Jump to content

ralff

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

28 Excellent

About ralff

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jestli počkáš. tak tady si koupíš do 40 Kč. https://www.aliexpress.com/item/4000130722076.html?spm=a2g0o.cart.0.0.678d3c002H2No6&mp=1
  2. Pánové nevím, já k čerpání benzínu jezdím až když mi benzínoměr ukazuje pod 1/4 nádrže a tam je množství benzínu na doplnění velmi přesné. 😀😎
  3. Josef Pedro já používám tento papírový benzinoměr na dočerpání, abych věděl koliik VIFu nalít do nádrže před tankováním a zatím se spletl plus mínus maximálně o jaden litr. Mám zalaminováno a strčeno do stínítka.
  4. Souhlas pouze číst. Pokud nepatříš mezi lepšo lidí. Neptej se a nečekej slušnouo odpověď. Dělám výjimku a odpovídám. Jinak pouze čtu a divím se z jakých prkotin se dá udělat problém.
  5. DSG ve Fabii III bylo za +36 000 Kč proti manuální převodovce. Pokud si pamatuji. Hledal jsem ale nenašel. Ve faktuře už mám jako základní cenu Style, kombi, 1,2 TSi 81 kW s DSG.
  6. Souhlas s dodge. Taky si na automat DSG nemohu stěžovat. Kolegové kterým jsem umožnil svezení byli nadšeni.
  7. Podívej se na stránku 44 této sekce myslím že 6-tý příspěvek od zadu. Mám tam greenscore 91. A mohu říct, že se pod greenscore 80 téměř nedostanu, samozřejmě pokud nejedím pouze Ostravou na nákupy. Mnoho lidí tady tvrdí, že na greescore nezáleží ? Ale chce to plynulou jízdu s předvídáním. Výhodou je asi DSG, já auto rozjedu na cca 30 kmúh a stisknu přednastavený tempomat. Automat ví co chci a ryche splní požadovaný limit. Mám vyzkoušeno, že rozjed auta je rychlejší a s nižší spotřebou. Jó tempomat a DSG udělá svou práci dobře. I když lidi co DSG nemají, tak ví, že s DSG je motor podtáčen.
  8. Ano, dnes jsem zkusil při jízdě a opravdu, když se zmáčkne pedál plynu do podlahy, tak začne akceptovat i při speedlimitru. No když jsem měl ten infarktový zážitek, tak jsem asi neprošlapl podlahu a auto pokračovalo rychlostí 78 km/h. Já speedlimitru nepoužívám a nevím jestli používat budu. Musí se opravdu rychle, prudce a s plnou sílou sešlápnout plynový pedál.
  9. No nevím, já tlačil plyn až k podlaze opakovaně a auto jelo svých 78 km/h. Až si vzpomenu, tak si dám speedlimiter a zkusím. Tak v návodu je, že při přidání plynu by opravdu mělo auto zrychlit nad limit. Musím zkusit prakticky.
  10. Mám taky tempomat a speedlimitr a se speedlimitrem mám infarktovou zkušenost. Když jsem měl auto cca 4 měsíce, jel jsem v pátek v době kdy všichi opuští město na chaty a chalupy. Po místní komunikaci se zákazem předjíždění rychlostí 50 km/h předemnou jel osobák a před námi jel náklaďák s vlekem. Když jsme najeli silnici pro motorová vozidla a mohli zrychlit z 50km/h na povolenou rychlost 110 km/h, tak jsem vyhodil blikr a začal předjíždět. Náklaďák z vlekem byl prázdný, tak taky začal zrychlovat. Automat DSG si ořadil o 2 rychlosti dolů. Celkem svižně zrychloval, já musel ubrat, protože auto předemnou tak svižně nevyrazilo. Pak jsem dojel na úroveň kabiny náklaďáku a moje auto na rozdíl od náklaďáku přestalo zrychlovat a já nevěděl proč? Pohledem na přístrojovku jsem zjistil, že mám jako limitní rychlost nastaveno 78 km/h. Předjet jsem nemohl, jak se odstraňuje omezená rychlost speedlimitru jsem ve své paměti nenašel. Tak jsem se musel zařadit za náklaďák, ale za mnou už byly další 4 osobáky a jejich řidiči se asi divili co dělám. Já musel koukat na cestu před sebou a zařadit se za náklaďák s vlekem. Jak jsem se zařadil za náklaďák, tak zase nebylo kde zastavit a SPEEDLIMITR vynulovat, odstavné parkoviště nikde. Tak jsem zkoušel při rychlosti 78 km/h všecho mačkat, přepínat. Ani nevím jak jsem SPEEDLIMITER odmáčkl a shodil. Na chalupě jsem následně studoval jak nastavi a shodit SPEEDLIMITER. To je moje jedinná zkušenost s vymoženosti s názvem SPPELIMITER. Od té doby po tři roky co mám auto jsem SPEDLIMITER nevyužil. I když už vím jak se dá rychle SPEEDLIMITER shodit.
  11. Téměř se mi tady nechce psát. Máš pravdu DSG jezdí s menší spotřebou (alespoň moje). A při rozjezdu je rychlejší než manuál. Já pokud mám na tempomatu nastaveno např 130 km/h tak rozjedu nad 20 km/h a stisknu tempomat, tak se Fabka plynula a rychle rozjede na 130 km/h. Samozřejmě vše je dáno vnějšími podmínkami (vítr, provoz do kopce z kopce) mám tady někde fotku se spotřebou na cca 60 km 3,8 l/100km. Spotřeba je tím menší, čím méně zasahuji do tempomatu, ale zásahy jsou ovlivněny provozrm a situací. Po dálnici jsem jel z Ostravy za Prahou na Mariánské Lázně a zpět do Prahy jsem měl spotřebu 4,8 l/100 km s průměrnou rychlostí včetně zastávek (vezl jsem vnoučata) kolem 90 km/h. Spotřeby jsem si všimnul, protože jsem za Prahou tankoval a nuloval a bratranec se mne ptal kolik to žere, tak jsme se podívali
  12. ralff

    Zimní pneumatiky

    Jo ne vždy kdo šetří .................................... Výrobce: Hankook Dezén: W452 Sezóna použití: zimní Šířka: 185 Profil: 65 Průměr ráfku: 15 Rychlostní index - SI: T Hmotnostní index - LI: 92 Spotřeba: E Přilnavost: C Hlučnost: 71 Třída hlučnosti: 2 Konstrukce pneumatiky: XL Výrobce: Nokian Dezén: WR D4 Sezóna použití: zimní Šířka: 185 Profil: 65 Průměr ráfku: 15 Rychlostní index - SI: T Hmotnostní index - LI: 92 Spotřeba: C Přilnavost: A Hlučnost: 68 Třída hlučnosti: 1 Konstrukce pneumatiky: XL Spotřeba E a A a hlučnost 71 nebo 68. Je otázka zda cca 800 Kč na 4 pneu se vyplatí. Záleží na každém čemu dá přednost.
  13. ralff

    Zimní pneumatiky

    Zúčastnil jsem se školy smyků a tam nám v teorii tvrdili, že lepší pneu má být opravdu na zadní nápravě.
×
×
  • Create New...