Pawouk Vloženo 20. Říjen 2014 Vloženo 20. Říjen 2014 Motor 1.4 TDI CR Řadový tříválec Zdvihový objem 1422 cm3 Výkon 66kW/3000-3250 ot./min; točivý moment 230 Nm/1750-2500 ot./min Výkon 77kW/3500-3750 ot./min; točivý moment 250 Nm/1750-2500 ot./min 105 Moteur 3 cylindres diesel 1,4l TDI de la gamme EA288.pdf Citovat
Pawouk Vloženo 7. Listopad 2014 Autor Vloženo 7. Listopad 2014 Technika: Motor 1.4 TDI EA288. Citovat
libero Vloženo 13. Prosinec 2014 Vloženo 13. Prosinec 2014 výmenný interval rozvodov 210tkm 1 Citovat
Marousek Vloženo 29. Prosinec 2014 Vloženo 29. Prosinec 2014 Jel už s tímto motorem někdo? Je jedno s jakou verzí. Zajímalo by mě porovnání se starou 1.4kou. Citovat
Habi001 Vloženo 6. leden 2015 Vloženo 6. leden 2015 1.4TDI 77kW - jede celkem slušně, ale porovnávat se starší 1.4TDI se nedá. Nový motor je kultivovanější a opravdu jede.Spotřeba cca 3.9l Citovat
Marousek Vloženo 6. leden 2015 Vloženo 6. leden 2015 Právě že jsem moc testů ani videí s tímto motorem nenašel a na salonech mají také spíše TSI. Jde mi hlavně o tu kultivovanost a hluk. Stará silnější 1.4 mi výkonově dostačuje, takže by mohla stačit 66kw varianta. Citovat
Habi001 Vloženo 8. leden 2015 Vloženo 8. leden 2015 kultivovanost je v pohodě a hluk je o dost menší než u starých 1.4 Citovat
kozlik530 Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 (editace) Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí Šéf vývoje říkal že si ŠA vyrábí mpi a tsi ale tdi ne, kde ho tedy vyrábí? Tady je nějaké acc video z pola 2014, Vypadá docela svižně, 1.4tdi CR 66kW (identický motor) Editováno: 27. leden 2015, autor: kozlik530 Citovat
modrafelda96 Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Zajímá mě jedna věc. Proč do nové Fabie III montuje výrobce jen tříválcový diesel místo čtyřválcového? Citovat
Reesha Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Norma EURO6 a nechtějí, aby Fabia konkurovala škodovkám vyšší třídy. Citovat
happymaster23 Vloženo 3. Březen 2015 Vloženo 3. Březen 2015 Stejně tak Polo, stejně tak A1 a stejně tak ho dostane i nová Ibiza... Citovat
Pavel M Vloženo 23. Březen 2015 Vloženo 23. Březen 2015 Měření výkonu Fabia III 1.4TDI 66kW a 1.2TSI 81kW. Citovat
cendoslav Vloženo 24. Duben 2015 Vloženo 24. Duben 2015 Pro lamu jako já - jaký je rozdíl motorů 1,4 TDI u 66kW a 77kW verze? Je to věcí součástek, materiálu, celého bloku motoru anebo je rozdíl "pouze" v software? Citovat
mp390 Vloženo 25. Duben 2015 Vloženo 25. Duben 2015 Rozdíl mezi 66kW a 77kW je u TDI v HW - v turbu. TSI je jen jiný SW a převodovka. Citovat
cendoslav Vloženo 29. Duben 2015 Vloženo 29. Duben 2015 Turbo. Jen turbo nebo je s tím něco spojené? ....a za pět set ho asi neseženu, co? Citovat
mp390 Vloženo 29. Duben 2015 Vloženo 29. Duben 2015 Když už sahali na turbo, tak tam bude asi víc HW jiného... Ale to už spekuluju... Citovat
Pawouk Vloženo 29. Duben 2015 Autor Vloženo 29. Duben 2015 Na Polo s motorem CUTA (77 kW) stojí 33 800 Kč. Citovat
JasteR Vloženo 13. Květen 2015 Vloženo 13. Květen 2015 Jaky je vyrobce ECU - ridici jednotky motoru ? Bosch, Dephi, Siemens ? Citovat
Otwald Vloženo 9. Červenec 2015 Vloženo 9. Červenec 2015 Dnes bylo známému z autorizovaném servisu kde objednal auto sděleno že dieslové motory do Fabie mají výrobní vadu a nemohou se aktualně osazovat do aut. Ví o tom někdo něco? údajně se doba čekání pro něj prodlouží cca o 1-2 měsíce. Já čekám na 1,2 TSI 81kW... myslíte že tak budou mít čas na moje auto a bude dřív? Dík za info... Citovat
jayhawk Vloženo 3. Listopad 2015 Vloženo 3. Listopad 2015 Pokud by se někomu hodilo, tak tu je obrázek jednotlivých kvaltů u 1.4 TDI, stejné pro 66kW i 77kW... Citovat
Pawouk Vloženo 23. Září 2016 Autor Vloženo 23. Září 2016 V 8. 1. 2015 at 14:41, Habi001 napsal: kultivovanost je v pohodě a hluk je o dost menší než u starých 1.4 V 22. 1. 2015 at 23:28, kozlik530 napsal: Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí O kultivovanosti se vůbec nedá mluvit. Dnes jsem tuto motorizaci se 77 kW v FIII dostal v práci a byl jsem hodně nemile překvapen, jaký je to ve skutečnosti traktor. Ano, 1.4 TDI PD při startu škublo autem tak, že to vypadalo, jakoby motor z auta upadnul. Ale to je v tomto skoro jediný rozdíl - na volnoběh a po startu hrůza nehodná moderního motoru ve 21. století. A to nemluvím o prakticky nepoužitelném zpřevodování, kde pokud chce řidič dodržovat předpisy (50, 70, 80 km/h), tak buď má podtočený motor vydávající příšerné dunění a vrčení anebo zase příliš vysoké otáčky spojené s jiným typem hluku. Za ty šílené peníze je to trapné... 1 Citovat
houmr Vloženo 5. leden 2017 Vloženo 5. leden 2017 Pawouk Ja tvrdim, ze 1,4 TDI v F3 je najhorsi motor aky mohol vw vyrobit.................. Kto mal F2 facelift 1,6 TDI a kupi si F3 1,4 TDI blazon. Do F3 jedine benzin je rozumna volba. Ved uz aj vw zistil aky je to zazrak a naspat prechadzaju na 1,6 TDI ......................... U nas to maju Taxikari v Rapidoch tu 1,4 TDI, tolko chvali som v zivote na motor nepocul, vraj zlata 1,6 TDI a to tiez nie je nejaky zazrak. Citovat
Romariooo Vloženo 27. Říjen 2017 Vloženo 27. Říjen 2017 Chlapi: mám 1,4Tdi jako pracovní nástroj a pod 4 litry se dostávam horko těžko.Jezdim na spotřebu ale nějak to nepomáha.Je to normální? Mám najeto 3 tisice km-Je možny že to ještě neni zajety? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.