Yosef Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Když je tady téma "Vady a neduhy", tak si myslím, že by bylo fér mít tu i naopak téma "Klady a radosti" do kterého můžete přispět z čeho máte radost a co na rapidu hodnotíte kladně a oceňujete. Začnu třeba s objemem palivové nádrže, který je u rapida 55 litrů a není to taková samozřejmost. Např. u OIII je 50 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 A s nádržemi ve dveřích je to přes 55 litrů : ) Mi se třeba honem tak namátkou líbí háček na bundu na zadním sloupku, nemusím ji válet po sedadle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 tu přednost s "velkou" nádrží bych bral trochu s rezervou. Je teda pravda, že OIII z nějakého důvodu papírově uprali, OI i OII či Room mají 55 v základu, čtyřkolky měly dokonce 60 litrů. I tak v tý nádrži ještě zůstává vzduchová kapsa o objemu 15 až 20 litrů. Což mimo jiné vysvetluje proč se do Fabie s nádrží 45 l, dá narvat skoro 55 l. Takže jedna věc je deklarovaná hodnota a ta druhá reálně využitelná skutečnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Což mimo jiné vysvetluje proč se do Fabie s nádrží 45 l, dá narvat skoro 55 l. ..a potom tu vznikajú vlákna na rozsvietené kontrolky CHECK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) tak 55 litrů je ještě v pohodě, horší je to, když se blížíš k šedesátce Jinak máš samozřejmě pravdu, bohužel ty litry navíc tam zahučí jako nic. Je klidně možné, že u rapida to odvětrání vyřešili nějak lépe, takže jen oficiálně pustili více plaliva do stejné nádrže... Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Anebo je to všechno jinak - u OIII tam skutečně nedostaneš skoro ani těch 50 litrů (je tady o tom dokonce téma), tudíž tam nikdo nic papírově neubral - je skutečně menší a má to souvislosti s úsporou nákladů a také s váhou vozu při měření spotřeby. Viz citace článku: "...Jenže konstruktérům už začínají docházet nápady a v dalším stlačování spotřeby jim dost překáží fyzika. A tak hledají, jak vyzrát na regule, jinde.V předpisu pro měření spotřeby a potažmo emisí je také definováno, jak musí být auto "vyzbrojeno". Má mít mimo jiné natankováno 90 % objemu nádrže. To lidi u Mercedesu zaujalo. Palivo totiž něco váží a každý ušetřený kilogram jde k dobru. A čím méně toho musí motor táhnout, tím méně sil potřebuje. Nová auta tak dnes hubnou, třeba nové céčko oproti předchůdci o 75 kilogramů. A hubne i na nádrži. Nádrž nového céčka o objemu 41 litrů je toho důkazem. Všiml si toho v německém ceníku mercedesu britský magazín autocar. Dosud měl tento mercedes nádrž o objemu 59 litrů. Server automodul.cz si všímá, že podobný objem nádrže má třeba kapesní Nissan Micra, ale céčko je o tři kategorie větší a o třetinu delší auto. "Podle evropských předpisů se však hmotnost měří při 90 % naplnění nádrže a k tomu se připočítává hmotnost řidiče 75 kg. Za dané situace je díky menší nádrži oproti předchůdci Mercedes třídy C oficiálně o 12 kg lehčí," vypočítává automodul.cz. Namísto 53,1 litrů paliva má natankováno při testu spotřeby jen 36,9 litru..."http://www.autoforum.cz/zajimavosti/novy-mercedes-c-ma-nadrz-jen-na-41-litru-paliva-je-absurdni-obeti-regulaci/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 něco takového jsem tušil, jen mě nenapdlo, že by tu nádrž opravdu zmenšili, spíše jsem předpokládal, že tam nechali více vzduchu... no nic, takže zpět: kladem Rapidu je, že to je poslední auto s normální nádrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Tak jest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SITMIR Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ještě pořád se za ním lidé otáčejí , ale už to asi nebude trvat dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakula Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ahoj vsem, kladne hodnotim sportovni sedacky dynamic. Nejenze skvely posez, ale docela i sklizej obdiv vsech co to videj a v nich sedej..... Je fajn ze to nabizej, prijemne designove a hlavne pocitove..... Dale ocenuji moznost umisteni 1,5 litrovy plnohodnotny flasky do dveri, to taky neni zdaleka ve vsech autech standart a pro me fakt dobra vec... Hlavne je potreba davat bacha na drnceni toho plastovyho pojistnyho krouzku pod uzaverem, ten zvuk me vydesil, bal jsem se, co mi to tam v novym aute drnci. S cimz souvisi: Tichost motoru, 1,2 TSI teda urcite, chvali kazdej..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Škoda, že ty 1,5l lahve nevlezou i vzadu, tam by to posádka také ocenila, hlavně ta rodinná, ale zase jeden otvor je na konci středového tunelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 U Rapida se dost líbí řešení A sloupků, které nejsou oproti F1 čtvercové, ale obdélníkové a natočené tak, že z místa řidiče je levý sloupek krásně hubený a je přes něj dobře vidět.Líbí se mi i ty malé vychytávky, která Rapid má, nebo je pro ně přizpůsoben jako : hasičák pod sedačkou spolujezdce, vesta pod sedačkou řidiče, odpadkový koš ve dveřích, nezakrytý sedačky plastama, takže jdou dobře luxovat, držák na deštník, nemožnost otevření kapoty při zavřeném voze, zamačkávací autožárovky, kapsa na brýle, měkčená madla na ruce, rychlosklápěcí přední sedačky (ocení mladší ročníky......), škrabka je jasná, zandávací zadní plato, sítový program, neurazitelný výfuk při couvání, blikající brzdová světla při intenzívním brždění, blinkry řešené tak, že při blikání osvětlují vozovku za vozem a vedle vozu, ideální velikost zpětných zrcátek.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Držák na deštník? Jsem si nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pershing Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 ten drzak by ma tiez zaujimal destnik sa mi vala v kufri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SITMIR Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 Jestli nemyslel partnerku? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 držák na deštník má Octavia ne ? ale jenom kombík by měl mít u rolety přihrádku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodovak99 Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Jestli nemyslel tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 tak to v tom případě může ležet kdekoliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUMIHA Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Podľa mňa má na mysli držiak na trojuholník, nakoľko trojuholník je umiestnený v brašni s lekárničkou a ťažným lanom a tým pádom je určený ako držiak na dáždnik . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 držák na trojúhelník měla nejlépe vymyšlený první fabka Sedan, když se zvedl kufr, byl hned vidět a bylo to bezpečné... jinak co mě na rapidu těší... - design, když jsem si ho koupil tak se každý otáčel apod. a pořád mi většina lidí řekne že to je fakt pěkný auto. - odhlučnění motoru - a strašně se mi líbí tlačítka na středovém panelu, asi nejlépe vyřešený ze všech škodovek. Vše v jedný řadě a nejsou tuctové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SITMIR Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Já jsem ze Škodovek nadšenej celkově. Ve firmě jsem jezdil na služební cesty skoro pokaždé jiným autem . V některém jsem se cítil lépe , v některém hůře. Nemyslím posed a tak ale celkový pocit jistoty z řízení auta. A jen ve škodovkách ( Rapid, Octa II. Roomster jsem měl po ujetí deseti kiláků pocit jako bych s tím autem jezdil odjakživa. Naopak třeba s Hyundaiem I30 jsem se pral celou cestu a prostě jsem si nevěřil a necítil jsem se dobře. Určitě znáte takový ten pohodový pocit za volantem když Vám auto sedí a prostě si věříte? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodovak99 Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 To mas pravdu. Ja se v tom citim taky dobre v tech novejsich skodovkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 17. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2015 Bezva přihrádka v předních dveřích na 1,5 litrovou lahev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Jo to odhlučnění motoru si opravdu užívám, ve srovnání s F1 1,4mpi je cestování v rapidu relax, kde slyším jen hudbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elektronxx Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Také Rapida chválím, ale po zkušenosti s výměnou žárovky H15 (denní a dálková světla) bych v tomto případě konstruktéry vůbec nepochválil. Ani po mnoha pokusech se mi nepodařilo žárovku H15 rukou pootočením vyndat. V servisu se o to pokoušeli tři pracovníci a až po použití násilí (sikakleště, kombinačky) se podařilo žárovku H15 vyndat (stará po výměně zničena). Nasazení nové žárovky H15 také není jednoduché (musí se vynaložit poměrně velká síla na otočení patice) a nevím jak bych to zvládnul na cestě a ještě v noci. Není na to nějaký figl nebo přípravek? Ale jinak s tímto autem velice rád jezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.