Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Právě že jsem moc testů ani videí s tímto motorem nenašel a na salonech mají také spíše TSI. Jde mi hlavně o tu kultivovanost a hluk. Stará silnější 1.4 mi výkonově dostačuje, takže by mohla stačit 66kw varianta.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí :D

Šéf vývoje říkal že si ŠA vyrábí mpi a tsi ale tdi ne, kde ho tedy vyrábí? 

Tady je nějaké acc video z pola 2014, Vypadá docela svižně, 1.4tdi CR 66kW (identický motor)

Editováno: , autor: kozlik530
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dnes bylo známému z autorizovaném servisu kde objednal auto sděleno že dieslové motory do Fabie mají výrobní vadu a nemohou se aktualně osazovat do aut. Ví o tom někdo něco? údajně se doba čekání pro něj prodlouží cca o 1-2 měsíce.

 

Já čekám na 1,2 TSI 81kW... myslíte že tak budou mít čas na moje auto a bude dřív? :D

 

Dík za info...

  • o 3 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...
Vloženo
V 8. 1. 2015 at 14:41, Habi001 napsal:

kultivovanost je v pohodě a hluk je o dost menší než u starých 1.4

 

V 22. 1. 2015 at 23:28, kozlik530 napsal:

Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí :D

 

 

O kultivovanosti se vůbec nedá mluvit. Dnes jsem tuto motorizaci se 77 kW v FIII dostal v práci a byl jsem hodně nemile překvapen, jaký je to ve skutečnosti traktor. Ano, 1.4 TDI PD při startu škublo autem tak, že to vypadalo, jakoby motor z auta upadnul. Ale to je v tomto skoro jediný rozdíl - na volnoběh a po startu hrůza nehodná moderního motoru ve 21. století. A to nemluvím o prakticky nepoužitelném zpřevodování, kde pokud chce řidič dodržovat předpisy (50, 70, 80 km/h), tak buď má podtočený motor vydávající příšerné dunění a vrčení anebo zase příliš vysoké otáčky spojené s jiným typem hluku. Za ty šílené peníze je to trapné...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Pawouk

Ja tvrdim, ze 1,4 TDI v F3 je najhorsi motor aky mohol vw vyrobit.................. Kto mal F2 facelift 1,6 TDI a kupi si F3 1,4 TDI blazon. Do F3 jedine benzin je rozumna volba. Ved uz aj vw zistil aky je to zazrak a naspat prechadzaju na 1,6 TDI ......................... U nas to maju Taxikari v Rapidoch tu 1,4 TDI, tolko chvali som v zivote na motor nepocul, vraj zlata 1,6 TDI a to tiez nie je nejaky zazrak.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Chlapi: mám 1,4Tdi jako pracovní nástroj a pod 4 litry se dostávam horko těžko.Jezdim na spotřebu ale nějak to nepomáha.Je to normální? Mám najeto 3 tisice km-Je možny že to ještě neni zajety?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...