MilanHos Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 (editace) Zdenoeddie: To jak budeš řadit v obci/mimo obec je čistě tvoje věc jak ti to vyhovuje. Určitě bych se neřídil tím co ti radí palubní počítač a tady ti asi 10 lidí napíše 10 názorů. Já jsem se snažil zezačátku řadit jako ty, ale vedlo to jen k tomu že jsem řadil 2x častěji. Proto jsem začal nechávat v obci 4 a mimo ni 5. 6 řadím na dlouhé rovince nebo mírně z kopečka, při ustálené rychlosti a samozřejmě na dálnici. Prostě se snažím předvídat dopředu abych nemusel furt jak magor řadit, to je si myslím hlavně dobře pro spojku a převodovku. Po 7000 se divím že sis na rozjezdy ještě nezvykl, je to právě hlavně o zvyku. Samozřejmě občas když si nedávám pozor nebo řadím narychlo atd. tak se stane že se cítím jak v autoškole ale jinak jsem už rozjezdy vychytal, je to o koordinaci plynu a spojky. V koloně která se pomalu pohybuje a 1 nestačí v klidu nechám dvojku, motor si s tím poradí a udržuje otáčky myslim na 1100 jestli jsem si dobře všiml a nechcípne ani nevybruje. Ale naštěstí jsem žádnou kilometrovou kolonu na dálnici ještě nepotkal max po městě a tam je to jiný. Olej, klima a aditiva patří někam jinam. Editováno: 15. Únor 2017, autor: MilanHos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenoeddie Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 Dakujem za odpoved. Tak s tym radenim snazim sa predvidat takisto, a nemyslim si ze az tak casto saham po pake. Samozrejme s rozbehom ako takym problem nie je, uz nieco nabehane mam, ale myslel som skor tu kolonu, ked sa neviem rozhodnut co a ako, a snazim sa najst strednu cestu kvalt-otacky-rychlost. Vies ma posunut na nejaku dobru diskusiu ohladom veci ktore tu nepatria? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 No rozklikni si vic témat o motoru 1.2Tsi a určitě najdeš co potřebuješ. Ta klima je někde v témě o elektrice. Každopádně když máš Seat tak nevim jestli nebude mít někdo z moderátorů problém, ale nechci nic předvídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenoeddie Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 OK diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 osobne se snazim radit tak, abych byl vzdy alespon na 2000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 (editace) Pokiaľ nepotrebuješ mať motor pripravený na okamžité zrýchlenie, je podľa mňa blbosť stále držať motor na 2000ot... napr. na dlhej rovinke s obmedzenou rýchlosťou, na ktorej potrebuješ udržiavať konštantnú rýchlosť, sa kľudne dá zaradiť vyšší stupeň a znížiť otáčky na 1500... spotreba hneď pekne padne a motoru to podľa mňa neublíži. Editováno: 15. Únor 2017, autor: brrrrm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. Únor 2017 Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 ja mam 5 kvalt, takze tam na 5tku tech 2000ot odpovida cca 90-100km/h. 1500 mi prijde jako drobne podtaceni, ale je to uz je vec nazoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2017 před 7 hodinami, MilanHos napsal: No rozklikni si vic témat o motoru 1.2Tsi a určitě najdeš co potřebuješ. Ta klima je někde v témě o elektrice. Každopádně když máš Seat tak nevim jestli nebude mít někdo z moderátorů problém, ale nechci nic předvídat. Seat nevadí - motor je stejný koncernový. Na ostatní dotazy najít příslušná témata. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 17. Únor 2017 Sdílet Vloženo 17. Únor 2017 V 15. 2. 2017 na 7:39, MilanHos napsal: ... Určitě bych se neřídil tím co ti radí palubní počítač a tady ti asi 10 lidí napíše 10 názorů.... Já se řídím tím, co radí palubní počítač. Po překročení 5500 otáček radí řadit výše. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Na trojku, jo? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 To už radí rovnou 3>6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Jj a rozjezdy na dvojku. Na co ztracet cas s jednickou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 20. Únor 2017 Sdílet Vloženo 20. Únor 2017 Mám na cestě domů hezkou rovinku cca 600m, která následuje za vlakovým přejezdem. Takže za přes přejezd na 2ku, pak plný, trojka při 5500, čtyřka při 5500 a na konci rovinky tam mám 160 a řadím rovnou na 6. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Hm je pravda že když dáš plný kotel tak se to přizpůsobí, ale to je uplně mimo očem byla řeč. Radary na tebe!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Jazdný štýl pretekár, nuž máme tu testera čo ten motor vydrží, potom daj vedieť ak sa dačo prejaví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Takové zacházení ten motor musí zvládnout. Horší pro něj je to, jak tady všichni podtáčíte při snaze o ježdění za 4 litry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Přesně tak tomu motoru to jedině prospěje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Semtam když se vyženou pavouci ze všech trubek je cajk, nesmíš tak ale jezdit nonstop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Tak tak. Po Brně poklid a sem tam kyž jsem první na světlech. Po venku sport. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 před 3 hodinami, MilanHos napsal: Semtam když se vyženou pavouci ze všech trubek je cajk, nesmíš tak ale jezdit nonstop A myslíš, že se tak dá jezdit nonstop? Nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 21. Únor 2017 Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Ono uz kolem tech 3000ot pri dalnicnim tempu je ten motor dost slyset. Nedovedu si predstavit jet tech 5000ot ani jen 5minut v kuse To tak na rychle predjeti pri 4ce a hned za 6 a zpatky na 90-100kmh (okreska)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenoeddie Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Ako vidim, kolko chuti tolko nazorov Ale priklanam sa k nazoru, ze obcas je potrebne motor poriadne pretiahnut, ale tak zase po meste to velmi mozne nie je, ked na 2 a na plny kotol idem uz cez povolenu rychlost... Dakujem za Vase nazory, este daco postudujem v inych temach na ktore som sa pytal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Já kolem 3000ot, na tachometru 140 a 6st teda motor skoro neslyším, je to tak nastejno s hlukem vzduchu kolem auta atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devilek22 Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 Nevíte někdo, od jakých otáček zabírá to turbo? (mám objednanou tu 66kw) -> na staré octavce 1.9 TDI to bylo v 1800 otáčkách tuším Nejvyšší točivý moment je od 1400 ot/m -> to znamená, že tam začíná zabírat turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 (editace) tabulkove jo, jinak pocitove (naplno) bych rekl taky tech 1800 cca Editováno: 26. Únor 2017, autor: Bikes 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.