Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdenoeddie: To jak budeš řadit v obci/mimo obec je čistě tvoje věc jak ti to vyhovuje. Určitě bych se neřídil tím co ti radí palubní počítač a tady ti asi 10 lidí napíše 10 názorů. Já jsem se snažil zezačátku řadit jako ty, ale vedlo to jen k tomu že jsem řadil 2x častěji. Proto jsem začal nechávat v obci 4 a mimo ni 5. 6 řadím na dlouhé rovince nebo mírně z kopečka, při ustálené rychlosti a samozřejmě na dálnici. Prostě se snažím předvídat dopředu abych nemusel furt jak magor řadit, to je si myslím hlavně dobře pro spojku a převodovku.

Po 7000 se divím že sis na rozjezdy ještě nezvykl, je to právě hlavně o zvyku. Samozřejmě občas když si nedávám pozor nebo řadím narychlo atd. tak se stane že se cítím jak v autoškole ale jinak jsem už rozjezdy vychytal, je to o koordinaci plynu a spojky. V koloně která se pomalu pohybuje a 1 nestačí v klidu nechám dvojku, motor si s tím poradí a udržuje otáčky myslim na 1100 jestli jsem si dobře všiml a nechcípne ani nevybruje. Ale naštěstí jsem žádnou kilometrovou kolonu na dálnici ještě nepotkal max po městě a tam je to jiný.

Olej, klima a aditiva patří někam jinam.

Upraveno od MilanHos

Dakujem za odpoved. Tak s tym radenim snazim sa predvidat takisto, a nemyslim si ze az tak casto saham po pake.

Samozrejme s rozbehom ako takym problem nie je, uz nieco nabehane mam, ale myslel som skor tu kolonu, ked sa neviem rozhodnut co a ako, a snazim sa najst strednu cestu kvalt-otacky-rychlost.

Vies ma posunut na nejaku dobru diskusiu ohladom veci ktore tu nepatria? Dik

No rozklikni si vic témat o motoru 1.2Tsi a určitě najdeš co potřebuješ. 

Ta klima je někde v témě o elektrice. Každopádně když máš Seat tak nevim jestli nebude mít někdo z moderátorů problém, ale nechci nic předvídat.

 

osobne se snazim radit tak, abych byl vzdy alespon na 2000ot.

Pokiaľ nepotrebuješ mať motor pripravený na okamžité zrýchlenie, je podľa mňa blbosť stále držať motor na 2000ot... napr. na dlhej rovinke s obmedzenou rýchlosťou, na ktorej potrebuješ udržiavať konštantnú rýchlosť, sa kľudne dá zaradiť vyšší stupeň a znížiť otáčky na 1500... spotreba hneď pekne padne a motoru to podľa mňa neublíži.

Upraveno od brrrrm

ja mam 5 kvalt, takze tam na 5tku tech 2000ot odpovida cca 90-100km/h. 1500 mi prijde jako drobne podtaceni, ale je to uz je vec nazoru.

  • Autor
před 7 hodinami, MilanHos napsal:

No rozklikni si vic témat o motoru 1.2Tsi a určitě najdeš co potřebuješ. 

Ta klima je někde v témě o elektrice. Každopádně když máš Seat tak nevim jestli nebude mít někdo z moderátorů problém, ale nechci nic předvídat.

 

Seat nevadí - motor je stejný koncernový. Na ostatní dotazy najít příslušná témata. ;)

V 15. 2. 2017 na 7:39, MilanHos napsal:

... Určitě bych se neřídil tím co ti radí palubní počítač a tady ti asi 10 lidí napíše 10 názorů....

 

Já se řídím tím, co radí palubní počítač. Po překročení 5500 otáček radí řadit výše. :kol-48:

Na trojku, jo?

To už radí rovnou 3>6

Jj a rozjezdy na dvojku. Na co ztracet cas s jednickou...

Mám na cestě domů hezkou rovinku cca 600m, která následuje za vlakovým přejezdem. Takže za přes přejezd na 2ku, pak plný, trojka při 5500, čtyřka při 5500 a na konci rovinky tam mám 160 a řadím rovnou na 6. :)

Hm je pravda že když dáš plný kotel tak se to přizpůsobí, ale to je uplně mimo očem byla řeč. Radary na tebe!!!!!!! :D

Jazdný štýl pretekár, nuž máme tu testera čo ten motor vydrží, potom daj vedieť ak sa dačo prejaví :D

Takové zacházení ten motor musí zvládnout. Horší pro něj je to, jak tady všichni podtáčíte při snaze o ježdění za 4 litry...

Přesně tak tomu motoru to jedině prospěje. 

Semtam když se vyženou pavouci ze všech trubek je cajk, nesmíš tak ale jezdit nonstop

Tak tak. Po Brně poklid a sem tam kyž jsem první na světlech. Po venku sport.

před 3 hodinami, MilanHos napsal:

Semtam když se vyženou pavouci ze všech trubek je cajk, nesmíš tak ale jezdit nonstop

 

A myslíš, že se tak dá jezdit nonstop? :) Nedá.

Ono uz kolem tech 3000ot pri dalnicnim tempu je ten motor dost slyset. Nedovedu si predstavit jet tech 5000ot ani jen 5minut v kuse ;)

To tak na rychle predjeti pri 4ce a hned za 6 a zpatky na 90-100kmh (okreska)...

 

Ako vidim, kolko chuti tolko nazorov :) Ale priklanam sa k nazoru, ze obcas je potrebne motor poriadne pretiahnut, ale tak zase po meste to velmi mozne nie je, ked na 2 a na plny kotol idem uz cez povolenu rychlost... 

Dakujem za Vase nazory, este daco postudujem v inych temach na ktore som sa pytal :)

Já kolem 3000ot, na tachometru 140 a 6st teda motor skoro neslyším, je to tak nastejno s hlukem vzduchu kolem auta atd.

Nevíte někdo, od jakých otáček zabírá to turbo? (mám objednanou tu 66kw) -> na staré octavce 1.9 TDI to bylo v 1800 otáčkách tuším

Nejvyšší točivý moment je od 1400 ot/m -> to znamená, že tam začíná zabírat turbo?

tabulkove jo, jinak pocitove (naplno) bych rekl taky tech 1800 cca

 

Upraveno od Bikes

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.