34)

 

Opravdu musí při výměně dolů nápravnice?

EDIT:

po dnešnom prvom pokuse bez demontáže nápravnice hlásim,že to ide urobiť aj tak ... :kol-33:

Editováno: , autor: libero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

113000km je veľmi slušný nájazd , už som mal aj Rapid ktorý raz skapal na ceste úplne pri 1800km - vypadnutý kolík , a po 2600km prišiel s trčiacim kolíkom a blikajúcim žhavením znovu ....

 

 

Kyselinka - Milan je macher a na dvojkolke je to pohoda ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...