Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ano preto je to tu: ten diel je v serii dávaný na 1.4 TSi, a na 1.2 TSi nič nedávajú ale pasuje to na  100%.

Čakám zásielku, ako dorazí tak zdokumentujem to a bude to tu.

Eric a kde si to objednal,u nás v AŠ to podľa toho čisla nanašli.Diky.

Objednané tu : https://www.aliexpress.com/store/product/UPPER-engine-cover-Engine-upper-guard-Stent-for-SKODA-SUPERB-OCTAVIA-YETI-RAPID-1-4-T/2170016_32684115562.html

 

Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!!

 

Písal som tu o stranu dozadu:

kryt motoru VW Passat B8 3G0 1.4 TSi 04E103925F 1.4 TSI
- Motorcode:  CNLA  /  CRJA

- VW Jetta MK6  (2011-..)

- VW Golf VII GTE Bj. 2016 Abdeckung Motor "TSI" 04E103925F

 

Ak si to hľadal na Šodovku tak to nieje, tu sa šetrí ale na VW Pasat, Golf, je to orig.

Upraveno od Eric_
Nevybavená reklamacia na Aliexprese

ahaaaaaaaaaaaaaaa,ďakujem,kedy si to objednal?

Toho 28.10. a 4.11. už to šlo letecky, tak čakám až to dorazí dám tu fotky :)

  • 2 týdny později...

Tak sláva kryt je doma ale nedošiel mi ten držiak, už som písal číňanke, tak asi to pošle, aspoň mám takú skúsenosť.

Vyzerá to naozaj reálne Super, kvalita spracovania 100%.

Škoda že neprišiel držiak namontoval by som to hneď a aj fotil <_<

 

Odporúčam objednať inde, alebo po prijatí celeho otvorenia zásielky natočiť video. Mne sa stalo že tam nebol držiak krytu ani skrutka a predajca sa oháňal iba váhou zásielky a reklamáciu mi neuznali. Takže pozor na predajcu !!! Určite si dajte pozor!!

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Upraveno od Eric_

Vypada to dobre, jsem zvedavej az bude namontovanej. Jen me trosku drazdi ten VW font napisu TSI. Ale jsem asi puntickar ;)

Dal som to len cvične ako to vyzerá, chýba ten držiak aby sa to zrovnalo, ale kryt pasuje aj farebne.

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Tak on ze spodu jde vidět i znak vw, takže ono to logo škody je tam jen nalepené asi, ale vypadá to dobře.

Odesláno z mého Huawei P8 Lite pomocí Tapatalk

Ten znak je nalepený, ale nijak to nieje vidieť, iba zo spodu že je tam VW.

Vypada to fakt dobre, i to zebrovani navazuje na zebrovani vedeni od vzduchoveho filtru :)

 

Udelej pak foto pred/po ze stejneho uhlu, at je poradne videt rozdil ;)

OK ;)

V 20. 11. 2016 at 9:02, Eric_ napsal:

OK ;)

Využil jsem dnešní teplý den v Ostravě a horní kryt motoru, který byl již týden doma jsem namontoval. Za cca 1000 Kč je skryto trochu trubek a sami posuďte výsledek. Kryt motoru nasazen vpravo na dva čepy. Díry jsou již připravené. Vlevo je ve středu je kryt motoru nasazen kuličkou našroubovaného držáku na gumový držák. Drží SQUELE, ani se nehne. Kryt motoru včetně držáku s kuličkou je součásti dodávky. V mém případě dodáno za 16 dnů od objednání.

IMG_5846.JPG

IMG_5847.JPG

IMG_5848.JPG

IMG_5849.JPG

IMG_5850.JPG

IMG_5855.JPG

IMG_5860.JPG

MVI_5858.MOV

Bral si ho od toho istého dodávateľa ako ja ?

Ja ešte riešim ten držiak :sleep:

Je to takto lepšie, vyzerá to super.....

V 24. 11. 2016 at 16:30, ralff napsal:

Využil jsem dnešní teplý den v Ostravě a horní kryt motoru, který byl již týden doma jsem namontoval. Za cca 1000 Kč je skryto trochu trubek a sami posuďte výsledek. Kryt motoru nasazen vpravo na dva čepy. Díry jsou již připravené. Vlevo je ve středu je kryt motoru nasazen kuličkou našroubovaného držáku na gumový držák. Drží SQUELE, ani se nehne. Kryt motoru včetně držáku s kuličkou je součásti dodávky. V mém případě dodáno za 16 dnů od objednání.

 

Neber to zle, nechci kritizovat, ale má toto nějaký skutečný význam? Myslím, že to je jenom pro pocit, že je tam kryt. Hluk/zvuk to nijak nezmění, neztlumí, jestli se kuny dostanou na kabely je taky diskutabilní. Takže k čemu to je?

Upraveno od Pawouk
Upravena citace.

  • 1 měsíc později...

Tak designove to tam padne. Audi to tam dava automaticky. A prave proti tem kunam by to mohlo pomoci - bez toho krytu je tam toho docela dost na rozkousani.

Jenom si rikam, tyto motory docela dost 'topí', tak jestli ten kryt nezhorsi cirkulaci vzduchu kolem hlavy, cívek, atp.

Keď to na tieto motory dáva v serii WV a Audi tak je odpoveď jasná iba na Škodu sa vykašlali.

U 1.2 TSI nedává kryt ani Audi, ani Volkswagen...

audi-a3-12-tsi-2.jpg

VW-Golf-MkVII-1.2-TSI-engine1.jpg

Ale zase bych neměl strach, že by se to přehřívalo nebo něco, TSIčko přecejenom toho tepla produkuje mnohem méně než starší motory...

Martab: jsi si u te Audi jist? Jinak ta fotka cerveneho vozu je Golf...

(Btw. moje aktualni 1.4 tsi v S3 produkuje urcite vic tepla nez minula 1.8 tsi v S2.)

U Audi si nejsem 100% jistý, u 1.4TSI kryt je 100%, u 1.2 TSI jsem ho neviděl, ale pravda je, že sem viděl jen 1 A3 s novým 1.2 TFSIčkem.

original č. 04E103925F

kryt motoru VW Passat B8 3G0 1.4 TSi 04E103925F 1.4 TSI
- Motorcode:  CNLA  /  CRJA

- VW Jetta MK6  (2011-..)

- VW Golf VII GTE Bj. 2016 Abdeckung Motor "TSI" 04E103925F

Ericu a vis i cislo toho drzaku, ktery se tam musi nasroubovat?

před 25 minutami, Martin Bednář napsal:

Ericu a vis i cislo toho drzaku, ktery se tam musi nasroubovat?

Číslo držáku nevím, ale je vidět tady ve videu mezi minutami 2:45 až 3:50.

Já jsem dostal z Aliexpress.com kompletní do 16 dnů od objednání. V kompletu byl šroubek, džák s kulovým čepem a plastový díl (s nalepeným znakem ŠKODA).

 

před 16 hodinami, Martin Bednář napsal:

Ericu a vis i cislo toho drzaku, ktery se tam musi nasroubovat?

 

 

Ja som si ten držiak musel nakoniec vyrobiť Číňanka odmietla poslať, že mi ho poslali, ale nebol pribalený.

 

Číslo dielu je :   04E103932,  04E103932 D

 

  • 1 měsíc později...

Ahoj,

som tu novy, a rad by som Vas poziadal o par rad. Kupil som si Seat Ibiza (ale to asi je jedno), s motorom 1.2 TSI 81kW, 6 kvalt. Kedze obcas potrebujem nabehnut na dialnicu a spravit zopar stoviek km, tak akonahle som sa rozhodol pre Seat, podmienka bola silnejsi motor a 6 rychlost. 

Presedlal som z Felicie 1.3 50kW, takze zatial som z toho vo vytrzeni. Od 10/2016 najazdenych nieco cez 7000km. Precital som si celu tuto diskusiu, a tak budem postupovat podla nej.

Chcel by som sa spytat na rady ohladom jazdenia s TSI motorom, cital som nejake poznamky ohladom podtacania, pretacania apod... Mimo obec obycajne klasika okolo 100km/h na 6. a pri cca 2000ot. Obec obycajne medzi 50 a 60, pri 60 uz 5. a cca 1600-1800ot.. je to malo? Radsej stale 4.? Spotrebu nejak nesledujem, ale priemer mam zhruba 6,2l/100km. Moje trasy sa skladaju zhruba 50:50 mimo obec/obec, sem tam ako som spominal dialnica (zhruba rad za mesiac, do 1000km).

Problem mi robia kolony, priznam sa na Felicii to bolo v pohode, ale na TSI je to tak, ako uz niekto spominal, ako keby som nevedel radit... pri pohybani a konstantnej malej rychlosti mam niekedy pocit ze na 1. je to uz vela ale zase na 2. malo. Co s tym? 

Co sa tyka predmetu predbiehania, vacsinou mimo obec, cize pri 90-100km/h vacsinou 6.->4. rychly odpich pri cca 3000ot -> 5. dalsi "dopich", a po zaradeni ->6. a spomalenie na "povolenu" rychlost. Je to OK? Samozrejme ak mu planujem nalozit, obycajne si pri vyjazde z obce skontrolujem teplotu oleja (ak je viac ako 80-85C mozem :) ).

Cital som nejake veci nielen tu, ohladom zrania oleja. Zatial som takyto problem nezaznamenal. Caka ma to este len, alebo je to zalezitost zabehu/ kusu / ... ?

Zabeh motora som spravil zhruba podla manualu, cize do cca 1500-2000km velmi som nevytacal (max 2500ot), potom zhruba do 5000km som pomaly nakladal, ale obycajne nie viac ako 3000-3500ot, a zavrsil som to cestou po dialnici zhruba 500km v jednom kuse, az na male prestavky. Teraz nie je problem az do 4000ot.

K tomu nakladaniu, by smerovala aj moja dalsia otazka, obcas pri vacsom vykone, a potom pri odparkovi (samozrejme necham ho bezat na volnobeh asi minutu) je citit ako keby zapach gumy, samozrejme obcas pukanie vyfuku apod... s cim tento zapach suvisi?

Vsimol som si, ze mnoho z Vas pouziva aditivum VIF pri tankovani. Viete odporucit nieco konkretnejsie? Alebo sa jedna skratka len o toto?

http://www.vif.cz/produkty/aditiva-do-benzinu/super-benzin-aditiv-1.html

Tankujem vacsinou Shell V Power, obcas OMV alebo Luke Oil. Snazim sa vyhybat marketovym pumpam (Tesco apod.).

Kedze je este stale zima, mal by som dotaz ohladom pouzivania klimatizacie. Ak je zopar stupnov minus, nastavim si ofuk predneho skla a automaticky sa zapne aj klima, ktoru necham zapnutu, ale zhruba po 10km ju vypnem, kedze si myslim ze uz nie je potrebny jej chod, ak okno uz je ciste. Je to ok? Cital som zopar clankov, kde to odporucali podobne ako to robim ja, ze sa tym predide znefunkcneniu klimy, ak nebezi dlho, takisto ze motor sa zahreje skor apod. , ale zase narazil som na nazory ze je to zbytocne, ze klima sa pri minus teplotach aj tak nezapne apod. 

Uvazujem nad vymenou oleja po prvych 15000km, aj ked predajca mi hovoril ze v klude to mozem pockat do 30000km, ale stale si osobne myslim, ze na novy motor je 30k km dost. Nehovoriac uz o "vydrzi" remena, vraj az 240 000km, tipujem ze je to tak do 100 000km a stacilo. 

A nakoniec prosba o rady, ako sa da zistit po servisnej prehliadke, ze autorizovany servis spravil to co mal, pripadne co som ziadal?

Za odpovede a nazory vopred dakujem.

 

Upraveno od zdenoeddie

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.