Přejít na obsah

Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)


Pawouk

Doporučené příspěvky

Objednané tu : https://www.aliexpress.com/store/product/UPPER-engine-cover-Engine-upper-guard-Stent-for-SKODA-SUPERB-OCTAVIA-YETI-RAPID-1-4-T/2170016_32684115562.html

 

Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!!

 

Písal som tu o stranu dozadu:

kryt motoru VW Passat B8 3G0 1.4 TSi 04E103925F 1.4 TSI
- Motorcode:  CNLA  /  CRJA

- VW Jetta MK6  (2011-..)

- VW Golf VII GTE Bj. 2016 Abdeckung Motor "TSI" 04E103925F

 

Ak si to hľadal na Šodovku tak to nieje, tu sa šetrí ale na VW Pasat, Golf, je to orig.

Editováno: , autor: Eric_
Nevybavená reklamacia na Aliexprese
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak sláva kryt je doma ale nedošiel mi ten držiak, už som písal číňanke, tak asi to pošle, aspoň mám takú skúsenosť.

Vyzerá to naozaj reálne Super, kvalita spracovania 100%.

Škoda že neprišiel držiak namontoval by som to hneď a aj fotil <_<

 

Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!!

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Editováno: , autor: Eric_
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 11. 2016 at 9:02, Eric_ napsal:

OK ;)

Využil jsem dnešní teplý den v Ostravě a horní kryt motoru, který byl již týden doma jsem namontoval. Za cca 1000 Kč je skryto trochu trubek a sami posuďte výsledek. Kryt motoru nasazen vpravo na dva čepy. Díry jsou již připravené. Vlevo je ve středu je kryt motoru nasazen kuličkou našroubovaného držáku na gumový držák. Drží SQUELE, ani se nehne. Kryt motoru včetně držáku s kuličkou je součásti dodávky. V mém případě dodáno za 16 dnů od objednání.

IMG_5846.JPG

IMG_5847.JPG

IMG_5848.JPG

IMG_5849.JPG

IMG_5850.JPG

IMG_5855.JPG

IMG_5860.JPG

MVI_5858.MOV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 11. 2016 at 16:30, ralff napsal:

Využil jsem dnešní teplý den v Ostravě a horní kryt motoru, který byl již týden doma jsem namontoval. Za cca 1000 Kč je skryto trochu trubek a sami posuďte výsledek. Kryt motoru nasazen vpravo na dva čepy. Díry jsou již připravené. Vlevo je ve středu je kryt motoru nasazen kuličkou našroubovaného držáku na gumový držák. Drží SQUELE, ani se nehne. Kryt motoru včetně držáku s kuličkou je součásti dodávky. V mém případě dodáno za 16 dnů od objednání.

 

Neber to zle, nechci kritizovat, ale má toto nějaký skutečný význam? Myslím, že to je jenom pro pocit, že je tam kryt. Hluk/zvuk to nijak nezmění, neztlumí, jestli se kuny dostanou na kabely je taky diskutabilní. Takže k čemu to je?

Editováno: , autor: Pawouk
Upravena citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
před 25 minutami, Martin Bednář napsal:

Ericu a vis i cislo toho drzaku, ktery se tam musi nasroubovat?

Číslo držáku nevím, ale je vidět tady ve videu mezi minutami 2:45 až 3:50.

Já jsem dostal z Aliexpress.com kompletní do 16 dnů od objednání. V kompletu byl šroubek, džák s kulovým čepem a plastový díl (s nalepeným znakem ŠKODA).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Martin Bednář napsal:

Ericu a vis i cislo toho drzaku, ktery se tam musi nasroubovat?

 

 

Ja som si ten držiak musel nakoniec vyrobiť Číňanka odmietla poslať, že mi ho poslali, ale nebol pribalený.

 

Číslo dielu je :   04E103932,  04E103932 D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

som tu novy, a rad by som Vas poziadal o par rad. Kupil som si Seat Ibiza (ale to asi je jedno), s motorom 1.2 TSI 81kW, 6 kvalt. Kedze obcas potrebujem nabehnut na dialnicu a spravit zopar stoviek km, tak akonahle som sa rozhodol pre Seat, podmienka bola silnejsi motor a 6 rychlost. 

Presedlal som z Felicie 1.3 50kW, takze zatial som z toho vo vytrzeni. Od 10/2016 najazdenych nieco cez 7000km. Precital som si celu tuto diskusiu, a tak budem postupovat podla nej.

Chcel by som sa spytat na rady ohladom jazdenia s TSI motorom, cital som nejake poznamky ohladom podtacania, pretacania apod... Mimo obec obycajne klasika okolo 100km/h na 6. a pri cca 2000ot. Obec obycajne medzi 50 a 60, pri 60 uz 5. a cca 1600-1800ot.. je to malo? Radsej stale 4.? Spotrebu nejak nesledujem, ale priemer mam zhruba 6,2l/100km. Moje trasy sa skladaju zhruba 50:50 mimo obec/obec, sem tam ako som spominal dialnica (zhruba rad za mesiac, do 1000km).

Problem mi robia kolony, priznam sa na Felicii to bolo v pohode, ale na TSI je to tak, ako uz niekto spominal, ako keby som nevedel radit... pri pohybani a konstantnej malej rychlosti mam niekedy pocit ze na 1. je to uz vela ale zase na 2. malo. Co s tym? 

Co sa tyka predmetu predbiehania, vacsinou mimo obec, cize pri 90-100km/h vacsinou 6.->4. rychly odpich pri cca 3000ot -> 5. dalsi "dopich", a po zaradeni ->6. a spomalenie na "povolenu" rychlost. Je to OK? Samozrejme ak mu planujem nalozit, obycajne si pri vyjazde z obce skontrolujem teplotu oleja (ak je viac ako 80-85C mozem :) ).

Cital som nejake veci nielen tu, ohladom zrania oleja. Zatial som takyto problem nezaznamenal. Caka ma to este len, alebo je to zalezitost zabehu/ kusu / ... ?

Zabeh motora som spravil zhruba podla manualu, cize do cca 1500-2000km velmi som nevytacal (max 2500ot), potom zhruba do 5000km som pomaly nakladal, ale obycajne nie viac ako 3000-3500ot, a zavrsil som to cestou po dialnici zhruba 500km v jednom kuse, az na male prestavky. Teraz nie je problem az do 4000ot.

K tomu nakladaniu, by smerovala aj moja dalsia otazka, obcas pri vacsom vykone, a potom pri odparkovi (samozrejme necham ho bezat na volnobeh asi minutu) je citit ako keby zapach gumy, samozrejme obcas pukanie vyfuku apod... s cim tento zapach suvisi?

Vsimol som si, ze mnoho z Vas pouziva aditivum VIF pri tankovani. Viete odporucit nieco konkretnejsie? Alebo sa jedna skratka len o toto?

http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-benzinu/super-benzin-aditiv-1.html

Tankujem vacsinou Shell V Power, obcas OMV alebo Luke Oil. Snazim sa vyhybat marketovym pumpam (Tesco apod.).

Kedze je este stale zima, mal by som dotaz ohladom pouzivania klimatizacie. Ak je zopar stupnov minus, nastavim si ofuk predneho skla a automaticky sa zapne aj klima, ktoru necham zapnutu, ale zhruba po 10km ju vypnem, kedze si myslim ze uz nie je potrebny jej chod, ak okno uz je ciste. Je to ok? Cital som zopar clankov, kde to odporucali podobne ako to robim ja, ze sa tym predide znefunkcneniu klimy, ak nebezi dlho, takisto ze motor sa zahreje skor apod. , ale zase narazil som na nazory ze je to zbytocne, ze klima sa pri minus teplotach aj tak nezapne apod. 

Uvazujem nad vymenou oleja po prvych 15000km, aj ked predajca mi hovoril ze v klude to mozem pockat do 30000km, ale stale si osobne myslim, ze na novy motor je 30k km dost. Nehovoriac uz o "vydrzi" remena, vraj az 240 000km, tipujem ze je to tak do 100 000km a stacilo. 

A nakoniec prosba o rady, ako sa da zistit po servisnej prehliadke, ze autorizovany servis spravil to co mal, pripadne co som ziadal?

Za odpovede a nazory vopred dakujem.

 

Editováno: , autor: zdenoeddie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...